Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - kubera

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 24
1
C++ / Odp: Offset obiektu podczas kompilacji
« dnia: Styczeń 03, 2019, 21:57:46 »
Dzięki serdeczne. Problem rozwiązany :)

2
C++ / Offset obiektu podczas kompilacji
« dnia: Styczeń 03, 2019, 19:28:16 »
Czołem.

Mam pytanie.
Posiadam strukturę:
struct CCBuffersHeap
{
CCBShadow m_Shadow;
CCBLightPos m_LightPos;
CCBModel m_Model;
CCBPipeColor m_PipeColor;
CCBLerp m_Lerp;
};
Jak uzyskać w C++ Ofset względem początku struktury dla przykładu m_Model. Podczas pracy sprawa jest prosta, wystarczy od modelu odjąć this. Rzecz jednak w tym, że ofset jest kompilatorowi znany. Chciałbym również mieć do niego dostęp.
P. S.
Pomyślnego Roku 2o19

3
DirectX / Odp: Texture1D i DirectX
« dnia: Wrzesień 21, 2018, 01:05:04 »
OKI, temat nieaktualny. Zastosowałem Map/Unmap i zmodyfikowałem teksturę w CPU zamiast budować Render Target.

4
DirectX / Texture1D i DirectX
« dnia: Wrzesień 17, 2018, 22:38:29 »
Czołem.

Mam pytanie, jak renderujecie do tekstury jednowymiarowej?
Ja tworzę dla texeli quady (seria prostokątów na jedną teksturę w linii).
Pytanie, czy nie ma lepszej metody?
(tzn. wymieniona tekstura, to mój render target).
Mój HLSL i mesh nie różnią się zasadniczo od tekstur 2D
i nie jestem przekonany, czy to OK, gdyż jest o jeden wymiar mniej.

Pozdr. serd.

6
DirectX / [DX12] CreateGraphicsPipelineState
« dnia: Maj 06, 2018, 16:52:57 »
Czołem!

Prośba o info.
Czy powyższa funkcja wygeneruje duplikaty?
Np. dwa shadery otrzymają ten sam D3D12_INPUT_LAYOUT_DESC, czy powstanie jeden IL, czy dwa?

Z pozdrowieniami i dziękuję

7
Unreal Engine (UE3/UDK) / Odp: Nauka Unreal Engine
« dnia: Kwiecień 17, 2018, 03:51:11 »
Nie jestem ekspertem, to się wypowiem. Przy pół godziny dziennie można coś osiągnąć.
Na Twitchu są wykłady Unreala. Jeśli będziesz przerabiać jeden dziennie, to może to mieć sens,
choć nie wiem, czy one nie zajmują całą godzinę. Ja kilka obejrzałem i sobie cenię.
Są oczywiście po angielsku.

8
Unity 3D / Odp: Unity3D dla IOS
« dnia: Kwiecień 09, 2018, 22:46:29 »
Da się też na VM
To chyba najlepsze rozwiązanie dla mnie.

Dziękuję

9
Unity 3D / Odp: Unity3D dla IOS
« dnia: Kwiecień 09, 2018, 16:22:02 »
Dzięki serdeczne.

10
Unity 3D / Unity3D dla IOS
« dnia: Kwiecień 09, 2018, 08:28:42 »
Czołem.

Mam pytanie, może ktoś mi odpowiedzieć? Czy to prawda, że żeby aplikację w Unity skompilować na IOS, trzeba posiadać płatną licencję dla XCode?
Zależy mi na przygotowaniu aplikacji bez umieszczania jej w sklepie na razie, ale Unity chyba generuje kod źródłowy.

Z pozdrowieniami

11
Dyskusje / Odp: DirectX 12 i raytracing
« dnia: Marzec 25, 2018, 13:34:36 »
Ja uruchomiłem 3DMarka dla RT i też miałem niecałe 30 klatek w full hd.
Mam GTX 1060...
Więc już nie wiem, o co w pomiarze chodzi.
Nie martwiłbym się o osoby, które robią własne RT, myślę, że mają dzięki temu potencjał, żeby wykonywać ciekawsze rzeczy.

12
Unreal Engine (UE3/UDK) / Odp: Pytanie dot. UE4 oraz ARCore
« dnia: Marzec 10, 2018, 17:58:24 »
Jeśli Ktoś się zetknął, to prośba o info. Chciałbym uniknąć budowania Unreala itp.
4.19 to oczywiście pre-release, a komunikat wyświetlony jest jakby reakcją SDK.
Aplikacja próbuje sobie zainstalować ARCore, ale bezskutecznie.

13
Unreal Engine (UE3/UDK) / Pytanie dot. UE4 oraz ARCore
« dnia: Marzec 10, 2018, 17:21:58 »
Czołem Wszystkim.

Tworzę swój pierwszy projekt W UE4 2.19. Mam telefon z Androidem 7.01.
Podczas próby uruchomienia apki pojawia się następujący komunikat:
Cytuj
Ta aplikacja wymaga najnowszej wersji ARCore
Jak można taki błąd poprawić? Oczywiście chciałbym, ażeby u odbiorcy ten problem nie wystąpił.

Pozdr. i serd. dziękuję

14
Webowe / Odp: MYSQL max_user_connections
« dnia: Luty 10, 2018, 21:02:52 »
Może tak:
Zwalniać zbędne połączenia warto, gdyż wpływa to na wydajność (jeśli wiesz, że już dla zadanej strony nie otworzysz).
Możesz założyć semafor na 15 stopni. Jeśli w takim stanie będziesz sięgać do bazy,
nie przekroczysz tylu sesji. Ja mam hosting w home.pl i nigdy takiego komunikatu nie widziałem.

15
Grafika 3D / Odp: Blender i tablet
« dnia: Listopad 03, 2017, 14:06:53 »
Dziękuję!

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 24