Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Szajni

Strony: 1 2 3 [4] 5 6
46

Zespół Broken Bit Studios poszukuje osoby na stanowisko programisty oraz artysty ilustratora przy projekcie gry w konwencji RTS.

Nasza oferta przedstawia się następująco:
- zyski z produkcji są dzielone po równo, pomiędzy wszystkich członków zespołu, po odliczeniu umówionych opłat;
- każdy ma wpływ na przebieg rozwoju produkcji oraz możliwość realizacji własnych pomysłów;
- praca przebiega głównie zdalnie z nastawieniem na spotkania korygujące - designerskie poza sferą internetu;
- praca nie ma zdefiniowanego wymiaru czasu, pełna elastyczność w doborze godzin poświęcanych na projekt.

Kilka informacji o nas:
Działamy od marca 2012 roku, zrzeszając osoby których pasją jest zajęcie w jednym z sektorów Game Developmentu począwszy od programowania, poprzez grafikę na projektowaniu kończąc. W związku ze zmianami organizacyjnymi przeprowadzonymi w listopadzie 2012r. zdecydowaliśmy się podjąć komercyjną inicjatywę.
Tworzymy głównie na platformę Android.

Kogo poszukujemy?
Poszukujemy osoby które byłyby zainteresowane nie tylko jedno-projektową współpracą a dłuższym, wspólnym tworzeniem gier i budowaniem trzonu większego zespołu.

#Programista
Zajęcia:
- współpraca z drugim programistą;
- wsparcie designerskie;

Wymagania:
- znajomość Javy, libgdx, git;
- Miejsce zamieszkania: Wrocław, z możliwością spotkania poza sferą internetu;
- świadomość, że programowanie gier to nie tylko praca nad efektami oraz gameplayem;

Mile widziane:
- doświadczenie z projektami gier czasu rzeczywistego;

#Artysta ilustrator
Zajęcia:
- tworzenie szkiców koncepcyjnych oraz różnych artów do użytku w grze;
- tworzenie elementów gry, przycisków oraz ikon;

Wymagania:
- bardzo dobra obsługa jednego z wybranych narzędzi graficznych, np. Photoshop lub GIMP;
- umiejętność rysowania w różnych stylach;
- Miejsce zamieszkania: Kraków, z możliwością spotkania poza sferą internetu;

Mile widziane:
- doświadczenie w pracy nad projektami gier wideo;
- umiejętność tworzenia Pixel Arts;

Kontakt:
Jeżeli uważasz, że nasza oferta jest dla Ciebie, możesz się z nami skontaktować poprzez adres e-mail: "contact@brokenbitstudios.com". Prosimy w wiadomości zamieścić podstawowe dane osobowe, krótki list motywacyjny oraz nr. telefonu. CV jest również mile widziane.
 


@EDIT: Nieaktualne

47
Poszukuję / Odp: Pixel Dragon poszukuje programisty
« dnia: Listopad 30, 2012, 18:23:45 »
Cytuj
Ja nie chcę wywoływać flame'a tutaj tylko 70% zysków dla programisty to jest aż zabawne. Wskazuje na to, że albo ogłoszeniodawca nie ma świadomości struktury kosztów w takim projekcie, albo prześcignął Toyotę w implementacji Lean'a. Życzę tego ostatniego oczywiście.
... lub struktura pracy zespołu wygląda niecodziennie. Team jest mały, reszta osób nie pracuje w założeniach dla pieniędzy a o programistę trzeba dbać. Sam projekt, jako gra, jest stosunkowo prosty.

Cytuj
Poza tym, jest tutaj małe "lub czasopisma", bo te 70% jest PO odliczeniu magicznych opłat. Zatem jesli zysk będzie 100, opłaty 80% to programista otrzyma 70% pozostałych 20%?
Dlatego w ogłoszeniu istnieje adnotacja dotycząca ustalania zasad umowy wspólnie. "Magiczne opłaty" w naszym przypadku są dość niewielkie i zawierają głównie opłaty związane z samym wydaniem gry (bez pola marketingowego) oraz sprawy typu hosting strony.

