Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Szajni

Strony: 1 2 [3] 4 5 6
31
Tak się zastanawiałem czy wrzucać, czy nie. Ale raczej subtelny żart mi nie wyszedł. :) Wywaliłem, żeby nie było.

32

Hejka,

Po godzinach dłubię sobie projekt, przy którym głównie uczę się modelowania i ogólnie tworzenia enviro. Projekcik robiłem ze znajomym programistą, który jednak przeszedł do naszego większego dzieła (Phantaruk) i w związku z tym poszukuję osoby, która chciałaby rozwijać się jako programista i współpracować razem ze mną nad "The Darkest Sleep".

Troszkę o mnie:
- kilka lat w branży,
- domyślnie level & gameplay designer,
- pracuję jako lead level designer,
- aspirujący level artist,

Troszkę o moich małych wymogach:
- znajomość lub chęć poznania środowiska Unity3D,
- chęć pracy przy grach komputerowych,
- dysponowanie przynajmniej kilkoma godzinami w tygodniu,

Jeśli więc ktoś chciałby poznać gamedev od środka, mogę chętnie pomóc i przy okazji czegoś nauczyć. ;)

Jeśli chodzi o progress, to mamy zrobiony kawałek pierwszego "koszmaru" (gra ma być domyślnie na nie podzielone, jak na mini-horrory) w tym generowanie labiryntu 3D i podstawy AI.

O projekcie:

# "The Darkest Sleep" jest eksperymentalnym projektem gry z gatunku Thriller Horror. Wcielasz się w zagubionego we własnych koszmarach Axela Kane'a, który próbuje uciec jak najdalej od Najciemniejszego Snu i plugastwa, które w nim się czai. Każda kolejna wersja gry domyślnie zawiera więcej elementów i mechanik.

#Eksperymentalny proces produkcji:

"The Darkest Sleep" tworzony jest po godzinach normalnej pracy w branży gier komputerowych, przez dwóch zawziętych pasjonatów. Żonglując bardzo ograniczonym czasem oraz środkami  zdecydowaliśmy się podjąć niecodzienne kroki przy produkcji tej gry. Zaczynamy z małym kawałkiem kodu i grafiki, udostępnionym dla wszystkich pasjonatów horroru. Mamy nadzieję wypuszczać kolejną wersję gry co jakiś czas z nowymi mechanizmami oraz elementami. Chcielibyśmy, aby sami gracze również brali udział w procesie tworzenia "The Darkest Sleep" i podrzucali nam własne pomysły. My mamy nakreślony kształt tego co chcemy osiągnąć, ale nie znamy wypełnienia - i w tym przypadku jest to celowe zagranie z naszej strony.

#Dalszy rozwój:

Gra będzie rozwijana z kolejnymi wersjami. Prócz tego, że wiemy jaką grę chcemy stworzyć (w skrócie Horror inspirowany Lovecraftem, gdzie sen miesza się z jawą) nie znamy jej konkretnej konstrukcji. Nasz plan zakłada, że przy każdej iteracji będziemy dodawać nowe elementy, które następnie będzie można sprawdzić pobierając nowszą wersję. Jeżeli się spodobają i będą działać płynnie w kontekście całej gry - zostaną i przejdą dalej. Każda iteracja zakłada również, że zostaną wyłonione w niej elementy gry, nad którymi będziemy pracować w kolejnym sprincie.
W związku z naszym plugawym, szatańskim i złym planem nie mamy pojęcia kiedy zakończymy ten szalony projekt.

Więcej informacji na: www.thedarkestsleep.com

Osoby zainteresowany gorąco zapraszam do kontaktu. Można napisać na mail: Polewiak.Patryk<małpa>gmail.com na Skype (Szajniowaty lub Polewiak Patryk) albo Facebooku: https://www.facebook.com/profile.php?id=100001658680405

33
Poszukuję / Poszukuję programisty (C#/Unity) do Sci-Fi horroru
« dnia: Październik 05, 2014, 10:32:03 »
Hej ludziki.

Poszukuję programisty ze znajomością C#/Unity do współpracy partnerskiej, przy sci-fi horrorze "Phantaruk", inspirowanym grą System Shock 2 oraz prozą Lovecrafta.

