Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10
41
Compo i bitwy / Gynvael's Winter GameDev Challenge 2018/19
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Gynvael Coldwind dnia Grudzień 25, 2018, 01:04:30 »
Cześć,

Kolejne pół roku minęło, więc kolejny gamedev challenge :)

Wszystkie szczegóły, których jest łaaadne kilka stron ekranowych, można znaleźć na moim blogu:
https://gynvael.coldwind.pl/?lang=en&id=697

Powodzenia!
P.S. tym razem compo współorganizuje ze mną LiveOverflow :)
42
Projekty zaawansowane / [win][linux][darmo] Retroactive
« Ostatnia wiadomość wysłana przez wezu dnia Grudzień 21, 2018, 11:38:23 »
Pamiętacie into do takiej starej kreskówki Jonny Quest? Jeśli tak to koniecznie musicie zobaczyć tą grę, jeśli nie to... em... też musice ją zobaczyć?
No dobra, jeśli chodzi o promowanie gier to raczej mi kiepsko idzie, jest gra, jest fajna, jest za darmo, grajta ludziska:
Download:
https://wezu.itch.io/retroactive
Video:
https://youtu.be/R6UP4bAto7Q

Obrazek, bo coś się kiepsko kilka ;)
43
Projektowanie kodu / Odp: Klasa reprezentująca przedmioty w prostej grze 2D...
« Ostatnia wiadomość wysłana przez koto dnia Grudzień 18, 2018, 21:58:14 »
Ile głow type pomysłów.
Ja bym polecił jakiś elastyczny system np:


enum  class Atrybut {Sila, Magia, Zrecznosc}
class Atrybuty
{
   std::map<Atrybut, double> atrybuty;

   void dodaj(const Atrybut& atr, const double wartosc);
   void zwieksz(const Atrybut& atr, const double wartosc);

   void zwieksz(const Atrybuty& attr);
        void zmiejsz(const Atrybuty& attr);
...
}
i

class Przedmiot
{
   string nazwa;
   Atrybuty atrybuty ;
}

class Potwor
{
   string nazwa;
   Atrybuty atrybuty ;
   vector<Przedmiot> przedmioty;
}

Wtedy masz jedna klasę  Atrybuty która ci załatwi ten temat w całej grze.
44
Szkółka / Odp: [C++] xml dla ustawien gry i savów, jaka biblioteczka?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez koto dnia Grudzień 18, 2018, 21:28:23 »
45
Silniki / Odp: Lekki silnik c# do platformówki 2d na Androida
« Ostatnia wiadomość wysłana przez koto dnia Grudzień 18, 2018, 21:25:05 »
Ja kodziłem trochę w MonoGame, na pewno jest lekki i można grę wydac na wiele platform.
46
Poszukuję / Poszukuję grafika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Maros dnia Grudzień 10, 2018, 01:37:51 »
Witam tak jak w temacie grafik z pasją do rpg/rts, tworzymy w tym klimacie grę na przeglądarki. Tak naprawdę potrzebujemy:

Grafik 2d/3d [pilnie]
Grafik od artów [pilnie]
Grafik od tworzenia projektu strony internetowej.

Mam nadzieje, że kogoś tu znajdę i zapoczątkujemy owocną współpracę!
47
Inne / Odp: [PYTANIE] Pomysł na grę gatunku HORROR
« Ostatnia wiadomość wysłana przez AlekSan dnia Listopad 30, 2018, 20:28:01 »
Dobrze, zobaczę co się da zrobić :]
48
Oferty pracy / Zlecę przerobienie shadera lub utworzenie nowego OpenGL ES 2.0 dla unity.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez misztal dnia Listopad 29, 2018, 12:12:55 »
Zlecę przerobienie shadera lub utworzenie nowego unity.
Wynagrodzenie do uzgodnienia.
Mój email piotr.zapala3@wp.pl
49
Modding / Odp: Własny samochód GTA V
« Ostatnia wiadomość wysłana przez misztal dnia Listopad 29, 2018, 12:01:59 »
Wpisz w google gta mods for blender. Znajdziesz program w którym możesz wyeksportować do formatu obsługującego gta, dodaj do gry przez opengta do modów i respawn modelu jakimś modem. Nie praktykowałem ale widziałem filmy kiedyś. Pewnie już znalazłeś.
50
Projekty rozpoczęte / Odp: Symulacja Systemu Operacyjnego [Allegro5]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez NEO_ dnia Listopad 28, 2018, 23:17:23 »
Update #020 [Dysk Współdzielony]

A teraz coś nowego :)

Pierwsze kroki do odczytu multimediów. Na początek MP3 i pliki graficzne JPEG, PNG.

Pliki można wrzucić do specjalnego folderu, skąd będą czytane i przenoszone do "Wirtualnego Systemu".

Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10