Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 10
21
Warsztat Summer of Code 2017 / Odp: Warsztat Summer of Code 2017
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Cremmy dnia Październik 10, 2017, 16:49:54 »
Na liście zainstalowanych widzę tylko wersję 32 bitową, ale nie pozwala zainstalować 64 bitowej, bo "inna wersja już jest zainstalowana". Pobawię się jeszcze chwilę.

Edit: Odinstalowanie x86 2015 dalej nie pozwala zainstalować x64 2015, poszukiwania trwają dalej...
22
Warsztat Summer of Code 2017 / Odp: Warsztat Summer of Code 2017
« Ostatnia wiadomość wysłana przez beem dnia Październik 10, 2017, 14:15:47 »
23
Projekty rozpoczęte / Odp: King of Console
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sarann dnia Październik 10, 2017, 00:31:05 »
Jeśli masz na myśli realne 2-3 dni, to powinieneś zobaczyć grę Die2Nite, oni tam zrobili świetne rzeczy z czasem (gry trwają czasem nawet ponad miesiąc, a w jednej może uczestniczyć do 40 graczy). Może jakieś inspiracje dać.

Co do tekstówek, zobacz polskiego SUD-a, Otchłań.
http://otchlan.pl/
24
Warsztat Summer of Code 2017 / Odp: Warsztat Summer of Code 2017
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Cremmy dnia Październik 09, 2017, 23:41:07 »
A teraz ode mnie:
Pivotis: Niestety, mimo doinstalowania redistów nie udało się uruchomić (brak api-ms-win-core-synch-l1-2-0.dll).
RoboP: Jak już raz cię złapią, to nie puszczą. Kolizje z wrogami do dopracowania - częściej spotykałem się z chwilową nieśmiertelnością po oberwaniu, niż z chwilowym ogłuszeniem d;
MPP: W połowie gry mój cel zmienił się z "odbij wszystkie piłki" na "wybij wszystkie piłki poza planszę". Mam nadzieję, że nauka Unity ci się udała, a następne gry będą lepsze.
Coloris: Na początku sprawiało wrażenie klona snake'a, ale po chwili zobaczyłem, ze to kulisty ludek ciągnący za sobą łańcuch. Sama gra, cóż, działa. Nie wygląda źle, to trzeba przyznać.
Asset Fliper: Przerzucanie obiektów z miejsca na miejsce jest rzeczywiście męczące, a okazjonalne crashe nie nastawiają pozytywnie. Miałem nadzieję, że będę mógł znowu użyć dźwigu na takim specyficznym samochodzie, ale niestety się nie dało >:

Mam nadzieję, że wszyscy grający w Tragedię będą od teraz w stanie w rzeczywistości usłyszeć gołębie wołanie o pomoc d;
25
Projekty rozpoczęte / Odp: King of Console
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Duckshorse dnia Październik 09, 2017, 22:19:43 »
Zdaję sobie sprawę z tego, że wydawanie rozkazów przez wpisywanie ich może być męczące, ale co w przypadku zwolnienia tempa gry? Niech przemarsz wojsk z Torunia do Chełmna trwa 2-3 dni (no może to przesada, kwestia zrobienia testów). Mój błąd, nie dodałem tego w opisie. Wydaje mi się, że ratuje to trochę kwestie interfejsu.
Zobaczcie, nie chodzi mi o stworzenie gry zręcznościowej w której gracz musi wypluwać z siebie komendy niczym karabin maszynowy. Chciałem z tego powoli robić coraz bardziej realistyczny "symulator króla".
Rozumiem, że mas tym nie podbije, ale wystarczy mi grupka graczy, która powie, że fajnie się w to gra i tyle. ;]

Duskers chyba nie jest takie złe, 88% opinii pozytywnych na Steam nie jest złym wynikiem. Ładny styl, choć nie moje klimaty. Ja raczej chciałem ograniczyć się do samych znaków, lecz mnie trochę nastraszyliście.

