Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Rydwan

Strony: 1 2 [3] 4 5 6
31
Projekty zaawansowane / Odp: Commander Pixman [Retro platformowka pod iOS]
« dnia: Październik 08, 2011, 22:01:44 »
Przy  dzisiejszej technice RETRO to pojecie wzgledne :)

Poziom projektu: bardzo latwy.

Projekt wyszedl na prawde dobrze, wyglada to nawet profesjonalnie. Lecz teraz minimum, to wersja iOS+Android, gdzie Android przejmuje po malu rynek.


32
C++ / Odp: [C++ WinApi] wersja Debug działa wersja release nie do końca
« dnia: Październik 08, 2011, 21:45:46 »
@UP
Ty masz pewnie VC i wszystki paczki.
Jesli komus brakuje paczek, to musi je sciagnac z tego co pamietam debug redist i debug runtime.

Dawno tego nie robilem, wiec nie jestem pewien czy to wszystko, ale raczej tak.

33
C++ / Odp: [C++ WinApi] wersja Debug działa wersja release nie do końca
« dnia: Październik 08, 2011, 21:21:21 »
@FoToN
Nic dziwnego, wersji debug nie odpalisz, bez wszystkich plikow z debug.

@Topic
Prawdopodobnie jest to wkestia tego, ze w relase pewne funkcje sa wywolywane gdzie nie moga byc.

Podobne problemy mialem kiedys z biblioteka bodajze fstream, a tyczylo sie to miejsca, w ktorym inicjalizowalem klase.

Nie przygladalem sie zbytnio Twojemu kodowi, lecz wskazanie 'bledu' wprost bylo by chamskie.

Oto jak mozesz to samemu sprawdzic:
Skoro te zmienne wynosza zero, to ktorys z iloczynow tych zmiennych musi byc zero.

Po sprawdzeniu, ktory to iloczyn, cofnij sie wstecz i sprawdz czy to znow wina pewnego iloczynu, czy moze przy inicjalizaci ten zmiennej wystepuje problem, czy moze dana funkcja ustawiajaca ta zmienna, zwraca niepoprawna wartosc.

I tak dojdziesz do glownego problemu.

34
Inne ogłoszenia / Odp: Pomoc potrzebującym
« dnia: Październik 05, 2011, 00:44:18 »
Boty są zakazane przez regulaminy tych stron.
Wiadome.

Mozna rowniez zrobic to normalnie zgodnie z regolaminem, przykladowo:
Wyswietlenie tylko informacji, na zasadzie kliknij aby pomoc potrzebujacym. A po kliknieciu przekierowuje uzytkownika do jego przegladarki.

Jak i na wiele innych roznych sposobow.

Jak ktos bedzie chcial zagrac w dobra gre za free, nie bedzie mu przeszkadzalo wejscie w jeden link przed gra. Gorsze sa te reklamy pojawiajace sie w trakcie gry.


35
Szkółka / Odp: [C++]Zatwierdzenie akcji znakiem bez entera
« dnia: Październik 05, 2011, 00:30:43 »
Nie ma tego w pierwszej lepszej dokumentacji. Nie ma tego w jakiekolwiek dokumentacji. W ogóle tego nie ma.

Przepraszam za moja wypowiedz, jest ona wrecz idiotyczna.

Dawno nie uzywalem tej biblioteki i cos musialo mi sie niewlasciwie skojazyc. Nie powinienem sie udzielac jesli nie jestem czegos pewien 100%.

Dziekuje Tobie zes to zauwazyl i sprostowal.

36
C# / Odp: Ograniczanie prędkości transferu dla aplikacji
« dnia: Październik 04, 2011, 18:12:59 »
Tutoriale :)

Daj sobie spokoj z tym.

Mala podpowiedz: Firewall.

37
Allegro / Odp: Mapa kafelkowa w rzucie izometrycznym
« dnia: Październik 04, 2011, 16:22:07 »
Zgadza sie, while() w map_dispaly zapetla sie.

Inkrementacja i dekrementacja powinna byc na koncu petli.

EDIT:
W ogole ten if ma zly warunek.
Rozrysuj sobie to na kartce i zrozumiesz.

