Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - intoxicate

Strony: 1 ... 26 27 28 29 [30]
436
Gry / Odp: Odmłodzenie Afterfalla
« dnia: Październik 22, 2008, 20:40:40 »
http://www.nicolas-intoxicate.com/
został uruchomiony devlog studia Nicolas Intoxicate.

Będziemy tam pisać o róóóżnych rzeczach, wszystkich serdecznie zapraszam do czytania.

437
Literatura / Odp: Książka o projektowaniu gry
« dnia: Październik 17, 2008, 16:38:15 »
jak brales udzial przy malych tytulach od poczatku do konca na konsole, badz przy jakims AAA to chetnie kupie.

powodzenia i milego pisania!

438
Design / Odp: Jak zrobić: klon esenthela, ultim underworld itp?
« dnia: Październik 07, 2008, 20:18:19 »
Ciezko by bylo wytlumaczyc to o co prosisz. Trza by z 3 strony tekstu pisac. Zrob jak najszybciej prototypy, by zauwazyc jakie informacje beda potrzebne dla programistow (design). Kolejne prototypy - kolejne informacje (redesign) Pozniej zacznij kodzic podstawowe edytory - zdobedziesz podstawowa wiedze potrzebna do dalszego rozwoju. Tak naprawde zadna ksiazka/osoba nie da Ci informacji na dloni - potrzebne jest doswiadczenie.

Ja zadal bym Tobie jedno pytanie: czy w cos takiego ktos chcialby zagrac? kupic i zagrac?  Jesli oczywiscie gra w zamysle ma byc komercyjna.

Cytuj
Co Wam przychodzi na myśl na widok powyższych obrazków w kontekście stworzenia podobnej gry?
hardcore

439
Oferty pracy / Nicolas Intoxicate - praca dla programistów!
« dnia: Październik 06, 2008, 14:39:41 »
Nicolas Intoxicate poszukuje programisty AI!

Miejsce pracy:
– Dąbrowa Górnicza

Zakres obowiązków:
– programowanie sztucznej inteligencji postaci występujących w grze (AI)

Wymagania:
– bardzo dobra znajomość C++, projektowania, programowania obiektowego,
– znajomość zagadnień sztucznej inteligencji,
– znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej,
– umiejętność kreatywnego myślenia,
– umiejętność pracy w zespole.

Mile widziane:
– znajomość języków skryptowych (LUA, Python, MaxScript),
– znajomość bibliotek Boost, STL.
– doświadczenie zawodowe.

Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i obowiązków
- Pracę przy tworzeniu unikalnej i ambitnej produkcji
- Przyjazną i kreatywną atmosferę w bardzo dobrych warunkach pracy
- Ciągły rozwój swoich umiejętności
- Pomoc w przeprowadzce
- Zdrowy tryb życia Wink

Jeśli zatem masz odpowiednie umiejętności i chcesz pracować nad grą z najwyższej półki, zapraszamy do wysłania CV i swojego portfolio na adres: a.koloska(at)nicolasgames.pl z tematem "Programista AI - praca w siedzibie firmy".

440
Gry / Odp: Odmłodzenie Afterfalla
« dnia: Październik 05, 2008, 18:15:54 »
Cytuj
skoro mowa o budzecie rzedu milionow to czemu 'tylko' unigine?
- zaden silnik na rynku nas nie usatysfakcjonowal. (w tym UE3)
- Unigine znamy
- Unigine rozwijamy juz od paru miesiecy
- nie mamy czasu na pisanie wlasnego silnika
- od Ruskich mamy support jaki sobie zyczylismy

Chyba wystarczy? Choc jest jeszcze masa rzeczy.
 

Cytuj
Zwykle trzeba to poprzeć czymś silniejszym. Choć pewnie nie zawsze.
PC = masz hajs - dostaniesz wszystko.

Cytuj
W jakimś artykule jest: "Naszym wyborem jest Unigine (bo mało znany, więc mamy pewność, że żadna gruba szycha go nie kupi)".
to bylo dawno temu - gdy firmy wykupywaly roznego-rodzaju enginy i byl to JEDEN z powodow, wyciagniety z kontekstu.

