Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ByerN dnia Wczoraj o 23:57:46 »
https://www.youtube.com/watch?v=_KEBKXP65_U

Update: Esencje, modyfikatory, artefakty, ekstrakcja esencji
2
Szkółka / Odp: Godot Engine dla początkującego
« Ostatnia wiadomość wysłana przez laggyluk dnia Wczoraj o 22:51:39 »
Znacie jeszcze jakieś inne silniki na Linuxa z dość prostym edytorem?

Ogólnie trochę znam C# ale z tego co przeczytałem to nie jest to w pełni funkcjonalne i nie wiem kiedy takie będzie.

Co do GDScript to wygląda dziwnie, przeczytałem, że jest podobny do Pythona tylko problem w tym, że nie znam tego języka i nie jestem pewien czy jest sens się go uczyć
Ale wybrzydzasz. Każdy silnik ma swoje dziwne api i nawet jeżeli jest w języku który znasz trochę czasu minie zanim się przyzwyczaisz. Im bardziej popularny silnik tym więcej dokumentacji, wtyczek i contentu który możesz użyć albo dokupić zamiast robić wszystko samemu. Godot to w miarę bezpieczny wybór bo ma kilku developerów którzy pracują przy nim za pieniądze z patreona. Wybierając coś jeszcze mniej popularnego strzelasz sobie w stopę, mówię  z doświadczenia.
3
Projekty zaawansowane / Odp: [PC][Web]Granica - poważna gra (serious game)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez matheavyk dnia Wczoraj o 21:30:29 »
Dobre wykonanie. Przyjemne animacje poruszania się i wybuchów, a także odrzutu przy zabiciu uchodźcy. Normalnie powiedziałbym, że terrorysta powinien bardziej się różnić wyglądem od uchodźcy, ale wiem że specjalnie się nie różnią.

Jeśli mogę coś powiedzieć a propos tematu, który podejmuje gra, to uważam że sama gra nie pozostaje bezstronna. Zabijanie uchodźców powoduje pojawienie się jasnego komunikatu, że mam tego nie robić. I po chwili gry faktycznie miałem w głowie "nie wolno zabijać uchodźców". Nie zamierzam wypowiadać swojego zdania na ten temat; chciałem tylko powiedzieć, że gra nie jest bezstronna :P
4
Szkółka / Odp: Godot Engine dla początkującego
« Ostatnia wiadomość wysłana przez qarmin dnia Wczoraj o 11:33:25 »
Znacie jeszcze jakieś inne silniki na Linuxa z dość prostym edytorem?

Ogólnie trochę znam C# ale z tego co przeczytałem to nie jest to w pełni funkcjonalne i nie wiem kiedy takie będzie.

Co do GDScript to wygląda dziwnie, przeczytałem, że jest podobny do Pythona tylko problem w tym, że nie znam tego języka i nie jestem pewien czy jest sens się go uczyć
5
Projekty zaawansowane / [PC][Web]Granica - poważna gra (serious game)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez arekrataj dnia Lipiec 15, 2018, 21:34:50 »
Witajcie,

mam przyjemność zaprezentować Wam swoją pierwszą tzw. poważną grę, czyli grę stworzoną w celu przekazania pewnej myśli (w moim przypadku komentarza), zamiast skupiać się wyłącznie na rozrywce. Grę można ściągnąć spod adresu https://www.arekrataj.pl/download/346/, lub zagrać online http://www.arekrataj.pl/Granica.

W "Granicy" gracz wciela się w postać strażnika Unii Europejskiej, którego zadaniem jest zabijanie terrorystów usiłujących przekroczyć granicę. W pierwszym etapie gry mój projekt nie różni się niczym od innych tego typu gier. Podobnie w drugim, gdy jako utrudnienie pojawiają się niewinni uchodźcy. Zabijanie niewinnych wiąże się z pozostawieniem ciała na plaży, oraz z losową karą  znacząco utrudniającą rozgrywkę. Prawdziwy sens gry pojawia się dopiero w trzecim etapie, gdy różnica między terrorystami i uchodźcami zaciera się. Gracz ma ułamek sekundy na decyzję, czy strzelać dalej, ryzykując śmierć niewinnych, czy wszystkich oszczędzić, co w konsekwencji doprowadza do brzemiennego w skutkach ataku terrorystycznego. Oba rozwiązania doprowadzają do porażki, czego wyrazem jest treść artykułu w fikcyjnej gazecie.



