Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 10
31
Projekty rozpoczęte / Odp: Symulacja Systemu Operacyjnego [Allegro5]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez NEO_ dnia Sierpień 16, 2019, 23:26:56 »
Update #030 [Bluelex Alpha Download]

Witam :)
Nadeszła chwila, by wyniki swojej pracy przedstawić jako kolejną już skompilowaną wersję projektu. Tym razem jest to: wersja v0.9.46s, która teraz zawiera funkcje, które miałem okazję ostatnio omawiać :)

Zmianę motywu może teraz zmienić nie tylko Administrator, a każdy dodany nowy użytkownik. Zmiany te są teraz normalnie zapisywane w plikach konfiguracyjnych.

W tej wersji starałem się usunąć jak najwięcej znalezionych bugów, co było dość męczące :) Jednak efekty są coraz lepsze i mam zamiar dalej ciągnąć ten projekt :)

Oto link do wczesnej alfy:
https://drive.google.com/file/d/1jHJi1Q-yLAW-urtSrlLa2Wx9c9sw21Ga/view?usp=sharing
32
Projekty rozpoczęte / Odp: Symulacja Systemu Operacyjnego [Allegro5]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez NEO_ dnia Sierpień 13, 2019, 20:15:00 »
Update #029 [Wybór Motywu]

Witam :D

Ostatnio pisałem o możliwości zmiany motywów, których będzie na pewno sporo.
Dziś usprawniłem funkcję do zmiany Motywu w Panelu Ustawień.

Została stworzona możliwość przejścia do Panelu bezpośrednio z Pulpitu.
Klikamy prawym przyciskiem myszy na pulpicie i wybieramy: Personalizacja


Następnie po otwarciu Panelu Ustawień automatycznie zobaczymy wybór opcji personalizacji:


Po kliknięciu w Zmianę Motywu otrzymamy dostęp do okna, gdzie można zmienić Motyw.


Mamy tu podgląd na każdy motyw. Po kliknięciu Zastosuj zostanie on wybrany :)

Cały czas usprawniam kod i możliwe jest to ,że w najbliższym czasie udostępnię nową, skompilowaną wersję Alpha Systemu, która posiada powyższe funkcje :)
33
Platformy mobilne / Odp: Początki z IOS, kilka pytań
« Ostatnia wiadomość wysłana przez .:NOXY:. dnia Sierpień 13, 2019, 18:03:01 »
TL;DR potrzebujesz maca, moze być mac mini. Czy mozna wynajmować maki ? mozna spokojnie na takim cloudowym zbudujesz. Co do weryfikacji musisz sam stwierdzic. Masz caly guideline review https://developer.apple.com/app-store/review/guidelines/
34
Platformy mobilne / Początki z IOS, kilka pytań
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jjoker8 dnia Sierpień 05, 2019, 13:23:32 »
Hej, kończę właśnie grę w Unity i chciałbym opublikować także na AppStore na Iphony. Z tego co czytam, nie jest to proste dla osoby nie posiadającej Maca, w związku z tym mam kilka pytań.
W innym wątku (z 2014r.) kolega Karol opisał proces:
Cytuj
Ogólnie to na Mac'u masz XCode i tam możesz sobie testować co chcesz na symulatorach (od iPhona 4 po iPhona 6+, iPady też są, domyślnie z iOS8, ale można doinstalować wersję iOS7.1). Jednak kiedy chcesz to wrzucić na urządzenie to potrzebujesz: konto developerskie Apple (99$/rok), utworzenie tam id appki oraz przypisanie UUID urządzenia do swojego profilu (możesz tylko 100 urządzeń przypisać), następnie tworzysz provisioning profile dla appki z tym urządzeniem, ściągasz do siebie i dodajesz do systemu, tak samo certyfikaty do podpisywania kodu. Jak już to będziesz miał to możesz śmiało wrzucać na urządzenie, bez tego nie da rady. Do AppStore też wysyła się z poziomu XCode.
Czy da radę to zrobić na maszynie wirtualnej?
Jeśli nie, czy da radę zrobić to w MacInCloud (https://www.macincloud.com/)? Chodzi o usługę "wynajmowania" maca online.
Druga sprawa jak wygląda proces weryfikacji aplikacji na IOS? Moja gra jest klonem Mario, zmieniona grafika, muzyka itp, wszystkie grafiki (pixerlart) robiłem sam, czy ma szansę przejść pozytywnie weryfikację czy ze względu na gameplay nie ma szans? Może w ogóle szkoda zachodu bo nie przejdzie weryfikacji?
35
Warsztat Summer of Code 2019 / Odp: Ivon 2
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Cremmy dnia Sierpień 04, 2019, 21:43:32 »
Udało się ogarnąć ładne wspinanie na krawędzie platform. Nagranie z aktualnego stanu silnika: https://warsztat.gd/video/2842/podstawy_ruchu

