Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
Oferuję / Zestawy do Twoich nowych projektów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marcin90 dnia Marzec 16, 2019, 12:45:45 »
Cześć,

Zapraszam Cię do zapoznania się z moim katalogiem w oficjanym sklepie Unity AssetStore. Może znajdziesz coś dla siebie i łatwo zaimplementujesz nową paczkę do swojego projektu. A w razie problemów, chętnie Ci pomogę ;)

Link do sklepu: https://assetstore.unity.com/publishers/6702

Pozdrawiam,
Marcin

-----

Sprawdź moje gry: WebGL: https://bit.ly/2HzTDkl | UWP: https://bit.ly/2UGc0aX | YT: https://bit.ly/2Jjgnri
2
Poszukuję / Odp: Pierwszo osobowy shooter (3D)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jan Stokłosa dnia Marzec 12, 2019, 21:15:03 »
Masz rację, nie pomyślałem o tym
Dzięki
3
Poszukuję / Odp: Pierwszo osobowy shooter (3D)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez PsichiX (ΨΧΞ) dnia Marzec 12, 2019, 16:18:31 »
Ja tu widze dużo wymagań, ale żadnego opisu skilla i pracy, którą wniesie OP. Do czego w takim razie takim poszukiwanym ludkom OP będzie potrzebny, skoro mogą zrobić projekt sami, dodatkowo mogą na tym zarobić?
4
Poszukuję / Odp: Pierwszo osobowy shooter (3D)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jan Stokłosa dnia Marzec 12, 2019, 15:56:04 »
Dzięki maro sprawdzę :)
5
Poszukuję / Odp: Pierwszo osobowy shooter (3D)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez maro dnia Marzec 12, 2019, 11:32:07 »
Wybieram projekt Boskiego. W prawdzie nie znam się na murowaniu, ale wydaje mi się, że ten projekt ma większe szanse na powodzenie.
Sugestia dla OPa, może łatwiej będzie znaleźć kogoś na forum dla murarzy? ;)

A jeśli to ogłoszenie jest na serio, przejrzyj podobne wątki z ostatnich kilku lat, i zobacz co robisz źle.
6
Poszukuję / Odp: Pierwszo osobowy shooter (3D)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Boski dnia Marzec 11, 2019, 19:02:27 »
To podepnę się przy okazji.
Projekt niekomercyjny

Zamysł:
- domek minium 5 pomieszczeń, w Polsce, ewentualnie ciepłe kraje
- nie drewniany
- bonusowe punkty: kominek i piwnica

Wymagania murarze:
- umiejętność murowania obszernych ścian

Wymagania malarze:
- umiejętność malowania obszernych ścian

dodam nawet szczegół więcej:
Wynagrodzenie:
- możliwość wpisania do portfolio
7
Poszukuję / Pierwszo osobowy shooter (3D)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jan Stokłosa dnia Marzec 11, 2019, 10:31:13 »
PROJEKT NIEKOMERCYJNY

 Zamysł:
- 1.os. shooter (jakby clone cs:go)
- czasy - współczesność
- historia - brak
- środowisko - sztuczne (pomieszczenia, domy itp.)
- multiplayer - brak
- platforma - PC
- tryby:
a) rozbrajanie bomby
b) ratowanie zakładnika
c) zdobywanie terenu
- system rang
- szybki crafting


Kontakt: martiso060@gmail.com
Silnik: Unreal Engine  4

Co ci to da?
- nauczysz się podstaw obsługi UE4
- poznasz blueprint'y
- wzbogacisz swoje portfolio

Przydało by się:
-  znajomość interfejsu UE4
-  znajomość github i git bash
- komunikator - Discord
- planowanie - Trello

Jeżeli czegoś nie znasz to postaram się pomóc :)
8
Unreal Engine (UE3/UDK) / Odp: Wieloetapowe przetwarzanie materiału
« Ostatnia wiadomość wysłana przez laggyluk dnia Marzec 10, 2019, 10:11:21 »
9
Unreal Engine (UE3/UDK) / Wieloetapowe przetwarzanie materiału
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Trix dnia Marzec 10, 2019, 00:19:43 »
Hej,
kilka dni temu rozpocząłem zabawę z Unrealem.
Mam doświadczenie w OpenGL, więc podstawowe zagadnienia znam, które się pokrywają z tym silnikiem.
Aktualnie stworzyłem prostą formułę materiału terenu, w którym to mieszam ze sobą tekstury, tworzę proceduralne kałuże i chcę teraz zrobić mapowanie paralaksy.
Problem w tym, że żeby to zrobić muszę podzielić tą procedurę na dwa etapy, ponieważ potrzebuję obiektu tekstury (wszystkie sample na raz) mapy wysokości z już zaaplikowanymi nowymi wartościami (wysokość kałuż), aby zrobić przeszukiwanie nowej współrzędnej tekstury.
W skrócie chcę uzskax Texture 2D z material attributes.
W jaki sposób tworzy się takie obiekty tekstur w celu dalszego ich wykorzystania z nowymi współrzędnymi? Czy może inaczej to się robi?
10
Unity 3D / Odp: Wyszarzenie sceny w unity
« Ostatnia wiadomość wysłana przez laggyluk dnia Marzec 08, 2019, 22:52:42 »
Nie wiem czy to Ci pomoże ale na kamerę można wrzucać skrypty post processowe i jest ich tam trochę do wyboru w standard package cośtam
https://docs.unity3d.com/530/Documentation/Manual/script-Grayscale.html
Strony: [1] 2 3 4 5 ... 10