Cytuj
W silniku paradoksalnie, najwazniejsza sa narzedzia, nie lista feature'ow. Unigine'a nie uzywalem, wiec sie nie wypowiadam, ale na stronie chwala sie raczej technikami cieniowania niz dobrym toolchainem, co u mnie od razu zapala czerwona lampke.
Dlatego Unigine bo mamy do niego narzedzia. = Unigine rozwijamy juz od paru miesiecy

Ale oczywiscie - Wy wiecie wszystko lepiej :)

Oczywiscie jest ryzyko, wszedzie jest ryzyko, ale cos za cos - alternatywy sa, jestesmy przygotowani 'w razie W'

Wybor silnika = potrzebny silnik spelniajace pewne wymagania typu gry jaka sie robi... nie jest to wcale proste.

441
Oferty pracy / Nicolas Intoxicate - praca dla grafików 3d!
« dnia: Październik 03, 2008, 18:16:54 »
Nicolas Intoxicate poszukuje grafika 3d!

Miejsce pracy:
- Dąbrowa Górnicza ( w takiej willi )

Wymagania:
- biegłe posługiwanie się narzędziami: 3d max, photoshop
- znajomość zagadnień z zakresu gameartu przy tworzeniu geometrii i textur na potrzeby gier next-gen
- wyczucie formy, trzymanie spójności graficznej tworzonych prac, umiejętność pracy w grupie
- kreatywność

Zakres obowiązków
- modelowanie i teksturowanie itemów gry (wszystkie 'zapełniacze' i przedmioty w grze)

Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i obowiązków
- Pracę przy tworzeniu unikalnej i ambitnej produkcji
- Przyjazną i kreatywną atmosferę w bardzo dobrych warunkach pracy
- Ciągły rozwój swoich umiejętności
- Pomoc w przeprowadzce
- Zdrowy tryb życia ;)

Jeśli zatem masz odpowiednie umiejętności i chcesz pracować nad grą z najwyższej półki, zapraszamy do wysłania CV i swojego portfolio na adres: a.koloska(at)nicolasgames.pl z tematem "Grafik 3d Envrio - praca w siedzibie firmy".

Praca tylko i wyłącznie na miejscu w siedzibie firmy. Wszelkie szczegóły odnośnie przeprowadzki, samego dojazdu do firmy, mieście Katowice, Sosnowiec, Zabrze, Gliwice, Dąbrowa Górnicza - można ode mnie dostać.

442
Gry / Odp: Odmłodzenie Afterfalla
« dnia: Październik 03, 2008, 17:25:34 »
Cytuj
Po prostu nie chciałbym aby gdzieś po drodze pojawiły się problemy i aby Afterfall nie stał się zawieszony
jak narazie nie ma takiej opcij. Gdy powstanie powazny problem wprowadzimy nasze critical backup plany.  Zreszta.. zobaczysz jak Nicolas za pol roku urosnie w sile - nie tylko w polsce.

Jeszcze mozna tu dodac jedna rzecz - wydawcy, ktorzy sa bardzo zainteresowani licencjonowaniem produktu.. co jest dziwne - w tak wczesnej fazie produkcji. Gdy pokazywalismy to co zrobilismy przez pare tygodniu w Lipsku na spotkaniach biznesowych - nikt nie mogl uwierzyc ze tyle udalo nam sie zrobic. Dodac do tego trzeba ze pomysl, koncepcja i wszystko inne zwiazane z 'tru rpg' rowniez wszystkim sie spodobala. To wszystko wiaze sie z przyplywem ofert odnosnie Afterfalla do Tomasza Majki. Oczywiscie trzeba sie liczyc z tym ze motywacja takich ludzi jak my po dostaniu studia, sprzetu, licencji - miejsca do pracy i konkretnych plac jest ogromna, ale w calosci projektu taka nie bedzie... ale na to tez mamy sposoby ;)

Rozumiem Twoje obawy Doomtrader, ale nic w tym zakresie zrobic nie mozesz - procz czekania :)

443
Gry / Odp: Odmłodzenie Afterfalla
« dnia: Październik 03, 2008, 16:58:42 »
Cytuj
Co do screenów, dolny ciekawy, ale górny, hmmm, myślę, ze na 100% macie jakieś ciekawsze materiały do pokazania niż zbliżenie skrzydeł starego i ledwo widocznego wiatraka Grin
dalismy im sporo materialow, wybrali jakie wybrali. Osobiscie my (developer) nie chcielismy by te screeny zostaly obuplikowane - bo to jest naprawde poczatkowy WIP, gra za miesiac bedzie juz wygladala 2 razy lepiej.

