Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - fofoo

Strony: 1 [2] 3
16
Compo i bitwy / Odp: Wakacyjne Compo
« dnia: Lipiec 27, 2006, 19:28:53 »
Popełniłem karygodny błąd. Miałem zbyt ambitny pomysł. Pora na plan B ;)

17
Gry przeglądarkowe / Odp: Gra MMO nie przez przeglądarke
« dnia: Lipiec 25, 2006, 08:19:13 »
Jesli serwer w pythonie to prawdopodobnie najlepszym rozwiązaniem będzie http://twistedmatrix.com/trac/

18
Compo i bitwy / Odp: Wakacyjne Compo
« dnia: Lipiec 24, 2006, 22:29:34 »
Kto bierze udział? Miło byłoby wiedzieć ilu nas jest ;)

19
Inne / Odp: VCL+OpenGL - użytki
« dnia: Lipiec 24, 2006, 14:44:11 »
http://pl.wikipedia.org/wiki/Qt
qt4 jest na gpl-u także dla windowsa :)

20
Design / Odp: Co myślicie o takiej grze?
« dnia: Lipiec 24, 2006, 11:22:56 »
Mam dwa pytania:
Co już masz/macie zrobione jeśli chodzi o tą gre? Czy już kiedyś napisałeś/napisaliście jakąś gre?
Tak z czystej ciekawości pytam ;)
Jeśli już chcesz wiedzieć jaki klimat by mi najbardziej pasował to cyberpunk (deusex1), albo kilmat horrorowaty (residen evil, silent hill).

Powodzenia

21
Inne / Odp: [link] Tao programisty
« dnia: Lipiec 23, 2006, 23:15:20 »
To "Tao Programisty" to seria bardzo dobrych tekstów (czasem troche literowki przeszkadzają). Zawiera bardzo duzo uwag które można zastosować do programowania, ale nie tylko. Każdy kto siedział nad większym projektem zauważy, że nie są to przemyslenia wyssane z palca.
Dzieki Maikeru :)

22
Compo i bitwy / Odp: Wakacyjne Compo
« dnia: Lipiec 21, 2006, 21:53:22 »
Mam pytanie co to tego zdania z regulamniu:
Cytuj
Praca musi zawierać działającą wersję skompilowaną.
Będę pisał w pythonie + pygame pod linuxem, no i raczej nie da się tego skompilować u mnie do windosowego execa.
Co prawda jest py2exe (albo jakoś tak) ale musiałbym specialnie z tym kombinować (wine i te sprawy).
Moje pytanie: czy moge wysłać zwykłe pliki *.py, do działania będzie potrzebny tylko interpreter pythona www.python.org i pygame http://www.pygame.org/

23
Compo i bitwy / Odp: Wakacyjne Compo
« dnia: Lipiec 21, 2006, 09:50:08 »
Jeśli mowa o przygotowaniu i planowaniu:

Cytuj
Planning takes 70% of a project's total time, while the implementation only takes 30%. From a Japanese point of view, the rest of the world is wasting too much time with implementing things because they don't plan for it properly!

źródło: http://beranger.org/index.php?article=1242

24
Compo i bitwy / Odp: Wakacyjne Compo
« dnia: Lipiec 20, 2006, 15:11:02 »
Czy jest gdzieś regulamin "Compo" ? Jestem tu w miare nowy i niechciałbym zadręczać Was pytaniami. Pomysł z temperaturą podoba mi się.

25
Gry przeglądarkowe / Odp: Gra MMO nie przez przeglądarke
« dnia: Lipiec 19, 2006, 11:06:16 »
Gracz musi instalować program na kompie, gry przez przeglądarke działają na wielu systemach operacyjnych bez żadnych dodatkowych zabiegów, a tu trzeba o to samemu zadbać (o ile sie chce aby tak było). Aktualizacja gry może się wiązać z koniecznością aktualzacji klienta (można to robić automagicznie, ale to wymaga dodatkowej pracy z naszej strony). Musisz napisać też własny serwer obsługujący to wszystko.
Mimo to uważam że posiadanie własnego klienta daje sporo możliwości i warto zastanowić się nad takim rozwiązaniem.

27
Matematyka i fizyka / Odp: sin cos pi czyli ex. matmaa seba 123
« dnia: Lipiec 17, 2006, 15:31:39 »
(...)(a i pewnie na pierwszym roku tego nie będzie)(...)
Pewnie zalezy od uczelni ale u mnie było to na pierwszym semestrze.

28
Webowe / Odp: kod, programy, komentarze itp.
« dnia: Lipiec 17, 2006, 13:47:22 »
Ja tam używam emacs-a, fakt, że na początku wypada go troche skonfigurować, od prawie dwóch lat używam i nie znalazłem jeszcze nic lepszego. Pamiętam pierwszy kontakt pomysłałem wtedy coś w stylu 'k**** ale beznadziejne skróty klawiszowe', a teraz bardzo sobie cenie możliwość otwierania plików nie odrywając rąk od kalwiatury, czy integracje z gdb. Zalet ma tyle że nawet nie bede próbował ich wymieniać.

29
Inne / Odp: Algorytm do tetrisa
« dnia: Lipiec 13, 2006, 23:35:31 »
Można też robić tak:

oldCenter = klocek.center
klocek.rotate(90)
klocek.center = oldCenter

Pomysł polega na tym, że każdy klocek ma ustalone który 'punkt' jest jego środkiem. Jeśli podczas obrotu srodek zmieni swoje położenie, to my nawracamy ten klocek na odpowednią poyzje. Pozdrawiam.

30
Językoznawstwo / Odp: W czym napisac managera??
« dnia: Lipiec 12, 2006, 14:43:42 »
Pewnie wezmiecie mnie za "pajtonowego fanatyka" ale trudno. Ja bym to zrobił w pythonie + python-gtk2 (interfejs stworzony w glade2) + python-sqlite (spokojne wystarczy) dodatkowo możnabybyło zastanowić sie nad zastosowaniem tego modułu http://simpy.sourceforge.net/, ale nie daje głowy że sie do tego nadaje, bo jeszcze nic z tym nie robilem.

EDIT:
Cytuj
Właśnie...najbardziej sie rozchdzi o te symulacje..zeby sie je dalo zniesc  Wink nie wiem czy pascal sobie z tym poradzi

Daje głowe że pascal sobie z tym poradzi, praktycznie każdy język programowania sobie z tym poradzi, wszystko zależy od Twojej implementacji tego problemu.

Strony: 1 [2] 3