Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Veldrin

Strony: 1 ... 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 ... 17
106
Projekty zaawansowane / Odp: My Conquest
« dnia: Czerwiec 24, 2013, 01:49:59 »
Z ciekawości: jakie API na to nie pozwala? Przecież wystarczy jak masz możliwości przechwytywania dotknięcia ekranu. Czy jest jakiś telefon z dotykowym ekranem na rynku, który nie posiada API do tej czynności? Cegła?

107
Projekty zaawansowane / Odp: Strategy West Front tactic
« dnia: Czerwiec 24, 2013, 01:47:45 »
@up: dokładnie. Przez taki spam - nie boje się używać tego słowa strasznie trudno przebić się z czymś niezależnym. Moje projekty nie mają na celu powtarzać sukces finansowy Ptaków itp. tylko dać kilku ludziom, parę minut uśmiechu. Znacznie łatwiej już jest dotrzeć(patrząc po ściągnięciach moich projektów) na np. SlideMe gdzie downloady mogę liczyć w tysiącach i licznik AdMoba powoli(bardzo powoli) ale rośnie,

108
Platformy / Odp: Przenośność aplikacji Windows/Linux - czego użyć ?
« dnia: Czerwiec 09, 2013, 01:32:39 »
Przenośne powinno być wszystko co uniwersalne(za co się "płaci" pewne koszty) i takie też jest większość bibliotek, o których była mowa w temacie (sfml/sdl/qt itp.).

Tylko, że Twoje pytanie nie mówi, czy chcesz pisać przenośny system dla elektrowni atomowych, czy wizualny generator adnotacji w oparciu o jakiś magiczny język skryptowy typu JAPE.

109
Szkółka / Odp: [GLFW] przekazywanie wskaźnika do nadrzędnych klas
« dnia: Czerwiec 06, 2013, 23:19:15 »
Oczekujesz, że jakim sposobem ktoś zgadnie jak wygląda architektura Twojego rozwiązania i na dodatek ją poprawi?

Nie przekazujesz żadnych informacji to nie uzyskujesz odpowiedzi ;). Poza tym, że gdzieś masz Access violation co wyraźnie mówi gdzie i jaki błąd masz w aplikacji.

110
Ogre3D / Odp: Ogre i wielowatkowe zarządzanie obiektami.
« dnia: Czerwiec 04, 2013, 22:52:06 »
Poczytaj, przetestuj.

Nie wiem jaka jest architektura Ogra w tym zakresie. Szczerze wątpię by był dobrze przygotowany pod tym kątem.

Jeżeli nie - dopisz co potrzeba.

111
Matematyka i fizyka / Odp: Perspektywa jak w Gimpie
« dnia: Czerwiec 01, 2013, 02:09:55 »
Wszystkie niezbędne wzory i metody masz w kodzie gimpa ;). Warto poczytać i potem sobie zrealizować na CPU/GPU wedle potrzeb.

112
Zapoznaj się z materiałami takich przedmiotów jak "Przetwarzanie obrazów", "Cyfrowe przetwarzanie obrazów".

Wpisuj w google, slajdów po polsku wielu uczelni masz bardzo dużo.

113
Inne / Odp: Sifteo cubes
« dnia: Maj 24, 2013, 00:37:07 »
Polecam obejrzeć:

http://www.youtube.com/watch?v=0HkjhwmJ6LI

W tym semestrze jedna osoba w ramach projektu realizowała grę na Sifteo. Na YT umieściła jeden filmik przedstawiający samo SDK (link powyżej) oraz gdzieś jest też samo gameplay video.

114
Szkółka / Odp: Assets manager[ general question ] c++
« dnia: Maj 22, 2013, 18:59:34 »
@up: i to są właśnie złe nawyki, którzy nabrać można na wszelkiej maści forach i blogach. Przede wszystkim pisz kod. Zarówno ultraobiektowy, wzorcowy jak i mocno niskopoziomowy stuff.

Na tej bazie wypracuj sobie swoje narzędzia i metodykę, którą następnie dostosowuj podczas pracy w grupie.