Aktualnie (programistycznie) skończone jest ok. 50% założeń gry.

Więcej informacji można znaleźć na:
- phantaruk.com
- http://www.indiedb.com/games/phantaruk

Zainteresowanych zapraszam do kontaktu przez mail: Polewiak.Patryk<małpa>gmail.com lub PM.

34
Poszukuję / Programista-Spacemarine z Krakowa
« dnia: Sierpień 11, 2014, 21:43:20 »
Hej,

Poszukuję programisty do współpracy partnerskiej przy małych i średnich (póki co) projektach. Koniecznie z Krakowa.

Aktualnie pracujemy nad grą "Phantaruk", jednak po skończeniu gry, nasz programista dokończy leżenie w kokonie i zmienia branżę (taka dusza artysty zatrzymana w zero jedynkowej powłoce). Dlatego też szukamy programisty, który chciałby się wdrożyć i realizować z nami ciekawe projekty.

Na ten moment finansowo zapewniamy układ partnerski, tj. równy podział z zysków wydanej gry. Pracujemy po godzinach, wszyscy siedzimy komercyjnie w branży gier. Powoli kroi nam się wizja odpalenia czegoś własnego. (Trwają rozmowy z kilkoma większymi ludźmi ;) ). Ogólnie jesteśmy poniekąd pracoholikami i uważamy, że napierdzielanie gry po robieniu gry jest fajne. Aczkolwiek naszym głównym celem jest uniezależnienie się i wyjście całkowicie na swoje.

Jakie cechy powinien mieć programistyczny spacemarine?
- pasjonat (chętnie wpadnie z kompem (albo nasze pomęczy) do "bazy", żeby z nami kodzić),
- kreatywny (ma własne pomysły na rozwiązania mechaniki, fabuły albo narzędzi),
- pozytywny (nie marudzi 24/7, chyba, że termin wydania jest blisko - wtedy można cały czas),
- niekorpoludek (korpiom mówimy NIE).

Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu:
Mail: Polewiak.Patryk@gmail.com

Więcej info: www.devclaw.com
Aktualnie pracujemy nad: www.phantaruk.com

 




35
Poszukuję / Utalentowany i kreatywny artysta 3D [Poszukiwany]
« dnia: Lipiec 26, 2014, 21:39:53 »
Hejka,

Dwuosobowy zespół poszukuje utalentowanego i kreatywnego artysty od grafiki trójwymiarowej, do współpracy przy wspólnych projektach. Naszym celem jest uniezależnić się finansowo, póki co pracując nad projektami po godzinach. Chcemy stworzyć stałą, małą ale dobrą ekipę.

O nas:
Programista i Designer/Grafik/Manager/Marketer (etc.) z kilkuletnim doświadczeniem w branży growej. Na koncie mamy mniejsze i większe tytuły, a od jakiegoś czasu działamy w wolnym czasie jako DevClaw. Dążymy do uniezależnienia się od firm i otwarcia własnej działalności.

O projektach:
Aktualnie jesteśmy skupieni nad projektem "Phantaruk", który jest grą z gatunku Survival Horror. W tym momencie mamy ukończone ok. 60% mechaniki.
Od czasu do czasu tworzymy różne prototypy w celach edukacyjnych, małe gierki mobilne lub projekty na game jamy.

Kogo potrzebujemy:
- kreatywnej i utalentowanej bestii 3D,
- osoby najlepiej z Krakowa, aby komunikacja była płynna,
- postaci, która chciałaby tworzyć coś wspólnie,
- kogoś z masą pomysłów i niewyżytym zmysłem artystycznym,

Kogo nie potrzebujemy:
- słomianych zapałów,
- nadpobudliwych ekstrawertyków,
- leniwców.

