Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Veldrin

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 17
31
Allegro / Odp: System chodzenia po kaflach
« dnia: Październik 31, 2013, 17:27:02 »
Typowy problem logicznej reprezentacji świata przekładanej na rendering. A dokładnie jej braku.

Myślicie tylko renderingiem, pikselami - błąd.

Poszukać materiałów o tilemapach, platformówkach. Swego czasu całkiem znośny był na http://informatyka.wroc.pl/

32
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Warsztat Summer of Code 2013
« dnia: Październik 21, 2013, 21:31:19 »
Wszystkim wielkie dzięki za udział w evencie, świetną zabawę i mam nadzieję dużo nauki na przyszłości.

Cieszę się, że mój projekt się spodobał, postaram się wdrożyć wszystkie propozycje, usunąć zgłaszane problemy i wrzucić grę do kilku sklepów (pewnie free z reklamami i bez za grosze). Mam nadzieję, że innym również się spodoba:).

Gratuję wszystkim, którym udało się ukończyć swoje projekty, szczególnie pierwszej trójce!

33
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Warsztat Summer of Code 2013
« dnia: Październik 16, 2013, 22:46:21 »
@ zx81: sprawdzałeś na Androidzie aktualną wersję z Dropa? Błąd na starcie/crash w menu (obie te sytuacje zostały usunięte na samym początku).

34
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Warsztat Summer of Code 2013
« dnia: Październik 08, 2013, 14:05:10 »
@goshki: klawisz Back nie działa, bo sporo ludzi komentowało domyślny kod tego klawisza, który polega na exit aplikacji ;). Nie wiem na razie co ostatecznie z nim zrobię.

35
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Warsztat Summer of Code 2013
« dnia: Październik 08, 2013, 00:17:35 »
@goshki: możesz powiedzieć co dokładnie oznaczają "problemy z fontami"? Każdy bug zauważony na fizycznym sprzęcie jest dla na wagę złota! Kilka poważnych problemów już dzięki forum poprawiłem ;).

36
Silniki / Odp: Silnik pod androida
« dnia: Październik 07, 2013, 00:51:19 »
@piechota: no to czas najwyższy się programowania nauczyć ;).

37
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Asmaroth - 3D RPG
« dnia: Październik 06, 2013, 16:09:31 »
@Adam27: ja bym polecił przeanalizować programy GLSL, myślę, że jakaś niestandardowa konstrukcja/uproszczenie przechodzi na większości kart, a niektóre się buntują.

Przygotuj może wersję gry pozbawioną wykorzystywania większości shaderów poza pewnym "default" odpowiedzialnym za rendering np. wszystkiego na czerwono. Ważne, żeby ten shader był zgodny ze standardami bez udziwnień.

A najlepiej jakby była możliwość sterowania wykorzystaniem reszty shaderów. Zobaczyć co psuje. Jeżeli jest czarny ekran to tak jak Krzysiek K. mówił - post process to chyba dobry pomysł.

38
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Warsztat Summer of Code 2013
« dnia: Październik 04, 2013, 20:54:03 »
@up: miałem ten sam problem, resity XNA 3.1 pomogły.

39
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Sakura Hero/Sakura no Eiyuu
« dnia: Październik 04, 2013, 01:38:48 »
Ok, nie do końca wiem jak przewiduje to regulamin WSoC 2013, jest to mój pierwszy udział.

Udało mi się poprawić kwestie crashów w grafie stanów Menu (null pointer bo actor nie miał identyfikatora) oraz wreszcie usunąłem problem z koniecznością killowania za każdym razem procesu - tu problemem była jedna dziura w mózgu w kontekście mechanizmów obiektów Javy ;P.

Plik *apk podmieniam bo to są rzeczy związane z crashami, nie z samym contentem gry. Mam nadzieję, że nie narusza to regulaminu:). Ma być gierka do pogrania przyjemnego.

Żeby było jasne:

1. Usunięte crashe w menu!
2. Usunięta potrzeba killowania procesu.

To BYŁO w wersji bazowej, niech WPŁYWA na ocenę projektu;).

Osobom, które pomogły wykryć - wirtualny browarem ;)!

Inne propozycje powoli wdrażam, jednak tego już nie będzie umieszczał w upublicznionym pliku. Bo to jakby wpływa na content.

40
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Warsztat Summer of Code 2013
« dnia: Październik 04, 2013, 01:16:16 »
@Fronderus: usunąłem ten bardzo zły błąd. W kilku miejscach zapomniałem dać id aktorom (tym co nie są potrzebne). Klikasz w złe miejsca tymi paluszkami :)!!!!. .

