Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
Projekty rozpoczęte / Odp: Symulacja Systemu Operacyjnego [Allegro5]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kos dnia Wczoraj o 13:11:51 »
Zabawne że przy pewnej liczbie ficzerów symulator systemu operacyjnego pewnie się zmieni w prawdziwy system operacyjny :D
2
Ogre3D / Odp: [Ogre/PhysX/C++]Grupy kolizyjne physX`a
« Ostatnia wiadomość wysłana przez gamer_carl dnia Listopad 19, 2018, 22:13:31 »
ten kod dziala jak ----- czym sie zajmuje
3
Projekty rozpoczęte / Odp: Symulacja Systemu Operacyjnego [Allegro5]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez NEO_ dnia Listopad 18, 2018, 20:32:01 »
Update #019 [Explorer]

Witam! :)

Po małej przerwie zaczynam od poprawek głównie dla Explorera Plików.
Pierwszą funkcją musi być grupowanie plików w podglądzie. Maksymalna widoczna
ilość jest równa 10 na stronę. Gdy plików jest więcej, na kolejną stronę przechodzi się
poprzez wybór strony na dole Explorera.

Na razie będzie to zrobione w taki sposób bez przewijania.



Kolejna rzecz: Naprawiam Notatnik, by tekst nie uciekał poza Okno i można było poruszać się
po wybranych linijkach. Notatnik to ważny podprogram, który ma przechowywać szyfrowane notatki.

Sam szyfrator będzie też przerabiany, by mocniej szyfrował dane. Będzie można wybrać stopień szyfrowania
danej notatki. Niestety jeśli dostęp do konta użytkownika nie będzie odpowiednio zabezpieczony odszyfrowanie
notatek dokona każdy, kto odgadnie hasło do konta :/  Podstawą będzie Hashowanie haseł, ale to dopiero początek zabezpieczeń..
4
Sprzedam / Perełki programowania gier - za koszt przesyłki
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Suvroc dnia Listopad 11, 2018, 12:42:12 »
Oddam za darmo (jedynie za koszt przesyłki) skserowane wersje wymienionych poniżej książek.

Oddaję za darmo, bo to to tylko ksero wszystkich książek więc nie mam prawa chcieć za to pieniędzy. Biorąc pod uwage, że alternatywą jest wyrzucenie ich do kosza, to nie chce być stratny na wysyłce.

Z tego co sprawdziłem na stronie Poczty Polskiej, to cena paczki do 5kg to ok. 30 zł. Jak ktoś się zgłosi, to pójde na poczte z przesyłką i dopytam dokłanie.


Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 1
https://helion.pl/ksiazki/perelki-programowania-gier-vademecum-profesjonalisty-tom-1-mark-deloura,ppgvp.htm#format/d


Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 2
https://helion.pl/ksiazki/perelki-programowania-gier-vademecum-profesjonalisty-tom-2-mark-deloura,ppgvp2.htm#format/d


Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 3
https://helion.pl/ksiazki/perelki-programowania-gier-vademecum-profesjonalisty-tom-3-dante-treglia,ppgvp3.htm#format/d


Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6
https://helion.pl/ksiazki/perelki-programowania-gier-vademecum-profesjonalisty-tom-6-mike-dickheiser,ppgvp6.htm#format/d
5
Oferuję / Odp: praca
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Reg dnia Listopad 02, 2018, 21:33:41 »
Jeśli chcesz z sukcesem znaleźć tego typu zlecenie, to napisz może coś więcej o sobie - jakie masz doświadczenie w tym, jakie wykształcenie, jakie projekty wcześniej robiłeś, co potrafisz, w czym się specjalizujesz.
6
Oferuję / praca
« Ostatnia wiadomość wysłana przez loreen dnia Listopad 02, 2018, 12:17:13 »

Witam
Szukam pracy zdalnej. Chętnie pomogę w tworzeniu gry (pisaniu fabuły, opisu świata, postaci)
7
Poszukuję / Odp: Junior Developer Unity 3d praca zdalna
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Radek_O dnia Październik 29, 2018, 20:29:28 »
Dzień dobry,
Jestem zainteresowany państwa ofertą, krótko o mnie:
- Mam na imię Radek
- Mam 23 lata
- Jestem studentem ostatniego roku na kierunku informatyki
- W unity działam już 2 lata
- Swoją przyszłość wiąże z produkcją gier na platformy mobilne
- Jestem zdyscyplinowany, komunikatywny i staram się o własny rozwój każdego dnia

