Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Veldrin

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 17
46
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Sakura Hero/Sakura no Eiyuu
« dnia: Październik 02, 2013, 00:06:56 »
Devlog nr 10

Ostatni log - gra przetestowana i doprowadzona do fajnej, stabilnej bety.

Dwie paczki - wersja PC i wersja na Androida. Zestaw screenów w paczkach.

https://www.dropbox.com/s/jkb53ckt88xbawa/SakuraHeroAndroid.7z
https://www.dropbox.com/s/4eo7jnqnte4twfa/SakuraHeroPC.7z

Zapraszam do gry! Mam nadzieję, że znajdą się osoby, które miło spędzą przy niej czas. Pełny kod na repo - 40 commitów ;).

47
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Warsztat Summer of Code 2013
« dnia: Październik 02, 2013, 00:05:39 »
Poszło PM, mam nadzieję, że forum nie zrobi psikusa i wszystko dojdzie!

(na wszelki wypadek)

Dwie paczki - wersja PC i wersja na Androida. Zestaw screenów w paczkach.

https://www.dropbox.com/s/jkb53ckt88xbawa/SakuraHeroAndroid.7z
https://www.dropbox.com/s/4eo7jnqnte4twfa/SakuraHeroPC.7z

48
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Warsztat Summer of Code 2013
« dnia: Październik 01, 2013, 23:28:05 »
Moja praca aktualnie się uploaduje na Dropboxa, screeny porobione. Ja upload się zakończy wyślę PM z linkami oraz wrzucę je do tematu projektu wraz z opisem. Myślę, że dorzucę projekt na warsztat również.

Gra dzisiaj i wczoraj była testowana, usunąłem mam nadzieję wszelkie crashe na urządzeniach, wersja PC jest stabilna od dawna. Bugów i braków zauważalnych brak, gra jest w pełni zrobiona i całkiem przyjemnie się gra. Chociaż dodatków do gameplyu w postaci jakichś bonusów trzeba będzie dorobić w przyszłości.

Mój pierwszy WSoC mam nadzieję, że praca będzie się podobać.

A filmik z gameplaya uploaduje się na YouTube, niebawem do zobaczenia i pogrania!

49
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Sakura Hero/Sakura no Eiyuu
« dnia: Październik 01, 2013, 00:29:13 »
Devlog nr 9

Przedostatni log - gra została ukończona!

Cała zaprojektowana funkcjonalność została zaimplementowana. Ostatnie dwa dni pracy zajmowano się połączeniem poszczególnych elementów logiki gry, zapisu punktów, flow opcji/stanu gry, strefy audio sterowanej opcjami itp. itd.

Obecnie trwają szczegółowe testy na urządzeniach mobilnych.

Oczywiście jeżeli chodzi o gameplay to wiele rzeczy należy jeszcze zbalansować i rozwinąć. Tym już się zajmę po
zebraniu opinii od testerów przed oficjalnym wydaniem gry. Jeżeli chodzi o WSoC 2013 to prace zostały praktycznie zakończone.

Jutro w tym temacie pojawią się pełne informacje o projekcie oraz linki.

Utworzę również odpowiedni projekt na stronie z linkami do wersji PC/Android, screenami, filmikiem/trailerem itp.

Tak jak zapowiedziałem, grę skończyłem na pełnoprawnej bety zaimplementowanej w całości.

PS. Większość czasu z ostatnich kilku dni poświęciłem na refactor kodu gry oraz warstwy silnika dzięki czemu mam nadzieję, kod będzie dla osób analizujących go czytelny i jasny. Może też ktoś coś z niego wyniesie. Jeszcze kilka rozwiązań architektonicznych mi się nie podoba - tym się zajmę po obronie ;).

PS2. Nie umiem pisać w Javie stąd z wzorcowym kodem Javy ten projekt ma prawdopodobnie nie wiele wspólnego ;).

50
Branża / Odp: AMD Mantle
« dnia: Wrzesień 27, 2013, 21:07:39 »
@Krzysiek K.: w sumie to postulaty Wolnego/Otwartego oprogramowania to taka komuna jest jak się świadomie posłucha;).

51
Branża / Odp: AMD Mantle
« dnia: Wrzesień 27, 2013, 02:22:52 »
Ja jednak czekam na moment kiedy w końcu ludzkość dojrzeje do tego, że nie tylko tępą konkurencją można osiągnąć rezultat. Czasy rywalizacji, wyścigu zbrojeń to tylko jedna ścieżka, nie koniecznie optymalna.

Ale to tylko utopia open sourcesowa, młody jestem ;). Może za kilkanaście, kilkadziesiąt lat ;).

52
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Sakura Hero/Sakura no Eiyuu
« dnia: Wrzesień 26, 2013, 00:30:43 »
@up: Tak się składa, że według graficzki miała to być wiosna ;). Mam tła dla każdej pory roku, nawet zimę :D. Ale ten klimat mi bardziej pasował do nazwania tego jesienią. Tak po prostu.

To tego to pure fantasy. Sakure chcą zniszczyć latające potwory-kanapki, logiki w tym wielkiej nie musi być.

Jak docelowo rozwiążę kwestię posiadanych grafik wszystkich pór roku - to już mam nadzieję pomogą osoby, które w to zagrają, wskażą błędy i pomysły.

53
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Sakura Hero/Sakura no Eiyuu
« dnia: Wrzesień 25, 2013, 23:48:02 »
Devlog nr 8

Zgodnie z poprzednim postem dzisiaj kilka screenów.

