Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ByerN

Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 ... 13
61
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Kwiecień 09, 2018, 13:03:59 »
https://www.youtube.com/watch?v=SNdl7ngevng

Update:
-Dodałem pierwszego bossa

W tle gry możecie zobaczyć jak wygląda drzewo AI bossa i jego dedykowanych pomocników. Co sądzicie? :)

62
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Kwiecień 08, 2018, 22:49:30 »
https://www.youtube.com/watch?v=CasO6CkBdHU

Update:
-Pozbyłem się maszyny stanów na rzecz behavioral tree. Implementacja na bazie gdx-ai.
-Dodałem klasy przeciwników z własnym zachowaniem: Spawner- po za atakowaniem gracza, raz na jakiś czas przywołuje pomocników; Healer- leczy swoich sojuszników

PS:
To moje pierwsze podejście do sztucznej inteligencji opartej na czymś innym niż maszyna stanów. W przyszłości planuję wprowadzić bardziej rozbudowane zachowania. Będę wdzięczny za komentarze :)

63
Projekty rozpoczęte / Odp: Kolejny n-ty RPG :)
« dnia: Kwiecień 08, 2018, 17:45:26 »
Cześć :)
Nie śledziłem całego wątku, bo już jest lekko przy długi (w wolnej chwili przeczytam od początku).

Powiem coś od siebie:
-Podziwiam ludzi, którzy sami chcą być one-man-army i im się udaje robić to co zamierzają. To bardzo trudne. Ja podobnie jak Ty stwierdziłem, że ograniczę produkowane zasoby do dostępnych środków, dlatego zamiast tworzyć bardziej skomplikowane zasoby 3D (lub bardzo ładną grafikę 2D) ograniczam się do prostej dwuwymiarowej grafiki ze sprytnym modelem balansującym koszt produkcji i estetykę wykonania. Czasem znaleźć ten balans jest naprawdę trudno i nie ukrywam, że nadal dla mnie pochłania to ogromny nakład pracy. Dlatego doskonale rozumiem Twój wybór i trzymam kciuki.
-Jeśli chcesz stworzyć grę multiplayerową, to wg mnie znacznie lepiej jest myśleć o tym od początku. Choć oczywiście jest trudniej. Wiem, że niektórzy idą w singleplayer-first (kiedyś czytałem, że jest na to klasyfikacja), ale osobiście uważam, że to się później wiąże z ogromnym refactoringiem i jest generalnie ciężkie. Ale to moje zdanie :)

64
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Kwiecień 07, 2018, 21:08:26 »
https://www.youtube.com/watch?v=-sO6fpFKpac

Update:
-powiększone pokoje z większą liczbą przeciwników
-generowanie pokoju w oparciu predefiniowane wzorce
-wyszukiwanie ścieżki u przeciwników

65
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Kwiecień 07, 2018, 03:32:37 »
https://www.youtube.com/watch?v=6l2JESLQxBQ

Dodana wytrzymałość (Stamina- żółty pasek nad postacią). Postać posiada określoną liczbę punktów wytrzymałości i zużywa ją podczas ataku. Każda broń ma inną wartość wytrzymałości, którą potrzebuje do użycia. Wytrzymałość odnawia się z czasem. Jedna z podstawowych mechanik gry.

Dodatkowo poprawione pomniejsze bugi, dodana animacja przy zmianach stanu (drzwi).

66
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Kwiecień 05, 2018, 16:49:36 »
Dodałem kontur ścian i mechanizm do dekorowania planszy
https://www.youtube.com/watch?v=dK9li90ZMyY

67
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Kwiecień 05, 2018, 02:00:12 »
Dodałem tarczę jako obronę przed atakami:
https://www.youtube.com/watch?v=pJEPyfKXWl8

Jednak myślę, że przez wzgląd na spowalnianie rozgrywki, sam koncept zostanie zawieszony na rzecz uników. Być może przeciwnicy będą z tego korzystać.

68
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Kwiecień 03, 2018, 23:27:30 »
Mały update:
https://www.youtube.com/watch?v=TfxsZTbbdtQ

Zmiany dotyczą głównie szeroko pojętego game feelu:
  • Kamera poruszająca się za graczem (użyta interpolacja liniowa) zamiast przyklejenia. Cel kamery umieszczony nieco przed postacią gracza.
  • Kilkudziesięcio-milisekundowe zatrzymanie klatki przy zadawaniu obrażeń (graczowi lub przeciwnikowi atakowanemu przez gracza)
  • Prosty shader przy zadawaniu obrażeń (kolorowanie celu na biało)
  • Zmieniony efekt śmierci postaci
  • Drobna regulacja parametrów poprzednich efektów

