Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Krzysiek K.

Strony: 1 ... 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 ... 865
121
Branża / Odp: Skullstone needs your vote!
« dnia: Wrzesień 02, 2015, 11:54:40 »
Cytuj
Za urbandictionary.com: "a word used to express feelings of tiredness, boredom, or frusteration."
Pijam koźlaki, ale dobrym IPA nie pogardzę :)
Gdyby to było rozwiązanie, to by było zbyt proste.

Cytuj
No widzisz, ale w Stonekeep kierujesz jedną postacią, a nie czterema :)
Na początku. Potem dołącza do Ciebie krasnolud. A potem drugi i trzeci. A potem jedni odchodzą, inni przychodzą, ze w sumie wyjdzie przynajmniej 8 postaci.

Cytuj
Tylko szkoda by mi było robić coś, co na pierwszy rzut oka przypomina inną grę.
No to pochwal się co robisz, to znajdziemy 15 podobnych. ;) Pozostaje tylko nic nie pisać. :)

122
Branża / Odp: Skullstone needs your vote!
« dnia: Wrzesień 02, 2015, 11:12:49 »
Nie chcę Wam psuć humoru, ale za bardzo kopiujecie grę Grimrock ;)
Bah! A Grimrock skopiował Stonekeepa. I niezliczone zastępy innych gier tego typu. Na dobrą sprawę to swego czasu bodajże wszyskie niejapońskie RPGi robiło się w takim stylu.

(a kto zgadnie o co chodzi z tym "Bah!" temu piwo albo plusa co najmniej)

Cytuj
Jak zrobili Grimrock 2 to była jakaś nowość, że można z tą samą mechaniką chodzić po powierzchni, a nie tylko w płaskich podziemiach.
Nowość? Ponad 20 lat temu na Amidze grałem w Ishar 3 i tam dokładnie z taką samą polową mechaniką łaziło się po otwartym terenie wyspy, miasta, tudzież innych lokacji do których nie doszedłem. :)

To jest po prostu pewien podgatunek RPG, więc nie widzę nic złego w robieniu gier w tym formacie. Zresztą, sam bym chętnie coś takiego zakodował. Przynajmniej nie jest to pięćsetny modern FPP shooter. :)

123
Konfigurator / Odp: PC do 4K
« dnia: Sierpień 31, 2015, 13:52:26 »
Jeśli to są Twoje intra, to za 4k PLN się nie złoży. :D
To dziwne, bo robię je na lapku którego kupiłem za 3k cztery lata temu. :) Co prawda chodzą u mnie płynnie tylko w rozdziałce 640x480, ale zawsze. :)

124
Produkcja / Odp: Darowizny
« dnia: Sierpień 31, 2015, 13:20:51 »
Ciekawe czy forum internetowe jest uznawane za miejsce publiczne ;)
Bardziej mnie ciekawi jak zamierzasz na forum gotówkę zbierać. ;)

125
Produkcja / Odp: Darowizny
« dnia: Sierpień 31, 2015, 13:12:48 »
Cytuj
Czy sprawa doczekała się jakiegokolwiek finału - nie wiem, nie wiem, czy powstał nawet formalny projekt tych zmian i jeśli tak, to czy został przepchnięty/odrzucony.
Wystarczy poszukać. Ostatnia zmiana ustawy o zbiórkach publicznych wyszła w 2014, więc coś tam pozmieniali, ale wygląda na to że dotyczy ona zbierania darów i gotówki w miejscach publicznych. Czyli nie dotyczy ani Internetu, ani płatności bezgotówkowych. Dobrze wiedzieć. :)

126
Konfigurator / Odp: PC do 4K
« dnia: Sierpień 31, 2015, 11:34:30 »
Ej, zaraz, "PC do 4k" to ma być "do 4000zł" czy "do 3840x2160"?
Pewnie do oglądania scenowych intr 4 kB. ;)

127
Produkcja / Odp: Darowizny
« dnia: Sierpień 31, 2015, 11:33:23 »
Jeżeli chodzi o:
- darowizny - Nie było jakiejś tam ustawy o zbiórkach publicznych i wymaganej zgody jakichś urzędów? W przypadku zbiórki publicznej w Internecie najprawdopodobniej trza by zgodę od jakiegoś ministra.
- sprzedaż elektroniczną - Warto pamiętać o VAT w Europie i systemie MOSS.

