Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Arthes

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 12
46
DirectX / Odp: [DX9] Co to jest RHW?
« dnia: Marzec 10, 2012, 09:25:17 »
Rotate, height, width?

47
Unity 3D / Odp: Unity3D Mobile Basic za darmo do 8 kwietnia
« dnia: Marzec 06, 2012, 20:26:49 »
O kurcze! I pomyśleć, że jeszcze wczoraj szukałem fajnego, darmowego silniczka/frameworka pod gry mobilne... Aż od razu dzień stał się lepszy :D

48
Tworzenie silników / Odp: Oteengine demo-Proszę o testy
« dnia: Luty 26, 2012, 18:24:56 »
Na Athlonie 7750, HD 6770 i 3 GB chodzi normalnie :)

49
Webowe / Odp: Złe liczenie delty czasowej?
« dnia: Luty 25, 2012, 12:27:12 »
getTime zwraca milisekundy od 01.01.1970... Może nie powinienem ich dzielić przez 1000?
deltaTime = (curTime - prevTime) / 1000;

50
Webowe / Złe liczenie delty czasowej?
« dnia: Luty 25, 2012, 12:19:09 »
Witam.
Tworzę prostą grę w HTML5 (wężyk), i zrobiłem obliczanie delty czasowej. Jednakże wydaje mi się, że ona źle działa... Oto kod:

onload = function() {
var Canvas = document.getElementById('snakegame');
var Context = Canvas.getContext('2d');

var prevTime;
var curTime;
var deltaTime;

var keyLeft = false;
var keyRight = false;
var keyUp = false;
var keyDown = false;

var Player = {}
Player.X = 0;
Player.Y = 0;

//Główna pętla gry

setInterval(function() {
//Wyczyszczenie płótna, aktualizacja czasu
Context.clearRect(0, 0, 640, 480);
prevTime = (new Date).getTime();
//-----

//Kod odpowiedzialny za aktualizacje
if (keyLeft) Player.X -= 2000 * deltaTime;
if (keyRight) Player.X += 2000 * deltaTime;
if (keyUp) Player.Y -= 2000 * deltaTime;
if (keyDown) Player.Y += 2000 * deltaTime;
//-----

//Kod odpowiedzialny za rysowanie
Context.fillText('DeltaTime: ' + deltaTime + '   keyLeft: ' + keyLeft, 8, 8);
Context.fillRect(Player.X, Player.Y, 248, 248);



//Kod odpowiedzialny za obliczenie FPS i delty
curTime = (new Date).getTime();
deltaTime = (curTime - prevTime) / 1000;
if (deltaTime == 0) deltaTime = 1 / 1000;
//-----

}, 1000/60);

//-----

//Obsługa zdarzeń
onkeydown = function(e) {
if (e.which == 65 || e.which == 37) keyLeft = true;
if (e.which == 68 || e.which == 39) keyRight = true;
if (e.which == 87 || e.which == 38) keyUp = true;
if (e.which == 83 || e.which == 40) keyDown = true;
}
onkeyup = function(e) {
if (e.which == 65 || e.which == 37) keyLeft = false;
if (e.which == 68 || e.which == 39) keyRight = false;
if (e.which == 87 || e.which == 38) keyUp = false;
if (e.which == 83 || e.which == 40) keyDown = false;
}
//-----
}

Niby wszystko jest dobrze, a ruch wykonywany jest za wolno... Po ustawieniu:
Player.Y += 2000 * deltaTime;gracz powinien przesuwać się o 2000 pixeli co sekundę, a przesuwa się o wieeeeeele mniej, bardzo wolno...
Co źle robię? Dzięki za odpowiedzi ;)

51
Unity 3D / Unity3d - obrót rigidbody
« dnia: Luty 19, 2012, 18:27:33 »
Witam.
W jaki sposób mogę obrócić rigidbody?
Potrzebne mi to jest do poruszania pojazdem. Próbowałem na różne sposoby: rigidbody.MoveRotation() itd, jednakże to nie działało. Moim pojazdem poruszam za pomocą:

Tank.rigidbody.AddForce(Vector3.forward * Input.GetAxis('Vertical') * 50 * Time.deltaTime)Z góry dzięki za pomoc.

52
Grafika 3D / Odp: Blender i Unity3D - środek obrotu, i tekstury
« dnia: Luty 19, 2012, 17:01:45 »
Heh, faktycznie :) Dzięki wielkie.
A co z tymi teksturkami? Jak zrobić te uvki? :D

53
Grafika 3D / Odp: Blender i Unity3D - środek obrotu, i tekstury
« dnia: Luty 19, 2012, 16:47:23 »
Przy pomocy narzędzia do obrotu na scenie.

54
Grafika 3D / Odp: Blender i Unity3D - środek obrotu, i tekstury
« dnia: Luty 19, 2012, 15:47:53 »
Zrobiłem coś takiego, ale niestety nie podziałało... Jak obracam ten pusty GameObject, to nadal wieżyczka się źle obraca.


Aa, no i co to są te 'uvmapy'? Nie robiłem nic takiego. W takim razie jak zrobić je poprawnie?

55
Grafika 3D / Blender i Unity3D - środek obrotu, i tekstury
« dnia: Luty 19, 2012, 15:07:30 »
Witam.
Stworzyłem w Blenderze prościutki model czołgu. Wygląda on tak:

Exportuję go do formatu .dae, importuję do Unity3D, wrzucam na scenę. Wygląda to tak:


Problem 1:
Obiekt czołgu składa się z dwóch elementów: wieżyczki, oraz podstawy. Chcę mieć w grze możliwość obracania wieżyczki. Niby prosta sprawa, lecz gdy w Unity obracam obiekt wieżyczki, powstaje coś takiego:

Rozumiem, że jest coś nie tak ze środkiem obiektu. W jaki sposób mogę zmienić ten środek, by obracanie było normalne?

Problem 2:
Chcę nałożyć teksturkę na czołg o wymiarach 2048x2048 (moro). Przeciągam ją na model, i zamiast teksturki, jest sam kolor:

W jaki sposób to naprawić?

Może i to trochę 'noobskie' problemy, ale jestem początkującym. Bardzo prosiłbym o napisanie krok po kroku, jak rozwiązać dany problem.

Dzięki za pomoc, i pozdro! :)

56
Unity 3D / Odp: Pomoc w tworzeniu kursu Unity3d
« dnia: Luty 18, 2012, 13:10:42 »
Bo JS jest dużo prostszy, i można osiągnąć to samo mniejszym nakładem pracy?

58
Narzędzia / DAZ Studio 4 PRO, Bryce 7 PRO, Hexagon 2.5 za darmo
« dnia: Luty 05, 2012, 22:51:51 »
Ostatnio przeglądając neta natrafiłem na coś bardzo ciekawego:
http://www.daz3d.com/i/shop/itemdetails/?item=4222
http://www.daz3d.com/i/shop/itemdetails/?item=13176
http://www.daz3d.com/i/shop/itemdetails/?item=11034
Jak myślicie, te programy są godne uwagi? :)

59
Czy silniki typu Unity3D wchodzą w grę? I czy trzeba być totalnym wymiataczem, czy wystarczą takie "większe" podstawy? Bo jak tak, to może i bym spróbował, zawsze można zdobyć trochę doświadczenia, i się nieźle bawić :D

60
Unity 3D / Odp: Problem z teksturami - są czarne
« dnia: Styczeń 16, 2012, 10:21:33 »
Tak, jest światło ustawione. Przecież nawet na screenie widać, że scena jest oświetlona.

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 12