Niby nic, a widać różnicę. Polecam porównać z poprzednim filmikiem :P

69
Projekty zaawansowane / [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Kwiecień 02, 2018, 14:08:08 »
https://www.youtube.com/watch?v=sPT_rTDEBfA
Po długim czasie ruszył serwer TAnimy. Jeśli chcecie zobaczyć jak działa to zapraszam tutaj:

http://tanima-online.com/

Teraz przechodzę do pracy nad zasobami.
Jeśli widzicie jakieś błędy lub macie jakieś uwagi to zapraszam do komentowania :) W ostatniej sekcji na stronie wypisuję błędy i rzeczy do poprawy. Dzięki :)


Cześć, dawno mnie tu nie było :)
W wolnych od pracy chwilach rozpocząłem nowy projekt gry. Opis poniżej:


TAnima (nazwa robocza) to gra z gatunku rogue-like nastawiona na rozgrywkę sieciową.

Fabuła:

04.06.2141r e.w.i (Ery Wielkiego Imperium)
Rozpoznawczy oddział Imperium dociera do odkrytego niedawno nowego sektora wszechświata w poszukiwaniu form życia i źródeł surowców.

01.02.2142r e.w.i
Na jednym z księżyców planety X-247 odkryto kilkuset kilometrowy kryształ nieznanego pochodzenia. Imperium rozpoczyna badania.

14.07.2144r e.w.i
Nieznany obiekt wykazuje wysoce energetyczne własności przy stosunkowo niskim poziomie promieniowania. Po serii prób okazuje się, że można nim zastąpić niestabilną technologię jądrową. Surowiec dostaje nazwę "Karn". Zostaje wdrożony plan budowy kopalni nasadkowej. Do układu dociera krążownik budowlany.

23.03.2147r e.w.i
Budowa zostaje ukończona. Kopalnia przybiera kształt wieży porastającej kryształ. Na księżyc zostaje sprowadzony personel regimentu wydobywczego.

11.12.2148r e.w.i
Po ponad roku prac wydobywczych okazuje się, że Karn wykazuje właściwości istoty żywej. Następuje eksterminacja personelu górniczego przez abominacje będące przeciwciałami układu odpornościowego kryształu. Nadzorca dystryktu wprowadza plan przemiany placówki w kolonię opartą na programie resocjalizacyjnym. Kompleks przywdziewa nazwę "TAnima".

03.10.2149r e.w.i
Zostaje wdrożony program resocjalizacyjny. W celu zmniejszenia strat personelu, jednostki poddane kuratorium zostają wyposażone w środki do obrony w zamian za ciągłe wydobycie surowca. By zapewnić stymulację Karnu poprzez systematyczne zwalczanie przeciwciał, wchodzi w życie dyrektywa mowiąca o natychmiastowym zwolnieniu z programu każdego, kto dotrze do szczytu TAnimy. Do układu docierają pierwsze jednostki poddane opiece Imperium. System wchodzi w życie.

12.03.2431r e.w.i (teraźniejszość)
Budzisz się jako podopieczny na pierwszym poziomie wieży.

Technologia:

Klient- Java/Scala/Libgdx

Server- Scala/Akka

W przypadku tego projektu, główną wartość dla mnie ma sprawdzenie technologii Akka i podejścia DDD na produkcji, choć nie wykluczam wypuszczenia produktu na rynek w celach zarobkowych gdy(jeśli) zostanie ukończony. :)

Link do warsztatu:
https://warsztat.gd/projects/tanima/info

Video:
https://www.youtube.com/watch?v=cqr0njxhMAQ - Pierwsza wersja
https://www.youtube.com/watch?v=wv4xq5rlgNM - Dodane podstawowe efekty ataku
https://www.youtube.com/watch?v=A7_CXT0eGqI - Dodana prymitywna sztuczna inteligencja


Będę wdzięczny za komentarze :)

70
Projekty zaawansowane / Odp: [Android] Mc Pedro's Tower
« dnia: Kwiecień 09, 2016, 23:16:02 »
Cześć, dzięki. :P
Myślałem nad synchronizacją. Możliwe, że kiedyś tak zrobię. To wymagałoby solidnego balansowania wszystkich gier by ludzie nie zrobili z jednej z nich farmy. Do przemyślenia, bo to fajna rzecz.

