Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - CheshireCat

Strony: 1 2 3 [4] 5
46
Matematyka i fizyka / Odp: Dekonwolucja 2D
« dnia: Maj 26, 2015, 15:11:12 »
Może pójdę w stronę FFT, ale chciałbym bardziej mieć coś nisko-kosztowego jeżeli chodzi o cepeużerność.

To może zrobić to na GPU, jeżeli platforma pozwala?
Ludzie od renderowania oceanów robią często FFT na GPU właśnie.

47
Projekty rozpoczęte / Odp: Arashia Tavern
« dnia: Maj 25, 2015, 15:14:20 »
Dodałbym mini-gierkę w grze np. karaoke albo występy muzyków (bardów) ;) Nic tak nie rozrusza całej tawerny...

48
Gry / Odp: Wrażenia z Wiedźmina 3
« dnia: Maj 24, 2015, 23:24:52 »
Info z Morele.net:
Kody będą wysyłane 2-3 tyg od daty zakupu.

Pewnie przygotowali sie, że ludzie będą zwracać karty jak tylko dostaną grę.

A czy czasem te kody nie są ważne do 31 maja tylko?
Może coś źle zapamiętałem :)


49
Gry / Odp: Wrażenia z Wiedźmina 3
« dnia: Maj 22, 2015, 22:49:00 »
Pracować 2 godziny, by pracować kolejnych 40? ;P

A to już inna pytanie, na które każdy musi sobie odpowiedzieć sam ;)

50
Gry / Odp: Wrażenia z Wiedźmina 3
« dnia: Maj 22, 2015, 22:40:01 »
Z jednej strony piszesz że grafika się starzeje, a z drugiej nie grasz przecież na maksie...

Miałem na myśli przedział czasowy, o którym mówił Krzysiek K, czyli wyczekanie aż będzie po dychu. Taka cena będzie za kilka lat, gdy w Wieśka będą grali tylko absolutni pasjonaci serii. Wtedy komparatywnie z innymi grami, które wyjdą w międzyczasie, grafika po prostu będzie wyglądać na przestarzałą.

Przecież dla nas, ogarniętych informatyków, cena gry to jak splunąć. Dwie godziny pracy?

51
Gry / Odp: Wrażenia z Wiedźmina 3
« dnia: Maj 22, 2015, 19:14:28 »
Spokojnie, poczekam aż będzie po dychu oficjalnymi kanałami (Humble, itp). Do tego czasu mam co kodować aż nadto. :)

Dla mnie to zupełnie niezrozumiałe podejście, bo jednak jedną z głównych zalet serii Wiedźmin zawsze była grafika.
A wiadomo, że grafika 3D się starzeje. Za kilka miesięcy będzie robiła dużo gorsze wrażenie.

Z ciekawości: na jakich kartach graficznych i ustawieniach gracie? Bo mój GTX 660Ti, na którym grałem płynnie w GTA V na wysokich ustawieniach, tutaj nawet na najniższych ma problem z uciągnięciem 60fps :) Wprawdzie nawet na niskich ustawieniach gra wygląda bardzo dobrze, ale i tak mam nieodparte wrażenie, że mimo znacznego downgrade'u graficznego od pierwszych prezentacji gry, to z optymalizacją sobie wyjątkowo nie poradzili. No cóż, przynajmniej mam teraz dobry powód do planowanej już od jakiegoś czasu wymiany karty graficznej :)

Geforce GTX 970, Core i7-4790K, Wiesiek zainstalowany na dysku SSD (żeby się ciut szybciej lokalizacje wgrywały).
Ja ustawiłem póki co ustawienia MAX, ale dopiero co uruchomiłem. Działa super płynnie, więc może spróbuję UBER z czymś najcięższym dla grafiki wyłączonym.

Wrażenia z gry pozytywne, wciąga mnie historia i również eksploruję i przyglądam się poszczególnym elementom. Bardzo mi się podoba gra karciana Gwint, bo ogólnie mam słabość do gier karcianych, szczególnie  Magic: the Gathering, Brydż :D
Dziwnie mi się tylko steruję postacią z klawiatury - czasami nie trafiam w wąskie przejście biegnąc. Pewnie to kwestia wprawy.

