Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - fofoo

Strony: 1 2 [3]
31
Skrypty / Odp: [Nauka]Python
« dnia: Lipiec 12, 2006, 14:36:30 »
Python jest tak prosty (i na tym polega jesgo siła), że można się go nauczyć praktycznie za jednym podejściem (pod warunkiem że znasz już w miare dobrze jakiś inny język, i wiesz co to jest programowanie obiektowe). Ja trafiłem na pythona przpadkiem, nie miałem zamiaru sie go wcale uczyć, ale po przeglądnięciu jakiegos tutoriala zacząłem pisać pierwsze skrypty, i teraz jak wpadnie mi do głowy żeby coś napisać to nie mam wątpliwości w czym to kodzić (oczywiście python nie ze względu na swoją wysokopoziomowość nie nadaje sie do wszystkiego).
Polecam do poczytania mniejwiecej w takiej kolejności:
http://www.linuxpl.org/teksty/python/intro.html
http://www.python.org/doc/essays/ppt/hp-training/index.htm
http://docs.python.org/tut/tut.html
http://www.mif.pg.gda.pl/homepages/sylas/students/alg/python/index.html
http://python.kofeina.net/index.cgi/Python

32
Projekty rozpoczęte / Odp: Progpac -> progpac your mind
« dnia: Lipiec 10, 2006, 17:52:14 »
Pomysł fajny, sam kiedyś chciałem napisać coś podobnego do tego http://realtimebattle.sourceforge.net/ w pythonie i pygame, ale siedze nad czymś innym. Powodzenia.

PS
Też nie patrzyłem na tą prezentacje. Powinieneś stosować jakieś bardziej przenośne formaty np pdf.

33
Design / Odp: Kosmiczna gra edukacyjna
« dnia: Czerwiec 29, 2006, 20:42:11 »
Cytuj
Latanie z planety do planety i zbieranie próbek fauny/flory wydaje mi się strasznie nudne :/
A mi wręcz przeciwnie
Cytuj
Podziel to na misje/levele. Dodaj tutorial, ciekawą fabułę ze zwrotami akcji, opisz sterowanie.
Poznanie choć cześci tajemnic jakie kryje wszechświat jest misją i fabułą samą w sobie (moim zdaniem).
Jeśli byłyby misje typu zbadają ten i ten układ słoneczny(planete) to gra straciłaby  swoją nawiększą zaletę - swobode.

34
Design / Odp: Kosmiczna gra edukacyjna
« dnia: Czerwiec 28, 2006, 23:16:05 »
Wszechświat będzie generowany więc będzie ok, a co z organizmami żywymi? Może w gąszczu informacji coś przeoczyłem, ale jeśli będą to modele "ręcznie" stworzone to może się zdarzyć, że na odległych planetach żyją identyczne organizmy.
W czym to piszesz ? Zgaduje żę w C/C++, jeśli tak możesz znacznie skrócić czas kodzenia uzywając pythona. Wkońcu NASA używa pythona ;)

35
Design / Odp: Kosmiczna gra edukacyjna
« dnia: Czerwiec 28, 2006, 22:22:44 »
Sam pomysł jak dla mnie genialny. Mam tylko jedną wątpliwośc:
- Czy Ty zdążysz to wszystko zrobić ?

36
Sorry analizowalem tylko ten kod który zamiescił empitness w tej grafice ;)
double tgAB=(nX/nY);czy nie powinno byc odwrotnie (y/x) jesli to jest tg ?

37
Jeszcze jedno 'ale' co do wytłumaczenia empitnessa. Atan przyjmuje wartosci od -pi/2 do pi/2 wiec zakres ruchu wynosi tam pi  czyli 180 stopni. Nie trzeba przypadkiem  tam sprawdzac gdzies czy np x < 0 (albo y <0)  i zmieniac wtedy zwrot obiektu o 180 stopni? Może czegos tu nie rozumiem? Jak tak to bede wdzieczny za sprostowanie.

38
Może niewiele to wniesie do dyskusji, ale ja bym to "PI" nazwał "myPI". Zauwazyłem że taka bzdura jak dodanie do nazwy "my" może w przyszlości zaprocentować. Teraz jak widze, że coś ma przedrostek "my" to odrazu wiem o co chodzi ;)

Strony: 1 2 [3]