Zawsze zastanawiałem się jak robią w grach, że postać szybko biegnąc nie odrywa się od terenu idącego w dół. Okazuje się, że jest to bardzo prosty trik: jeśli postać stała na platformie, ale już nie stoi, to zadziałaj na nią grawitacją kilka razy większą niż normalnie.
36
Projekty zaawansowane / [Windows] Gem Collector - Boulder Dash w nowych szatach
« Ostatnia wiadomość wysłana przez koto dnia Sierpień 02, 2019, 12:28:04 »
Hej,

Własnie wydałem moją nową retro gierkę, Gem Collector: https://kotogames.itch.io/gem-collector

Klepnąłem ją w Unity.
Sporo zabawy było z stworzeniem edytora leveli - ale sądzę że warto było.
Jest opcja publikacji leveli - inni mogą w nie zagrać.

Jest wersja demo, miłej zabawy!

Tomek
37
Projekty rozpoczęte / Odp: Symulacja Systemu Operacyjnego [Allegro5]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez NEO_ dnia Lipiec 26, 2019, 22:56:33 »
Update #028 [Motywy i wersja Alpha]

Witam :)

Po dłuższej nieobecności wracam do dalszych prac nad projektem wirtualnego systemu :)

Wprowadzam teraz możliwość zmiany motywu. Chciałbym ,by motywów było w sumie jak najwięcej, lecz stworzenie każdego wymaga trochę większego zaangażowania :)

Oto postęp prac nad pierwszym z nich:


A oto drugi:


Mało tego, projekt wkracza jednocześnie w fazę Alpha, a to oznacza ,że jest to duży krok w pracy nad kodem źródłowym, który stale się powiększa. Cały czas idę w kierunku ostatecznej wersji tego projektu, lecz droga jeszcze daleka :)

Zamieszczam jeszcze 2 zdjęcia z testowanej trzeciej nakładki:


38
Warsztat Summer of Code 2019 / Odp: Warsztat Summer of Code 2019
« Ostatnia wiadomość wysłana przez .:NOXY:. dnia Lipiec 22, 2019, 23:27:21 »
Ja juz tez mam postep https://warsztat.gd/screen/17696/renderowanie_dziala niebawem pewnie bedzie grywalne juz
39
Projekty rozpoczęte / Odp: Falleswen - New Land
« Ostatnia wiadomość wysłana przez RhAnjiE dnia Lipiec 16, 2019, 03:20:06 »
Zacząłem się bawić generatorem terenu i wpadłem na pomysł, że skoro już używam zmodyfikowanego szumu perlina, to dlaczego miałbym nie dodać nierówności. Pierwsze efekty moich działań możecie zobaczyć w załączniku.

Czeka mnie trochę pracy nad zmuszeniem obecnych mechanizmów do współpracy. Na przykład muszę zadbać o dobre ustawianie pozycji postaci w zależności od wysokości kafli oraz spowolnić ich ruch, jeśli idą oni pod górę. Zmodyfikuję również algorytm wyszukiwania drogi, aby brał pod uwagę ukształtowanie terenu i w razie możliwości wybierał równiejszą drogę.

Oprócz tego ulepszyłem sposób ładowania tekstur, który już nie jest zależny w całości od lua. Gra sama potrafi znaleźć wszystkie tekstury we wszystkich podkatalogach i je załadować, a skrypty lua są opcjonalne, jeśli chcemy zmodyfikować konkretne parametry tekstur, np. przedział koloru albo typ, jeśli jest to spritesheet.

Oprócz tego zrefaktoryzowałem trochę kod i naprawiłem pare bugów.

40
Oferuję / Odp: Zestawy do Twoich nowych projektów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marcin90 dnia Lipiec 11, 2019, 10:53:46 »
Właśnie dodałem dwie nowe paczki, więc zapraszam do sprawdzenia. Dołączam również kilka darmowych voucherów na rozruch :D



100 People - Animated Characters Pack
https://assetstore.unity.com/packages/3d/characters/humanoids/100-people-animated-characters-pack-149966

ASV-XV6N-JQDY-QMXU-XM66-URHT
ASV-3APW-QX7C-YCEA-ARHA-HGYE
ASV-N63P-MRN3-CU7X-DYUD-L744




Drone Sci Fi Stylized Pack Low Poly
https://assetstore.unity.com/packages/3d/vehicles/air/drone-sci-fi-stylized-pack-low-poly-149816

ASV-RVCV-ND3U-XLVK-C7NG-UHXL
ASV-URR7-9GF6-TK64-CQ6X-GLDJ
ASV-KDDQ-4WQJ-R6D4-FA9Y-VQVY

Pozdrawiam,
Marcin
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 10