Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Szajni

Strony: 1 2 3 4 [5] 6
61
Witam.
Piszę tutaj jako przedstawiciel i zarazem Lider niedawno powstałego Biopsy-Games. Grupy ludzi, którzy starają się powiększać swoje umiejętności i doświadczenie, a przy okazji coś osiągnąć.
Biopsy-Games składa się z dwóch sekcji: Biopsy-Games oraz Biopsy-Games mini. Rekrutację prowadzimy do obydwóch sekcji. W zależności od umiejętności i ambicji.

Na samym początku chciałbym powiedzieć, że potrzebujemy tylko i wyłącznie ludzi z prawdziwą pasją, zapaleńców oraz osób ambitnych. Jeśli masz słomiany zapał po prostu odpuść, chcemy tworzyć dość stałą i zgraną grupę można by rzec, przyjaciół.

W skład Biopsy-Games, które aktualnie zajmuje się grą MMORPG "Battle for Asteron"* wchodzą:

Szajni (Koordynator prac; osoba odpowiedzialna za całość świata gry)
-----
Shimajda (Lider podsekcji programistów; silnik sieciowy)
IgI (Programista; wersja "Single" gry)
br3t3s (Programista; asystent Shimajdy; połączenia Single-Serwer; aktualnie nieobecny)
Sake (Programista; wersja sieciowa jak i "Single")
----
Summoner (Lider podsekcji graficznej; modele ogólne oraz animacje)
Addnoise (Grafik 3D; architektura)
CZiPEN (Grafik 3D; architektura)
Tbcdc (Grafik 3D; modele pancerzy, zbroi oraz machin oblężniczych)
Tsu (Grafik 2D; logotypy oraz ogólna obróbka grafiki 2D)
Mario reg; (Malarz; Concept Arty oraz Wallpapersy)
Enet (Malarz; Concept-Arty postaci)
----
Piorunes (Lider podsekcji pisarskiej; spójność świata, fabuła)
Duch (Pisarz; ogólny)
Darakolius (Pisarz; głównie systemy rozwojowe, ogólny)
Mefisto (Pisarz, głównie systemy rozwojowe)
---
Jog ( muzyka oraz dźwięki)

---

Aktualnie poszukujemy na następujące stanowiska:

- Programista
(Wymagana znajomość C++; Mile widziana znajomość Esenthel Engine i Zagadnień sieciowych)

- Grafik 3D Architektury
- Grafik 3D Postaci
- Grafik 3D Animator
(Wymagana znajomość obsługi programu Blender lub 3D Max w wersji dowolnej. Mile widziana znajomość programów do obróki grafiki 2D)

- Grafik 2D
(Wymagana znajomość przynajmniej jednego programu do obróki graficznej. Dowolność w pewnym zakresie**)

- Pisarz
(Wymagana znajomość słownika oraz zasad polskiej pisowni)

- Malarz
(Wymagane średnie znajomości rysowania oraz technik rysowania. Mile widziane posiadanie tabletu)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

W skład Biopsy-Games mini zajmującego się aktualnie anonimowym projektem*** wchodzą:

Szajni (Koordynator prac; fabułodawca)
---
Krzychu (Lider podsekcji programistycznej)
Robif (Programista)


Poszukujemy ludzi na stanowiska:

-Programista
(Wymagana znajomość C++, Mile widziana znajomość Open GL)

- Grafik 2D
(Wymagana znajomość jednego z programów graficznych do obróbki 2D)

- Pisarz
(Wymagana znajomość słownika oraz zasad polskiej pisowni)

---

Wyjaśnienia:

*Battle for Asteron.
Projekt Battle for Asteron ruszył około trzy miesiące temu, aktualnie na poziomie przygotowawczym:  tworzenie silnika sieciowego oraz przygotowywanie świata gry.
Więcej informacji na www.battleforasteron.pl, www.biopsy-games.c0.pl oraz wywiadzie opublikowanym na www.gamecenter.pl oraz www.mmozin.pl.

**Dowolne programy graficzne
Oczywiście w zdrowym rozsądku. Wykluczamy Paint, Powerpaint itd.

***Anonimowy Projekt
Wcześniej znany jako "Blask" z powodu odejścia głownego koordynatora, zmieniła się fabuła nawiązująca do pewnego wątku który wydarzył się w książce/grze Metro 2033.
Więcej informacji na www.biopsy-games.c0.pl

Jeżeli jesteś zainteresowany i chcesz dołączyć do zespołu.Wiesz, że spełniasz nasze wymaganie, to napisz podanie n adres Email: MaxX1s@go2.pl

Wymagania ogólne:

- Dojrzałość Psychiczna
- Umiejętność obsługi programów takich jak: Total Commander, Team Speak 3
- Dyspocyzyjność czasowa, przynajmniej weekendy
- Dobra znajomość projektu Battle for Asteron (Pytamy przy rekrutacji! Tylko do Biopsy-Games)
- Zaakceptowanie regulaminu dotyczącego praw autorskich (Wysyłane na email)

Mile widziane:

- Znajomość języka Angielskiego
- Posiadanie mikrofonu i/lub zestawu słuchawkowego PC

Wzór podania:
* Login ( Twóje imię, login lub skywka której używasz )
* Wiek (Ile masz lat/ rok urodzenia)
* Planowana Rola ( Czym się chcesz zajmować )
* Kontakt ( E-Mail, Gadu-Gadu, opcjonalnie nr. telefonu )
* Doświadczenie (Mile widziane jakieś wcześniejsze prace)
* Coś o Sobie
* Załącznik w postaci przykładowej pracy nawiązującej do świata fantasty/ naszej produkcji.

Pamiętaj, że podanie jest twoją wizytówką, dlatego od tego jak je wypełnisz zależy przyjęcie lub nie do teamu.


Pozdrawiam
Patryk "Szajni" Polewiak.

Ps: Proszę drogich moderatorów o usunięcie starych tematów, są zbędne i po prostu zaśmiecają forum.

62
Szkółka / Odp: Tablica dwuwymiarowa i odwracanie ciągu znaków.
« dnia: Maj 20, 2010, 21:23:44 »
Dzięki wielkie, działa tak jak chciałem :)
Wypisywanie jest jakieś dziwne, ale - ważne, że działa :>

Pozdrawiam
Szajni

63
Szkółka / Odp: Tablica dwuwymiarowa i odwracanie ciągu znaków.
« dnia: Maj 20, 2010, 20:55:25 »
@Shadowdancer - Niby kompiluje ale wyniku żadnego nie dostaje (błędy poprawiłem).

Bounty, problem jest w tym, że nie mogę używać wskaźników*, więc ciężko (nie da się ?) mi dobrać się do poszczególnych wierszy w tabeli.
W sumie wychodzi na to, że mogę użyć tylko raz "tablica[x][y]" w kodzie, bo jak użyje drugi to jedzie od początku :p


W każdym razie dzięki za pomoc :)

Pozdrawiam
Szajni

*Wymóg nauczyciela -_-

64
Szkółka / Tablica dwuwymiarowa i odwracanie ciągu znaków.
« dnia: Maj 20, 2010, 20:31:05 »
Witam.

Otóż mam sobie tablicę dwu wymiarową którą muszę wypisać w takiej oto kolejności (wężykiem) :

0,1,2,3
7,6,5,4
8,9,10,11
15,14,13,12

Nie wiem jak odwracać w kolejnych linijkach...

Na razie mam tyle:


#include <iostream>
#include <conio.h>

using namespace std;

const int x = 4;
const int y = 4;
int lol;

void main()
{

while (!x == 5)

++lol;

{
int tablica[x][y];

for (int i = 0; i < 20; ++i)
{
tablica[x][y] = i ;
cout<<" " << tablica[x][y] <<" ";
lol ++;
if (lol == 4)
{
cout<<" "<<endl;
lol = 0;
}
}
}


_getch();
}

Pozdrawiam
Szajni

65
Szkółka / Odp: String of death in dll (Esenthel Engine)
« dnia: Maj 04, 2010, 20:27:40 »
Huh, nikt nie ma żadnego pomysłu :/ ?

Wspomnę, że w mojej bibliotece dll jest takie samo ustawienie jak w sfml który działa bez problemu (w sfmlu tez sa stringi).

Pozdrawiam
Szajni

66
Szkółka / Odp: String of death in dll (Esenthel Engine)
« dnia: Maj 03, 2010, 14:16:52 »
No właśnie używam :/

@EDIT
biblioteka dll jest kompilowana z opcja /MD (multi threaded dll) a projekt esenthela z opcja /MT (multi threaded) i nie dzialaja stringi

67
Szkółka / String of death in dll (Esenthel Engine)
« dnia: Maj 03, 2010, 13:39:58 »
Witam.

Nie wiedziałem gdzie zasadzić topic więc wrzucam tutaj.

Od jakiegoś czasu borykam się z pewnym problemem.
Bardziej szczegółowo: mam pewną klasę w bibliotece dll która ma właściwość typu std::string.
W pierwszym tutorialu Esenthel Engine tworzę obiekt, kiedy chcę przypisać wartość temu stringowi program się sypie.
Dla integera i floata wszystko działa.
Tutaj* problem jest opisany na forum esenthela - mozna tam pobrac projekt mojej biblioteki dla vs2008

Pozdrawiam
Szajni

*http://www.esenthel.com/community/showthread.php?tid=2080

68
Intoxoticate.
Placeholdery też mamy :)

Teraz pracujemy nad kilentem (ogólnie silnik sieciowy).
Myślę, że za 3/4 miesiące będą jakieś większe już rzeczy do pokazania.