Cytuj
Ustalacie deadline dla projektu, ALE jednocześnie programista ma "pełną dowolność w wyborze godzin oraz terminów poświęcanych swojej pracy na rzecz projektu". Ciekawe ćwiczenie palnistyczne Was czeka...
Tak, ponieważ jest to teoretyczny deadline wł. którego chcemy projekt zakończyć. Wraz z programistą będziemy szacować "realne" terminy oraz wł. tego odpowiednio dostosowywać (ciąć lub, w co wątpimy, dodawać elementy) sam projekt.


48
Poszukuję / Odp: Pixel Dragon poszukuje programisty
« dnia: Listopad 30, 2012, 17:56:29 »
Nasza oferta tyczy się jednego stanowiska, którego osoba obejmująca je otrzyma 70% zysków. To przecież logiczne, że przedstawiony przez Ciebie sposób podziału jest niemożliwy do zrealizowania.

49
Poszukuję / Odp: Pixel Dragon poszukuje programisty
« dnia: Listopad 30, 2012, 15:57:26 »
Uwaga, "drobna" zmiana :) Zdecydowaliśmy, że programiście należy się większy odsetek zarobków projektu dlatego zwiększamy kwotę z 60 do 70 procent. Wpływ na podjętą decyzję miał czas jaki został oszacowany do ukończenia gry oraz to, że rozumiemy iż ciężko jest pracować nawet po godzinach bez żadnej kwoty od ręki.
@Edit: Jeszcze jedna informacja: na zgłoszenia czekamy do 10 grudnia.

50
Poszukuję / Odp: Nest Games
« dnia: Listopad 30, 2012, 00:59:54 »
Mam dla Ciebie kilka rad, lub pomysłów czy jakkolwiek by tego nie nazwać :) Uwaga, mam przyjazne nastawienie, proszę nie gryźć.

Kompletowanie dużej ilości ludzi, na tyle stanowisk ile tutaj wymieniłeś, to bardzo długotrwały proces a zaczynanie wielkiego projektu bez obsadzenia ich wszystkich będzie samobójstwem na początku - zaczną tworzyć się zatory, wąskie gardła, połowa teamu będzie czekała kilka miesięcy na pracę innych, co z kolei spowoduje duży spadek morale i chęci do pracy. Masz bardzo dużo perełek na które zamykasz oczy lub nie jesteś w ogóle ich świadomy. Wiadomo, że stwierdzenie "Chcę i dam radę!" to podstawa do czegokolwiek, ale tolerancja organizacyjna oraz sprawne oszacowanie ryzyka jest równie ważne. Powiedz mi, jak duże masz doświadczenie w prowadzeniu zespołów? I nie pytam złośliwe, tylko musisz się zastanowić czy nie będziesz potrzebował z tym pomocy. Bo trzeba wiedzieć, że są takie a takie sytuacje; raz trzeba reagować agresywnie innym razem przymykać oko - a tego się z teorii nauczyć nie da, co wiem po sobie.

Do tego jeszcze proponuję pisać mniej ale z lepszą składnią i większym przekazem. I nie chodzi nawet o to, że ciężko Cię czasami zrozumieć ale, że osoba która ma kierować zespołem powinna reprezentować sobą wysoki poziom. Uwierz mi, znajdziesz o wiele więcej osób jeśli będziesz się płynniej i konkretniej wysławiał bo jakby nie było, ludzie na to patrzą. "Jak Cię widzą..."

I jeszcze jedno - wymieniłeś, że szukasz Level Designerów i ja się pytam, dlaczego wymieniasz tam programy do obróbki grafiki 2D oraz 3D? Zadaniem projektanta poziomów raczej nie jest modelowanie obiektów i układania na nich tekstur.

Szczerze powiedziawszy, gdyby wszystko było z Twojej strony robione obiektywnie i bez ognia, to sam chętnie złożyłbym aplikację tylko dlatego, że obserwowanie projektów od środka również daje bonus do experience. Jednak bardzo dużo spraw ignorujesz i nie chcesz się do nich przyznać, zmieniając krytykę projektu na krytykę osób argumentujących jego wady. W dodatku ta jakość treści... :)

Ps:
Cytuj
tak więc nie jestem na początek w stanie dać czego kol wiek, na początek musimy bardzo mocno pokazać TAK CHCEMY kota w worku nikt nie kupi, a to kosztuje. Poza tym ciągle kasa kasa kasa, ktoś wam płaci za to że robicie swoje gry na warsztacie? :D

Wiesz w czym tkwi problem? Że jak dojdzie sprawa finansów w pewnym momencie życia projektu, to będziesz miał problem, żeby zrobić tak aby każdy był zadowolony. To się powinno ustalać na początku, jeśli nie tworzysz z zaufanymi i bliskimi Ci ludźmi.