128
Tworzenie silników / Odp: Dodanie języka skryptowego do silnika.
« dnia: Sierpień 31, 2015, 11:30:56 »
Ja ze swojej strony mogę:
- polecić Squirrela - bardzo mocno pachnie Lua, tyle że ze składnią bliżej C/C++
- odradzić Angel Code jeśli myślisz o przenośności - Angel Code jest nafaszerowany różnymi trikami ze stosem i pamięcią zależnymi od platformy

129
Poszukuję / Odp: Poszukuję... Scenarzysty?
« dnia: Sierpień 28, 2015, 17:29:23 »
Bo jest za wolny :)
Zwykle raczej niewygodny i/lub nie robi tego, co akurat mi potrzeba.

130
Poszukuję / Odp: Poszukuję... Scenarzysty?
« dnia: Sierpień 28, 2015, 16:52:10 »
assetów? a nie przypadkiem ze wszystkim, z kodem włącznie?
Kod oczywiście też, ale używanie cudzego kodu, poza klasycznymi bibliotekami, zdarza mi się niezmiernie rzadko.

131
Poszukuję / Odp: Poszukuję... Scenarzysty?
« dnia: Sierpień 28, 2015, 13:14:23 »
Cytuj
Nie pamiętam dokładnych licencji, ale zawsze patrzyłem czy mogę z czegoś korzystać. Większość assetów pozwala na zastosowania niekomercyjne.
Dlatego ja przy chomikowaniu assetów tych Non-Commercial, Share-Alike i GPL w ogóle nie ściągam ani nie rozważam.

132
Poszukuję / Odp: Gra ukryte obiekty, potrzebna pomoc programisty
« dnia: Sierpień 24, 2015, 10:58:40 »
Może warto do tego celu nieco Unity albo Flasha samemu ogarnąć? Skoro jesteś na studiach, to może się to w portfolio przydać.

133
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: CosmoVirus!
« dnia: Sierpień 23, 2015, 17:50:58 »
Cytuj
Jakieś opinie, sugestie? :)
Jak dla mnie wygląda spoko. Narzekanie na brak talentu/zmysłu/grafika możesz schować głęboko do szafy, bo widać że świetnie Ci idzie w tej roli. :)

Cytuj
Liczę, że uda mi się ją opublikować na steamie za darmo do pobrania.
Czemu za darmo? Jeśli będzie fajne, albo chociaż zjadliwe, to parę dolarów możesz spokojnie wziąć.

A tak swoją drogą, to może jakieś parę słów o samej grze? O co będzie chodziło, itp. :)

134
Szkółka / Odp: Okreslanie wspoliniowosci trzech punktow.
« dnia: Sierpień 22, 2015, 00:46:33 »
Cytuj
Metoda z prostą pod postacią Ax+By+C = 0 też jest obarczona błędem precyzji, jak w zasadzie każda gdzie stoi znak równości.
Nie jest, bo w tym przykładzie współrzędne są całkowite, jak wynika z przykładowego kodu w pierwszym poście.

135
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Swimming Teddybears
« dnia: Sierpień 21, 2015, 22:57:16 »
Cytuj
Ale zanim wrzucę na google play, trzeba jeszcze porobić reklamy, fb, ranking i może tryb online. No i dorysować inne zwierzątka, żeby dać ludziom szanse wydawania pieniędzy w sklepie :)
Słowem: grę masz skończoną i zostało tylko pozostałe 90% roboty. ;) Też to przerabiałem. Gra zrobiona na jamie w 7h a potem 2 tygodnie zarywania nocy właśnie na tego typu rzeczy. :)

Strony: 1 ... 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 ... 865