Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Pawel1503

Strony: 1 [2] 3 4 5 6 ... 35
16
Compo i bitwy / Odp: Compo - maj AKTUALIZACJA 2.0 Bez ograniczeń
« dnia: Maj 05, 2012, 16:48:22 »
Snakes

Download: http://speedy.sh/aJxcR/Snakes.exe

Wszystkie informacje znajdziecie w menu, zakładka "Informacje" i "Jak w to grać ?". W wielkim skrócie jest to gra podobna do snake'a z jednym istotnym dodatkiem. Resztę zobaczycie po ściągnięciu :). Zapraszam !

EDIT: Zaktualizowałem link, przekompilowałem w trybie multi-threaded więc gra nie będzie wymagała dodatkowych dll'ek.

17
Compo i bitwy / Odp: Compo - maj AKTUALIZACJA 2.0 Bez ograniczeń
« dnia: Maj 05, 2012, 13:25:50 »
Może i tak, pierwszy raz biorę udział to w sumie bez sensu się wypowiadam.

18
Compo i bitwy / Odp: Compo - maj AKTUALIZACJA 2.0 Bez ograniczeń
« dnia: Maj 05, 2012, 11:47:31 »
Przeczytajcie regulamin. Pisze przecież że linki wstawiamy w tym wątku.

Moja gra jest już na ukończeniu. Kilka poprawek i daje linka :)

19
Ogre3D / Odp: Ogre 3D parę pytań
« dnia: Maj 04, 2012, 11:02:11 »
Ale jesli chcesz sie zajac programowaniem na powaznie to trzeba znac ang.

Najpierw to trzeba nauczyć się Polskiego -,-

Cytuj
Witam

dopiero zaczynam się zagłębiać w świat Ogre i mam kilka pytań :

1. Ponieważ korzystam narazię s (!) tego kursu  http://informatyka.wroc.pl/node/742?page=0,1 to moje pytanie jest takie czy można ustawić renderowania na nowszy directx, czy będzie jakaś różnica w grafice jakieś skoki wydajności

2. Czy można dodać własne komponęty takie jak FMOD itp.

3. Czy znacie jakiś dobry kurs Ogre po polsku



i nie interesują mnie odpowiedz jak się chce to można ( to w ogóle jest nielogiczne )

20
Irrlicht / Odp: Irrlicht, problem z metodą getPosition()
« dnia: Marzec 21, 2012, 18:07:54 »
O kurde, dopiero teraz skumałem o co chodzi... w klasie Terrain zdefiniowałem X i Y, a potem się dziwiłem że nie działa :)

Dzięki Karol za naprowadzenie i rozwiązanie problemu :)

21
Irrlicht / Odp: Irrlicht, problem z metodą getPosition()
« dnia: Marzec 21, 2012, 17:39:08 »
Działa !

Dziękuje bardzo za pomoc :)

22
Irrlicht / Odp: Irrlicht, problem z metodą getPosition()
« dnia: Marzec 21, 2012, 17:18:47 »
Nie działa, błąd ten sam co w pierwszym poście.

23
Irrlicht / Irrlicht, problem z metodą getPosition()
« dnia: Marzec 21, 2012, 16:59:51 »
Błąd jest na 85% spowodowany brakiem wiedzy na temat szablonów, ale nie mam teraz za bardzo chęci ani czasu żeby zgłębiać to zagadnienie. Dlatego proszę was o małą pomoc.

Otóż próbuję pobrać aktualną pozycję kamery:

core::stringw debugInfo;
debugInfo = mSceneManager->getActiveCamera()->getPosition().X; // X podkreślone na czerwono: #define X 70, expected a member name.

Natomiast w logu jest coś takiego:

Cytuj
game.cpp(77): error C2059: syntax error : 'constant'
game.cpp(78): error C2039: 'mDebugInfo' : is not a member of 'irr::core::vector3d<T>'
1>          with
1>          [
1>              T=irr::f32
1>          ]

Szukałem po googlu i po examplach z sdk. W jednym z przykładów znalazłem str.append(core::stringw(cam->getPosition().X)); które... również nie działa.

Czuje się jak ostatni lamer ale trudno :( Pozdrawiam !

24
Szkółka / Odp: Box2D, jak to jest w końcu z tymi jednostkami ?
« dnia: Luty 07, 2012, 13:58:53 »
Problem rozwiązany :). Jak zwykle była nim nieznajomość praw rządzących silnikiem a mianowicie tym, że w przeciwieństwie do SFML'a, gdzie środek sprita to domyślnie punkt 0,0, w boxie jest to środek rzeczywisty. I dlatego mi się sypało wszystko. Wystarczyło proste sprite.SetCenter(width/2, height/2) i wszystko zaczęło działać :)

Dzięki wszystkim za pomoc, pozdrawiam :)

25
Szkółka / Odp: Box2D, jak to jest w końcu z tymi jednostkami ?
« dnia: Luty 06, 2012, 23:57:10 »
I jak zwykle nie można edytować postu...