51
Poszukuję / Pixel Dragon poszukuje programisty
« dnia: Listopad 29, 2012, 20:42:20 »

Witam serdecznie,

chciałbym ogłosić iż zespół Pixel Dragon poszukuje osoby na stanowisko programisty przy projekcie "X1", grze przeznaczonej na urządzenia mobilne z systemem Android.

Nasza oferta przedstawia się następująco:
- programista otrzymuje 70% zysków po wydaniu produkcji, po odliczeniu kosztów opłat stałych uwzględnionych w umowie;
- programista otrzymuje wszystkie niezbędne środki, począwszy od dokumentacji po pliki graficzne/dźwiękowe związane z projektem podczas trwania projektu;
- programista odpowiada również za ustalenie designu technicznego i dowolność środowiska (użyte narzędzia, dostosowanie konceptu gry);
- programista ma pełną dowolność w wyborze godzin oraz terminów poświęcanych swojej pracy na rzecz projektu, a same prace przebiegają zdalnie z gotowością do spotkań poza strefą internetu;
- za stronę dystrybucyjną oraz marketingową produktu odpowiada administracja Pixel Dragon.

Kilka ważnych faktów:
- termin ukończenia projektu nie może przedłużyć się ponad kwiecień 2013 roku;
- design, grafikę, muzykę i dźwięki oraz sprawy natury finansowej, wsparcia oraz reklamy zapewnia Pixel Dragon;
- domyślną platformą sprzedaży produktu jest Google Play;
- umowa podpisywana po zaakceptowaniu programisty jest tworzona wraz z nim na ustalonych wspólnie warunkach na początku współpracy;
- programista ma wpływ na projekt również od strony designerskiej, gdzie nie pełni on roli jedynie wykonawcy zlecenia a jest elementem zespołu, w tym zespołu projektowego;
- Pixel Dragon, na ten moment, jest reprezentowane przez osobę prywatną.

Kilka informacji o nas:
Działamy od marca 2012 roku, zrzeszając osoby których pasją jest zajęcie w jednym z sektorów Game Developmentu począwszy od programowania, poprzez grafikę na projektowaniu kończąc. W związku ze zmianami organizacyjnymi zdecydowaliśmy się podjąć komercyjną inicjatywę.

Prototyp projektu X1 powstawał w języku C++ bazując na bibliotekach SDL. W aktualnym momencie dysponujemy rozłożonymi klasami gry co powinno ułatwić jej zaprojektowanie w kodzie.

Kogo poszukujemy?
Poszukujemy osoby która byłaby zainteresowana nie tylko jedno-projektową współpracą a dłuższym tworzeniem wspólnych gier i budowaniem trzonu większego zespołu. Dużym atutem będzie zamieszkanie w Krakowie ze względu na tamtejsze umiejscowienie opcjonalnej siedziby.
Należy wziąć pod uwagę fakt, że gra tworzona jest głównie dla trybu multiplayer (tel/tel w dowolnym połączeniu) oraz pod system Android dlatego osoba zainteresowana współpracą powinna orientować się dość dobrze w tym kierunku.

Kontakt:
Jeżeli uważasz, że nasza oferta jest dla Ciebie, możesz się z nami skontaktować poprzez adres email: kontakt@pixeldragon.eu
Prosimy w wiadomości zamieścić podstawowe dane osobowe, krótki list motywacyjny oraz nr. telefonu. CV jest również mile widziane choć niekonieczne.

