Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - intoxicate

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 30
31
Gry / Odp: Afterfall Insanity opóźnione
« dnia: Sierpień 12, 2011, 14:48:16 »
Cieszy mnie to, że konsole są dla konkretnych developerów.

32
Design / Odp: Opis misji, narracja itd. (przykłady)
« dnia: Sierpień 09, 2011, 05:31:30 »
jaki typ gry?

33
Dyskusje / Odp: Rynek gier komputerowych problem, praca licencjacka
« dnia: Sierpień 08, 2011, 07:57:43 »
Amazoon.com znajdz sobie ksiazki ktore traktuja o branzy, tak czy siak internet bedzie Ci niezbedny. Zal swoja droga ze profesorki daja Ci taki temat a nie maja pojecia o co chodzi, bo skad maja miec? Wywiady beda Ci potrzebne, ktore sa w sieci.

34
Oferuję / Odp: Grafik z potencjałem poszukuje pracy!
« dnia: Sierpień 08, 2011, 07:54:13 »
Nembutal tylko wiekszosc grafikow bez studiow sztuk pieknych czy innych tego typu od tego zaczyna. Anatomia jest trudna. Znam paru grafikow ktorzy anatomii jeszcze 4 lata temu nie kumali a teraz sa wyjadaczami zarabiajacymi na siebie siedzac w domu

35
Z tego co zrozumiałem (mogę się mylić - jeśli tak to przepraszam) zaczynacie nowe studio, super! Trzymam kciuki!

36
Gry / Odp: Afterfall Insanity opóźnione
« dnia: Lipiec 27, 2011, 13:54:07 »
to wszystko jest jedna wielka sciema ze strony tych firm czy tej firmy. Developerzy boją się o tym mówić bo ktoś im jeszcze koło dupy zrobi. Firmy nie są wypłacalne, ściemniają na lewo i prawo, dodatkowo robią konkretne pranie mózgu developerom, którzy boją się później gamedevu, bo albo są mega wypaleni, albo psychicznie już powinni lądować u psychiatry, albo myślą, że w każdej firmie tak jest.  Było by naprawdę super gdyby w końcu ludzie na kierowniczych stanowiskach w tego typu firmach zdali sobię sprawę, że tak się nie robi. Gdzie tu rozwój? Poprzez crunch i prace za freeko? Poprzez ciągłe zmiany? Poprzez brak planowania i uważania developerów za czystych murzyno-robotów?

Naprawdę było by miło gdyby ktoś w końcu po prostu przysiadł, zobaczył swoje błędy, zanalizował swoje plusy i rozwijał te plusy a do minusów znalazł kogoś innego. Tak czy siak to mało prawdopodobne, jeśli ktoś z zarządku tego typu firm to przeczyta w głowie będzie miał tylko jedno "ale on pierniczy, przecież robie kase, mam fajne projekty, super przyszłość przed sobą niech on się ogarnie lepiej"

Z drugiej strony mogę się mylić, pracowałem tylko w paru firmach w PL, ale z tego co wiem i Nicolas i Frontline miał/ma dobrą ekipę developerów i to ich zawsze najbardziej jest szkoda.

Życzie wszystkim z Frontline by sobie odpoczęli i nie bali się innych firm. Teraz pewnie czeka ich walka o pieniądze, masakra, to się w pale nie mieści.

Zycze również wszystkim kierownikom z tych firm by zrobili sobie rachunek sumienia i coś zmienili, a z tego co mi wiadomo w Nicolas Games jest znacznie lepiej niż parę lat temu - mam nadzieję, że będzie coraz lepiej.

37
Gry / Odp: Afterfall Insanity opóźnione
« dnia: Lipiec 27, 2011, 12:42:32 »
Cytuj
ale jakos nie wierze, ze przejda TCR na PS3.
Może zapłacą Sony za testy i przygotowanie - co kosztuje, ale mogą to zrobić. Ja tam nie wiem kto im tą wersje na xboxa i ps3 robi, ale patrząc choćby na assety nie są przygotowani, ciekawe czy debugger w ogólę tam mają. Pewnie myślą, ze to jest one click w Unrealu. Inna sprawa to czy Sony/MS bedzie chcialo taki produkt - jest maja release date na koniec roku to czemu jeszcze nie ma ich w pegi/esrb, ktore sa wymagane przy submisji do Sony? Patrząc na to ile same procesy organizacyjne/umowy/submisja pomysłu trwają - oni nie mają szans nawet organizacyjnie tego załatwić, chyba, że będą latać do SCEE i SCEA i załatwiać wszystko na miejscu.