Jeśli chodzi o pokazanie wersji demonstracyjnej, to myślę, że jeszcze z tydzień mi to zajmie. Chciałbym dodać jeszcze parę rzeczy, a czasu nagle zrobiło się mniej, gdyż w tym roku na 100% skończę projekty uczelniane do listopada. :D
26
Projekty rozpoczęte / Odp: King of Console
« Ostatnia wiadomość wysłana przez wezu dnia Październik 09, 2017, 19:05:47 »
Komputery są niestety kiepskie w rozumieniu języków naturalnych więc wszelkie próby utrzymania 'klimatu' w grach tekstowych są moim zdaniem daremne. Jak widzę teksty typu 'Rycerz atak na Smok zadaje 4 obrażeń' to cały klimat gdzieś się ulatnia, a z drugiej strony za trzecim razem gdybym musiał wpisać 'Rycerzu waść racz zgładzić owegoż Smoka, co to bestyją straszną i złą jest zaprawdę' wolałbym już wpisać 'Rycerz atak Smok'. Tak źle i tak niedobrze. Gry z interfacem tekstowym wymarły nie bez powodu.     
27
Projekty rozpoczęte / Odp: King of Console
« Ostatnia wiadomość wysłana przez shoter dnia Październik 09, 2017, 17:40:06 »
Obczaj sobie grę, która zwie się Duskers. Jest to dwuwymiarowa gra strategiczna w której komendy sterowanym robotom wydaje się w konsoli. Pomysł bardzo fajny. Mechanika w sumie też, ale po chwili jest z nią jeden wielki problem:
-Pisanie komend w kółko na klawiaturze jest męczące i to bardzo! Hype mija po kilku minutach :/.
28
Projekty rozpoczęte / Odp: King of Console
« Ostatnia wiadomość wysłana przez laggyluk dnia Październik 09, 2017, 17:14:45 »
Czysty tryb tekstowy raczej nie wróży sukcesu. Niby jest dwarf fortress ale jednak niszowe mimo wszystko.
Myślę że jakbyś poszedł na graficzno konsolowy kompromis to by się mogło udać lepiej.
np
http://store.steampowered.com/app/254320/Duskers/
29
Projekty rozpoczęte / Odp: King of Console
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Frondeus dnia Październik 09, 2017, 16:46:41 »
Myślę że dobrze by było gdybyś udostępnił prototyp i w miarę szybko zaczął zbierać reakcje publiki.
Bez tego ciężko powiedzieć czy Twój pomysł wypali.

Trochę mi przypomina to MUD - mało osób w to gra więc nie licz na dużą publikę. Z drugiej strony społeczności te są zwykle bardzo zżyte pomimo małych rozmiarów.
30
Projekty rozpoczęte / Odp: King of Console
« Ostatnia wiadomość wysłana przez lethern dnia Październik 09, 2017, 16:23:15 »
opinia:
Wg mnie problem z grami tekstowymi, w których wszystko robi się za pomocą komend, jest:
-pisanie na klawiaturze dla jednych graczy będzie urokiem, dla innych będzie męczarnią (zajmuje więcej czasu, więcej energii, bardziej zużywa ręce - typu pomyśl o programiście, który po 10 godzin pracy z klawiaturą wraca do domu, żeby odpocząć przy grze, przy której musi znowu walić w klawiaturę)
-trzeba poznać komendy do wpisania! To też nie jest przyjemne, gracz przy pierwszym starciu z grą nie ma pojęcia co może zrobić, bo nie zna komend, dodatkowo w dalszym etapie też może błądzić - czy wysłanie wojsk to było "wyślij", czy "atakuj", czy "atak", czy jeszcze inaczej? Czy przyjmuje dwa parametry czy trzy? Granie w grę, do której trzeba sobie spisać na kartce komendy, dla jednych jest urokiem tej gry, dla drugich jest ścianą

oczywiście idąc dalej, na powyższe można "zaradzić", czyli można robić skróty komend, obszerne podpowiadanie, listy komend, itd. (czyli to co mają konsolowi użytkownicy linux)

od siebie powiem, że gra w której poziom trudności/skomplikowania wynika z samego interfejsu, jest raczej wadą niż zaletą..
Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 10