Projekty które ukończyłem:
- https://play.google.com/store/apps/details?id=com.StudioGier.HappyColorJump
- https://play.google.com/store/apps/details?id=com.company.JedenWybor

radekolejarz@gmail.com
Pozdrawiam :)
8
Projektowanie kodu / Odp: Klasa reprezentująca przedmioty w prostej grze 2D...
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zajmundov dnia Październik 28, 2018, 20:43:50 »
Ogólnie jescze nawet nie ruszyłem z przedmiotami w mojej grze, lenistwo ehh. Rozmyślałem o tym na sucho i wpadłem na pomysł, że mógłbym skorzystać z patternów

http://gameprogrammingpatterns.com/type-object.html
9
Projekty zaawansowane / [Android] Makao - gra karciana
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Solus dnia Październik 27, 2018, 12:41:12 »
Witam wszystkich serdecznie!
Chciałbym przedstawić Wam grę karcianą na urządzenia mobilne nad którą ostatnio ciężko pracuję. Projekt jest tworzony, aby zapełnić moje portfolio oraz nauczyć się czegoś nowego.

Projekt w obecnej chwili jest na etapie rozwoju i przewiduję w nim jeszcze sporo zmian. Szukam chętnych osób wśród społeczności gamedev do przetestowania i podzieleniem się wskazówkami oraz konkstruktywną opinią.

Główna zasada gry jest prosta: należy dobierać karty kolorem lub figurą. Są też karty funkcyjne znane z polskiej wersji gry. Gra opiera się na prostej, kolorowej grafice. Dostępna jest kampania, szybka gra oraz gra z innymi graczami. W obecnej wersji niestety gra losowa online raczej nie znajdzie przeciwników, ale można oczywiście grać z przyjaciółmi. Można modyfikować wygląd awatara oraz kart.

W przyszłości chciałbym rozwinąć również modifikacje o zmiany tła rozgrywki, ramki gracza itp. Za wygrane mecze gracz otrzymuję wirtualną gotówkę, nowe wzory kart, nowe elementy do avatara.

Jeżeli ktoś byłby zainteresowany pomocą w jakikolwiek sposób ( np.grafik 2D ) można pisać na support@mappvalley.com.
Na chwilę obecną nie mogę zapewnić wynagrodzenia pieniężnego, ale gdyby ktoś był zainteresowany rozbudową portfolio to zapraszam. Oczywiście mogę dopisać do współtwórców. Gdyby gra zaczęła na siebie zarabiać przewiduję współpracę na lepszych warunkach.
Liczę na wyrozumiałość i wsparcie z Waszej strony!

Link do aplikacji:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Def.Macau2017
10
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« Ostatnia wiadomość wysłana przez FilipPlotnicki dnia Październik 20, 2018, 13:15:38 »
Oczekiwania nadszedł czas, oto wyniki tegorocznego WSOC:

W kategorii silnik graficzny, po zaciętym boju, zwycięża Avaj! Jest też laureatem nagrody na najlepsze featuresy graficzne i dla najaktywniejszego silnikopisarza na slacku! Gratulacje!

W kategorii dowolna gra:

Pierwsze miejsce i 11 punktów zdobył ByerN
Oto co uczestnicy głosowania pisali o projekcie zwycięzcy:
Cytuj
Naprawdę ładna gierka! Podobają mi się te dynamiczne światła, animacje i rozgrywka.
Cytuj
+ za javę :)
Cytuj
Całkiem ciekawe

Drugie miejsce wraz z 8 punktami zagarnął nowy
Cytuj
Przepiękna gra, uwielbiam taki styl graficzny
Cytuj
Świetna grafika i ciekawy system walki

Zdobywcą trzeciego miejsca i 7 punktów jest BrunonDEV
Cytuj
Bardzo przyjemna i miła dla oka gierka

Cała tabela prezentuje się następująco:

1. 11 punktów   ByerN
2. 8 punktów     nowy
3. 7 punktów     BrunonDEV
4. 6 punktów     Cremmy
5. 5 punktów     Sarann
6. 3 punkty       RhAnjiE i Seamonster131
7. 1 punkt         marszuka
7. 1 punkt         Boski

Do laureatów: Dajcie znać, czy bylibyście zainteresowani warsztatowym swagiem (kubki i koszulki), jeśli tak, podeślijcie adres

Gratulacje dla wszystkich uczestników!
Strony: [1] 2 3 4 5 ... 10