Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Veldrin

Strony: 1 [2] 3 4 5 6 ... 17
16
Grafika 2D / Odp: Kilka tekstur (seamless 512x512)
« dnia: Styczeń 05, 2014, 21:06:26 »
Interfejs to rzecz subiektywna, Blender zrobił furorę z mega super "miłym" na początku :).

Binarki i kod w świat!

17
Poszukuję / Odp: Poszukiwanie story writerów.
« dnia: Grudzień 23, 2013, 16:14:23 »
@up: albo robi się gry, z ich kodu powstaje warstwa "silnika", który jest używany i rozwijany przy następnych grach

18
Szkółka / Odp: [C++] Czyszczenie pamięci
« dnia: Grudzień 11, 2013, 22:36:49 »
...w Windows, Linux i innych nowoczesnych systemach operacyjnych

Reg, zniszczyłeś system nowoczesnym windowsem :D

19
Matematyka i fizyka / Odp: Space shooter - Fizyka
« dnia: Grudzień 11, 2013, 00:24:51 »
@Xion: czyli moje gimnazjum musiało jakoś wychodzić poza standardy :) (albo sam to przerabiałem i już mi się myli).

@RedHot: choćby wymiana danych pomiędzy obliczeniami fizyki -> logiki gry/renderingu. Poprawna interpretacja i reprezentacja danych. Niby proste rzeczy ale wymagają poznania. (mówię to w kontekście dowolnego silnika)
Pewne proste rzeczy, których potrzebuje napisze szybciej niż opanowanie dowolnego silnika. Tak mi mówi intuicja po przeczytaniu pierwszego posta ;)

@soljack: wiki jeżeli chodzi o podstawy fizyki wystarczy.

20
Matematyka i fizyka / Odp: Space shooter - Fizyka
« dnia: Grudzień 09, 2013, 21:45:43 »
Box2D to również ultra-mega overkill.

To mechanika na poziomie wczesnego gimnazjum, narysuj sobie, oznacz i napisz te kilka linijek odpowiedzialnych za logikę.

Szybciej to pójdzie niż choćby dorzucenie jakiegokolwiek silnika fizycznego do projektu. Nie mówiąc już o data flow.

21
Oferuję / Odp: Sound designer/Reżyser dźwięku w grach
« dnia: Grudzień 09, 2013, 01:10:13 »
Miałem przyjemność oglądać kilka produkcji filmowych udźwiękowionych przez autora - okiem laika/targetu -> świetna robota, bardzo polecam!

22
Oferuję / Odp: Grafika za pół darmo.
« dnia: Grudzień 09, 2013, 01:08:29 »
Panowie, ale przecież na to jest prosta rada.

Chcecie - kupujcie, nie chcecie - olać.

Rynek weryfikuje kiepski produkt. Kropka. Kiepskiej tekstury nawet za 1 zł nikt nie kupi. Bo po co? Dorzucamy jeszcze 2 zł i jest piwko ;)

Nie potrzeba tracić na to czasu i energii na pisanie postów na forum. Brak komentarzy jest w takim wypadku chyba lepszy niż krytyczne. Niech się chłopak dalej stara i uczy. Skoro nikt nie kupi dzisiejszych produktów, może te za 5 lat (nauki i zdobywania doświadczenia)?

23
C++ / Odp: [SFML 2.1] Jednorazowe kliknięcie myszką
« dnia: Listopad 27, 2013, 03:18:02 »
@mentor: czyżbyś realizował test dla pewnej firmy? Już drugi temat mówisz o rzeczach, które doskonale wpasowują się w to zadanie.

Jeżeli masz takie elementarne problemy to może jeszcze nie czas?

24
Unity 3D / Odp: Co sądzicie o unity 4.3 dla 2D
« dnia: Listopad 25, 2013, 22:18:47 »
Na przyszłość jak rzucasz wynikami testów wydajnościowych to dodawaj proszę informacje o platformie testowej. Bez tego dane nie mają żadnej wartości!

Nie wiadomo czy uruchamiałeś to na swojej lodówce, czy nowym desktopie.

25
Szkółka / Odp: android OpenGL get pixel
« dnia: Listopad 21, 2013, 23:37:53 »
Może powiedz nam jaka funkcjonalność jest do zrealizowania?

26
Twoje problemy nie wynikają z użycia innego IDE ;).

27
Dyskusje / Odp: Portfolio
« dnia: Listopad 13, 2013, 23:20:09 »
@yarpen: komercyjne, ale działalność własna. Dlatego mogłem :). Oczywiście w przypadku dzieł, do których nie mamy pełnego prawa sprawa jest inna.

Tak jak powiedział Xion, istotny powinien być kod. Oznacza to, że programiści mają utrudnioną sprawę :).

28
Projektowanie kodu / Odp: Znaczniki w źródle.
« dnia: Listopad 13, 2013, 23:17:05 »
Przy okazji //TODO (person) polecam też zdefiniować, jaki zapis do tyczy TODO, które np. ja zrobię, nie ruszać, a które zlecamy zrobić komuś ;).

29
Dyskusje / Odp: Portfolio
« dnia: Listopad 13, 2013, 21:01:44 »
@up: jak się chce to można :). Całe moje "portfolio" jak chodziłem na rozmowy do firm do były linki do Githuba i Bitbucketa.

30
C# / Odp: Optymalizacja kopiowania tablic pikseli.
« dnia: Listopad 07, 2013, 02:05:10 »
Zrównoleglić?

Strony: 1 [2] 3 4 5 6 ... 17