Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Pawel1503

Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 ... 35
61
Szkółka / Odp: Problem z include i klasami
« dnia: Czerwiec 12, 2011, 16:00:25 »
Okej, przeorganizowałem trochę includy i dodałem te Forward Declaration i jest już good. Dzięki !

62
Szkółka / Problem z include i klasami
« dnia: Czerwiec 11, 2011, 21:28:04 »
Witam !

Pisząc sobie mały silnik w DirectX'ie napotkałem na problem. Otóż załóżmy że mam klasę CoreEngine, Window i Mesh:

CoreEngine:
#ifndef CORE_ENGINE_H
#define CORE_ENGINE_H

#include <d3dx9.h>
#include "Window.h"
#include "Mesh.h"
...

Window:
#ifndef WINDOW_H
#define WINDOW_H

#include <vector>
#include "CoreEngine.h"
...

Mesh:
#ifndef MESH_H
#define MESH_H

#include "CoreEngine.h"
...

Jak na razie jest ok. Problem zaczyna się, jak do Window dodaje vector ze wskaźnikami na Mesh. Kompletnie nie wiem dlaczego, ale przy komplacji powstaje cała masa błędów np.

error C2065: 'Mesh' : undeclared identifier
error C2059: syntax error : '>'
fatal error C1903: unable to recover from previous error(s); stopping compilation

itp. łącznie grubo ponad 50 z każdego pliku po troche.

Wie ktoś może co to powoduje ? Pozdrawiam !!!

63
OpenGL / Odp: wczytywanie modeli *obj - "poszarpane" modele
« dnia: Maj 29, 2011, 16:04:30 »
Albo zaznaczyć model w Edit Mode i Ctrl+T.

64
Webowe / Odp: AJAX i pozycjonowanie strony
« dnia: Maj 19, 2011, 18:32:12 »
Okej, zadziałało - wielkie dzięki wszystkim - pozdrawiam !!!

65
Webowe / Odp: AJAX i pozycjonowanie strony
« dnia: Maj 19, 2011, 17:56:11 »
No dobrze, to załóżmy że mamy takie sytuacje:

<a href="strona.php">Tradycyjny link</a>
<a href="#" onclick="clickLink()">AJAXowy link</a>
Jak to teraz pogodzić - można zamknąć to w jednej linijce, czy trzeba kombinować ze sprawdzaniem czy javascript jest włączony i potem dopiero generować odpowiednie linki ?

66
Webowe / AJAX i pozycjonowanie strony
« dnia: Maj 19, 2011, 15:38:10 »
Witam !

Ostatnio noszę się z napisaniem własnego CMS na konkurs. Chciałem do tego wykorzystać AJAXa. Mniej więcej polegało by to na tym, że mamy index.php z divem main.

<script type="text/javascript" src="main.js"></script>
<body onload="onLoad()">
<div id="main">
</div>
</body>

No i załóżmy wywołujemy funkcję onLoad, która z kolei wysyła asynchroniczne żądanie do serwera:

xmlHttp.open("GET", "main.php", true);
xmlHttp.onreadystatechange = handleServerResponse;
xmlHttp.send(null);

Następnie odbieramy dane i wstawiamy otrzymaną odpowiedź do diva main (wygenerowaną przez main.php).

I teraz pytanie. Czy taki sposób jakkolwiek kwalifikuje się do użycia ? Chodzi mi generalnie o pozycjonowanie, bo z tego co czytałem to GoogleBoty jeszcze nie całkiem sobie radzą z AJAXem. Tym bardziej że w źródłach nie widać kodu wygenerowanego przez main.php tylko samą strukturę (czyli to co mamy w index.php). To samo dotyczy linków, takich jak ten:
<a href="#" onclick="clickLink()">LINK !!!</a>

