Autor Wątek: OnLive  (Przeczytany 14726 razy)

Offline armod

  • Użytkownik

# Marzec 26, 2009, 10:42:02
Czy, jak twierdzą analitycy jest to początek końca konsol? ???
www.onlive.com

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline doomtrader

  • Użytkownik

# Marzec 26, 2009, 11:00:20

Offline revo

  • Użytkownik

# Marzec 26, 2009, 11:02:21
OnLive Streaming Games: Hands-On Impressions

Brzmi to ciekawie, ale jestem do tego trochę sceptycznie nastawiony ;)

Offline artpoz

  • Użytkownik
    • blog o tworzeniu gier

# Marzec 26, 2009, 11:24:12
Pożyjemy, zobaczymy...

W tej chwili rozmawianie na temat OnLive to czyste wróżbiarstwo. Ja uważam, że to jest przyszłość i że powstanie nowy model dystrybucji gier. Konsole nie znikną tak samo jak nie wszędzie będzie szybki internet. Na pewno OnLive nie zastąpi przenośnych konsolek. Nie wyprze też pecetów. Wii też nie musi czuć się zagrożone, gdyż ma własne odmienne sterowanie i gry oparte na innej mechanice rozgrywki. Tak jak zamawianie i pożyczanie filmów przez internet nie stało się końcem wypożyczalni DVD, tak kupowanie czasu gry i traktowanie gry jako usługi, a nie jako produktu nie stanie się końcem pudełkowych wersji gier. Będzie to po prostu kolejny sposób grania, ideowo podobny do tego czym było granie w salonach na automatach. Też nie posiadało się gry i za drobną opłatą można było chwilę pograć przez określony czas.

Rewolucja? Tak. Koniec konsol? Nie.

Pozdrawiam
artpoz

poopa

  • Gość
# Marzec 26, 2009, 11:45:05
A co z OTOY-em i inicjatywa chyba AMD?

Offline Mattrick

  • Użytkownik

# Marzec 26, 2009, 12:05:01
Nie ma szans. Nie przez najbliższe 5-10 lat. A na pewno nie w Polsce.

Offline misioslaw

  • Użytkownik
    • www.asmforce.eu

# Marzec 26, 2009, 12:25:01
Kraje w których są możliwości techniczne by odpalić taką usługę można policzyć na palcach jednej ręki.

poopa

  • Gość
# Marzec 26, 2009, 13:11:35
Japonia i USA.

Offline Esidar

  • Użytkownik

# Styczeń 24, 2010, 18:27:45
Beta ruszyła i już są problemy z lagami (mimo że jak zakładam dużo osób w becie nie ma):

http://polygamia.pl/Polygamia/1,95336,7488589,Lagi_w_OnLive.html

"Dlaczego są lagi ?" - "Bo prędkość światła jest za mała".

Offline ConayR

  • Użytkownik

# Styczeń 24, 2010, 23:24:21
Oj, nie sprowadzajmy tej wypowiedzi do absurdu. Z góry było wiadomo, że masa rzeczy w becie jest ustawiona na sztywno, głównie serwer i rozdzielczość. Ograniczono paletę łączy jakie mogą z bety korzystać. Pisanie, że już są problemy to tak jak płacz, że spięty szpilkami garnitur u krawca nie nadaje się do chodzenia.

Offline Esidar

  • Użytkownik

# Styczeń 25, 2010, 00:33:15
Bo wypowiedź była absurdalna i tylko pokazuje jak absurdalny jest cały pomysł :) Bardziej zabawka akademicka niż projekt komercyjny.

Offline ConayR

  • Użytkownik

# Styczeń 25, 2010, 05:51:47
Wypowiedź nie była absurdalna. Odkąd publicznie pokazano OnLive, była mowa o tym, że trzeba być blisko serwera. Beta nie ma routowania do najbliższego serwera i balans obciążenia, to w wypadkach o których mówi notka OnLive nie działa. Co w tym takiego nieprawdopodobnego? Że mogły wystąpić inne problemy, o których milczą? Jasne. Ale skreślanie produktu, bo nie spełnia założeń, których nie miał spełniać śmierdzi mi tym samym szyderstwem, które kierowano pod adresem Wii, kiedy wyszło. Czy produkt się udał Nintendo, mimo głosów krytyki, nie muszę chyba pisać. :)

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Styczeń 25, 2010, 06:09:45
Blisko serwera? Tak. Najlepiej nie dalej niż pół metra. :)

Offline revo

  • Użytkownik

# Styczeń 25, 2010, 10:45:58
Może ktoś jeszcze nie widział -- OnLive technology demonstrated at Columbia University.

Offline MadBonsai

  • Użytkownik
    • Ifrit

# Styczeń 25, 2010, 11:34:57
Bo wypowiedź była absurdalna i tylko pokazuje jak absurdalny jest cały pomysł :) Bardziej zabawka akademicka niż projekt komercyjny.

Tak, uhm. Zatem inwestorzy OnLive, GaiKai, OTOY i czego tam jeszcze inwestują ciężkie pieniądze myśląc, że jest to zabawka akademicka bez porządnych podstaw technicznych  ::)

Po to jest ta zamknięta beta, by znaleźć i rozwiązać pierwsze problemy. Dość naturalne.

I czemu projekt miałby być absurdalny? Jeśli będzie działał, ludzie będą płacić, to żadnego absurdu chyba w tym nie będzie, co?