Pozdrawiam
Szajni

69
To co widać na screenie powyżej to kawałek "Newbielandu". Prościej mówiąc, mapka na której się zaczyna, poznaje grę etc.
Mapa, że była dosyć mała (choć i tak jest ogromna :P) została najpierw rozrysowana na płaszczyźnie i przeniesiona jako płaszczyzna do edytora. W Edytorze na podstawie owej pseudo-mapy zaznaczyłem sobie texturami gdzie, co ma być a następnie wymodelowałem. Gdy już dojdą lasy (liściaste w tym wypadku) doda się np. texturę zmiętłych liści na ziemi, przy Werenach (tam gdzie ta wieża, mniej-więcej) będa ziemie takie troszkę "udeptane".
W sumie jeszcze dużo tego będzie :)

Pozdrawiam
Szajni

70
Podłoże było "oteksturowane" tylko od tak, z lotu ptaka - po to abym wiedział, gdzie robić góry a gdzie doliny, jeziora, laski etc.

71
Odświeżam topic.

Żeby nie było, że prace nie idą do przodu - http://biopsy-games.c0.pl/index.php?topic=98.0

Taki model na przykład :)




Ogólnie potrzeba nam jeszcze animatora 3D oraz grafika od architektury.

Pozdrawiam
Szajni

72
Jak by ktoś się interesował :) - http://biopsy-games.c0.pl/index.php?topic=65.msg381#msg381

Pozdrawiam
Szajni

73
Cytuj
Po części zgadzam się z 0xCAFE Bonsai i kubą. To co na razie pokazaliście to tylko mapka w Esenthelu, poruszanie kamerą i niespójny opis gry.

Dobra, trzy osoby... w takim razie postaram się bardziej :)

Cytuj
Dodam też, że w Esenthelu nie ma wbudowanego modułu sieciowego, jeśli się na tym nie znacie ta gra będzie kolejnym niewypałem typu

Wiem o tym. Nasz sieciowiec nad tym pracuje, tzn nad naszym modułem.

Cytuj
"Ale mamy fajny pomysł, zbierzmy wielki team i róbmy MMO!", jakich były już setki.
Po pierwsze to ja nie mam tylko pomysłu :)
Po drugie, już robimy.

Cytuj
Trzech grafików będzie robić modele wieki? Bzdura. Projekt Mech Tournament Hemiego i Menajeva, tylko Hemi zajmuje się grafiką, a od września właściwie mają już ukończoną, profesjonalną grę (tak się składa, że też na EE  Tongue), którą pewnie wydadzą

Zależy od doświadczenia i umiejętnosci danego grafika. My "posiadamy" ich na różnym stopniu zaawansowania. Jeden podgląda ucząc się, drugi średnio - ma problemy z dobrym oteksturowywaniem i bardziej szczegółowymi pracami a trzeci to totalny zapaleniec :)

Nikomu na siłę nie rozkazuję współpracować czy nam pomagać.
Jeśli ktoś chce powiększać swoją wiedzę a przy okazji coś zrobić, to ma szanse.

Pozdrawiam
Szajni

74
@Bonsai

Nie rozumiem twojego nastawienia.
Zamiast olać topic, wytykasz mi błędy które  twoim zdaniem są najbardziej zwyrodniałe na świecie i rozwiercasz mój tekst na części pierwsze, a przecież tutaj chodzi o całość.
Nie lepiej po prostu zostawić i się oddalić ?
Grafików 3D potrzebujemy, bo jak byś wiedział to masowe gry multiplayer (kolejna zagwostka, nie używam słowa MMO bo ludzi to straszy :)) wymagają dużej ilości modeli. Trzy osoby będą to robić wieki, a my chcemy wydać przed 2012 :)

Cytuj
W pewnym sensie? Twórca ma dokładnie wiedzieć, co chce zrobić. A tym bardziej ma to wiedzieć w tej części, którą przedstawia publicznie. I powinien przedstawiać to składnie. Plany i domysły? Czyli nie wiecie, co chcecie zrobić...

Wiemy co chcemy zrobić i to robimy. Wolał byś, abym napisał - "jesteśmy fajni bo mamy opracowaną teoretykę i zaczęliśmy coś robić" ?

Cytuj
Zajmiecie się żądną krwi demonicą Webmasterką?
Strach się bać  :)

Reszty nie komentuję bo są to zwykłe zaczepki/doczepki.

Pozdrawiam
Szajni

75
Może nie dziesięć, ale nie wiele więcej.
Głównie chodziło mi o pokazanie całkowitego ogółu :)

Strony: 1 2 3 4 [5] 6