Szukam jeszcze po przykładach wykorzystania boxa z SFMLem (bo to jego używam) i nie mogę skumać jednego. W każdym przykładzie mam coś w stylu define PixelPerMeter 30, ok. Tylko nie wiem na jakiej zasadzie to działa bo ok, definiujemy ilość pikseli na metr ale nigdzie nie przekazujemy tego silnikowi fizycznemu tylko od razu sie to wykorzystuje przy zamienianiu pikseli na metr. Nic w rodzaju world.setScale. Może mi ktoś to wytłumaczyć ? Skąd box wie jaka jest skala ?
 

26
Szkółka / Odp: Box2D, jak to jest w końcu z tymi jednostkami ?
« dnia: Luty 06, 2012, 19:27:05 »
http://box2d.org/ Jak wół na ich stronie głównej -.-

Nie. W mojej aplikacji ta konwersja w ogóle się nie sprawdziła. Przykładowo mając obrazek o wymiarach 150x15 pikseli, po zamianie na metry czyli 150*0.02 i 15*0.02, symulacja odstawiała cyrki.

27
Szkółka / Box2D, jak to jest w końcu z tymi jednostkami ?
« dnia: Luty 06, 2012, 19:14:14 »
Dawno tu nic nie pisałem więc witam ponownie :)

Ostatnio piszę gierkę w której wykorzystuje silnik fizyczny Box2D. Od razu powiem że wykorzystuje wersje 2.0.1, trochę starą, ale to najwyższa, jaką mogłem skompilować pod VC2008 ( a tego muszę używać ). Do tej pory jakoś udawało mi się rozwiązać większość problemów, ale stanąłem przed pewną barierą.

Otóż wiem, że Box2D wykorzystuje zamiast pikseli metry. Mam tylko jedno proste pytanie: jak ustawić ile pikseli przypada na jeden metr. Szukałem po forach, nic rozsądnego nie znalazłem. W pliku b2Settings nie znalazłem czegoś, co powinno być według jakiegoś topiku z forum a mianowicie czegoś takiego jak b2UnitsPerMeter (jakoś tak, nie pamiętam dokładnie). Zapewne wynika to ze starszej wersji silnika.

A jeśli nie można ustawić (w co wątpię) to mógłbym się chociaż dowiedzieć jaki jest domyślny współczynnik żeby można było sobie ładnie przeskalować.

Pozdrawiam !

28
Projekty zaawansowane / Odp: Hydraulik 1.1
« dnia: Listopad 24, 2011, 19:27:29 »
Hydraulik v1.1

Główne zmiany i nowości:
   
  • dodanie nowego typu rury – pompa. Jej zadaniem jest spowolnienie płynięcia wody o jakieś 2, 3 sekundy. Dzięki niem zyskujemy dodatkowy czas gdy woda płynie, a rury są jeszcze nieułożone ;) .
  • najwyższy wynik. Możemy sprawdzić ile punktów zdobyliśmy maksymalnie w ciągu gry.
  • poprawienie błędu w menu głównym. Polegał on na tym, że mimo iż opcji było trzy, to można było zauważyć, jak znacznik pokazuje jeszcze czwartą :)
 
Link do ściągnięcia: http://pawel1503.cba.pl/index.php/pobieralnia-2/


Więcej informacji na devBlogu: http://pawel1503.cba.pl

Pozdrawiam ! Życzę miłego grania :)
   

29
Programowanie grafiki / Odp: Kompilacja pod linuxa.
« dnia: Listopad 23, 2011, 17:25:01 »
Okej, a więc sprawa wygląda następująco. Poprawiłem dwa pliki w których był błąd z kodowaniem - po przekonwertowaniu na UTF-8 i wpisaniu polskich znaków jeszcze raz, zadziałało. Nadal jednak występuje błąd "sf::Event::MouseButton is not a class or namespace". W etc też jest wszystko. Polecenie które wpisuje:

g++ Board.cpp Field.cpp GUI.cpp Logger.cpp LoggerManager.cpp main.cpp Menu.cpp Resources.cpp Time.cpp Timer.cpp Window.cpp -Wall -lsfml-system -lsfml-window -lsfml-graphics

30
Programowanie grafiki / Kompilacja pod linuxa.
« dnia: Listopad 23, 2011, 13:56:55 »
Hej !

Od dawna próbuje skompilować mojego Hydraulika tak żeby chadzał na linuxie. Próbując skompilować w taki sposób:

g++ -c main.cpp

mam masę powtarzających się błędów:

error: ‘sf::Event::MouseButton’ is not a class or namespace
error: converting to execution character set: Błędny lub niepełny znak wielobajtowy

I teraz pytanie do Was: co z tym zrobić ? Google za bardzo nic nie mówi na ten temat. Na windowsie wszystko ładnie się kompilowało. Ja wiem, że windows to nie linux ale po raz pierwszy to robię :)

Pozdrawiam !!!

Strony: 1 [2] 3 4 5 6 ... 35