52
Szkółka / Odp: Fizyka jazdy samochodem
« dnia: Maj 17, 2015, 01:56:49 »
Robiliśmy takie zadania na studiach.
Jeżeli chcesz zrobić to wiernie, to nie obejdzie się bez układu równań różniczkowych. Poczytaj o holonomicznych układach dynamicznych.

53
Projekty rozpoczęte / Odp: Labirynt Smierci
« dnia: Maj 14, 2015, 22:01:53 »
Ilość kawałków będzie wynikało

Wiem, że trochę offtop, ale myślę, że to się każdemu przyda do bycia "lepszym człowiekiem":
https://slowodnia.wordpress.com/2010/04/28/ilosc-vs-liczba/

54
Szkółka / Odp: Prosta animacja anscii ?
« dnia: Maj 14, 2015, 21:59:30 »
ale zastanawiam sie czy mozna zrobic tak zeby dac to w petle nieskonczona i po wyswietleniu jednego wariantu, nie pod nim tylko w jego miejsce wyswietlal sie drugi i na odwrot i w kolko?

Tak - można tak zrobić.

Btw. ten kod wygląda dość brzydko.

55
Dyskusje / Odp: Zapomniane przez game dev
« dnia: Maj 14, 2015, 21:55:37 »
Pamiętaj, że setting to nie tylko miejsce, ale czasoprzestrzeń.

Pozostaje albo znaleźć unikalną epokę w jakimś miejscu na ziemi, albo lecieć na inną planetę albo wymyślić sztuczne miejsce.

56
OpenGL / Odp: Mantle
« dnia: Marzec 21, 2015, 02:41:21 »
Vulkan to nazwa jednego z moich dwóch silników 3D, które wyprodukowałem (kiedyś, gdy pisanie silników było modne i tylko dla siebie). Ciekawa zbieżność nazw :)

57
Chciałbym zagrać w grę sandboxową, gdzie wszystko jest proceduralne i zarazem CIEKAWE, ale wątpie, żeby ktoś to zrobił.

Wszystko wszystko proceduralne łącznie z mechaniką gry oraz AI?
Jakkolwiek abstrakcyjnie to brzmi, to wiem, że ludzie próbują proceduralnie generować również reguły gier - na razie dość prostych, ale rozwój jest.

58
Projekty zaawansowane / Odp: Tabster - program do muzykowania
« dnia: Luty 16, 2015, 14:04:44 »
Bez helpa ciężko się ze wszystkim zorientować.

Z mojej strony poproszę o opcję transpozycji całej ścieżki (stroju instrumentu) w sensie np. z E do Eb. Często w Guitar Pro z tego korzystam.

Mam nadzieję, że będzie też można wyeksportować nuty, chociażby w bardzo prosty zapis :) W ten sposób będzie można pokazać utwór innym muzykom. Tabulaturę rozumieją gitarzyści, a nuty powinien czytać każdy muzyk (łącznie z gitarzystą).

59
Programowanie grafiki / Odp: Zarządzanie rozległym terenem
« dnia: Luty 09, 2015, 15:30:17 »
Przykład: Chcę zmapować realny teren naszego świata, powiedzmy kwadrat o boku 4km2.
No więc wygrzebuje sobie jakiś zestaw danych, wybieram projekcję i dostaje piękne współrzędne x,z + ewentualnie y. Teren ma być w skali 1:6.

Ja też pozwolę sobie zadań głupie pytanie, ale co ma w przypadku gry 3D oznaczać, że teren ma być w skali 1:6?
Teoretyczny monitor, który mógłby wyświetlić miałby długość boku równą 4/6 km?

60
Cytat z ogłoszenia:
Jak myślicie, jaki może być koszt takiej gry?

No cóż, formalnie budżetowy oznacza chyba, że ma się mieścić w budżecie, którego nie znamy...
Budżetowy w sensie tani jest kolokwializmem.

Strony: 1 2 3 [4] 5