Temat / Zaczęty przez | Odpowiedzi | Wyświetleń | Ostatnia wiadomość ![]() |
|
---|---|---|---|---|
![]() |
Omijanie się jednostek w RTS opartym na gridzie
Zaczęty przez JasonVoorhees |
12 | 140318 |
![]() wysłana przez pturecki |
![]() |
Sztuczna inteligencja w grach
Zaczęty przez gmpro |
12 | 11132 |
![]() wysłana przez gmpro |
![]() |
Sieci neuronowe: XOR i Sieć na bitmapie
Zaczęty przez komorra |
10 | 7764 |
![]() wysłana przez mwojt |
![]() |
AI pojazdu w grze 2D
Zaczęty przez vanguard |
12 | 8006 |
![]() wysłana przez vanguard |
![]() |
Sieci neuronowe dla Mahjonga
Zaczęty przez jorul |
5 | 5427 |
![]() wysłana przez Dab |
![]() |
Obstacle Avoidance
Zaczęty przez Risist |
4 | 5221 |
![]() wysłana przez Risist |
![]() |
Algorytm do patternów dla formacji
Zaczęty przez Radomiej |
12 | 7096 |
![]() wysłana przez koirat |
![]() |
Programy do uczenia sieci neuronowych
Zaczęty przez DMX |
4 | 6750 |
![]() wysłana przez Chiobio |
![]() |
SSN - prognozowanie ryzyka ubezpieczeniowego
Zaczęty przez hornet |
13 | 8489 |
![]() wysłana przez hornet |
![]() |
4 | 6738 |
![]() wysłana przez blejd123 |
|
![]() |
3 | 5760 |
![]() wysłana przez koirat |
|
![]() |
Przesuwane puzzle
Zaczęty przez dynax |
2 | 7685 |
![]() wysłana przez ShadowDancer |
![]() |
0 | 4915 |
![]() wysłana przez Monix |
|
![]() |
15 | 11751 |
![]() wysłana przez Xender |
|
![]() |
reguły pola i algorytmy walki
Zaczęty przez EarlFire |
1 | 5311 |
![]() wysłana przez Shusty |
![]() |
4 | 6489 |
![]() wysłana przez koirat |
|
![]() |
Anatomia algorytmu szukania najkrótszej ściezki
Zaczęty przez shady |
9 | 7554 |
![]() wysłana przez Krzysiek K. |
![]() |
AI do FPS - sposób
Zaczęty przez St4rKiller070 |
3 | 5637 |
![]() wysłana przez .:NOXY:. |
![]() |
Pathfinding + dynamiczne obiekty
Zaczęty przez Rogus |
12 | 8636 |
![]() wysłana przez kamykadze |
![]() |
15 | 11862 |
![]() wysłana przez Arkinghor |
Normalny wątek
Gorący wątek (Więcej niż 15 odpowiedzi)
Bardzo gorący wątek (Więcej niż 25 odpowiedzi)
Zamknięty wątek
Wątek przyklejony
Ankieta