Ostatnie dwa dni były jednym wielkim refactorem kodu przy okazji sklejania gameplayu. Jak zobaczymy w kod to widać, że wciąż do ideału dużo brakuje - poziom kodu jest typowo Compowy jeżeli chodzi o kod samej gry. Z silnikiem jest już trochę lepiej.

Dokończone zostały pozostałe atlasy tekstur w docelowy sposób, ograniczono wszystkie zasoby do czterech tekstur średnich rozmiarów. Poszczególne efekty zostały dopracowane.

Wciąż brakuje ostatnich jointów gameplayu podstawowego (jaki jest do zrealizowania w ramach WSoC 2013) no i gra cały czas nie ma. Najbliższe dni mogą się okazać ciekawe bo kilka dźwięków planuję nagrać własnoręcznie:).

Kilka screenów z fejsa:










54
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Sakura Hero/Sakura no Eiyuu
« dnia: Wrzesień 24, 2013, 23:44:02 »
Devlog nr 7

Dużo zmian dzisiaj dokończonych w projekcie.

1. System obliczania i wyświetlania punktów, hitów, combosów.
2. System expów miecza i wpływ levelu miecza na możliwości zabijania wrogów.
3. Dokończone sprity z animacjami wszystkich typów wrogów.
4. Potężny refactor silnika SakuraEngine (Renderer/Renderer2D, porządki w opcjach gry, warstwach renderingu itp. itd). Jeszcze większy refactor kodu czeka w najbliższych dniach.

(syfu w kodzie na koniec WSoC 2013 nie będzie ;))

5. Dokończone assety HUD dla obydwu wersji językowych. Ładne ujednolicenie rozmiarów i zrobienie dwóch atlasów tekstur - jeden per język. Dzięki temu kod jest identyczny, tylko w zależności od opcji operujemy na innej teksturze.

Dużo czyszczenia kodu i posklejanie poszczególnych elementów gameplayu pozostało. Do końca tygodnia odpowiedni *jar i *apk pojawią się w tym temacie.

Screeny już jutro!

55
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Sakura Hero/Sakura no Eiyuu
« dnia: Wrzesień 19, 2013, 16:04:12 »
Devlog nr 6

Dokończony podstawowa, pełna maszyna stanów gry. Zaimplemenetowany efekt umierania konkretnych liści. W silniku pojawiła się ostatecznie konieczność dokonania małego refactoru w kontekście bytów 2D/3D oraz Renderera 2D/3D. W kodzie zbyt wiele rzeczy się bez sensu powiela.

Oznacza to, że po drobnym refactorze SakuraEngine ostatnim tematem prac będzie złożenie w całość poszczególnych elementów głównego trybu gry, dodania wszelkich bonusów, combosów, punktów oraz udźwiękowienie samej gry. Assety audio są w większość gotowe, pozostaje nagrać kilka autorskich tekstów :).

Patrząc realistycznie do zakończenia WSoC 2013 gotowa powinna być w pełni gotowa beta gry, która następnie trafi do publicznych testów w celu wykrycia wszelkich błędów, propozycji rozwoju gry, nowych ciekawych pomysłów, urozmaicenia tej prostej gry.

Tnie się przeciwników na ekranie bardzo przyjemnie!

56
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Rpg1
« dnia: Wrzesień 17, 2013, 00:11:09 »
Wiesz, zawsze kod gry można na licencji non-permissive dać. A za crowdsourcing przemianować na GPL3. Edukacja jest na start :).

57
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Rpg1
« dnia: Wrzesień 16, 2013, 22:58:13 »
A to ciekawe, szczerze mówiąc nie wiem nic na temat wszelkich crowdfundingów poza tym, że są i nawet ciekawe rzeczy potrafią z tego wyjść.

Czyli jeżeli piszemy projekt i chcemy trzymać kod na publicznym repo (nikt nie mówi, że open source to od razu GPLv3), żeby ludzie mieli do tego dostęp, mogli czytać, czerpać pomysły/inspiracje uczyć się to odpada nam całkowicie możliwość korzystania z Crowdfunding.

Pytam z czystej ciekawości, bo to interesujące jest :).

58
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Rpg1
« dnia: Wrzesień 16, 2013, 16:15:18 »
@up: jaki jest związek potencjalnych planów komercyjnych z brakiem otwartych źródeł (na pewnej licencji) projektu?

59
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Rubiks Cube 3D.
« dnia: Wrzesień 13, 2013, 23:12:51 »
Kamera, wykrywanie gestów obrotów kostką i o! To jest dopiero coś ciekawego. A nie myszki/klawiatury (kto tym gra;p)

60
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Sakura Hero/Sakura no Eiyuu
« dnia: Wrzesień 13, 2013, 23:11:29 »
Bazuję na tym:

http://devmatt.wordpress.com/2013/03/09/fruit-ninja-swipes-in-opengl/

Na razie końcowa implementacja mocno nie odbiega od tego proponuję autor, co do aktualizacji i zbierania danych się sporo różnimy w podejściu. No ale zawsze algorytm trzeba dostosować do konkretnych wymagań.

Jeżeli o to chodzi to jeszcze sporo pracy, żeby to było ładne ( kolory jak we Fruit ninja mi się nie podobają, kombinuję coś na bazie tekstury) i przyjemne do smyrania po ekranie.

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 17