Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - kubera

Strony: 1 ... 20 21 22 23 [24]
346
C++ / Odp: [MFC] Źle działające OnDraw(CDC* pDC);
« dnia: Sierpień 06, 2011, 00:41:09 »
Ja w takich sytuacjach wykonuję inaczej.

Jeśli aplikacja nie jest pełnoekranowa, to stworzyłbym okno podrzędne (child window).
i osadził w okienku MFC. Do tego załączone okienko funkcjonowałoby we własnym wątku.
(pętla komunikatów, ale można nawet utworzyć oddzielnie).
Wymienione okienko nie implementowałoby MFC, tylko w standardowym przetwarzaniu DirectX.
Byłoby animowane w pętli komunikatów, tak jest to wykonane DXUT.

Aplikacja może pozostać MFC, dalej można wykorzystywać klasy typu CString i in.,
a nawet wysyłać komunikaty z MFC.

O ile pamiętam, to działa...

P. S.
Jeżeli problem nie jest w tym, jak podłączyć DX do MFC, to sorki.
Nie wykluczone, iż zmieniła się wersja MFC na tyle znacząco, iż projekt się zatrzymał...

Pozdrawiam
Włod. Kubera

347
C++ / Odp: Znikające bajty.
« dnia: Sierpień 06, 2011, 00:25:58 »
P. S.
Wszystko słusznie, ale przy wygenerowaniu modułu dla X64, wyrównanie wyniesie dwa razy więcej przy domyślnych ustawieniach.

Dopisane ot tak, gdyż odpowiedź padła...

Pozdrawiam

348
DirectX / Jak przekształcić Volume Texture DDS w mesh?
« dnia: Sierpień 02, 2011, 16:04:30 »
Witam!

Czy znacie jakąś prostą metodę?
Tworzenie prostopadłościanów z serii tekseli, a potem upraszczanie przez bibliotekę DX
nie dało dobrych rezultatów. (wystąpiły błędy graficzne)
Czy jakieś inne rozwiązanie problemu?
Tekstura jest mniej więcej 512x1024x2

Pozdrawiam i dziękuję

349
C# / Odp: [C#] Import funkcji biblioteki DLL napisanej w C++
« dnia: Lipiec 08, 2011, 16:25:34 »
Witam!

Jeżeli funkcja jest twoja, to sprawdź, pliz, czy ją poprawnie eksportujesz.
Możesz np. użyć Module definition.

Strony: 1 ... 20 21 22 23 [24]