Tak jak napisałem w poście w temacie projektu. Wrzuciłem wersje poprawioną o złe crashe (jak ten zauważony również przez Fronderusa). Na koniec mały bałagan z SceneEntity i głupio żeby ludziom wywalało!


41
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Sakura Hero/Sakura no Eiyuu
« dnia: Październik 03, 2013, 18:39:16 »
Co to znaczy lepszym kodem? Grę mam zrobić, grę! O kod i tak dbałem ponad wszelkie standardy. Do tego to Java

Plus jakim kosztem? Ten cały Sakura Engine to kilka plików - fake struktur danych i opakowań klas libgdx do bardziej growo-wysokopoziomowej postaci. Do tego porządny resource manager, wzorcowa struktura projektu, maszyna stanów itp.

Więc głównie chodzi o warstwę kodu gry :).

Po co mam to przepisywać na C/C++? Na Jave pluje każdego dnia, ale do tego celu narzędzie jest skuteczne (choc java sucks to motto życiowe). Grę zrobiłem szybko, rozwinę jeszcze szybciej. W tym czasie od zera bym się uczył NDK i portował swoje inne silniczki i walczył, żeby wyświetlić quada. Wydajność? - wystarcza.

PS. Błąd z zasobami leży albo po stronie nowszej wersji libki, albo już zaczynam się gubić w cyklu życia. Na dniach będzie naprawione.

42
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Sakura Hero/Sakura no Eiyuu
« dnia: Październik 03, 2013, 17:49:50 »
@Xender: przycisk back standardowo exituje apke, home pausuje. Taki to Androidowy libgdx, nic z tym nie robiłem.

Naprawiając zepsułem jeszcze bardziej ;). Jednak tak szybko tego nie poprawię. Coś z tymi atlasami jest jednak inaczej niż z pozostałymi assetami, nie było z tym do tej pory problemu.

PS. Crashe związane z UI (options, menu itp.) naprawione.

43
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Sakura Hero/Sakura no Eiyuu
« dnia: Październik 03, 2013, 16:40:20 »
Dzięki za wszelkie informacje, niektóre problemy są mi znane!

1. Brak samouczka/tutoriala - to prawda. Brak! W wersji na WSoC po prostu nie zdążyłem tego zrobić. Wielokrotnie o tym mówiłem, niestety czas. To Compo, wszystkiego nie da się zrobić (co doskonale widać po innych projektach ;)).

2. Jest jakiś problem z cyklem życia atlasów tekstur. AssetManager daje dupy z czyszczeniem. Pierwszy raz stosowałem te oferowane przez libgdx i coś jest nie tak. Killowanie procesu jest potrzebne. Bug nr 1 na liście do usunięcia ;).

3. Przyciski fizyczne czekają na zaimplementowanie - wezmę to pod rozwagę. Szczerze mówiąc nigdy się nie interesowałem - nie są potrzebne, skoro całe UI jest na ekranie

4. Brak cięć? To bardzo "interesujący" problem. Testowałem na kilku telefonach, gram na co dzień bez problemu.

5. Zapisują się tylko wyniki - opcje nie (to rozpatrzenia).

6. Wersja PC jest tylko i wyłączenie dla testów. No i jest za darmo. Kod przecież ten sam.

7. Crashe z muzyką? Dokładnie?

8. Ninja jest gotowy do zabicia dopiero jak się cały pojawi (alfa bliska 1.0f)

9. Spashe intro da się pominąc, wybór języka może zrobię jako opcja zapisywania na urządzeniu. Potem jest Loading screen gdzie ładowana jest większość zasobów - musi być:).

PS. To już kolejny projekt, nad którym pracuję z którym Samsungi nie chcą zawsze współpracować:P.


Problem jest z jednym atlasem tekstur po ponownym uruchomienu - pozostałe dwa oraz cała gra (jeżeli na ślepo dojdziemy do Menu) działa bez problemu. Zaraz usunę ten problem i wrzucę poprawioną wersję.

44
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Asmaroth - 3D RPG
« dnia: Październik 02, 2013, 21:20:25 »
Bardzo przyjemnie spędzony czas po bieganiu po lesie - zabili mnie szybko:P.

Zauważyłem też problem z cullingiem kawałków terenu. Znalazłem takie miejsca, że ja się odpowiednio ustawiło kamerę to widziałem niebo przez teren ;).

45
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Sakura Hero/Sakura no Eiyuu
« dnia: Październik 02, 2013, 14:24:41 »

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 17