Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Arthes

Strony: 1 [2] 3 4 5 6 ... 12
16
Compo i bitwy / Odp: Explosive Hamster Exhibition Compo!
« dnia: Listopad 10, 2012, 19:16:57 »
Dopiszcie i mnie, może uda się coś zrobić :)

17
Modding / Produkcje podatne na modyfikacje
« dnia: Październik 15, 2012, 22:39:39 »
Hej wszystkim.

Znacie może jakieś ciekawe gry podatne na modyfikacje? Rozumiem przez to gry, w których łatwo jest dostać się do skryptów, i szybko dodać jakiegoś questa, czy zmienić coś w logice :) Czasami trochę mi się nudzi, więc fajnie byłoby w czymś namieszać :D

Dzięki za odpowiedzi, pozdro :-)

18
Warsztat Summer of Code 2012 / Odp: The Ultimate Brick Breaker
« dnia: Październik 07, 2012, 22:59:21 »
No właśnie przez launchera odpaliłem. Normalnie uruchomione też nie działa.

19
Warsztat Summer of Code 2012 / Odp: The Ultimate Brick Breaker
« dnia: Październik 07, 2012, 22:45:11 »
Wywala "program przestał działać".
1 Loading settings from "Data/config.ini"
2 Settings file opened
3 Settings loaded
4 Creating device:
5 Window created
6 d3d created
7 -->Couldn't create dev
8 misc::CreatePlaneMesh( D3DXVECTOR2( 1.000000, 1.000000), D3DXVECTOR2( 0.000000, 0.000000), D3DXVECTOR2( 1.000000, 1.000000), D3DXVECTOR3( 0.000000, 0.000000, 1.000000), mat, MISCCREATEMESH_INDEXED | MISCCREATEMESH_CULLNONE )
9 Creating gfx::INDEXEDVERTEXBUFFERMESH
10 Creating gfx::INDEXEDVERTEXBUFFER
ATHLON 7750, MSI HD 6770, 3GB RAM, Vista 32bit.

21
Allegro / Odp: Kolizja z mapą , przedmiotami itd.
« dnia: Październik 07, 2012, 18:15:32 »
Ewentualnie jeszcze prosił bym o pomoc w zrobieniu "nieprzechodzenia przez ścianę "
Czyli jeżeli kolizja=true to coś tam .

Chodzi mi tutaj o kolizję boxową .
Pewnie, możemy jeszcze (bo to żaden problem) napisać resztę gry za Ciebie, tylko zapodaj design-doca :)

A tak poważnie - jak już masz kod na wykrywanie kolizji, to po prostu albo przed ruchem sprawdź, czy będzie kolizja (i jak tak, to nie wykonuj ruchu) albo po ruchu (czyli gdy będzie kolizja, to ustaw elementy tak, by stykały się krawędziami - po prostu odbicie w drugą stronę).

22
Sieć i multiplayer / Odp: Szukam zespołu - webmastering - php
« dnia: Wrzesień 20, 2012, 22:35:37 »
Stawiam, że na żadnym - gotowe frameworki i gry przeglądarkowe, to nienajlepsze połączenie.

23
Branża / Odp: Humble Indie Bundle
« dnia: Wrzesień 19, 2012, 14:58:43 »
http://www.humblebundle.com/
HIB6, a w nim:
-Rochard
-Shatter
-S.P.A.Z.
-Torchlight
-Vessel
-Dustforce - jak zapłacimy powyżej średniej
Polecam warto chociażby dla Torchlighta :)

24
Matematyka i fizyka / Pong - kąt odbicia a miejsce kolizji z paletką
« dnia: Wrzesień 01, 2012, 14:38:48 »
Prawie skończyłem ponga, ale mam problem - nie wiem, w jaki sposób uzależnić kąt odbicia piłki od punktu kolizji z paletką. Możecie podsunąć jakieś rozwiązanie? Próbowałem z sinusami, cosinusami, ale niezbyt mi to wychodziło - ale to z powodu mojej marnej wiedzy. Sama mechanika gry jest dość prosta - piłeczka posiada pola x, y, speedX, speedY. Aktualnie kod odbicia wygląda tak:
if (..warunek kolizji...) {
Ball.x = LeftPaddle.x + LeftPaddle.width + Ball.radius;
Ball.speedX = -Ball.speedX;
}
I nie uwzględnia on punktu kolizji z paletką, przez co piłka odbija się ciągle tak samo.
Dzięki za pomoc.

25
Branża / Odp: Free 2 Play - UOKiK
« dnia: Sierpień 26, 2012, 20:38:00 »
Głównie, to chodzi tutaj o błędną reklamę - gra promowana jest jako darmowa, a w rzeczywistości znajdują się w niej płatne rzeczy, co się nie spodobało UOKiK. Same gry F2P zostaną, wystarczy by producenci nie przekonywali klientów, że ich produkt jest darmowy, mimo że posiada płatne usługi.

26
Allegro / Odp: Spawn potworów
« dnia: Sierpień 17, 2012, 12:39:10 »
spawnMonster(nazwa, wektor)?
 :)

27
Silniki / Odp: Co sądzicie o kupnie takiego silnika??
« dnia: Sierpień 15, 2012, 14:57:58 »
Używanie grafik z RPG Makera poza softem od Entebrain jest nielegalne - wiem, bo sam niedawno ich o to pytałem.

28
Językoznawstwo / Odp: Język D
« dnia: Sierpień 14, 2012, 23:32:32 »
Wybaczcie za mega odkop, ale nie chcę zakładać nowego tematu.
Jak to teraz jest z tym D? Jest to jakoś szerzej używane, czy dalej tak jak wcześniej - ciekawostka, którą bawi się kilka osób? Język bardzo mi się podoba, dlatego chciałbym wiedzieć, czy coś się z nim dzieje - bo nie chcę się uczyć czegoś, co nie jest/nie będzie rozwijane, ani wspierane przez innych programistów.

29
Szkółka / Odp: Rozpoczęcie projektu czy wszystko mam?
« dnia: Sierpień 06, 2012, 14:07:26 »
A pizza? :D

30
Showcase / Odp: Anupadaka wersja webowa.
« dnia: Lipiec 25, 2012, 10:20:15 »
Mi też działa.
Vista 32bit, MSI HD 6770.

Strony: 1 [2] 3 4 5 6 ... 12