Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - .c41x

Strony: 1 [2] 3 4 5 6 ... 17
16
Visual Studio / Odp: Brak źródła problem w visual studio
« dnia: Październik 29, 2016, 10:48:44 »
W call stacku widać, że to ntdll.dll, więc źródła nigdy nie zobaczysz. A tak w ogóle to raczej problem jest w twoim kodzie, a nie z samym Visual Studio.

17
Produkcja / Odp: Projekt open source a mikropłatności
« dnia: Sierpień 29, 2016, 20:38:04 »
@Avaj: czy jakakolwiek gra offline ma mikropłatności?

Jeśli nie zrobisz jakiegoś (niechcąco oczywiście) backdoora to nie powinno to zmniejszyć bezpieczeństwa transakcji.

Co do kopii, to bardzo możliwe, że komuś ułatwisz zadanie, a rację w przypadku plagiatu egzekwować będzie trudno.

18
Webowe / Odp: HTML5, canvas, jak do tego podejść?
« dnia: Sierpień 02, 2016, 19:30:36 »
Jak najbardziej Canvas to dobre rozwiązanie, podobny use-case jak twój: realtimeboard (używa właśnie Canvas). Ostatnio sam się zastanawiałem nad biblioteką do wyświetlania takich rzeczy na ekranie do swojego projektu, brałem pod uwagę takie oto:

- https://d3js.org/  CSS + SVG
- http://www.cytoscape.org/what_is_cytoscape.html

ostatecznie wybrałem lżejsze jQueryUI, właśnie dlatego że zrezygnowałem z ficzeru strzałek :)

19
Inne / Odp: Podejście do debugowania aplikacji w OpenGL
« dnia: Lipiec 24, 2016, 12:13:40 »
Jeśli nie chcesz osobnego programu do debugowania to podstawą jest to rozszerzenie (jest w core 4.0): https://www.opengl.org/registry/specs/ARB/debug_output.txt

20
C++ / Odp: No matching function for call to FuncB
« dnia: Maj 28, 2016, 11:33:22 »
Naprawdę klasa, która dziedziczy po bazowej w tym przypadku nie jest także ta bazową?
objB nie może być automatycznie przekonwertowany na ClassA**. Sam wskaźnik do klasy pochodnej jest automatycznie konwertowany do klasy bazowej, ale wskaźnik do wskaźnika to już co innego. Teoretycznie możesz zkonwertować to tak: FuncB((ClassA**)&objB), ale takie haki wyglądają bardzo podejrzanie :)
Jeśli interesuje cię dlaczego taka konwersja jest nielogiczna/potencjalnie niebezpieczna to zastanów się nad takim kawałkiem kodu:
ClassB* objB = new ClassB();
ClassA** p = &objB; // zakładam że to zadziała automatycznie
*p = new ClassA();
objB->foo(); // ups

21
Linux / Odp: Jaki Linux na starszy sprzęt
« dnia: Maj 27, 2016, 20:04:03 »
Na trochę słabszej konfiguracji dobrze działa Lubuntu.

22
Szkółka / Odp: emacs i pliki - #plik.cpp# - jak sie pozbyc ?
« dnia: Marzec 19, 2015, 20:34:18 »
wycinek z mojego configa:

(setq-default make-backup-files nil)
(setq-default auto-save-default nil)

23
Przy tracowaniu np. jednej sfery będzie tyle passów/RT że wątpię czy to ma sens. Obstawiam że liczenie przecięć siatki na CPU było by szybsze i nieporównywalnie mniej pamięciożerne. Wyobraź sobie renderowanie sceny gdzie każdy piksel w screen space renderuje i sampluje co najmniej jeden taki render target... większość pikseli ma inny wektor normalny i pozycję, co za tym idzie: unikalny bufor RT.

Tak swoją drogą uproszczona wersja tej techniki jest w użyciu kilkadziesiąt lat pod nazwami * mapping, z tym że w kroku 2 te "różne miejsca" to np. scena z kamery światła (w shadow mapping).