52
Inne ogłoszenia / Odp: LevelDesign.pl
« dnia: Listopad 13, 2012, 13:01:15 »
Cytuj
Ale nie mam na celu podkopywać inicjatywy porywania się na duże rzeczy. Ja po prostu stwierdzam, że trzymanym w rękach obiektem jest motyka. :)

Ponieważ? Tłumaczysz się kolejną krytyką - ogólnikami, nie podając żadnych argumentów. Zresztą, co za różnica :)

Cytuj
No, tych parędziesieciu level designerów w Polsce zapewne doda taką stronę do dziesiątek obserwowanych i będzie czerpać stąd wiedzę.
Skąd bierze się przekonanie, że ludzie pracujący w branży poświęcą temu miejsce swój czas zamiast szperać po globalnych zasobach? Albo forum max3d.pl? Czemu polski grafik/level designer miałby szukać innego miejsca w sieci?
Nie troluję, nie sakram, pytam. Żeby nie było ;)

Jak już pisałem Krzysztofowi, dla mnie nikt tam wchodzić nie musi. Ja sobie po cichutku będę budował bazę artykułów, tekstów i treści starając się to rozwijać. Strona nie jest przeznaczona stricte dla projektantów poziomów; osoby w ogóle zainteresowane tematyką gier również znajdą tam coś dla siebie - opinie, komentarze od strony konsumentów również są przydatne.
Cytuj
I kto już tam jest poza tobą? :)

Strona działa od dwóch dni. Póki co zamieściłem "reklamę" jedynie tutaj oraz na stronie cdaction. Uważam, że jeśli chodzi o liczbę wyświetleń i odsłon to i tak uzyskałem dobry wynik na start w dodatku z małą ilością treści w środku. W ciągu jednego dnia otrzymałem kilka maili o współpracy i pytania dotyczące tworzenia gier/level designu. Teoretycznie to nic, ale w praktyce bardzo mnie taki feedback satysfakcjonuje, cieszy i motywuje.





53
Inne ogłoszenia / Odp: LevelDesign.pl
« dnia: Listopad 12, 2012, 20:10:04 »
@szajni życzę powodzenia, ale mam tylko takie pytanie, czy znasz się na tej dziedzinie (Level Design) czy po prostu liczysz na to iż na te wszystkie pytania które mogły by się pojawić będą odpowiadać inni ?

Zajmuję się tym, to moja profesja :) Staram się ją rozwijać na różne sposoby i pewnego dnia wpadłem na pomysł, że założę taki twór internetowy.

54
Inne ogłoszenia / Odp: LevelDesign.pl
« dnia: Listopad 12, 2012, 16:27:01 »
Cóż, rzeczywiście patrząc na ogół tego wszystkie co powstaje i upada w ciągu kilku dni, max. tygodni o wiele wygodniej, i w ogóle optymalnie, będzie założyć nieubłagany zgon :) Mogę jedynie podeprzeć się tym, że moją stronkę cechują trochę inne cele. Musisz mi przyznać, że wszystkie te "wypadające" serwisy/portale/mutanty są tworzone albo przez młodocianych napaleńców albo z kryteriami zarobkowymi.

W każdym razie, rozumiem Twe wątpliwości, Krzysztofie :)

55
Inne ogłoszenia / Odp: LevelDesign.pl
« dnia: Listopad 12, 2012, 15:53:55 »
Oj, a z czego to wnioskujesz? Teoretycznie po przerzuceniu wielu inicjatyw jestem odporny na tego typu komentarze, jednak w praktyce zawsze mnie ciekawi ich źródło :) Stronka sobie będzie, artykuły dodawane będą - bez znaczenia ile osób tam ma zamiar wchodzić. Po prostu zajmuję się tematami pokrewnymi i jest mi to na rękę, a jeśli już coś robię to dlaczego tego nie udostępniać? Ktoś wejdzie, oki, super. Nikt nie wejdzie, również oki :)

56
Inne ogłoszenia / Odp: LevelDesign.pl
« dnia: Listopad 12, 2012, 12:05:01 »
@up
Nikt nikogo do niczego przecież nie zmusza :)
Edit: Ba, osobiście widzę to nawet jako pewnego rodzaju bonus, być tak od początku :)

57
Inne ogłoszenia / LevelDesign.pl
« dnia: Listopad 12, 2012, 11:47:04 »
Hejka.

Chciałbym gorąco wszystkich zaprosić na nowo powstały mini-serwis poświęcony projektowaniu poziomów oraz tematyce ogólnie haczącej o Level Design.

