Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10
41
Oferuję / Odp: Zestawy do Twoich nowych projektów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marcin90 dnia Lipiec 11, 2019, 10:53:46 »
Właśnie dodałem dwie nowe paczki, więc zapraszam do sprawdzenia. Dołączam również kilka darmowych voucherów na rozruch :D



100 People - Animated Characters Pack
https://assetstore.unity.com/packages/3d/characters/humanoids/100-people-animated-characters-pack-149966

ASV-XV6N-JQDY-QMXU-XM66-URHT
ASV-3APW-QX7C-YCEA-ARHA-HGYE
ASV-N63P-MRN3-CU7X-DYUD-L744




Drone Sci Fi Stylized Pack Low Poly
https://assetstore.unity.com/packages/3d/vehicles/air/drone-sci-fi-stylized-pack-low-poly-149816

ASV-RVCV-ND3U-XLVK-C7NG-UHXL
ASV-URR7-9GF6-TK64-CQ6X-GLDJ
ASV-KDDQ-4WQJ-R6D4-FA9Y-VQVY

Pozdrawiam,
Marcin
42
Projekty rozpoczęte / Odp: Falleswen - New Land
« Ostatnia wiadomość wysłana przez RhAnjiE dnia Lipiec 10, 2019, 02:45:25 »
Po długiej ciszy wracam z nowymi wieściami. Projekt cały czas idzie do przodu, chociaż nastąpił pewny zastój spowodowany moją maturą. Niestety projekt piszę sam, ponieważ reszta osób w teamie ma trochę obowiązków w życiu i mniejsze chęci. Chciałbym wypuścić grywalne demo na następną edycję WSoC, dlatego będę ciężko pracował przez te trzy miesiące, żeby dotrzymać słowa.

Od ostatniego posta nastąpiło sporo zmian, głównie w kodzie. Najważniejszą i największą zmianą jest przepisanie części systemów na język skryptowy lua, który ułatwi dodawanie nowych rzeczy i zmienianie istniejących, co pozwoli również na tworzenie modyfikacji przez osoby trzecie.

Każdy obiekt w grze można oskryptować i dodać indywidualne efekty dla niego. Na przykład tylko zboże modyfikuje grunt pod sobą, żeby wyglądał na zaorany. W przyszłości planuję stworzyć edytor, który w łatwy sposób pozwalałby modyfikować obiekty dostępne w grze, bez ręcznego zmieniania wielu dostępnych parametrów.

Dodałem również drzewko badań, które pozwala nam rozwijać naszą wioskę. Istnieje możliwość badania nowych budynków, ulepszania jednostek (na przykład poprzez wynalezienie żelaznych narzędzi), usprawniać pracę budynków (np. poprzez użyźnianie gleby) i wiele więcej. Wszystko oczywiście można modyfikować w skryptach.

Od teraz należy również dbać o zapasy w spichlerzu. Konsumpcja żywności przyśpiesza, jeśli mamy dużo ludzi w osadzie, więc nie należy przesadzać z mieszkaniami. Należy zadbać o odpowiednią ilość zbieraczy owoców, ale jest to mało wydajny i ograniczony sposób na utrzymanie swojej wioski przy życiu. Istnieje jednak możliwość zbadania technologii uprawy ziemi, która da nam dostęp do farm, które pozwolą na wydajniejszą produkcję jedzenia.

Oprócz tego naprawiono wiele błędów. Gra jest o wiele stabilniejsza i wydajniejsza. Duże mapy generują się szybciej i sprawniej, a robotnicy szybciej znajdują drogę do celu. Wciąż jednak mam kilka pomysłów, jak mogę jeszcze bardziej usprawnić działanie gierki.

Planuję zająć się niedługo nowym generatorem terenu. Bawiłem się ostatnio w Unity3D i naoglądałem się materiałów o generowaniu, więc mapy będą bardziej funkcjonalne i ładniejsze. Dodam podgląd wygenerowanego terenu w formie minimapy oraz więcej suwaków do modyfikowania ustawień generatora w menu głównym.

