Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Veldrin

Strony: 1 ... 10 11 12 13 [14] 15 16 17
196
Szkółka / Odp: [C++, Allegro] Kolizje
« dnia: Wrzesień 13, 2012, 21:41:22 »
@Estivo: skoro się nie nauczy to może zmieniać zainteresowania.

197
Szkółka / Odp: [C++, Allegro] Kolizje
« dnia: Wrzesień 13, 2012, 20:49:50 »
Wykorzystywanie od razu Box2D do takiej rzeczy to overkill.

Problem jest prosty, nie jest związany z konkretną biblioteką.

Długopis i kartka w ręke - narysuj, pomyśl -> opracuj rozwiązanie, Myślenie palcami boli


198
C++ / Odp: Szablon funkcji problem
« dnia: Wrzesień 09, 2012, 22:38:03 »
@deadeye: bzdura, nazywasz jak chcesz, to pliki tekstowe. przy organzacji kodu szablonów często się spotykamy pliki tpp. Jak sobie to nazwiesz to już Twoja decyzja. Ja szablonów używam na potęgę(przecież to najlepszy element c++) i wszystko w hpp pakuje.

199
Branża / Odp: Szkoły wyższe a Game Dev
« dnia: Wrzesień 08, 2012, 14:32:53 »
Programista gier to nie programista brzmi trochę obraźliwie i głupio ;). Tylko zastanawiam się kto komu wrzuca w tym momencie ;D

200
Szkółka / Odp: Dziedziczenie destruktorów
« dnia: Wrzesień 08, 2012, 14:32:10 »
@up: też na "V" ale nie Vipa :D

Albo kilka kontenerów, albo coś z klasą bazową, boost::any.

Rozwiązań multum.

201
Projektowanie kodu / Odp: Jak napisać fundamenty frameworka czy silnika
« dnia: Wrzesień 08, 2012, 02:36:35 »
Jeżeli coś jest proste w użyciu + działa + proste w wykorzystaniu + proste w rozwinięciu + proste w testowaniu = dobre.

Tyle.

A jak to zrobisz - to już właśnie wyróżnia Cię jako programistę wśród tłumu "programistów"(co to pisać fory i ify potrafią, a semafora definicji nie znają...)

202
Szkółka / Odp: Dziedziczenie destruktorów
« dnia: Wrzesień 07, 2012, 16:29:56 »
Napisz jaki błąd i może test, który go powodował. Może coś deletujesz więcej niż potrzeba/

Moim zdaniem zaraz przekombinujesz. Dobra architektura kodu nie oznacza zbyt zaawansowanego i zagmatwanego kodu.

Kombinujesz w dobrych kierunku - shared_ptr Ci ładnie rozwiąże problemy, ale czasem wystarczy typedef i jest ładniej.

Do tego zaraz będziesz miał w kodzie duuuuużo managerów, każdy jeszcze będący singletonem(co jest moim zdaniem zbędne, antywzorcem zajeżdża).

Pierwsze pytanie to fakt, czy nie możesz zrobić jednego managera zasobów wszystkich. Z odpowiednimi kolekcjami trzymającymi sprytne wskaźniki do zasobów oraz prostymi "getowym" API. Drugie pytanie to czy zasoby potrzebujesz globalnie. Seriously?

203
Branża / Odp: Szkoły wyższe a Game Dev
« dnia: Wrzesień 06, 2012, 01:29:54 »
W mojej opinii wszelkie takie "potworki" służą tylko i wyłącznie zarabianiu pieniędzy.

Oczywiście gamedev jest obszerny, ja się mogę wypowiadać tylko ze swojego technicznego

Bez solidnych podstaw nie ma sensu na wszelkie takie rzeczy.

Wszelkiego rodzaju warsztaty, wykłady, zjazdy - wymiana doświadczenia, konkursy - to ma sens. "Studia" nad gamedev to brzmi w mojej opinii trochę żartobliwie.

Konkretne studia + staż/praktyka/praca. No ale ja jestem pod tym względem człowiek starej szkoły ;).

204
Produkcja / Odp: pomysl ja aplikacje
« dnia: Sierpień 28, 2012, 23:20:05 »
A ja mam jeszcze lepszy pomysł.

Dodajmy funkcje dzwonienia!!! To genialny i odkrywczy pomysł! Będziemy mogli się komunikować na odległość.

205
Tworzenie silników / Odp: Pisanie silnika?
« dnia: Sierpień 28, 2012, 21:25:08 »
Z jakiego to powodu SDL/Allegro jest słabe ? Argumenty.

206
Polskie konferencje gamedev / Odp: WGK 2012
« dnia: Sierpień 28, 2012, 16:04:31 »
exigo: ja szukam dla 5 osób pokoje, mogę być chętny jeżeli masz informacje gdzie jakiś 2/3 os jest wolny.

Dzwonię i dzwonię i wszędzie problem jest.

Jakiś zjazd Solidarności i wszystko pozajmowane. Co za paranoja.

PS. Informacje z ostatniej chwili. Choć po pierwszym telefonie NIGDZIE w DS 1-10 nie było ANI jednego miejsca to powtórny telefon i podanie informacji, że na przyjeżdżamy WGK - każdy znalazł miejsce w jedynce...

207
Tworzenie silników / Odp: Pisanie silnika?
« dnia: Sierpień 28, 2012, 15:36:32 »
A czy autor kiedykolwiek użył stwierdzenia "silnik graficzny"?

Architektura konkretnego silnika GRY może być różna, jaki moduł jest za co odpowiedzialny itp. itd. Jeżeli określamy silnik graficzny jako moduł silnika gry to nie zajmuje się on oknem/inputem. Ale już nadrzędny silnik gry tak.

208
Polskie konferencje gamedev / Odp: WGK 2012
« dnia: Sierpień 28, 2012, 13:25:49 »
Czy podobnie jak rok temu najbardziej oblegany ludźmi z WGK będzie akademik DS1/2(według mapki wygląda inaczej niż na zdjęciu akademików)? Muszę ogarnąć miejsca dla ekipy i nie chcę wybrać opuszczonego miejsca ;)

209
Literatura / Odp: Introduction to 3D Game Programming with DirectX 11
« dnia: Sierpień 22, 2012, 22:27:52 »
Jeżeli szukasz implementacji modelu opisanego przez O'Neala w GPU Gems 2 to tak, dokładnie o to chodzi.

210
Literatura / Odp: Introduction to 3D Game Programming with DirectX 11
« dnia: Sierpień 22, 2012, 15:47:08 »
Są na stronie autora.

Strony: 1 ... 10 11 12 13 [14] 15 16 17