Autor Wątek: Programowanie gier - kompendium!  (Przeczytany 8194 razy)

Offline Barni

  • Użytkownik

# Czerwiec 02, 2006, 23:23:14
Rzeczywiście, nie zauważyłem tego :) Fajny ten kurs C++ Xiona w pdf, te kilkaset stron i lega :) Ale rzeczywiście na papierze inaczej się czyta :D

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline mINA87

  • Użytkownik

# Czerwiec 03, 2006, 11:54:17
co do tej książki to mam ją w chacie i w sumei jestem zadowolony :] jak dla początkującego (jakim byłem jak ją dorwałem) bardzo fajnie wszystko omawia, przystępnie a pzoa tym porusza dosyć dużo kwestii. Wszystkie najbardziej potrzebne rzeczy są omówione :] Troszkę mało o STL'u, ale najbardziej podstawowe infroamcje są.

Offline snakeo

  • Użytkownik

# Czerwiec 10, 2006, 21:35:04
- Megatutorial "Od zera do gier kodera"

...nie chwaląc się ;)
Ja miałem osobiście więcej problemów z tetrisem niż arkanoidem ;)

Offline BLoo_R39@rd

  • Użytkownik
    • BLoo_R39@rd's Home Page

# Czerwiec 15, 2006, 16:26:20
Właśnie, odnośnie kompilatora: ja również polecam Code::Blocks :)

Pozdrowienia

Offline Xion

  • Redaktor
    • xion.log

# Czerwiec 16, 2006, 11:22:55
Ale Code::Blocks to nie kompilator tylko IDE :)

Offline SirMike

  • Użytkownik
    • SirMike's Techblog

# Czerwiec 16, 2006, 14:02:05
A ja polecam kompilator gcc / g++ (lub minGW dla Windows) - tak po prostu ;)
Oczywiscie dla newbie pisanie recznie Makefile'a (czy nawet ręczna kompilacja) bedzie bardzo niewygodne ale za to doskonale uczy zasady dzialania kompilatora i wszystkiego co się wiąże ze składaniem programu do kupy.

[ot]
Od jakiegoś czasu przestałem używac jakichkolwiek IDE bo klepnięcie paru linijek makefile'a jest dla mnie dużo szybszym sposobem budowania programu. Nawet pisanie progamów okienkowych idzie bardzo szybko i wygodnie. Wystarczy mi porządny edytor tekstu z podświetlaniem składni, który da sie oskryptowac.
[/ot]

A dla Barniego słowa uznania z wydawanie kasy na książki. Nic tak dobrze nie nauczy podstaw programowania jak porządna książka. Inwestuj w siebie - to się zwróci.
Megatutorial też jest bardzo dobry ale jak wiadomo pismo drukowane jest wygodniejsze. Gdybym miał to drukować (kupic papier, toner / atrament, może jeszcze oprawić) to niestety wolę kupić książkę - "Symfonia C++ Standard" będzie tu świetnym wyborem.

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Czerwiec 16, 2006, 14:11:47
A ja polecam kompilator gcc / g++ (lub minGW dla Windows) - tak po prostu ;)
Ja nie polecam, bo GCC po prostu się myli i zdarza się (rzadko, ale się zdarza), że poprawnie napisany kod działa inaczej, niż powinien. Nadal używam GCC, bo nie chce mi się przenosić niektórych projektów pod Visuala, ale do GCC nie mam pełnego zaufania. :)