Ostatnie wiadomości

Strony: 1 [2] 3 4 5 6 ... 10
11
Sprzedam / Sprzedam książki | HTML, C#, Linux, OSX, Windows
« Ostatnia wiadomość wysłana przez dario dnia Listopad 27, 2017, 17:33:54 »
Cześć,

do sprzedania mam kilka książek z prywatnej kolekcji:

HTML5. Tworzenie gier
http://allegro.pl/html5-tworzenie-gier-i7052332884.html

C# od podszewki
http://allegro.pl/c-od-podszewki-wydanie-ii-i7052328056.html

Pro C# 5.0 and the .NET 4.5 Framework
http://allegro.pl/pro-c-5-0-and-the-net-4-5-framework-i7052368153.html


Jądro Linuksa. Przewodnik Programisty
http://allegro.pl/jadro-linuksa-przewodnik-programisty-i7052355324.html


Mac OS X and iOS Internals
http://allegro.pl/mac-os-x-and-ios-internals-to-the-apple-s-core-i7083191455.html

Programowanie w Systemie Windows
http://allegro.pl/programowanie-w-systemie-windows-i7052361014.html

Książki są w stanie bardzo dobrym. Nie czytam przy jedzeniu :-) Jedynie Mac OS X and iOS Internals wygląda na trochę zniszczoną, ale taka do mnie dotarła z Amazon. Ceny do negocjacji.
12
Serwis / Nie można założyć konta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Dragomirus dnia Listopad 27, 2017, 15:37:25 »
Od kilku miesięcy chcę założyć konto na Warsztat.gd (tutaj wszystko działa), ale po utworzeniu (robiłem tak z dwoma mailami) konto zostaje utworzone, ale hasło nie może zostać wysłane (komunikat taki). Próbowałem parę razy zgłosić to przez formularz kontaktowy z kilku różnych komputerów, ale za każdy razem jest informacja: "Could not open socket". Co robić?
13
OpenGL / Odp: OpenGL shader node editor
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Dragomirus dnia Listopad 24, 2017, 15:52:35 »
Dzieki wielkie za pomoc :). Chce wstawic screen z edytora bo prawie skonczony jest, ale cos nie moge sie zarejestrowac na stronie warsztatu. No nic jeszcze raz wielkie dzieki :)
14
Programowanie grafiki / Odp: SFML Zatrzymywanie programu podczas kliknięcia w pasek tytułu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mergul dnia Listopad 21, 2017, 19:35:02 »
Stworzyć własne okno (GUI), w oknie systemowym :P Z oknem systemowym jest taki problem, że w zależności gdzie to odpalisz, to będzie różnie działać :D
15
Programowanie grafiki / SFML Zatrzymywanie programu podczas kliknięcia w pasek tytułu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez dsonyy dnia Listopad 21, 2017, 17:20:04 »
Witam.
Piszę nietypową grę w SFML. Zabawa polega na manualnemu zmienianiu rozmiaru okna w odpowiedni sposób. Zauważyłem jednak, że posiadając pętlę główną przedstawioną poniżej, pojawia się następujący problem: przy łapaniu za pasek tytułu lub rogi okna, cały program zostaje zamrożony do momentu zwolnienia przycisku myszy.


...

sf::RenderWindow window(sf::VideoMode(WIDTH, HEIGHT), "Fat Guy",
sf::Style::Resize | sf::Style::Close | sf::Style::Titlebar);

bool running = true;
sf::Clock clock;
sf::Time next_tick = clock.getElapsedTime();

while (running)
{
sf::Event event;
while (window.pollEvent(event))
{
switch (event.type)
{
case sf::Event::Closed:
running = false;
break;
}
}

if (clock.getElapsedTime() >= next_tick)
{
window.clear(sf::Color::Black);
std::cout << ".";
window.display();

next_tick += sf::milliseconds(1000 / FRAME_RATE);
}

}


Czy można w jakiś prosty sposób ominąć ten problem?
16
Produkcja / Odp: Prawo do użytkowania tekstur w pracy dyplomowej oraz INDIE GAMES
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DanielMz25 dnia Listopad 20, 2017, 16:16:34 »
A nie lepiej zrobić samemu tekstury. Jak dla mnie to dla uczelni nie opłaca się robić super mega hiper ultra AAA, wystarczy poziom Pana Wieśka z osiedla, byle później to ładnie opisać.
17
OpenGL / Odp: OpenGL shader node editor
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mergul dnia Listopad 15, 2017, 19:21:56 »
Raczej tak. Jakiego kompilatora outputu nie sprawdzałem (mobilki też) to liczba zmiennych się nie liczy. Ważne są ich zależności. Z resztą tak jak pisałem, istniały kiedyś (jeszcze za czasów OGL 2) optymalizatory kodu GLSL, i generowały ogromną ilość śmieciowych zmiennych. Jeżeli tworzysz coś statycznie to wgl. wywali Ci to kompilator.
18
Programowanie grafiki / Odp: Cube mapy - real vs fake
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Dragomirus dnia Listopad 14, 2017, 14:03:15 »
Ok dzięki za odpowiedź i super, że pomogliście to zrozumieć od środka bo pewnie w żadnej książce czy tutorialu bym tego nie znalazł. Jeszcze raz dzięki :)
19
Programowanie grafiki / Odp: Cube mapy - real vs fake
« Ostatnia wiadomość wysłana przez wezu dnia Listopad 14, 2017, 13:10:34 »
Cubemap z niebem wcale nie musi mieć słońca, słońce może nawet przeszkadzać gdy trudno je zgrać z kierunkiem światła i dostaje się dwa odbłyski, jeden ze światła, a drugi z cubemapy.

W zasadzie to cubmap daje prawidłowe odbicia tylko dla jednego punktu (no, niech będzie obiektu jak się perspektywę poprawi) więc siłą rzeczy jak ta sama kostka ma być użyta dla wszystkich obiektów sceny, to może mieć tylko to co jest wspólne dla wszystkich odbić w scenie - niebo i odległy horyzont.

No i generalnie poza wodą i lustrami to człowiek nie spotyka się na codzień z wyraźnymi, nie zniekształconymi odbiciami i łatwo daje się oszukać.

Teraz popularne jest rysowanie odbić z ekranu (screen space local reflection).
20
Programowanie grafiki / Odp: Cube mapy - real vs fake
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mergul dnia Listopad 13, 2017, 22:45:09 »
Dynamiczne oswietlenie to tak jak mówiłem. Nie ma sposob który pozwoli Ci na zapisanie dynamicznego oświetlenia w cubemapie. W przypadku światła takiego jak żarówka, które można zapalić albo zgasić można zrobić dwie cubemapy. Dla światła dynamicznego takiego jak słońce (jeżeli mamy cykl dnia i nocy) to niestety trzeba wypalać cubmapki co jakiś czas na nowo. Dzięki temu że światło przemieszcza się powoli. Envmapki w budynkach mogą być  wypalone raz i nie przechowywać informacji o niebie. Jest jeszcze taka możliwość żeby zrobić cubmape w której zamiast wynikowego koloru zapisać coś w stylu intensywności światła i zmieniać kolor cubemapy w czasie rzeczywistym.
Strony: 1 [2] 3 4 5 6 ... 10