38
Szkółka / Odp: Wątki a gry.
« dnia: Październik 04, 2011, 13:09:16 »
Moim zdaniem wybor uzycia watkow w danym projekcie, wiaze sie glownie z latwoscia zaprojektowania czegos, niz z ewentualna szybkoscia.

39
C# / Odp: Ograniczanie prędkości transferu dla aplikacji
« dnia: Październik 04, 2011, 12:58:16 »
Jesli chodzi o wlasna aplikacje to tutaj wiadomo, wysylasz/pobierasz tyle ile chcesz.

A jesli chodzi o stworzenie aplikacji w stylu NetLimiter, to tutaj chyba .NET nie dostarcza gotowych rozwiazan, albo przynajmniej nie spotkalem sie z czym takim.

Albo skozystasz z gotowej biblioteki, jesli taka jest. Nawet jak by byla,  byla by pewnnie w c++, ale to do projektu c# bez problemu dolaczysz.

Albo napisac wlasny sterownik i dodatkowo, lecz tutaj nie jestem do konca pewny, gdyz NetLimitera nie tworzylem nigdy, oddzielny dla xp i oddzielny dla 7, vista.

40
Allegro / Odp: Mapa kafelkowa w rzucie izometrycznym
« dnia: Październik 04, 2011, 00:25:58 »
Sprobuj keys przez referencje przeslac, czyli &keys.

41
Allegro / Odp: Mapa kafelkowa w rzucie izometrycznym
« dnia: Październik 04, 2011, 00:07:24 »
Masz al_init() i al_create_display()?

Jestes pewien, a czy raczej sprawdzales czy petla while(!al_key_down(keys, ALLEGRO_KEY_ESCAPE)) , wywolana zostala choc raz?

42
Webowe / Odp: Usuwanie określonej liczby rekordów
« dnia: Październik 03, 2011, 22:01:34 »
Podane przez kolege rozwiazanie jest jak najbardziej prawidlowe.

Lecz z doswiasczenia wiem ze in duzej ilosci rekordow(u mnie przy okolo tysiacu) moze spowodowac zaciecie sie bazy danych, w moim przypadku nawet na kilkanacie godzin. Przy wirtualnym serwerze.

Przy dedyku nie mialem tego problemu, gdyz moglem wedle potrzeb skonfigurowac baze.

Lepiej najpierw pobrac id rekordow tylke ile chcesz i naprzyklad w petli zrobic pojedynczo usuwajac rekordy.

Ale jesli tego problemu nie bedziesz mial, zostan przy rozwiazaniu kolegi.

43
Sieć i multiplayer / Odp: Miasto po IP
« dnia: Październik 03, 2011, 02:47:45 »

1.
Poczytaj o:
- ISP
- DHCP

2.
Ledwie to zrozumialem.
A pytanie glupie, szybciej bys to sam sprawdzil.

Jak najbardziej, pod warunkiem ze masz polaczenie z internetem ;)



44
Szkółka / Odp: [C++]Zatwierdzenie akcji znakiem bez entera
« dnia: Październik 02, 2011, 23:19:39 »
Szybciej bys w google to znalazl, niz zalozenie posta i czekanie na opowiedz.

Kolega uzywa na pewno std::cin. Nie pamietam, ktora flage trzeba wylaczyc, by nie trzeba bylo uzywac entera. Mozesz sprawdzic to w pierwszej lepszej specyfikacji.

Albo jak @MaxGarden.

Nie zapomnij o czyszczeniu bufora.


A co do tematu, troche szacunku powienes wykazac do forumowiczow.
Twoja wypowiedz jest na poziomie przedszkolnym. Brak odstepow, poprawnej skladni.
Nie musisz calego swojego zycia przedstawiac. Polowa wypowiedzi to spam.

45
Dźwięk / Odp: Sterowanie głosem
« dnia: Październik 02, 2011, 20:06:04 »
Dotychczasowe gotowe aplikacje z porownywaniem glosu jakie spotkalem, na pewno nie mogly sie szczycic szybkoscia analizy glosu, porownujac szybkosc wcisniecia 'spacji', a wypowiedzenia  i analizy slowa 'jump'.

Nie wyobrazam sobie przy aktualnej technologi uzycia tego w grze zrecznosciowej.

Strony: 1 2 [3] 4 5 6