Pozdrawiam ! Pawel1503

67
Forum / Odp: Informacje od Moderatorów
« dnia: Maj 17, 2011, 15:11:04 »
No niestety domyśliłem się ;(

68
Forum / Odp: Informacje od Moderatorów
« dnia: Maj 17, 2011, 14:56:35 »
Ja dostałem na PW nie od moderatora tylko z 'automatu' >:(
EDIT: Co nie zmienia faktu że linku i tak nie było :D

69
Forum / Odp: Informacje od Moderatorów
« dnia: Maj 17, 2011, 14:50:44 »
Można by jeszcze dać linka do topiku na którym się zlamiło przy treści ostrzeżenia ? :P

70
Forum / Odp: Informacje od Moderatorów
« dnia: Maj 17, 2011, 13:22:03 »
A że tak się może zapytam, jest to po jakimś czasie, usuwane czy cuś takiego ?

71
Szkółka / Odp: Problem z emulatorem Symbiana
« dnia: Maj 09, 2011, 17:02:50 »
Z własnego doświadczenia też powiem, że emulator często ma niewiele wspólnego z rzeczywistymi urządzeniami (jeszcze mniej, niż te urządzenia między sobą) - jeśli tylko masz jakikolwiek telefon z tym systemem, pisz bezpośrednio na urządzenie.

Tak, mam urządzenie z s60v5. Jeśli to co mówisz jest prawdą, to zostaje tylko testować na fonie :P

72
Szkółka / Problem z emulatorem Symbiana
« dnia: Maj 08, 2011, 20:20:16 »
Witam !
Zainstalowałem sobie Carbide C++ 3.2 oraz SDK Symbiana dla wersji s60v5. Zacząłem coś pisać, i było dobrze, aż do pewnego razu. Przy kompilacji, do pewnego momentu jest dobrze:

PlatSecEnforcement OFF
PlatSecDiagnostics ON
PlatSecProcessIsolation ON
PlatSecEnforceSysBin ON
PlatSecDisabledCaps NONE
     0.000 Thread 00487468 created @ 0x487468 - Win32 Thread ID 0x1734
     0.000 Thread EKern.exe::Supervisor created @ 0x1311c58 - Win32 Thread ID 0x1198
     0.000 Thread EKern.exe::DfcThread0 created @ 0x13128bc - Win32 Thread ID 0x16cc
     0.000 Thread EKern.exe::DfcThread1 created @ 0x1312cec - Win32 Thread ID 0x126c
     0.000 Thread EKern.exe::TimerThread created @ 0x13133dc - Win32 Thread ID 0x16b0
     0.155 Thread EKern.exe::FlashThread created @ 0x1322130 - Win32 Thread ID 0xbdc
     0.175 Thread EKern.exe::MultiMediaCard0 created @ 0x13232cc - Win32 Thread ID 0x16e8
     0.195 Thread EKern.exe::NandThread created @ 0x132e3b4 - Win32 Thread ID 0x1040
     0.215 Thread EFile.exe::Main created @ 0x132f180 - Win32 Thread ID 0x1374
     0.230 Thread EFile.exe::Local-01331208 created @ 0x13314c8 - Win32 Thread ID 0x11b0
     0.240 Thread EFile.exe::LoaderThread created @ 0x1333158 - Win32 Thread ID 0x143c
     0.255 Thread EFile.exe::StartupThread created @ 0x1333774 - Win32 Thread ID 0xa94
     0.405 Thread E32STRT.EXE::Main created @ 0x13390ec - Win32 Thread ID 0xfcc
     0.435 Thread EFile.exe::Local-0133922c created @ 0x13394ec - Win32 Thread ID 0x17bc
     0.445 Thread EFile.exe::Local-013397e0 created @ 0x1339aa0 - Win32 Thread ID 0x378
     0.480 Thread EFile.exe::InitCompleteThread created @ 0x133be18 - Win32 Thread ID 0xc78
     0.545 Thread HALSettings.exe::Main created @ 0x133c3dc - Win32 Thread ID 0x2dc
     0.585 Thread EFile.exe::Local-0133bd20 created @ 0x133bfe0 - Win32 Thread ID 0x1160
     0.670 Assertion failed: Do not call in ISR context
Function: Kern::HalFunction(TInt, TInt, TAny*, TAny*)
     0.670 Assertion failed: Do not call in ISR context
Function: NKern::LockSystem
     0.670 Assertion failed: Do not call in ISR context
Function: NKern::Lock
     0.670 Assertion failed: Do not call from bare Win32 threads
Function: NKern::Lock
     0.670 Assertion failed: Do not call in ISR context
Function: NKern::Unlock
     0.670 Assertion failed: Do not call from bare Win32 threads
Function: NKern::Unlock
     0.670 Assertion failed: Do not call in ISR context
Function: NKern::Lock
     0.670 Assertion failed: Do not call from bare Win32 threads
Function: NKern::Lock
     0.670 Assertion failed: Do not call in ISR context
Function: NKern::Unlock
     0.670 Assertion failed: Do not call from bare Win32 threads
Function: NKern::Unlock
     0.720 Thread domainSrv.exe::Main created @ 0x133ce34 - Win32 Thread ID 0x360
     1.755 Thread SYSSTART.EXE::Main created @ 0x136dad8 - Win32 Thread ID 0x504
     1.770 [STRT][S]: [TIMESTAMP] (17:12:38.763750 us) Begin S60 startup
     1.965 Thread centralrepositorysrv.EXE::Main created @ 0x133fad8 - Win32 Thread ID 0x12dc
     2.340 [STRT][S]: [INFO]: Adaptation time limit = 30000000 us
     2.340 [STRT][S]: [INFO]: Monitoring time limit = 60 s
     2.340 [STRT][S]: [INFO]: Startup completion time limit = 20 s
     2.375 [STRT][S]: [INFO]: Creating start list from file 'Z:\resource\starter.RSC'
     2.375 [STRT][S]: [INFO]: Initializing Feature Manager
     2.520 Thread FeatMgrServer.exe::Main created @ 0x133ffd4 - Win32 Thread ID 0x1628
     2.880 Thread ecomserver.EXE::Main created @ 0x1340b9c - Win32 Thread ID 0x158c
   

