Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 6 7 8 9 [10]
91
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sarann dnia Październik 10, 2018, 13:53:07 »
Avaj:
Cóż mogę powiedzieć, fajny silnik nawet, szczególnie te odbicia w studni :)

Boski:
Ciekawa gra o TAXI, miła praca kamery i coś jak voxele.
Choć trochę nudno się gra. Ale za to policja może nas złapać za przejeżdżanie przechodniów ;-(

BrunonDEV:
Przydałoby się więcej typów wrogów (choć może na wyższych poziomach jest więcej niż tylko trzy?), ale tak to przyjemnie się gra. Choć rzadko używałem mechaniki spowalniania czasu, grając jak w normalnego shmupa :P
Swoją drogą co oznacza to .pro? Ostatnio zacząłem widywać gry z tą domeną. Coś jak .io, ale lepsze?

ByerN:
Udało mi się jakimś cudem dojść do miasta, a potem nawet do potworów, którzy bez litości mnie porąbali. I pobawiłem się trochę z kukłami. Najwięcej czasu ogarniać musiałem jak ekwipunek działa :)
Całkiem ciekawe, ale toporne sterowanie lekko.

Cremmy:
Gra wyłącza się losowo po jakimś czasie, ale oprócz tego ciekawy pomysł, choć stawianie budynków da się ulepszyć, jak już ktoś wspominał wcześniej.

nowy:
Świetna grafika i ciekawy system walki, jednak widoczny jest bardzo spadek wydajności po niszczeniu beczek / wejściu wrogów na scenę. O ile zarówno na high quality jak i potato PC normalnie nie było żadnych problemów, to przy obu tych rzeczach ledwo dało się grać.
Czasem też kamera wychodzi poza mapę, raczej nie powinno się dziać.

RhAnjiE i Seamonster131:
Nie dałem rady włączyć:
`./izoGame: error while loading shared libraries: libsfml-system.so.2.4: cannot open shared object file: No such file or directory`


@marszuka @devmotyl wkrótce ocenię
92
Projektowanie kodu / Odp: Klasa reprezentująca przedmioty w prostej grze 2D...
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zajmundov dnia Październik 08, 2018, 18:50:40 »
o coś mi się przypomniało przy pokazji funkcji wirtualnych, myślę ze ta klasa wystarczy w prostej grze 2D
93
Projektowanie kodu / Odp: Klasa reprezentująca przedmioty w prostej grze 2D...
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Avaj dnia Październik 08, 2018, 09:33:21 »
Może tak, może nie, ciężko powiedzieć na podstawie takiego wycinka kodu. Jedyne co widzę, to te:

 void OnUse( void );
 void OnEquip( void );
 void OnRemove( void );

chyba chcesz żeby było:

 virtual void OnUse( void ) = 0;
 virtual void OnEquip( void ) = 0;
 virtual void OnRemove( void ) = 0;

żeby to były metody abstrakcyjne, które będą przeciążone w klasie dziedziczącej
94
Projektowanie kodu / Klasa reprezentująca przedmioty w prostej grze 2D...
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zajmundov dnia Październik 07, 2018, 21:06:30 »
witajcie! tworzę prostą grę RPG i przechodzę do projektowania klasy, która będzie tworzyć bronie, przedmioty itp.

Wstępnie to wygląda tak. Jak myślicie czy to jest w miarę OK zrobione?
https://paste.ofcode.org/sjCj2zwnGByXhMGS6GXXJS

#ifndef ITEM_H
#define ITEM_H

#include "GameObject.h"

enum itemType_t
{
WEAPON_MALEE = 1,
WEAPON_DISTANCE,
ARMOR,
HEALTH_KIT
};

class Item : public GameObject
{
public:
void OnUse( void );
void OnEquip( void );
void OnRemove( void );

void SetItemID( int id )
{
m_itemID = id;
}

int GetItemID() const
{
return m_itemID;
}

void SetItemName( std::string name )
{
m_itemName = name;
}

std::string GetItemName() const
{
return m_itemName;
}

void SetDescription( std::string description )
{
m_itemDescription = description;
}

std::string GetDescription() const
{
return m_itemDescription;
}

private:
int m_itemID;
int m_attackDamage;
int m_defense;
std::string m_itemName;
std::string m_itemDescription;
};

#endif
95
Projekty rozpoczęte / Odp: Vampire vs Devil (NES/Pegasus na PC)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez [M]aniek dnia Październik 07, 2018, 10:53:12 »
Tak, wszystko robię sam.
96
Projekty rozpoczęte / Odp: Vampire vs Devil (NES/Pegasus na PC)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jjoker8 dnia Październik 06, 2018, 16:21:21 »
wygląda zacnie, sam robisz pixel arty?
97
Projekty rozpoczęte / Odp: Vampire vs Devil (NES/Pegasus na PC)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez [M]aniek dnia Październik 06, 2018, 15:52:07 »
Dev log do poczytania na stronie www.unusualsoft.com
98
Projekty rozpoczęte / Odp: Vampire vs Devil (NES/Pegasus na PC)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paszq dnia Październik 06, 2018, 15:50:31 »
Wygląda świetnie, "kulanie" podczas skoku od razu skojarzyło mi się z Contrą :D
Może się mylę, ale dev log w formie filmików na YT nie zawsze można obejrzeć, w przeciwieństwie do np. przeczytania posta na Twitterze czy stronce. Poza tym prośba o subskrybowanie trochę słabo brzmi, ale ogólnie zapowiada się super, jak na 10 dni to już w ogóle ekstra :D
99
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ByerN dnia Październik 06, 2018, 11:27:30 »
interfejs nie jest przyjazny graczowi już od pierwszego wejrzenia - ciężko zorientować się co i jak

Tak, to prawda. Ta część związana z przyjaznością dla użytkownika wymaga dużo pracy. Jeszcze się nie zająłem wprowadzeniem i dopieszczaniem UI, więc póki co zostają tylko filmiki i wskazówki w środku gry (jak tabliczki, które można przeczytać czy półki z książkami), które tłumaczą o co tam w ogóle chodzi (takie readme):
https://www.youtube.com/watch?v=h50FxucQeEc - starsza wersja, ale opisuje podstawy
https://www.youtube.com/watch?v=DYRaBtJG1xg - nowsza ze zmianami gameplayu

dlaczego gdy wale głową w mur zabiera mi życie?

Odpowiedź jest zawarta w pytaniu xD uderzanie głową w mur jest ogólnie niezdrowe.

Czasem gdy się uderza głową w ścianę to traci się procentową część aktualnego stanu zdrowia (chyba 1/3). Zaokrąglanie nie pozwala zejść na zero, choć tak to wygląda wizualnie. Sama mechanika powstała przypadkiem i mi się spodobała, ale jest zdecydowanie nieintuicyjna dla nowych graczy.
100
Inne ogłoszenia / Odp: [PYTANIE] Jak rozpocząć naukę programowania gier i jaki język wybrać na start?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez AlekSan dnia Październik 05, 2018, 22:15:37 »
Użytkowniku MDW, temat zamknięty. Jeżeli chcesz mi dać jakieś rady dotyczące programowania gier 3D lub 2D to zapraszam na Priv :).
Strony: 1 ... 6 7 8 9 [10]