U podstaw powstania gry leży chęć wskazania bezsensowności jednostronnych i bezkrytycznych prób rozwiązania problemu uchodźców, wyrażających się z jednej strony w bezwzględnym zakazie wstępu, zaś z drugiej bezkrytycznym udzielaniu pomocy wszystkim bez wyjątku. Pierwsze rozwiązanie poważnie kwestionuje sens humanistycznych wartości, drugie zaś naraża na niebezpieczeństwo niewinnych ludzi. Gra ma skłaniać do refleksji, sugerować, że rozwiązania należałoby szukać gdzieś po środku. Podsumowując, problem uchodźców wymaga kompromisu wypracowanego na drodze współpracy, nie zaś pojedynczego bohatera reprezentującego jedną z możliwych stron.

Zdaję sobie sprawę, że temat gry jest dość kontrowersyjny, niemniej bardzo ciekawy Waszego zdania na temat projektu mojej poważnej gry i wykonania. Stworzyłem ją w Game Makerze, a wszystkie zasoby (poza eksplozją) zrobiłem sam. Będę wdzięczny za opinię.

Pozdrawiam!
6
Projekty rozpoczęte / Odp: Symulacja Systemu Operacyjnego [Allegro5]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez NEO_ dnia Lipiec 15, 2018, 20:31:16 »
Kolejny Update:

Śpieszę z informacją, iż szyfrowanie Bitmap dobiegło właśnie końca :)
Zajęło to tyle czasu, ponieważ w szyfratorze wystąpiło kilka błędów logicznych, z którymi nie dałem rady się uporać tzn. nie znalazłem ich. Skutkiem tego było napisanie kodu od początku i śledzenie krok po kroku co się w nim dzieje. Na szczęście nowa wersja praktycznie nie psuje już danych i nadaje się do szybkiego szyfrowania dużych plików bitmap.

Program już jest na tyle zamknięty, że myślę nad upublicznieniem tej bardzo wczesnej wersji dla bardzo ciekawskich, by było wiadomo jak to w ogóle działa :D Obecna wersja to [Pre-Alpha][v0.9.41d].

Zaczynam zbierać głosy kto by chciał zerknąć i potestować.

!UWAGA!
Program z uwagi na bugi nie jest stabilny. Nie posiada wielu funkcji. Jednak pozwala na szyfrowanie Notatek np. hasła, dane niepubliczne.
7
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sarann dnia Lipiec 15, 2018, 19:50:12 »
Zastanawiam się, co z takimi rzeczami jak na przykład generator dungeonów / map fantasy / miast / imion orków / ciekawych obrazków?

Do kategorii silnika ani gry to się chyba nie zalicza

Bardziej generacje proceduralna, np to https://www.youtube.com/watch?v=OuvFsB4SLhA
8
Warsztat Summer of Code 2018 / For Gold and Sweetrolls
« Ostatnia wiadomość wysłana przez szczypiorofix dnia Lipiec 12, 2018, 17:03:45 »
Gra na WSoC 2018.

Założenia : rogalik z elementami RPG.
Assety: część już mam.
Technologia: Slick2D

Więcej informacji postaram się zamieścić wkrótce.
9
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« Ostatnia wiadomość wysłana przez paqao dnia Lipiec 12, 2018, 16:42:06 »
Osoba: paqao
Kategoria: Dowolna gra
Nazwa projektu: This ain't strange?
Link na forum: http://forum.warsztat.gd/index.php/topic,31406.0.html

Pisana w wolnym czasie gra. Rodzaj "eksperymentu". Jesteśmy ostatnim przedstawicielem upadającej organizacji walczącej z anomaliami. Naszym zadaniem będzie odkrycie przyczyn niebezpiecznych anomalii oraz zaprowadzenie pokoju na przyszłość.
10
Warsztat Summer of Code 2018 / This ain't strange?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez paqao dnia Lipiec 12, 2018, 16:41:23 »
This ain't strange?

Projekt realizowany na WSoC 2018.
Na razie bez konkretnych planów co do gatunku czy też fabuły.
Na początku realizowany pobieżnie :) :) Najpierw logika, później grafika.
Technologia 2D (MonoGame), grafiki własne.

Zarys ogólny:
Żyjemy w fantastycznym świecie (ludzie, elfy, krasnoludy, orki) w którym wszystko było normalne.
Nagle zaczęły się pojawiać różne stworki "nie z tej ziemi" oraz anomalnie.
Nasz bohater jest ostatnim przedstawicielem grupy Strażników, która dbała o bezpieczeństwo krainy.
Celem jest odkrycie czemu anomalie zaczęły się pojawiać, odrodzenie się organizacji oraz zbadanie czemu praktycznie zniknęła z świata.
Na świecie planuję dodać wiele frakcji (co najmniej 4) które nie zawsze mają zbieżne interesy.
Strony: [1] 2 3 4 5 ... 10