Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 10
21
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Quill3D
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kyroaku dnia Lipiec 10, 2018, 20:56:15 »
To chyba będzie mój ulubiony projekt na warsztacie aktualnie, także chętnie będę obserwował postępy ;) Chętnie bym też poczytał, gdybyś chciał się podzielić różnymi ciekawostkami w aktualnych rozwiązaniach. Samo dodawanie linków też pewnie zrobiłoby z tego dobry projekt-tutorial. Nie wiem jak teraz, ale kiedyś sporo osób walczyło z rzeczami, które właśnie dodajesz. Sam byłem taką osobą :)
22
Warsztat Summer of Code 2018 / Quill3D
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Avaj dnia Lipiec 09, 2018, 23:44:12 »
Quill3D - silnik 3D

Strona projektu

Użyte narzędzia/biblioteki:

- Silnik pisany w języku D
- GLFW do tworzenia okna
- OpenGL


Aktywność raczej na stronie projektu. Będę się starał wrzucać screeny w miarę regularnie z postępami, będę miał fajną historię, nieważne czy się uda coś zrobićczy nie.
23
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« Ostatnia wiadomość wysłana przez nowy dnia Lipiec 09, 2018, 21:54:24 »
Osoba: nowy
Kategoria: Dowolna gra
Nazwa projektu: Viconia
Link do projektu na warsztat.gd: http://forum.warsztat.gd/index.php/topic,31403.0.html
24
Warsztat Summer of Code 2018 / Viconia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez nowy dnia Lipiec 09, 2018, 21:53:33 »
VICONIA

Gra  typu action/hack and slash utrzymana w klimacie fantasy 

Technologia:
Gra pisana w silniku Godot
Aseety autorstwa Synty Studios -  POLYGON - Dungeon Pack
https://syntystore.com/products/polygon-dungeon-pack
Animacje będą moje.



25
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Pixie Engine (Shelim)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez matheavyk dnia Lipiec 09, 2018, 21:20:57 »
Brzmi ciekawie!

Dobrze rozumiem, że 26 000 linii już jest napisanych?
26
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kamilosxp dnia Lipiec 09, 2018, 19:27:44 »
Osoba: kamilosxp
Kategoria: Dowolna gra
Nazwa projektu: Unknown_Game
Link do projektu na warsztat.gd: https://warsztat.gd/projects/Unknown_Game
27
Projekty zaawansowane / Odp: [PC][iOS][Android][Linux][macOS][Web] Pixfight
« Ostatnia wiadomość wysłana przez .:NOXY:. dnia Lipiec 07, 2018, 15:27:25 »
Pixfight ukonczony! :)

https://github.com/inFullMobile/pixfight

Wersja 1.0 wspiera multiplayer i poprawia balans.
28
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bartekm dnia Lipiec 06, 2018, 13:30:19 »
Więc i ja się przyłączę. Myślę, że przez 3 miechy uda się coś wyczarować.

Osoba: bartekm
Kategoria: gra na własnym silniku
Nazwa projektu: Cave Master
Link do projektu na warsztat.gd: https://warsztat.gd/projects/CaveMaster
29
Oferty pracy / [Poszukuję] Muzyka retro do gry na FV
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Shelim dnia Lipiec 06, 2018, 10:29:42 »
Hej,

Poszukuję dobrej duszyczki która skomponowałaby mi muzykę w stylu retro do gry na Androida. Zlecenie oczywiście płatne, preferowana FV.

Kontakt na priv
30
Warsztat Summer of Code 2018 / Pixie Engine (Shelim)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Shelim dnia Lipiec 06, 2018, 10:25:39 »
Okej, startujemy!



Pixie Engine to silnik gier (chwilowo tylko 2D - ufam że to nie problem), dedykowany do gier wymagających dużej ilości obliczeń nie-graficznych (np. grand strategie czasu rzeczywistego). Powstaje w C++ 14, z wykorzystaniem obecnie stosowanych wzorców projektowych i zapełnia lukę na rynku zdominowanym przez "zasobożerne" zarządzane garbage collectory.

Garść informacji o projekcie:
 - Wsparcie OpenGL/DirectX 11 (spriteBatch z shaderami cg)
 - Wymaga x64 procka
 - Architektura rozproszona, oparta na rozbudowanym systemie wtyczek
 - Platformy: chwilowo tylko Windows, docelowo Mac/Linux
 - Wsparcie dla modów, hot-swap assets, replikacji po sieci, dead reckoning, utrzymywania kilku scen na raz w logice, hot-swap plugins, anti-aliasing temporalnego, efektywnej serializacji, vfs, wbudowana console, profiler po socketach (Remotery), lokalizacja, testy jednostkowe i integracyjne (GTest/GMockup) + rzeczy które planuję dodać ze względu na mój target :)
 - 26 000 linii w 300 plikach źródłowych
Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 10