Kontakt:
Do kontaktu zapraszam poprzez PM lub na email contact@devclaw.com

Przydatne linki:
#Phantaruk website -> www.phantaruk.com
#DevClaw website -> www.devclaw.com
#DevClaw facebook -> https://www.facebook.com/devclawgames

36
Hejka,

Chciałbym zaprosić Was do zaprezentowania własnych gier, na małej imprezie po SkillDevie, w Krakowskim pubie dla graczy Select.

O co dokładnie chodzi? Po skończeniu zajęć SkillDev, wydarzy się małe afterparty w jednym z Krakowskich barów dla graczy (dokładnie w Select). W ramach tego odbędzie się prezentacja gier niezależnych twórców. W luźnym gronie, na dużym TV - żadne stoiska czy coś. ;)

Tak więc, jeżeli ktoś z Was chciałby pokazać światu własną produkcję i ma jakąś grywalną wersję, zachęcam do kontaktu. Opcjonalnie istnieje możliwość puszczenia zwiastuna/trailerka jeśli ktoś miałby takie życzenie.

Kontaktować można się ze mną poprzez PM, albo na mail: kontakt<małpa>SkillDev.pl
Proszę o zamieszczenie w tytule wiadomości tagu [Gra]

Więcej informacji o samych zajęciach -> www.skilldev.pl

Pozdrawiam,
Patryk.

37
Oferty pracy / Grafik 3D, zdalnie.
« dnia: Lipiec 09, 2014, 08:41:27 »
Poszukuję grafika 3D do wykonania kilkunastu assetów low poly + tekstury, do dalszego outsourcing'u.

Praca zdalna, jednorazowa umowa o dzieło. W przypadku dobrej jakości stworzonych modeli, możliwa dłuższa współpraca.

#Dokładniejsze informacje:
- paczka składa się z ok. 20 obiektów,
- assety to głównie małe propsy (kubki, książki, decale), meble, oraz kilka bardziej skomplikowanych lub większych obiektów (np. komin fabryczny, urządzenia medyczne),
- modele stylizowane na realistyczne,
- praca zdalna, w dowolnym zakresie godzin (zależy od grafika).

#Wymagania:
- dobra znajomość tworzenia obiektów 3D do gier,
- umiejętność teksturowania, tworzenia normal/specularmap,
- komunikatywność i dobra organizacja własnego czasu pracy,

#Mile widziane:
- miejsce zamieszkania w Krakowie i możliwość spotkania (szczególnie przy dłuższej współpracy),
- praca w środowisku Blender,
- znajomość narzędzi Unity3D.

####KONTAKT####

Kontaktować należy się przez adres e-mail: contact@devclaw.com w tytule wpisując "Grafik 3D". W treści wiadomości proszę o podanie ogólnej wyceny, dla przykładowej paczki, oraz próbkę prac.

Pozdrawiam,
Patryk.

38
Projekty zaawansowane / Odp: Waves Incoming! (Android)
« dnia: Maj 25, 2014, 12:11:35 »
Wrzuciliśmy mały fix:
- Ulepszone użycie przycisków podczas rozgrywki
- Naprawione użycie systemowego przycisku cofania
- Naprawiony błąd z otrzymywaniem osiągnięć

39
Projekty zaawansowane / Odp: Waves Incoming! (Android)
« dnia: Maj 22, 2014, 11:07:00 »
Dzięki zx81 za feedback. To super, że działa jak powinno.

Myślimy o tym, żeby dodać więcej elementów kolorystycznych informujących o aktualnie wybranym kolorze. Co do momentu pojawienia się nowego koloru, wrzucimy coś w rodzaju Bullet Time'u, na chwilę przed jego wskoczeniem. Poza tym, muszę się pochwalić, że komuś już się udało wykręcić tysiaka w leaderbordsach ;)

40
Projekty zaawansowane / Odp: Waves Incoming! (Android)
« dnia: Maj 18, 2014, 15:55:25 »
Dzięki za feedback! Myślę, że dodamy Alert przed pojawieniem się nowego koloru. :)

41
Projekty zaawansowane / Waves Incoming! (Android)
« dnia: Maj 18, 2014, 15:31:51 »
Hejka!

W ramach przygotowania i obadania google play/addsów przed większym projekcikiem, zrobiliśmy Waves'y. Gierka powstała łącznie w ok. 24h. i pomimo, że jest diablo prosta, to potrafi być trudna jak nie wiem co.

