Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - kubera

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 24
46
Dzięki za odpowiedź.

47
Z tym sortowaniem, to Panowie macie rację, ale 10 lat temu, sortowało się do bufora głębi :), żeby nie zapisywać tego samego pixela wiele razy :), ciekawe co będzie za 10 lat...

Dziękuję serd. za uwagi.
Tej wiedzy mi wystarczy i można zamknąć temat.

48
OKI, to dzięki.

49
Masz rację, if jest trochę anachronizmem programowania imperatywnego i rzeczywiście można lepiej.
Pytanie jednak pozostaje, która warstwa:
3. Aplikacja
2. Direct3D
1. Sterownik grafiki
powinna zauważyć, że właśnie wystąpił duplikat zamiast zmiany stanu?
Czy może jest to wydajnościowo bez znaczenia?


Dzięki serdeczne.
W.



50
Chodzi mi o wypisanego w kodzie if-a:

void CMesh::Render() noexcept
{
if (LastVertices != m_pVertices.Get())
{
const UINT Offsets = 0;
assert(m_pIndices);
assert(m_pVertices);
DXUTGetD3D11DeviceContext1()->IASetVertexBuffers(0, 1, m_pVertices.GetAddressOf(), &VertexSizeInBytes, &Offsets);
DXUTGetD3D11DeviceContext1()->IASetIndexBuffer(m_pIndices.Get(), DXGI_FORMAT_R32_UINT, 0);
LastVertices = m_pVertices.Get();
}
DXUTGetD3D11DeviceContext1()->DrawIndexed(IndicesSizeInBytes / sizeof(UINT), 0, 0);
}

Może niższe warstwy (DirectX, sterownik) mają z definicji przechowywać redundantne wywołania w cache bez kontaktowania się z GPU?
Posiadam instancje renderowane.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

51
Narzędzia / Odp: Problem z GITem
« dnia: Sierpień 05, 2016, 01:20:55 »
Dziękuję za info.

52
Narzędzia / Problem z GITem
« dnia: Sierpień 04, 2016, 18:15:42 »
Czołgiem Szanownym Gamedeveloperom.

Mam do Was pytanie.
Zacząłem korzystać z GITa kilka tygodni temu.
Mam problem "logistyczny". Git utrzymuje w oprócz .git-a jeszcze wszystkie elementy dodatkowo.
Pomimo, że ma lepszy system przechowywania plików, niż SVN, to dodaje wszystkie pliki źródłowe.
Czy one muszą być przechowywane w serwerze dwa razy (raz w .git a raz w korzeniu projektu w serwerze)?
W serwerze chciałbym posiadać tylko .git-a, gdyż przechowuję dość ciężkie pliki.

Pozdrawiam i serdecznie dziękuję.

53
Projekty rozpoczęte / Odp: pixel perfekt c64
« dnia: Czerwiec 29, 2016, 22:21:24 »
Imponujące, produkt na Commodore.


54
Ja jestem nie z tego segmentu, ale dobre :)

55
@[M]aniek
Dzięki za odpowiedź.
Rzecz w tym, że stereoskopia jest wyłączone świadomie, gdyż to dla 3 latków,
a dla małych dzieci się tego nie zaleca.

56
Dziękuję za komentarz. To własny silniczek :) na bazie DirectX, a więc platforma też jedna.
Faktycznie bardzo surowo oceniają.

57
Czołem Szanownemu Warsztatowi.

Uprzejma prośba o oddanie głosów na program dla dzieci 3+:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=693502913

Warsztat:
http://warsztat.gd/projects/wirtualna_kolorowanka

YT:
https://www.youtube.com/watch?v=6-i0CAkD4sA

Z pozdrowieniami
Włod. Kubera

58
C++ / Odp: Visual C++ Wątki.
« dnia: Styczeń 20, 2016, 21:51:33 »
A może Visual Studio Community Update 1?
Jest bardzo dobre jako zamiennik Professsionala i można tworzyć programy nawet dla XP w C++.

59
Serwis / Odp: Czarne miniaturki filmików
« dnia: Styczeń 18, 2016, 22:12:24 »
YouTube ma swoje oficjalne forum, może lepiej tam zapytać.
Ja kiedyś usunąłem sobie filmik, myśląc że jest tam jakiś błąd.

60
Projekty rozpoczęte / Odp: Krecio Miecio - gra JS/HTML5 dla dzieci
« dnia: Grudzień 25, 2015, 15:18:03 »
Świetne pod każdym względem.

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 24