Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Arthes

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 12
31
Java / Odp: Obsługa XML - problem
« dnia: Lipiec 10, 2012, 19:55:48 »
Lepiej filtrować. Skąd wiesz, czy user czasem nie wrzuci do folderu z xmlami innego pliku, który wykrzaczy appkę?

32
Compo i bitwy / Odp: Compo - maj AKTUALIZACJA 2.0 Bez ograniczeń
« dnia: Kwiecień 28, 2012, 13:21:14 »
To może tak, że po prostu każdy wybiera jeden z tych trzech tematów, i realizuje go? :D

33
Compo i bitwy / Odp: Compo - maj AKTUALIZACJA 2.0 Bez ograniczeń
« dnia: Kwiecień 24, 2012, 14:32:01 »
A ja byłbym za tematem dowolnym :) Każdy zrobiłby to, co lubi.

34
Gry przeglądarkowe / [Redis] warunek WHERE jak w MYSQL
« dnia: Kwiecień 17, 2012, 15:22:25 »
Witam.
Chciałem się spytać - w jaki sposób w Redis'ie pobrać tylko takie klucze, które spełniają określony warunek? Chodzi mi o coś takiego, że pobieram np. graczy, dla których level > 10.
players:*:level > 10
Szukałem w internecie, ale nie znalazłem. Może jest tu ktoś obeznany, kto mógłby pomóc? :)
Z góry dzięki za odpowiedź.

35
Projekty rozpoczęte / Odp: Gra mmorpg
« dnia: Kwiecień 14, 2012, 19:32:32 »
z http://skmskmx.webd.pl/forum/phpBB-3.0.10-pl/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=2 :
Cytuj
Silnik bendzie bazował na klijencie w C++ + openGL
a serwer uzyje php + mySQL
Zamiast języka C++, użyj poprawnej polszczyzny :)

36
Sieć i multiplayer / Baza danych Redis, a gra multiplayerowa
« dnia: Kwiecień 14, 2012, 18:48:42 »
Witam.
Zastanawiam się nad wykorzystaniem bazy danych typu noSQL (a dokładniej Redis : http://redis.io/) jako głównej mechaniki gry sieciowej (prosta gra 2D, nie żadne MMO). Chodzi mi o to, że zamiast wykorzystywania jakichś socketów, itd (na których totalnie się nie znam...) korzystać z zapytań do tejże bazy danych. Czyli wysyłać do niej informacje o pozycji, czynności, odbieranie tychże informacji itd.
Jak myślicie, warto zrobić multiplayer w taki sposób?
Z tego co mi wiadomo, Redis zapisuje informacje do RAM'u, więc powinno to być wydajne. Ale wolę się dowiedzieć, co sądzą o tym inni :)

Z góry dzięki za odpowiedzi :D

37
Projekty rozpoczęte / Odp: Gra mmorpg
« dnia: Kwiecień 14, 2012, 18:43:05 »
Good luck ;)

38
Sprzedam / Odp: Sprzedam pomysł na grę
« dnia: Kwiecień 14, 2012, 11:39:21 »
Skoro tak, to warto zainteresować się portalem PolakPotrafi.pl :)

39
Sprzedam / Odp: Sprzedam pomysł na grę
« dnia: Kwiecień 14, 2012, 10:49:28 »
A jak sam chcesz zrobić tą grę, to spróbuj Kickstarter'a ;)

40
Sprzedam / Odp: Sprzedam pomysł na grę
« dnia: Kwiecień 12, 2012, 22:27:50 »
Nie rozumiem - czy Wy naprawdę musicie atakować każdego, kto ma jakikolwiek plan/pomysł/szuka ludzi/oferuje coś ?
Przecież ten temat został założony w dziale "Ogłoszenia", a nie "Dyskusje", dlatego nie wiem, dlaczego tutaj dyskutujecie. Jeśli bylibyście zainteresowani kupnem, to już dawno byście się zgłosili. Nie jesteś zainteresowany = nie pisz, i tyle w temacie :P

41
Projekty rozpoczęte / Odp: Game Producer 1.0
« dnia: Kwiecień 10, 2012, 14:15:12 »
A nie lepiej byłoby tej gry zrobić jako przeglądarkową? Oszczędziłoby to kupę roboty z bibliotekami, i pozwoliłoby urozmaicić grę - współpraca z innymi graczami, itd. Zysk zawsze może być z kont premium, czy tam innych reklam :P

42
Produkcja / Strona z płatnymi (i tanimi) assetami do gier?
« dnia: Kwiecień 02, 2012, 17:56:55 »
Witam.
Znacie może jakąś ciekawą stronę, na której tanim kosztem można byłoby zaopatrzyć się w assety do gier? Chodzi mi głównie o grafiki (pixel arty, itd), dźwięki i muzykę.
Dzięki za odpowiedzi.

43
A sterowniki do karty graficznej masz zainstalowane? Jak nie to zainstaluj, jak tak to zaktualizuj.

44
Projekty zaawansowane / Odp: Anty-Noid
« dnia: Marzec 17, 2012, 23:04:27 »
Tak jak wyżej, po odpaleniu czarny ekran.
Begin game
Load mainBcg
Load font
SetPostEffect
InitSounds thread
Game initialized
Play
Setup level: 0
Show menu
Sounds initialized
AMD 7750
MSI HD 6770
3GB RAM

45
Szkółka / Odp: Początki programowania
« dnia: Marzec 12, 2012, 16:09:49 »
HTML5 to nie złom. A jak tak bardzo chcesz napisać grę, to zainteresuje się Love2D (https://love2d.org/).

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 12