"Waves to zręcznościowa gra akcji, wymagająca od Ciebie refleksu i kontroli. Twoim zadaniem jest odbijanie hord przeciwników przez dobieranie odpowiadającego im koloru na Twojej tarczy ochronnej. Pokaż na co Cię stać i uplasuj się jak najwyżej w rankingu społecznościowym."

Link do Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.DevClaw.Waves



Będę niezwykle wdzięczny za każdy feedback. Szczególnie, jeśli ktoś posiada tel. z większą rozdzielczością niż jakieś 800x500, bo niestety brakło nam hardware do testów. ;) A, podzielcie się przy okazji, jaki wynik udało Wam się wykoksać.

42
Oferuję / Muzyka do gier, filmów i wizualizacji
« dnia: Kwiecień 03, 2014, 11:05:34 »
Hejka.

Chciałbym polecić Wam portfolio kompozytora Draco, który niedawno zaczął oferować swoje usługi szerszej publiczności. Jeżeli ktoś potrzebuje porządnego utworku do gry, wizualizacji lub filmu, to zapraszam na poniższą stronę i do kontaktu.

Przykładowe utworki:

https://soundcloud.com/draco-nared/invasion
https://soundcloud.com/draco-nared/starwalker
https://soundcloud.com/draco-nared/memories
https://soundcloud.com/draco-nared/dead-end

Portfolio autora: www.draconared.com

43
Wydarzenia / Warsztaty SkillDev
« dnia: Styczeń 23, 2014, 18:44:34 »

Hejka!

Chciałbym zaprosić wszystkich Wrocławian, oraz ludzi z okolic tego wspaniałego miasta, na warsztaty SkillDev, które odbędą się już 8. lutego. Zajęcia poprowadzi Mateusz Piaskiewicz, Senior Level Artist & Designer w firmie Techland. Koszt udziału to jedynie 30zł. Warto dodać, że warsztaty odbywają się cyklicznie co miesiąc, a już niedługo, bo w marcu, ruszą w Krakowie oraz Warszawie. :)

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej Fundacji SkillDev -> www.skilldev.pl

44
Poszukuję / Poszukiwany grafik 3D z Wrocławia
« dnia: Listopad 14, 2013, 22:12:40 »
Hej Wam.

Dwuosobowy zespół z Wrocławia poszukuje Grafika 3D, do współpracy nad grą Phantaruk, survival horrorem tworzonym po godzinkach.

####################

Wymagamy umiejętności tworzenia modeli bardzo low-poly i ładnego rozkładania UV'ek, przy czym samą teksturą grafik już zajmować się nie będzie musiał. Do modelowania będzie głównie proste enviro, choć znajdą się też perełki w postaci istot humanoidalnych ;)

Mile widziana praca na Blenderze, znajomość UDK i podstaw animacji. No i wymagamy zamieszkania we Wrocławiu, lub blisko, żeby raz na jakiś czas istniała możliwość spotkania.

####################

Nasza filozofia pracy wygląda tak, że sami siedzimy w produkcji gier na pełny etat, a po powrocie do domu zajmujemy się własnym projektem, za co nikt już nam nie płaci. Więc my też nie płacimy, do czasu wydania gierki.

####################

#Więcej informacji o nas:
http://polpatryk.wordpress.com/about/
http://draconared.com

#Więcej informacji o projekcie:
http://phantaruk.com
http://warsztat.gd/projects/phantaruk

####################

Kontaktować można się przez adres Polewiak.Patryk<małpa>gmail.com

45
Czcionkę obejmuje darmowa licencja a logotyp w zamyśle nie miał mieć nic wspólnego z 11bit studios. Sama nazwa zespołu jest w obiegu już ponad 1,5 roku.

Strony: 1 2 [3] 4 5 6