* np. shadow mapping, sphere mapping, reflection mapping

24
W pracy aktualnie Win.
W domu Win do przeglądania internetu i słuchania / tworzenia muzyki + Debian do (prawie*) tego samego co Win + programowania.
Wg. mnie Linux to jedno wielkie IDE do programowania i dla mnie jest dużo wygodniejsze niż Win: instalowanie libek jedną komendą w konsoli i mogę używac, na samą myśl o ściąganiu i instalowaniu jakiegokolwiek third-party lib pod Win i konfigurowanie tego w VS odechciewa mi się. Aktualnie używam Emacsa + CMake, ale bywało różnie (NB, Eclipse), teraz jest od groma różnych IDE, które już są używalne (lub lepsze / stabilniejsze) w podobnym stopniu jak VS. Jeśli pisałem (w pracy czy dla siebie) coś webowego to tylko pod Linuxem - jeśli to nie ASP to nie wyobrażam sobie innej opcji - konfigurowanie serwera na Win to koszmar.

* poza softem, który nie działa na Linuxie, np. Ableon.

25
Serwis / Odp: Artykuły
« dnia: Maj 18, 2014, 21:10:36 »
Mam kopię artykułów Warsztatu2B sprzed 8 lat. Nie wiem czy cię interesują artykuły z aż tak starego Warsztatu, ale nie zaszkodzi wrzucić ;)

Plik "kopia.warsztat2b.2006.zip" tutaj*:

https://drive.google.com/folderview?id=0BwXattZgBCAQMDAyOWYxYWItMjI1NC00NWFiLTg2MmUtOTVlOGI5NTIxOWEz&usp=drive_web&hl=en

(* Nie wiem jak dać link do pojedyńczego pliku w google docs, więc daję do całego katalogu...)

26
C++ / Odp: Funktory - porównanie
« dnia: Luty 09, 2014, 00:56:42 »
Powiedzmy, że mam klasę która generuje eventy i do której inne klasy mogą się rejestrować / wyrejestrować aby otrzymywać / nie otrzymywać tych eventów. Wiem że istnieje wzorzec obserwatora, ale ja nie chcę wymuszać na klasach rejestrujących się by dziedziczyły po jakiejkolwiek innej klasie.

Przekazuj razem z eventem jakiś identyfikator/klucz i nim porównuj.

27
Dyskusje / Odp: Mantle dostępne.
« dnia: Luty 04, 2014, 20:42:46 »
Taką listę to masz w każdej DLLce. ;) Do tego nawet z ilością argumentów (której tutaj nie podali).
Tak, tylko że wcześniej tej DLL-ki nie było, bo to pierwsza wersja sterowników z Mantle. Dla mnie to pierwsze konkretne info o tym API, poza marketingowym gadaniem.

29
Inne / Odp: Kompilator C++ jako bilbioteka
« dnia: Październik 20, 2013, 23:25:48 »
Coś kombinujesz niedobrego... możesz uruchomić z linii poleceń kompilator, a to czy będzie to kompilator zainstalowany w systemie, czy ten z twojego folderu to nie ma znaczenia. Jeśli chcesz mieć w 100% wbudowany kompilator, to pobierz źródła GCC i się podepnij. Licencja GCC nie zabrania ci komercyjnego użycia, wymaga tylko żeby kod twojego programu był otwarty.
Tak na marginesie, ciekawym (i bardzo kompaktowym/szybkim) rozwiązaniem może* być TCC (http://bellard.org/tcc/). W źródłach jest ciekawy przykład, który może cię zainteresować: libtcc_test.c

*to kompilator C, a nie C++

30
OpenGL / Odp: [GLSL] Funkcja noise - wydajność
« dnia: Luty 06, 2013, 22:30:57 »
Ja nigdy nie miałem do czynienia z kartą na której to działa :)

Strony: 1 [2] 3 4 5 6 ... 17