Cytuj
Serwis LevelDesign.pl powstał z myślą o gromadzeniu osób zainteresowanych tematyką projektowania poziomów dla gier komputerowych oraz ludzi, którzy aktywnie działają w sektorze tworzenia elektronicznej rozrywki. Odbiorcą mogą być zarówno początkujący jak i profesjonaliści, szukający wsparcia, oceny własnych prac czy komentarza, pomocy lub ciekawostek i informacji.

Założeniem całej strony jest stworzenie możliwości dzielenia się wiedzą oraz doświadczeniem, udostępnianiem znalezionych artykułów i poradników; oddaniem użytkownikom środowiska z którego nie tylko będą mogli dowiedzieć się ciekawych lub przydatnych rzeczy a będą dzięki niemu na bieżąco ze światem Level Designu.

Ważnym elementem jest fakt wyróżniania osób działających zawodowo i profesjonalnie na stanowiskach projektantów poziomów lub pozycjach haczących o nie. Każda taka postać jest traktowana na forum i stronie jako potencjalny doradca, pomocnik czy guru a jego prace jak i przedsięwzięcia, projekty, będą promowane.

Stronka jest świeża, więc nie ma tam jeszcze zbyt dużo treści, jednak żeby się rozwijać potrzeba ludności :)

Pozdrawiam!

http://LevelDesign.pl

58
Poszukuję / Pixel Dragon poszukuje artystów
« dnia: Maj 01, 2012, 18:55:55 »
Hejka.

Poszukujemy artystów do wspólnej pracy w Pixel Dragon. Projekt do którego Was zapraszam jest prostą grą typu Action Puzzle na pierwszy rzut oka przypominającą Puzzle Quest. Gra powinna ujrzeć światło dzienne pod koniec maja tego roku. Aktualnie mamy przygotowane już około trzydzieści pięć procent kodu, jednak potrzebujemy jeszcze artystów którzy mogliby stworzyć szatę graficzną.

Pixel Dragon jest bardzo małym zespołem kładącym nacisk na dobry kontakt wewnątrz grupy, zminimalizowanie hierarchii oraz formalności. Pracujemy razem od 2009 roku w sektorze gier wideo przy różnych projektach.

####Kogo szukamy?####

Jeżeli jesteś kreatywny, odpowiedzialny i nie tracisz szybko zapału do pracy skontaktuj się z nami i stwórzmy razem coś naprawdę fajnego :)

2D Design Artist – odpowiada za szatę graficzną gry. Tworzenie przycisków, klocków, tła, wspomaganie obróbką obrazów stworzonych przez innych artystów.

Artist – odpowiada za tworzenie concept artów i ogólnie rzecz biorąc obrazów. Nacisk na umiejętność sprawnego malowania postaci.

Bardzo fajnie, gdyby osoba zgłaszająca się mieszkała w południowych rejonach Polski (Kraków – baza) choć nie jest to żadnym wyjątkiem i regułą.

Do kontaktu używamy głównie gadu-gadu i wewnętrznego forum oraz Skype. Wymagana jest również instalacja programu do wymiany plików.
 
Więcej o Pixel Dragon oraz samym projekcie znajdziesz na:
http://pixeldragon.eu

59
Konferencje / Odp: Game Day 2011 [oficjalny temat]
« dnia: Marzec 30, 2011, 20:01:58 »
Dzięki ;)


60
Konferencje / Odp: Game Day 2011 [oficjalny temat]
« dnia: Marzec 30, 2011, 19:29:28 »
Hejka ;)

Chciałbym się spytać o kilka rzeczy, mianowicie:

1) Czy są jakieś namiary na tel. do akademika blisko GD2011 ? Nigdy w sosnowcu nie byłem, a wizja spędzenia nocy chodząc po mieście nie należy do przyjemnych (samo chodzenie również : P). + Czy płaci się od osoby czy od pokoju ;) ? No i jak to tam wygląda tak w ogóle.

2) Ktoś wspominał o jakichś nocnych warsztatach czy coś. Jak to dokładnie z tym jest ? To będzie jakoś ogólnie dostępne ?

Mam nadzieję, że będzie warto przejechać te 160 km ;)
A może i się kogoś nowego pozna :) ?

Pozdrawiam.

Strony: 1 2 3 [4] 5 6