Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - kubera

Strony: 1 [2] 3 4 5 6 ... 24
16
Grafika 3D / Blender i tablet
« dnia: Listopad 03, 2017, 00:45:13 »
Witam serdecznie.

Mam pytanie dotyczące Blendera oraz tabletu graficznego.
Czy dokupienie tabletu z rysikiem ułatwi znacząco pracę z Blenderem?
Chodzi mi przykładowo o bardziej złożone modele.
Aktualnie posiadam myszkę.

K

17
C++ / Odp: wątki
« dnia: Wrzesień 16, 2017, 01:58:50 »
Czołem!

Podrzucam swój kod. Nie jest odkrywczy, ale działa.
Jest klasa dla pojedynczego wątku.
Pula wątków jest oparta na wektorze wątków.
Działanie, to producent==>konsument.
Zadania się wrzuca jako wskaźniki do obiektów.
Obiekty są niszczone, bądź nie, zależnie od ich implementacji.

Funkcjonalność się nie skompiluje, trzeba go lekko poprawić.
Rzecz w tym, że to fragment mojego silnika.
Problemem mogą być includy oraz MONAD_CATCH. Monad catch to obsługa wyjątków w formie makra.
Tu możesz dodać własną obsługę wyjątków.
Jak spojrzysz na enkapsulację std::thread, to zauważysz funkcję stub.
On nic wielkiego nie przetwarza, tylko wychwytuje wyjątki sprzętowe. Takie cuda chyba są tylko w VC++.
if(!Monad::Exception::InAny()) sprawdza, czy wystąpił gdzieś wyjątek, jeśli tak, to przestaje obsługiwać zadania, próbuję jedynie wykonać destrukcję.
Jeśli co, to proszę pytaj.

Pozdr.

18
C++ / Odp: wątki
« dnia: Wrzesień 14, 2017, 21:58:59 »
Czy nadal szukasz rozwiązania? Ja mogę Ci udostępnić kod puli wątków.
Ma jedną wadę, jest trochę windowsowa, ale łatwiej zmodyfikować sprawdzony kod :) ...

19
C++ / Odp: wątki
« dnia: Wrzesień 11, 2017, 16:44:40 »
Czołgiem.

Są różne opcje i w STLu i w Bibliotece Standardowej.
Fajnie opisane tu:
http://www.cplusplus.com/reference/future/async/
Możesz wykonywać pewne rzeczy praktycznie asynchronicznie.
Możesz zbudować pulę wątków.

Z gotowych frameworków kojarzę TBB Intela, ale nie polecam, bo się potrafią spóźniać z featurami nowych C++.
Poza tym wiele jest do uzyskania ze standardu.

20
Szkółka / Odp: Czy uczyć się programowania w języku Lua?
« dnia: Wrzesień 05, 2017, 22:32:20 »
C++ i skrypty? A nie Unreal i Blueprint?

21
Szkółka / Odp: Czy uczyć się programowania w języku Lua?
« dnia: Wrzesień 05, 2017, 22:23:08 »
Luźna uwaga. Ja się zastanawiam nad PowerShellem. Szczerze mówiąc, to nie znam API, ale PS wykona różne ciekawe rzeczy, tylko pytanie, czy interfejs umożliwi współpracę.

22
Nie znam się, ale nie sądzę, żeby nick do gry był chroniony, jak dane osobowe.
Nie są to sensytywne informacje.

23
DirectX / Odp: D3D_FEATURE_LEVEL_9_3?
« dnia: Lipiec 16, 2017, 20:56:45 »
Dzięki, wahałem się, czy wypaździerzyć stare shadery z softu.

24
DirectX / D3D_FEATURE_LEVEL_9_3?
« dnia: Lipiec 16, 2017, 17:22:49 »
Pytanie, czy Wy jeszcze wspieracie tę technologię Direct3D?

Pozdr. serd.

25
Narzędzia / Odp: Inkscape
« dnia: Lipiec 13, 2017, 00:53:22 »
Dzięki.

26
Narzędzia / Odp: Inkscape
« dnia: Lipiec 11, 2017, 14:41:59 »
To raczej nie będà pixel arty. 😊 dzięki

27
Narzędzia / Odp: Inkscape
« dnia: Lipiec 11, 2017, 08:02:41 »
Dzięki serdeczne.

28
Narzędzia / Inkscape
« dnia: Lipiec 10, 2017, 22:42:04 »
Forumowicze :) .

Zająłem się grafiką po amatorsku. (programistą jestem, a nie artystą).
Zainstalowałem sobie Inkscape-a.
Zastanawiam się, czy dobrym zakupem byłby table graficzny?
Jaki polecacie do 1000 zł?

Pozdrawiam serd.

29
Inne / Odp: Updater
« dnia: Maj 09, 2017, 21:30:35 »
Wykonałem dla swojego projektu zbliżone narzędzie.
Koniem napędowym jest serwer PHP i wszystko odbywa się po HTTPSie (co między innymi chroni integralność execa).
Mediatorem jest curl w C++ zlinkowany statycznie do projektu.
curl wysyła zapytania i otrzymuje zwrotnie text/xml.
Tu sprawdza wersję, która jest bardzo klarowna.
Obsługa pobierania różnych rzeczy przez curla oraz PHP to jest jakieś 300 wierszy kodu.
No i FTPa bez szyfrowania nie polecam. Zdaje się, że curl też może też SFTPa.
Jeśli nie trafiłem, to sorki, ale taka jest moja idea.

30
DirectX / Odp: Direct3D11 i nowsze, indeksy modeli
« dnia: Maj 09, 2017, 19:02:11 »
Dzięki za porady. Czyli może warto "skomptaktować" :)

Strony: 1 [2] 3 4 5 6 ... 24