Ładowanie jest zdecydowanie do poprawy. Mi też się nie podoba. Podobnie jak kolizja. Nie jest zbyt precyzyjna.
Kryształki tak samo. :P w kolejnej wersji powinienem się pozbyć wszystkich bugów naraz. Myślę nad jakąś sensowną promocją gry. Zobaczymy co z tego będzie. :)

71
Gry / Odp: Dot Direction [ANDROID]
« dnia: Marzec 29, 2016, 21:02:24 »
Co do reklamowania swoich produkcji, to nie lepiej umieścić w swojej grze osobne menu ukazujące inne własne produkcje? Jak komuś się spodoba gra to wejdzie i ściągnie kolejną. Opatrzyć to wszystko jakimś prostym rozpoznawalnym znakiem (np. ikonka pada). To chyba lepsze niż reklamy z admoba? Gracze są leniwi. Trzeba im wszystko podstawiać pod nos.

Innym patentem byłyby żywe reklamy w grze. Robisz grę w stylu GTA? Umieść na dachu budynku logo i adres innej swojej gry (To nie mój pomysł, już to gdzieś widziałem i nie jest jakiś odkrywczy).

72
Gry / Odp: Dot Direction [ANDROID]
« dnia: Marzec 28, 2016, 23:50:11 »
Pasek systemowy się nie pojawia, to chyba nie to. :P
Ta opcja Disable/Enable google play games chyba nic nie robi. Jak nie zalogowałem się na początku, to nie prosił mnie o logowanie przy włączaniu, a jak wyłączyłem i chciałem wejść na leaderboard, to nie miał z tym problemów.
Też nie lubię wymuszonych achievementów. xD
Słychać muzykę. Jest ok, ale jak dla mnie to trochę żyje własnym życiem. Nie lepiej by było gdyby przegrana czy start gry wywierało na nią jakiś wpływ?

73
Projekty zaawansowane / [Android] Mc Pedro's Tower
« dnia: Marzec 28, 2016, 22:31:16 »
-Co? Znowu Pedrosy? W sumie poprzednia część nie była taka zła. Opowiedz mi coś więcej o tej produkcji.

+Tym razem gracz stanie przed wyzwaniem wspięcia się na szczyt wież. Trzeba skakać po kolejnych platformach unikając pułapek, wykonywać zadania, zbierać diamenty i uwalniać nowe Pedrosy w sklepie!

-No dobra, ale dlaczego znowu Pedro? Mogłeś przecież zrobić Tetris MMORPG czy coś.

+Miałem to w planach, ale to nie na teraz. Pedrosy chcą być częścią współczesnej historii. Nie jest dla mnie łatwą rzeczą powiedzieć im: "Wybaczcie". Obiecałem, że na stałe zagoszczą w pamięci graczy. I obietnicy dotrzymam.

-No dobra... Spróbuję tej nowej gry.

+Baw się dobrze :) Pamiętaj, że zawsze możesz zostawić mi komentarz żebym wiedział co myślisz o tej grze.


tl;dr

Cześć :P

Przedstawiam wam kolejną grę z serii Mc Pedro.
Tym razem wspinamy się po platformach unikając kolców i zbierając diamenty.
Postać porusza się sama w jednym kierunku, po napotkaniu ściany, odwraca się i biegnie w drugą stronę. Tapając ekran sprawiamy, że postać skacze.

Dodatkowe rzeczy czyli sklep z Pedrosami i zadania podobnie jak w poprzedniej produkcji:
http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=30745.0

Screeny:




Link do aplikacji: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nectarine.mcpedrotower.android
Link do warsztatu: http://warsztat.gd/projects/mc_pedro_tower
Video: https://www.youtube.com/watch?v=pcOvD4WQJlY

74
Projekty zaawansowane / Odp: [Android] Mc Pedro's Circle
« dnia: Marzec 28, 2016, 22:20:45 »
Ładują się zasoby. A dokładniej długo parsuje się svg zawierający GUI. Jeszcze popracuję nad tym modułem bo wchodzi w skład mojego frameworka, który testuję w ramach produktów z serii Mc Pedro. :P

"Wnikanie" już mi zgłosili moi testerzy, dołączyło do listy bugów do naprawienia w kolejnej wersji. :P

Planuję dodać zmieniające się kolory z poziomem jeżeli chodzi o grę. Mi się akurat podoba kolorystyka i układ jeżeli chodzi o menu :D Jak ktoś jeszcze ich nie lubi to pisać. :P

Kolejną rzeczą do zmiany w nowej wersji będzie dodanie konturu do czcionki. Momentami na niektórych modelach telefonów jest nieczytelna.

75
Projekty zaawansowane / Odp: [Android] Mc Pedro's Circle
« dnia: Marzec 28, 2016, 00:13:52 »
Dzięki :P Nie widziałem jej wcześniej. Faktycznie podobna mechanika, ale dalej poszliśmy w inną stronę xD Wygląda na jedną z tych strasznie ryjących banie gier, niepolecanych epileptykom. Ale i tak fajnie wygląda :P

Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 ... 13