Tutaj zatrzymuje się na dłuższą chwilę i potem jest:

30.450 ** ECOM: error Impl UID 2A, I/F UID 101F8650 DLL Editor Base Provider duplicating I/F 101F8652 DLL Edit Menu Provider
    30.455 ** ECOM: error Impl UID 10281F96, I/F UID 101F8650 DLL Rotator Base Provider duplicating I/F 101F8652 DLL Rotator Menu Provider

Po kilkudziesięciu sekundach pojawia się w końcu sam emulator, z tym że wciąż miga, jednym słowem jest taki, jak na screenie. Gdzieś wyczytałem że może pomóc wyłączenie DEP - niestety nie pomaga. Reinstalacja SDK też nie pomogła.

Windows 7

Pozdrawiam ! Pawel1503

73
Szkółka / Odp: SFML - jak to jest z licencją ?
« dnia: Kwiecień 27, 2011, 21:48:00 »
Okej, dzięki, pozdrawiam !

74
Szkółka / Odp: SFML - jak to jest z licencją ?
« dnia: Kwiecień 27, 2011, 21:02:08 »
Xirdus, oglądałem sobie tę stronkę już żeby nie było :P. Chodzi mi tylko o to że gąszcz tych licencji (BSD, LGPL, zlib) napawa mnie obawą, czy gdzieś nie ma jakiegoś haczyka :P. Zezwalają na to, co pisałem na początku czy nie ?

75
Szkółka / SFML - jak to jest z licencją ?
« dnia: Kwiecień 27, 2011, 20:44:13 »
Witam !

Chciałbym się zapytać, czy biblioteki które używa SFML, są dostępne do darmowego użytku komercyjnego bez udostępniania źródeł.

Pozdrawiam ! Pawel1503

Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 ... 35