Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ByerN

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 13
46
Grafika 2D / Odp: Grafika Wektorowa - Tutorial
« dnia: Kwiecień 28, 2018, 18:17:42 »
Cześć :) Przypomniałem sobie o moim starym wątku dotyczącym grafiki wektorowej. Ostatnio znów siadłem do tego przy okazji tworzenia mojej nowej gry (TAnima) i pomyślałem, że jak będę robił jakieś artykuły o grafice, to tu dokleje :)

Póki co filmik z rozkminy na temat designu w mojej grze:
https://www.youtube.com/watch?v=e032oIRPiDI
oraz tworzenie przykładowych obiektów (broń)
https://www.youtube.com/watch?v=E9mKQ3KnM5I

47
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Kwiecień 28, 2018, 18:12:40 »
Dodałem losowych NPC i nagrałem przy okazji filmik, w którym opowiadam o designie gry i o tym jak tworzę grafikę. Jeśli ktoś jest zainteresowany to link poniżej :)
https://www.youtube.com/watch?v=e032oIRPiDI

48
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Kwiecień 28, 2018, 12:47:35 »
Dodałem poziomy broni i zmieniłem trochę wygląd. Teraz lepiej widać co postać trzyma w dłoni :)









Krótki przykład jak tworzę grafikę:
https://www.youtube.com/watch?v=E9mKQ3KnM5I

49
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Kwiecień 27, 2018, 14:42:17 »

50
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Kwiecień 23, 2018, 20:51:07 »


Full Video:
https://www.youtube.com/watch?v=ZocFkwFska0

Ciekawa historia:
Gdy zacząłem tworzyć miasto do swojej gry, zastanowiłem się jak rozwiązać problem zaśmiecania powierzchni przez dropowane przedmioty przez graczy.

Pierwsze co mi przyszło do głowy do usuwanie starych przedmiotów "automagicznie" przez system, ale wydało mi się to mało ciekawe.

Wtedy wpadłem na pomysł stworzenia NPC- złomiarza, który tropi śmieci porzucone przez innych graczy i je zbiera.

Ale wtedy pomyślałem, że gracze będą specjalnie śmiecić by patrzeć jak ktoś za nich sprząta... Taka ludzka natura.

No to zrobiłem specjalny pokój- spalarnię, w którym można przetopić przedmioty na surowce (mała, procentowa szansa na pozyskanie czegokolwiek zależna od przetapianego przedmiotu). Złomiarze zanoszą rzeczy do spalarni i sami je przatapiają (gdy mają wystarczającą liczbę przedmiotów w ekwipunku). Mam nadzieję, że to zmotywuje graczy do dbania o zieleń :D

51
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Kwiecień 21, 2018, 02:28:18 »


Zaczynam pracę nad "marketingiem".
Możecie mnie znaleźć na:
https://www.facebook.com/byerndev
https://twitter.com/byerndev
http://www.indiedb.com/games/tanima

Myślę, że to pochłonie pare dni na starcie i wieki na szlifowaniu :)

53
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Kwiecień 18, 2018, 20:43:00 »
https://www.youtube.com/watch?v=Ikh-4BxH16s

Update:
-Instancjonowanie lochów

By unikać przepełnienia lochów przez graczy, przejście z miasta jest zrobione w formie powierzchni, na której staje drużyna chcąca rozpocząć przygodę. Raz na jakiś czas zostaje uruchomiona akcja teleportacji graczy stojących w tym miejscu. Jeśli są tam gracze, to jest tworzona dla nich osobna instancja lochu i zostają tam przeniesieni. Dostęp do nowopowstałej instancji zostaje zamknięty dla innych graczy. Po przejściu całego lochu trafiają do kolejnego miasta.

54
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Kwiecień 17, 2018, 21:52:46 »
https://www.youtube.com/watch?v=m1ayZuCdfOs

Update:
-odblokowywanie drzwi przełącznikiem
-fale przeciwników + pokój zamknięty aż końca wszystkich fal
-łamigłówka (0:45)
-mechanizm warunkujący pojawianie się przeszkód (pojawiają się np dopiero po uruchomieniu czegoś- tutaj po wciśnięciu aktywatora drzwi gdy wracamy na początek planszy, napotykamy bossa, którego wcześniej nie było)

55
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Kwiecień 15, 2018, 18:07:43 »
https://www.youtube.com/watch?v=zZpcU7lNyRs

Update:
-wydzielenie serwera i klienta. Już da się grać przez sieć

Za jakiś czas wrzucę serwer na jakiś hosting i udostępnie klienta do testów. Póki co chcę skomponować jakąś przyjemną treść na demo :)

56
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Kwiecień 15, 2018, 10:59:47 »
Dzięki :) jeszcze pomyślę nad designem kiedyś. Zostawiłem to sobie na koniec :)

57
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Kwiecień 13, 2018, 20:26:38 »
https://www.youtube.com/watch?v=d4xHcWSGkHE

Update:
-skakanie
-przepaście (powodują natychmiastową śmierć)

58
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Kwiecień 12, 2018, 20:38:59 »
https://www.youtube.com/watch?v=j_567iE_eNg

Update:
-NPC
-Wiadomości tekstowe

59
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Kwiecień 12, 2018, 02:36:39 »
Dzięki :) Staram się utrzymać grafikę na ekonomicznym poziomie, na którym będę wyrabiał z jej tworzeniem i będzie w miarę przyjemna dla oka, ale później pewnie jeszcze ją doszlifuję jak wpadnę na jakiś sprytny pomysł :)

https://www.youtube.com/watch?v=-U0Ht_ahWEQ
Update z dwóch dni:
-podstawowy sklep
-przedmiot podręczny w drugiej ręce (szybkie użycie)
-podręczny ekwipunek
-mikstura lecznicza
-dodana pochodnia (rozświetla pomieszczenie)

60
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Kwiecień 09, 2018, 21:32:27 »
https://www.youtube.com/watch?v=qiGblDDQXD4

Update:
-Dodałem oświetlenie

Co sądzicie? :)

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 13