Oprócz tego zajmę się tworzeniem jednostek ofensywnych, którym będzie można wyjątkowo wyznaczać polecenia. Robotnicy są niezależni i sami wykonują swoją robotę w zależności od tego, do jakiego budynku są przydzieleni, więc nimi nie powinno się sterować. Jednostki ofensywne będą potrzebne, aby móc na przykład zbadać teren i zaatakować rywali.
43
Warsztat Summer of Code 2019 / Odp: Warsztat Summer of Code 2019
« Ostatnia wiadomość wysłana przez RhAnjiE dnia Lipiec 10, 2019, 01:58:55 »
Ja bym się może wyrwał przed szereg, ale projekt zgłaszam z poprzedniego wsocu, którego temat jest już w innym dziale, więc nie mam za bardzo jak tego zrobić xD

//Edit
Tak więc chciałbym zgłosić projekt Falleswen - New Land, który zacząłem robić dokładnie rok temu w lipcu na poprzedni summer of code. Mam nadzieję, że tym razem będzie bardziej grywalne demo :D

44
Warsztat Summer of Code 2019 / Ivon 2
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Cremmy dnia Lipiec 09, 2019, 08:40:31 »
Gatunek: Platformowa/Przygodowa
Sterowanie: Klawiatura/Gamepad
Technologia: SFML/OpenGL
Silnik: brum brum 🚗

Na WSoC planuję wysłać grę zawierającą podstawowy gameplay i przynajmniej jedną misję.
Docelowo ma to być gra platformowo-przygodowa, z idealnym balansem między akcją i dialogami. Gracz będzie miał dostępne dwie postaci, pierwsza walczyć będzie z bliska przy pomocy broni białej (planuję wzorować się na mechanice walki z pierwszego Prince of Persia), druga będzie używała pistoletów, karabinów i wszystkiego co pluje ołowiem.

Aktualny stan:
https://imgur.com/a/fBg2fHa

Zrobione:
  • Podstawowy ruch postaci (chodzenie, skakanie, wchodzenie po schodach, schodzenie z platform, chwytanie krawędzi, puszczanie/wspinanie się)
  • Ruchome platformy, wspinanie się na nie, stabilne skakanie
  • Podstawy walki wręcz
  • Poziom pokazowy

Do zrobienia:
  • Dokończenie chwytania krawędzi platform i puszczania/wspinania się
  • Ruchome platformy (ruch i stabilne stanie NPC na nich)
  • Mechanika walki wręcz
  • Szczegółowa mechanika walki wręcz
  • Strzelanie
  • NPC
  • Silnik dialogów
  • Wrogowie/AI
  • Grafiki i animacje

Powyższa lista będzie aktualizowana w miarę postępu prac.
45
Warsztat Summer of Code 2019 / Odp: Warsztat Summer of Code 2019
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Shelim dnia Lipiec 08, 2019, 23:35:46 »
... i nikt nie chce wyrwać się przed szereg z dev logiem tu na forum? XD
46
Warsztat Summer of Code 2019 / Odp: Warsztat Summer of Code 2019
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Cremmy dnia Lipiec 05, 2019, 11:52:14 »
47
Warsztat Summer of Code 2019 / Odp: Warsztat Summer of Code 2019
« Ostatnia wiadomość wysłana przez pawlaks1 dnia Lipiec 03, 2019, 23:10:17 »
Też może bym wrzucił jakąś mini grę do zestawu prac.
48
Warsztat Summer of Code 2019 / Odp: Warsztat Summer of Code 2019
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Boski dnia Lipiec 01, 2019, 18:58:46 »
Też chętnie wezmę udział
49
Projekty rozpoczęte / Odp: SideQuest
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Joker dnia Czerwiec 26, 2019, 22:29:40 »
Hej, nie mogę odzyskać głównego konta. A forum Warsztatu średnio nadaje się do tego typu postów. Więc odpuszczam z wrzucaniem tu updatów.

Jeśli ktoś jest zainteresowany śledzeniem dalszych losów - zapraszam na itch.io projektu:


https://papasandev.itch.io/sidequest
50
Warsztat Summer of Code 2019 / Odp: Warsztat Summer of Code 2019
« Ostatnia wiadomość wysłana przez RhAnjiE dnia Czerwiec 26, 2019, 14:52:17 »
Już zaczynam się szykować :D
Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10