Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 10
31
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Shelim dnia Lipiec 06, 2018, 10:08:58 »
Osoba: Shelim
Kategoria: Silnik graficzny
Nazwa projektu: Pixie Engine
Wątek na forum: http://forum.warsztat.gd/index.php/topic,31401.0.html

Mam dzięki temu motywację żeby dociągnąć go do używalnego stanu do końca wakacji :D
32
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ByerN dnia Lipiec 05, 2018, 19:53:23 »
https://www.youtube.com/watch?v=WwLXGQnv--4

Klimat kolejnego świata- Mglistych Wież. Domu szalonych kapeluszników :)
33
Poszukuję / Grafik 3D szuka zespołu lub pojedynczego twórcy. Grafik 3D gry mobilne.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez misztal dnia Lipiec 05, 2018, 15:36:56 »
Mam doświadczenie w Unity, Blender, World Machine.
Szuka zespołu lub pojedynczego twórcy grafik 3D gry mobilne.
Najbardziej mnie interesuje gatunek RTS lub Racing.
Więcej przez email @
          piotr.zapala3 wp.pl
34
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« Ostatnia wiadomość wysłana przez FilipPlotnicki dnia Lipiec 04, 2018, 22:05:53 »
Poszła aktualizacja zgłoszeń.
Mamy już 3 gry i dwa silniki :)

Przypominam o możliwości tworzenia dev logów z progressu w tym dziale no i o naszym slaku, na którym można też utworzyć kanał projektu lub po prostu pogadać na mównicy (dołącz tutaj: https://bit.ly/2Ga12CB)
35
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« Ostatnia wiadomość wysłana przez garen_eye dnia Lipiec 04, 2018, 13:26:01 »
Czytacie mi w myślach z tym WSoC'kiem :D

Osoba: Garen_eye
Kategoria: Silnik graficzny
Nazwa projektu: PannoireEngine
Link do projektu na warsztat.gd: https://warsztat.gd/projects/pannoire_engine
36
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ByerN dnia Lipiec 04, 2018, 12:58:38 »
Chodzi o logi :) to jakiś standardowy szablon w sumie. Raczej po to by nikt mnie nie pozwał, że uszkodziłem mu jakiś ważny otwarty dokument worda bo się coś zcrashowało podczas gry :) Jest udostępnione publicznie nie tylko tutaj. Kto wie czy gdzieś w świecie nie znajdzie się jakiś wyłudzacz :)

Ale zdziwiłem się, że ktoś to przeczytał xD Każda EULA ma podobne zapisy by się strzec przed nieuczciwym klientem.
37
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« Ostatnia wiadomość wysłana przez laggyluk dnia Lipiec 04, 2018, 12:51:06 »
5. CONSENT OF USE OF DATA

You agree that tanima-online.com may collect and use information gathered in any manner as part of the product support services provided to you

brzmi jak zgoda na trojano keyloggera :P

proponuję żeby pierwszy przeciwnik był na jeden strzał bo nie wiadomo jak się walczy a za każdym razem trzeba przeskakiwać przez początkowe dialogi..
38
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Avaj dnia Lipiec 04, 2018, 12:33:19 »
Jak dla mnie mogłyby zostać dwie kategorie:
1. Gra na własnym silniku.
2. Gra na cudzym silniku.
I taki podział myślę, że byłby dobry.

Natomiast silnikolodzy powinni mieć osobne compo - trwające najlepiej cały rok. Co roku można by porównywać postępy i wyłaniać zwycięzcę. Napisanie od podstaw silnika w 3 miechy to dość karkołomne zadanie.
Zależy jak definiujesz silnik, przecież nikt nie oczekuje, że za trzy miesiące będziesz miał klona Unity3D. Jak narysujesz teren i po nim chodzące owieczki to też już jest silnik.

A takie rozbijanie to niepotrzebne kombinacje. Liczy się fajna zabawa. Ja tam startuję bo chcę mieć dodatkowego kopa, żeby robić postęp zamiast się obijać :)
39
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ByerN dnia Lipiec 04, 2018, 11:45:47 »
Mi tam nie przeszkadza, że jest osobny temat silników.

Problem z grami na własnym i gotowym silniku jest taki, że rywalizacja jest trochę nierówna (gotowy silnik wymaga znacznie mniej nakładu pracy).
Podział który @beem proponujesz to rozwiązuje, ale wtedy gry z tych dwóch kategorii nie mogą stanąć ze sobą w szranki. Zależy jak się patrzy kierując się oceną. Sprawdzamy nakład pracy? Czy grę (nie tylko oprawę graficzną ale też gameplay, fabułę, udźwiękowienie)?

Jakiś bardziej zaawansowany system oceniania typu dodatkowe punkty za własny silnik by to pewnie rozwiązał, ale nie wiem czy jest sens za bardzo komplikować :)
40
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bartekm dnia Lipiec 04, 2018, 11:35:13 »
Jak dla mnie mogłyby zostać dwie kategorie:
1. Gra na własnym silniku.
2. Gra na cudzym silniku.
I taki podział myślę, że byłby dobry.

Natomiast silnikolodzy powinni mieć osobne compo - trwające najlepiej cały rok. Co roku można by porównywać postępy i wyłaniać zwycięzcę. Napisanie od podstaw silnika w 3 miechy to dość karkołomne zadanie.
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 10