Cytuj
Natomiast uśmiechnąłem sie mimowolnie, gdy przeczytałem, że AF ma być robiony "sprytniej" do Wiedźmina Grin wychodzi więc na to, ze Wiesia robili ludzie jakby to powiedzieć "mało sprytni" Grin z czym trudno się zgodzić, bo gra jest naprawdę poprawnie zrobiona i wstydu polskiej branży GD nie przynosi, oby tylko AF nie był gorszy.
nom, pisalem wyzej o tym 'lansowaniu' sie. Szkoda ze takie teksty kojazone sa z NAMI. No, ale przy piwku z innymi developerami z innych firm raczej jest juz inaczej :P

Cytuj
Wiedzmin akurat byl robiony malo sprytnie, nie ma sie co oszukiwac. Powodow jest wiele, od malej ekipy, przez brak doswiadczenia czesci po brak presji na konkretny termin skonczenia. Paradoksalnie takze dzieki takiej "malo sprytnej" produkcji gra wyszla tak dobra jak wyszla. W kazdym razie sam proces produkcji na pewno mogl pojsc bardziej optymalnie.
Z mojej strony wyglada to tak: Wiedzmin - pierwszy tak ogromny projekt gry w polsce. (z takiej dziedziny)Nikt nie mial na tyle doswiadczenia by go 'pociagnac'. Gdzies trzeba bylo to doswiadczenie zdobyc i pewnie znaczna wiekszosc doswiadczenia chlopaki zdobyly przy samej produkcji Wiedzmina. Tak samo jak my teraz zdobywamy przy Afterfallu. (moze na inna-mniejsza skale, bo mamy tu dziwny podzial rol)

Cytuj
To mi wygląda (oprócz tego małego doświadczenia) bardziej na błędy w zarządzaniu projektem niż samych twórców właściwej gry. A co do doświadczenia, to twórcy AF tez tak naprawdę dopiero zaczynają swoja wielką przygodę w GD.
moim zdaniem na doswiadczenie z kazdej dziedziny - nie tylko zarzadzania.

Tak czy siak wg mnie chlopaka z Wiedzmina sie udalo, zrobili niesamowita produkcje.

Cytuj
Wartość Nicolasa to chyba milion akcji po zecie - tak przynajmniej wynika z tego http://www.nicolasgames.pl/doc/Dokument_Informacyjny.pdf
więc trzy miliony to raczej spora suma
jedna wazna rzecz: my tu nie jestesmy dla pieniedzy wiec tego Ci nie skomentuje, moze ktos z NG to zrobi.

444
Gry / Odp: Odmłodzenie Afterfalla
« dnia: Październik 03, 2008, 15:27:25 »
Cytuj

Źródłem notki są rzekomo informacje z oficjalnej strony Afterfalla, ale tam napisano wyraźnie o 3-letnim wieku projektu. Mam zatem pytanie do II, czy sami redagowaliście w/w notkę i celowo odmłodziliście projekt, czy to ignorancja redaktora Onetu?
Wyraznie pisze w devblogu, ze PRODUKCJA gry Afterfall wystartowala 1 Lipca 2008 roku.

My nie mamy wgladu w to co pisze prasa - jedynie mozemy wysylac prasowki, ktore sa kopiowane i wrzucane na strony. Jesli chodzi o inne media - wysylamy im informacje nt gry, przeprowadzamy wywiad, a media pisza to co chca.

Cytuj
Z tego co pamiętam to chyba intoxicate jakoś tak od razu po utworzeniu studia zdradził że chodzi o 3 mln. złotych. Albo może to w jakimś artykule było?
hehe, jestem ciekaw gdzie takie informacje sie pojawily i kto takie plotki wypuszcza w siec. Informacje o budzecie mam ja, Prezes Nicolas Games i 2 inne osoby, nikt inny ich nie posiada. (nawet wydawcy z ktorymi wspolpracuje Nicolas i ktorym prezentowalismy gre na GC)

