91
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sarann dnia Październik 10, 2018, 13:53:07 »Avaj:
Cóż mogę powiedzieć, fajny silnik nawet, szczególnie te odbicia w studni :)
Boski:
Ciekawa gra o TAXI, miła praca kamery i coś jak voxele.
Choć trochę nudno się gra. Ale za to policja może nas złapać za przejeżdżanie przechodniów ;-(
BrunonDEV:
Przydałoby się więcej typów wrogów (choć może na wyższych poziomach jest więcej niż tylko trzy?), ale tak to przyjemnie się gra. Choć rzadko używałem mechaniki spowalniania czasu, grając jak w normalnego shmupa :P
Swoją drogą co oznacza to .pro? Ostatnio zacząłem widywać gry z tą domeną. Coś jak .io, ale lepsze?
ByerN:
Udało mi się jakimś cudem dojść do miasta, a potem nawet do potworów, którzy bez litości mnie porąbali. I pobawiłem się trochę z kukłami. Najwięcej czasu ogarniać musiałem jak ekwipunek działa :)
Całkiem ciekawe, ale toporne sterowanie lekko.
Cremmy:
Gra wyłącza się losowo po jakimś czasie, ale oprócz tego ciekawy pomysł, choć stawianie budynków da się ulepszyć, jak już ktoś wspominał wcześniej.
nowy:
Świetna grafika i ciekawy system walki, jednak widoczny jest bardzo spadek wydajności po niszczeniu beczek / wejściu wrogów na scenę. O ile zarówno na high quality jak i potato PC normalnie nie było żadnych problemów, to przy obu tych rzeczach ledwo dało się grać.
Czasem też kamera wychodzi poza mapę, raczej nie powinno się dziać.
RhAnjiE i Seamonster131:
Nie dałem rady włączyć:
`./izoGame: error while loading shared libraries: libsfml-system.so.2.4: cannot open shared object file: No such file or directory`
@marszuka @devmotyl wkrótce ocenię
Cóż mogę powiedzieć, fajny silnik nawet, szczególnie te odbicia w studni :)
Boski:
Ciekawa gra o TAXI, miła praca kamery i coś jak voxele.
Choć trochę nudno się gra. Ale za to policja może nas złapać za przejeżdżanie przechodniów ;-(
BrunonDEV:
Przydałoby się więcej typów wrogów (choć może na wyższych poziomach jest więcej niż tylko trzy?), ale tak to przyjemnie się gra. Choć rzadko używałem mechaniki spowalniania czasu, grając jak w normalnego shmupa :P
Swoją drogą co oznacza to .pro? Ostatnio zacząłem widywać gry z tą domeną. Coś jak .io, ale lepsze?
ByerN:
Udało mi się jakimś cudem dojść do miasta, a potem nawet do potworów, którzy bez litości mnie porąbali. I pobawiłem się trochę z kukłami. Najwięcej czasu ogarniać musiałem jak ekwipunek działa :)
Całkiem ciekawe, ale toporne sterowanie lekko.
Cremmy:
Gra wyłącza się losowo po jakimś czasie, ale oprócz tego ciekawy pomysł, choć stawianie budynków da się ulepszyć, jak już ktoś wspominał wcześniej.
nowy:
Świetna grafika i ciekawy system walki, jednak widoczny jest bardzo spadek wydajności po niszczeniu beczek / wejściu wrogów na scenę. O ile zarówno na high quality jak i potato PC normalnie nie było żadnych problemów, to przy obu tych rzeczach ledwo dało się grać.
Czasem też kamera wychodzi poza mapę, raczej nie powinno się dziać.
RhAnjiE i Seamonster131:
Nie dałem rady włączyć:
`./izoGame: error while loading shared libraries: libsfml-system.so.2.4: cannot open shared object file: No such file or directory`
@marszuka @devmotyl wkrótce ocenię