38
Poszukuję / Odp: Poszukuję zatrudnienia: storywriter
« dnia: Lipiec 14, 2011, 15:49:56 »
- Angielski potrafisz?
- Grami casualowymi się interesujesz?
- Masz iPhone'a?

39
Poszukuję / Odp: Szukam kogoś z serverem
« dnia: Lipiec 10, 2011, 22:34:27 »
a jak bym Ci zakupil dysk? Odezwe sie na priva najlepiej.

40
Poszukuję / Odp: Szukam kogoś z serverem
« dnia: Lipiec 10, 2011, 22:07:08 »
pi1er - a potrafil bys tam na tym serverze postawic SVNa? :)

41
Poszukuję / Odp: Szukam kogoś z serverem
« dnia: Lipiec 10, 2011, 21:51:11 »
dzieki wielkie ja potrzebuje minimum 10GB niestety. Ja niem pojecia jak na takim serverze zainstalowac SVNA :P

42
Poszukuję / Szukam kogoś z serverem
« dnia: Lipiec 10, 2011, 20:31:00 »
Cześć,

Szukam kogoś kto ma jakiś swój własny amatorski server i mógłby udostępnić mi 10GB miejsca i postawić tam SVNa. Można będzie ograniczyć szybkość sciągania i uploadu do minimum + będę płacił co miesiąc za taką pomoc.

Jak coś mail: andrzejkoloska(_at_)gmail.com


43
Poszukuję / Odp: Ile za zlecenie ilustracji?
« dnia: Czerwiec 29, 2011, 14:13:47 »
Cytuj
jednak jest dla mnie trochę za dużo, skoro tych ilustracji chciałbym mieć kilka :) :) Parę tysięcy wyrzucić na hobby to musiałbym zarabiać trzy razy tyle, ile w tej chwili :)
Kwestia dogadania sie, najlepiej stworz jeden dokument opisujacy cale zlecenie z referencjami i wysylaj go wszystkim z prosba o podanie wyceny. Proste.

44
Poszukuję / Odp: Ile za zlecenie ilustracji?
« dnia: Czerwiec 29, 2011, 12:23:25 »
300 zł

45
Używałem:
- gg, skype, SVN
- forum do dyskusji na dane tematy/zagadnienia (o dziwo sprawdzało się bardzo dobrze)

Jak do tego podejdziesz to już Twoja sprawa, każdy jest inny imho. Jedna osoba powinna trzymać w kupie cały projekt, aktualna dokumentacja powinna być na repo w raz ze wszystkimi assetami. Tworzenie projektu gdzieś gdzie można się wypowiedzieć (forum jest dobre), rozwijanie projektu przez Mantisa (faktyczne zadania na aktualizacje funkcjonalności)...zależy też jaki projekt masz, bo jeśli to jest coś małego potrzebujesz tylko SVNa.

Dotproject i inne programy do zarządzania zadaniami jest spoko, ale jest jeden minus - terminy, które w amatorskich projektach nie mają takiej wagi, szybko robi się czerwono i szybko ludzie tam nie wchodzą - więc albo jedna osoba, która trzyma projekt i aktualizuje, albo mantis gdzie nie ma terminów.  Oczywiście możesz robic bezterminowe zadania, ale do takich lepiej ustawiac priorytety, ktore beda przejrzyste.

Jak projekta masz dużego, znajdź se osobe ktora bedzie go ogarniac bo lepiej bedzie jak skupisz sie na kodzie niz na stresie by to wszystko poukladac w odpowiedniej kolejnosci.

Swoja droga w organizacji projektow najwazniejsze sa priorytety, a bardziej umiejetnosc prioryteryzowania. Ktos moze zaczynac robic gre od menu, inna osoba od kamery, jeszcze inna od ladowania poziomow, jeszcze inna od animacji postaci, a jeszcze inna od muzyki i dzwiekow. Prioryteryzowanie zadan jest najwazniejsze. Najlepsze jest to, że nawet część doświadczonych project managerów nie potrafi zaplanować prostego ponga efektywnie, no ale w końcu managerowie nie są potrzebni oni tylko przeszkadzają ;p

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 30