Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
Unreal Engine (UE3/UDK) / Odp: Pytanie dot. UE4 oraz ARCore
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Montjet dnia Dzisiaj o 17:26:45 »
Arcore wspiera wąskie grono urządzeń. Upewnij się, czy twoje urządzenie zawiera się w tej liście :https://developers.google.com/ar/discover/supported-devices


2
OpenGL / Aktualizacja skompresowanej tekstury do BC4 za pomocą PBO
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Montjet dnia Maj 20, 2018, 21:52:47 »
Problem rozwiązany.
3
Projekty rozpoczęte / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ByerN dnia Maj 19, 2018, 22:26:56 »
https://www.youtube.com/watch?v=Y2faU_uhezM
Zastanawiałem się przez jakiś czas czy nie dodać lepszych efektów przy ataku. Zrobiłem dla porównania dwie wersje (w połowie widać wersję z efektami). No i nie wiem. Która wg was jest lepsza? Może ktoś ma pomysł co można ew zmienić/ulepszyć?
4
Projekty rozpoczęte / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ByerN dnia Maj 19, 2018, 19:06:15 »

Skalowanie poziomów w zależności od liczby graczy (od 1 do 4)
5
Szkółka / Odp: [OpenGL] Zmiana zgodnie z perkusją muzyki
« Ostatnia wiadomość wysłana przez stawrocek dnia Maj 18, 2018, 22:14:25 »
Nigdy tego nie robiłem, ale miałem kiedyś przyjemność oglądać to:
https://www.youtube.com/watch?v=O-1zEo7DD8w
I z tego co pamiętam to tam robili transformatą Fouriera

Nawet jak mi się pomyliło to i tak polecam obejrzeć, bo raz że filmik świetny, dwa że na 100% zawiera kod odpowiedzialny za to czego szukasz
6
Projekty rozpoczęte / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ByerN dnia Maj 17, 2018, 18:50:23 »
https://www.youtube.com/watch?v=ULqzjh0k0Sc











Dzisiaj dodałem tryb furii. Postać ładuje pasek furii przy atakowaniu przeciwników, a gdy dojdzie do odpowiedniego poziomu, może uruchomić specjalny tryb, w którym gracz jest przez jakiś czas niezniszczalny, nie traci staminy i nie zdobywa punktów furii.

Dodatkowo każda z broni ma swoje własne ulepszenie:
-miecz- odpycha przeciwników
-sztylet- pozwala prześlizgiwać się przez przeciwników
-różdżka- zwiększona szybkość ataku

Co sądzicie? :)
7
Projekty rozpoczęte / Odp: Kolejny n-ty RPG :)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Szaruga dnia Maj 16, 2018, 22:26:52 »
Witam.

Garść informacji:
- Pomaga mi w niewielkim stopniu mój nauczyciel programowania, podjął się zrobienia pathfindingu oraz edytora mapy.
- Ukończyłem system poruszania się - jest w wersji całkiem grywalnej (brakuje jeszcze uwględniania dróg, będą jak tylko dostanę nową wersja edytora mapy)
- Rozpocząłem rozdzielanie gry na serwer i klienta
- Gra w warstwie interfejsu + wspomniane poruszanie się po świecie -> działa. Zarówno wersja PC jak i androidowa. Zatem pod względem formy - stosunkowo sporo jest już zrobione.
- Jeśli chodzi o treść, to na pierwszy ogień wziąłem handel, dziś zrobiłem system generowania ograniczonych limitami podstawowych zasobów tworzonych przez świat gry - działający na serwerze oczywiście.
W tej chwili tworzę funkcję handlu, większość transakcji będzie odbywała się na podobieństwo EVE Online, każde miasto ma swój marketplace i będąc na takim polu każdy gracz ma dostęp do magazynu i marketu - w ten sam sposób jak w EVE Online, magazyny już działają... markety jeszcze nie ;)

link do aktualnej wersji, wciąż może nie zachwyca ale cały czas do przodu :)
https://youtu.be/GaZw2Pf5W30

Dzięki i pozdrawiam.
8
Projekty rozpoczęte / Odp: Symulacja Systemu Operacyjnego [Allegro5]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez NEO_ dnia Maj 16, 2018, 21:20:53 »
Właściwie łańcuchy stringu w przypadku notatnika zostały zapisane za pomocą funkcji:
plik.write( tekst.c_str(), tekst.size() + 1 );
Pliki konfiguracyjne wczytują się tak szybko,że nie musiałem robić tego binarnie.
Tylko Bitmapy będą zapisywane binarnie już jako szyfrogram, i właśnie przykładowa bitmapa po otworzeniu w notatniku Windows raz pokazuje krzaki, a raz normalne ciągi liczb, więc pewnie coś tu nie halo :D
9
Projekty rozpoczęte / Odp: Symulacja Systemu Operacyjnego [Allegro5]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Boski dnia Maj 16, 2018, 17:45:55 »
Ale zapisywałeś binarnie konkretne liczby (155 a nie "155" jako tekst)? Moim zdaniem różnica kolosalna.
10
Projekty rozpoczęte / Odp: Symulacja Systemu Operacyjnego [Allegro5]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez NEO_ dnia Maj 16, 2018, 17:36:00 »
Tak, dane koloru piksela są zapisywane jako liczby int. w pliku tekstowym.
Jest to wstępny zapis, ponieważ dalej używam innego algorytmu kompresującego powtarzające się kolory.

Binarny zapis użyłem tylko w algorytmie szyfrującym i szczerze, robię to pierwszy raz i wydaje mi się ,że oprócz uzyskania trochę mniejszego pliku czas odszyfrowania nie zmienił się znacznie.  Ogólnie jestem dobrej myśli,że w najbliższych dniach Projekt zostanie domknięty czyli nie będzie możliwości podejrzenia plików z poziomu Windows, a jedynie z samego Wirtualnego Systemu. Dla bardziej dociekliwych polecę Deasemblację :)
Strony: [1] 2 3 4 5 ... 10