Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 10
31
Szkółka / Odp: [C++] xml dla ustawien gry i savów, jaka biblioteczka?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Condzi dnia Styczeń 18, 2019, 19:53:08 »
Ja korzystam z https://github.com/nlohmann/json. Bardzo przyjemna biblioteka, header-only.
32
Poszukuję / Grafik/ Animator 2D [Unity][$]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez shinypotato dnia Styczeń 16, 2019, 09:37:39 »
Hej wszystkim! Poszukuje osoby która będzie w stanie wykonać kilka postaci + animacje do prototypu gry.
  • 5 postaci, każda z nich z animacjami poruszania się, ataku z bliska, umierania, blokowania ciosu + 1 customowa dla każdej postaci inna.
Gra 2D, widok z boku ( np. oxygen not included ) w klimacie fantasy. Preferowana Anima2D ale animacja poklatkowa też będzie ok. Jeśli jesteście zainteresowani piszcie na shinypotatogames@gmail.com, w wiadomości koniecznie podajcie też widełki cenowe oraz link do portfolio! ( Zastrzegam sobie możliwość poproszenia o wykonanie jakiejś postaci + animacji, w przypadku zbyt ubogiego portfolio bądź jego braku. )

Pozdrawiam!
33
Serwis / Jak przywrócić hasło do konta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Joker dnia Styczeń 15, 2019, 23:37:50 »
Jak przywrócić hasło do konta jak nie wiem jaki miałem email i za pewne i tak już do niego nie mam dostępu?
34
Projekty rozpoczęte / Odp: Symulacja Systemu Operacyjnego [Allegro5]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez NEO_ dnia Styczeń 13, 2019, 20:28:46 »
Update #022 [Przeglądarka Obrazów]

Witam w Nowym 2019 roku :)

Projekt zaczyna przechodzić w nowy etap prac. Na początek możliwość przesyłania zdjęć do wewnętrznego systemu plików.
Po zaznaczeniu wybranego zdjęcia program przerzuca go do wewnętrznego katalogu systemu przy pomocy Funkcji Exportuj.

Druga Funkcja Exportuj(Crypt) będzie szyfrować zdjęcia. Będą one widoczne tylko dla tego "Systemu",a dla zwykłego Explorera Windows tylko jako pliki binarne.



A tak wygląda początkowy Prototyp Okna Przeglądarki Obrazów.



Jak na razie fajnie to wygląda,a jest nad tym jeszcze sporo pracy.
Następnym etapem będzie obsługa plików dźwiękowych :D

Jeśli skończę dam znać jak zwykle :D
35
C++ / Odp: Offset obiektu podczas kompilacji
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kubera dnia Styczeń 03, 2019, 21:57:46 »
Dzięki serdeczne. Problem rozwiązany :)
36
C++ / Odp: Offset obiektu podczas kompilacji
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Reg dnia Styczeń 03, 2019, 21:54:54 »
Jest makro offsetof

https://en.cppreference.com/w/cpp/types/offsetof

size_t myOffset = offsetof(CCBufferHeap, m_Model);
37
C++ / Offset obiektu podczas kompilacji
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kubera dnia Styczeń 03, 2019, 19:28:16 »
Czołem.

Mam pytanie.
Posiadam strukturę:
struct CCBuffersHeap
{
CCBShadow m_Shadow;
CCBLightPos m_LightPos;
CCBModel m_Model;
CCBPipeColor m_PipeColor;
CCBLerp m_Lerp;
};
Jak uzyskać w C++ Ofset względem początku struktury dla przykładu m_Model. Podczas pracy sprawa jest prosta, wystarczy od modelu odjąć this. Rzecz jednak w tym, że ofset jest kompilatorowi znany. Chciałbym również mieć do niego dostęp.
P. S.
Pomyślnego Roku 2o19
38
Oferuję / Dubbing/Voice Acting - Grupa NanoKarrin
« Ostatnia wiadomość wysłana przez PawlikPP dnia Styczeń 03, 2019, 18:04:49 »

NanoKarrin to największa w Polsce grupa zrzeszająca fanów dubbingu. Zajmujemy się tworzeniem ścieżki dialogowej oraz dźwiękowej do wybranych produkcji filmowych, animowanych i innych. Oczywiście wykorzystujemy nasze umiejętności głosowe w inny sposób na przykład tworząc reklamy radiowe, tak zwane jingle, audiobooki czy visual novel.

Chcielibyśmy zaoferować wszystkim twórcom nasze usługi. Co dokładnie możemy zaproponować?
Pełne wsparcie i realizację w zakresie ogólnie pojętego dubbingu.
Większość aktorów należąca do grupy ma już na koncie nie jedną rolę w grze lub modyfikacji do gry, nie wspominając już o animacjach, filmach itd.
Oprócz bardzo bogatego "banku głosów", który się stale rozrasta, oferujemy również pełne wsparcie techniczno-organizacyjne (reżyserzy, dźwiękowcy, montażyści itd.).
Dodatkowo możemy zapewnić wsparcie naszych dialogistów, aby dodatkowo podnieść jakość i naturalność twoich dialogów!

Na podstawie opisanych przez ciebie wymagań podeślemy odpowiednich kandydatów do każdej roli abyś sam mógł zdecydować lub jeśli dostarczysz nam wszystkie wymagane materiały, sami zajmiemy się wszystkim w zakresie realizacji dubbingu i nagrań!

Zapraszamy serdecznie do kontaktu!

NANOKARRIN
//Portal: http://nanokarrin.pl
//YouTube: https://www.youtube.com/fandubbing
//Discord: http://discord.gg/nanokarrin
//Facebook: http://fb.com/nanokarrin
//Twitter: http://twitter.com/nanokarrin
//Instagram: NanoKarrin #nanokarrin
//Mail: info@nanokarrin.pl
39
Sprzedam / Perełki Programowania Gier Vademecum Profesjonalisty Tom 1, 2, 3 i 6
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kamma dnia Grudzień 28, 2018, 17:44:01 »
Oferowane książki: [ Zobacz ogłoszenie ]

Dostępne tomy:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 6
40
Projekty rozpoczęte / Odp: Symulacja Systemu Operacyjnego [Allegro5]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez NEO_ dnia Grudzień 27, 2018, 23:30:58 »
Update #021 [Explorer]

Witam :)

Zaczynam powoli rozbudowywać Explorer. Zawsze świecił pustkami, więc należy trochę go wypełnić.
Na razie będą to podstawowe opcje jak szybki dostęp do bibliotek czy opcje folderów.

Jest to ważny krok do zastosowania nowych opcji do przenoszenia plików z zewnątrz do "Systemu".
Takie pliki jak obrazy będą mogły być przenoszone jako jawne pliki, bądź jako pliki wewnętrznie szyfrowane.

Na tą  chwilę tak to wygląda. Myślę,że w Nowym Roku projekt będzie nadal kontynuowany i, że w końcu
zacznie być bardziej funkcjonalny niż dotychczas :)

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 10