Cytuj
Oby im się udało. Bo takie deklaracje to gigantyczne podniesienie samemu sobie poprzeczki i, jeśli nie poparte solidnymi podstawami, podcinanie sobie gałęzi.
racja, najgorsze jest to ze tak bedzie wygladal marketing Afterfalla - my nic w tym temacie zrobic nie mozemy. Podajemy tylko informacje ktore analizowane sa przez PR i puszczane sa dalej. Wiaze sie to nie tylko z presja, ale z wygladem zewnetrznym developerow (w koncu projekt kojazony jest z developerami, a nie osobami z PRu)- z zewnatrz wyglada to tak jak bysmy sie 'lansowali' a wyglada to calkiem inaczej i mega skromnie. Co do Wiedzmina - znalizowany zostal content i jest on prawie 3 razy wiekszy od tego ktory byl stworzony przy Wiedzminie. Ja bym nie porownywal tych produkcji jesli chodzi o ilosc contentu - sa to inne technologie, inne priorytety...no ale media musza z czym porownywac ;/

Cytuj
Prawdopodobnie nigdy nie poznamy dokładnej sumy, ale będzie można oszacować to na podstawie liczby osób pracujących przy projekcie.
poznacie

445
Oferty pracy / Nicolas Intoxicate - praca dla konceptartystów
« dnia: Wrzesień 29, 2008, 14:20:08 »
Nicolas Intoxicate, poszukuje doświadczonych rysowników do pracy nad projektem gry Afterfall.

Proces produkcji postapokaliptycznej, fabularnej gry Afterfall, z dnia na dzień nabiera coraz większego tempa. Z tego powodu Nicolas Intoxicate poszukuje zdolnych rysowników, którzy odpowiadać będą za przygotowanie szkiców koncepcyjnych architektury i świata gry.


Oferowane stanowiska:


Konceptartysta otoczenia i architektury
(enviromental artist) - praca w siedzibie firmy.


Miejsce pracy:
- Dąbrowa Górnicza (blisko Katowic, Sosnowca, Gliwic)

Wymagania:
- solidny warsztat rysunkowy
- rozwinięta wyobraźnia
- umiejętność przedstawienia na rysunku wizji designerów
- doświadczenie przy tworzeniu grafik koncepcyjnych

Mile widziane:
- doświadczenie w branży GameDev
- umiejętność odnajdywania sie w różnych klimatach i stylach graficznych
- umiejętność pracy w grupie

Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- pracę w ambitnym zespole
- pracę w miłej atmosferze
- ciągły rozwój umiejętności
- pracę przy tworzeniu unikalnej i ambitnej produkcji
- możliwość kreatywnego wyrażania siebie przez interpretację designu
- pomoc w przeprowadzce
- zdrowy tryb życia ;)

Jeśli zatem masz odpowiednie umiejętności i chcesz pracować nad grą z najwyższej półki, zapraszamy do wysłania CV i swojego portfolio na adres: a.koloska(at)nicolasgames.pl z tematem "Konceptartysta otoczenia i architektury - praca w siedzibie firm".

Prosimy o załączenie w dokumencie klauzuli o następującej treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie
danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883)


Konceptartysta Itemów/Postaci - praca w siedzibie firmy

Miejsce pracy:
- Dąbrowa Górnicza (blisko Katowic, Sosnowca, Gliwic)

Wymagania:
- solidny warsztat rysunkowy
- rozwinięta wyobraźnia
- umiejętność przedstawienia na rysunku wizji designerów
- doświadczenie przy tworzeniu grafik koncepcyjnych

Mile widziane:
- doświadczenie w branży GameDev
- umiejętność odnajdywania się w różnych klimatach i stylach graficznych
- umiejętność pracy w grupie

Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- pracę w ambitnym zespole
- pracę w miłej atmosferze
- ciągły rozwój umiejętności
- pracę przy tworzeniu unikalnej i ambitnej produkcji
- możliwość kreatywnego wyrażania siebie przez interpretacje designu
- pomoc w przeprowadzce
- zdrowy tryb życia ;)

Jeśli zatem masz odpowiednie umiejętności oraz chcesz pracować nad grą z najwyższej światowej półki zapraszamy do wysłania CV i swojego portfolio na adres: a.koloska(at)nicolasgames.pl z tematem "Konceptartysta Itemów/Postaci - praca w siedzibie firm".

Prosimy o załączenie w dokumencie klauzuli o następującej treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie
danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883)


Oferujemy również niezależnie stanowiska pracy zdalnej dla:
- Konceptartysta Itemów
- Konceptartysta Postaci

Jeśli jesteś zainteresowany prześlij swoje CV i portfolio na adres: a.koloska(at)nicolasgames.pl z tematem "Konceptartysta Praca Zdalna"

446
gratulacje :)

:piwo:

Strony: 1 ... 26 27 28 29 [30]