Po prostu używaj czego chcesz i kończ projekty. A nie dochodź do takich wniosków

115
Szkółka / Odp: Assets manager[ general question ] c++
« dnia: Maj 22, 2013, 14:45:43 »
Jasne, szybko, prosto i skutecznie.

Tylko, że takie rozwiązania nadają się na projekty typu Compo. Piszmy w ten sposób kod, który za kilka miesięcy/lat ktoś będzie musiał konserwować, rozwijać. Powodzenia dla tych osób ;).

Dlaczego jak ktoś mówi o architekturze, projektowaniu, inżynierii oprogramowania to od razu wyskakują podobne argumenty (typu sytuacja A)? To, że aplikacja posiada przemyślaną architekturę, data flow nie oznacza, że była pisania długo z wielomiesięcznym etapem projektowania wymagań, które w życiu nie będą potrzebne. Demonizowanie w ten sposób inżynierskiego podejścia do procesu wytarzania oprogramowania to gruba przesada.

116
Szkółka / Odp: Assets manager[ general question ] c++
« dnia: Maj 22, 2013, 02:30:40 »
@up: popieram. Zasoby trzeba KONTROLOWAĆ. Oczywiście kwestia wymagań projektu. Jeżeli nasze zasoby to dwa dźwięki i jedna tekstura(jakiś atlasik) to takie rozwiązanie przejdzie, ale po co? Czy zadowala nas takie prymitywne i złe rozwiązanie?

Powiem szczerze, że NIGDY nie napisałem Resource/Asset managera(a gwarantuje, że było ich kilka, zarówno komercyjnych jak i akademickich), która ma cokolwiek wspólnego z Singletonem/obiektem globalnym/pure statyczną klasą. Widząc takie pytania szczerze mówiąc krew mnie zalewa nad poziomem nauki programowania w tym kraju.

Zastanów się gdzie i kiedy potrzebujesz dostępu do kolekcji wczytanych zasobów + operacji na nich. Gwarantuje Ci, że jakiekolwiek rozwiązania globalne są zbędne. A jeżeli dane NIE MUSZĄ być współdzielone pomiędzy kilkoma całkiem niezależnymi obszarami kodu aplikacji - to niech lepiej takie NIE BĘDĄ.

Architektura !!! Chcemy inżynierii, trzeba trochę projektować, a nie myśleć palcami...

117
Pamiętam, że ostatnio odkryłem, że jak w Javie nie dam przy switch default i dam wartość z poza zakresu to dostanę NullPointer.

Może w C# też coś z tej bajki?

Albo błąd leży po stronie pętli głównej? Skoro się wszystko ładnie zamyka to może się dalej nie kręci?

118
Szkółka / Odp: Boost::bind() czym to się je, i dlaczego ?
« dnia: Maj 13, 2013, 00:56:03 »
@up: obiekty funkcyjne Cię nie przekonują jaki życiowe przykłady ;)? std::function z std::bind i mamy bardzo przyjemne wskaźniki na funkcje/metody.

Życiowe mogą być choćby własne sygnały/sloty, realizacje wzorca strategii, kolejki funkcji (mój ulubiony przykład), callbacki, podpinanie funkcji logiki do bytów itp. 

Ja sobie nie wyobrażam pisania kodu w C++ bez tego.

119
Gry / Odp: Płatne gry z Warsztatu:
« dnia: Maj 09, 2013, 23:49:24 »
Korzystając z darmowej reklamy: ja sam wydałem dwie komercyjne gierki, głównie żeby wyniki projektów uczelnianych/udanych Compo nie zalegały w szufladzie(i jako całkiem nieźłe zapoznanie ze sklepami, dystrybucją itp. itd.).

Jeden z projektów (Cows can't fly) został pierwotnie wykonany m.in we współpracy z innym Warsztatowiczem - Zielonym ;).

120
Tworzenie silników / Odp: Singleton (obowiązek czy tradycja)
« dnia: Maj 07, 2013, 22:48:01 »
@Krzysiek K.: prawda, ale do czasu ;). Być może ten czas nigdy nie nastąpi, albo nastąpi w najbardziej krytycznym momencie :D.


Strony: 1 ... 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 ... 17