Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - radsun

Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 ... 36
61
Szkółka / Odp: [WinAPI]WS_EX_TOPMOST
« dnia: Październik 24, 2010, 21:12:19 »
Nie modyfikujesz wartości wc.hIcon. Może to tego wina?
Ikona nie jest do niczego potrzebna, wartość ustawiona na 0 - brak ikony.

62
Szkółka / Odp: [WinAPI]WS_EX_TOPMOST
« dnia: Październik 24, 2010, 16:52:08 »
Zobacz co zwraca RegisterClassEx i LoadCursor(0,IDC_ARROW).

63
Szkółka / Odp: [winapi] nowe okno
« dnia: Październik 24, 2010, 16:08:33 »
Cytuj
case WM_CLOSE:
        DestroyWindow(hWnd);
        SendMessage(hWykres, WM_SHOWWINDOW, false, 0);
        break;

64
Szkółka / Odp: Zmienne w programowaniu obiektowym.
« dnia: Październik 23, 2010, 10:40:35 »
@up: A ja jestem leń i nie chce mi się pisać za każdym razem m_ więc robię tak:
Kod: (cpp) [Zaznacz]
class Klasa
{
  int x,y;

public:
  Klasa(int _x,int _y) : x(_x),y(_y)
  {}
}

COLOR to pewnie:
typedef DWORD COLOR
lub
struct COLOR { char/float a,r,g,b; };

65
Szkółka / Odp: [Lua i C++] Przenoszenie niestatycznej funkcji C++ do Lua
« dnia: Październik 10, 2010, 22:47:43 »
http://sourceforge.net/projects/luabind/files/luabind/0.9.1/luabind-0.9.1.zip/download

Cytat: wikipedia.pl
Forum dyskusyjne to przeniesiona do struktury stron WWW forma grup dyskusyjnych, która służy do wymiany informacji i poglądów między osobami o podobnych zainteresowaniach przy użyciu przeglądarki internetowej.

66
Szkółka / Odp: Źle liczona Delta Time
« dnia: Październik 09, 2010, 11:11:41 »
Kod: (cpp) [Zaznacz]
//last frame time
NewTime = GetSecs();
DeltaTime = NewTime-Time;
Time = NewTime;

67
SDL / Odp: Problem z grą z ruchem myszki, pomóżcie!
« dnia: Październik 08, 2010, 12:49:11 »
Witam
Mam problem. Otóż od jakiegoś czasu uczę się SDL-a (C++ mam opanowany).
Więc tak wygląda opanowany c++?  :o Bieganie z każdym błędem na forum?

68
Szkółka / Odp: Model na terenie czyli jak to zrobić.
« dnia: Październik 05, 2010, 23:17:06 »
Ja mam na to taki wzór:
Kod: (cpp) [Zaznacz]
float Teren::getH(float x, float z)
{
uint tx,tz;
float offsetx,offsetz;
float topH,bottomH;

assert( !(x<0 || z<0) );

tx = (uint)floor(x/dis);
tz = (uint)floor(z/dis);

assert( !(tx >= szer || tz >= szer) );

offsetx = (x - tx*dis)/dis;
offsetz = (z - tz*dis)/dis;

#define GETH(x,y) h[(x)+(y)*hszer]

topH    = lerp(GETH(tx,tz),   GETH(tx+1,tz),   offsetx);
bottomH = lerp(GETH(tx,tz+1), GETH(tx+1,tz+1), offsetx);
return    lerp(topH,          bottomH,         offsetz);

#undef GETH
}

Gdzie:
- h to tabela floatów, na podstawie której stworzony jest teren
- dis - dystans między punktami
- hszer - rozmiar mapy

69
Programowanie grafiki / Odp: [D3D] Problem z trybem fullscreen.
« dnia: Październik 04, 2010, 20:21:40 »
Zmień D3DFMT_X8R8G8B8 na D3DFMT_A8R8G8B8. A w okienkowym powinno być D3DFMT_UNKNOWN.

70
Szkółka / Odp: Dźwięk buttona w visual c++ CLR Forms.
« dnia: Październik 04, 2010, 20:14:16 »
Cytuj
System::Media
SoundPlayer^ simpleSound = gcnew SoundPlayer("c:\\Windows\\Media\\chimes.wav");
 simpleSound.Play();
Może lepiej zacznij od podstaw :'(

Na MMo się porywasz, a nie potrafisz 2 prostych linijek kodu napisać...

71
Szkółka / Odp: Dźwięk buttona w visual c++ CLR Forms.
« dnia: Październik 04, 2010, 19:17:32 »
Usuń tą '@' z przed tekstu :)

PS. Nie wiem jakiej przeglądarki używasz ale większość podkreśla błędy.

72
Szkółka / Odp: Dźwięk buttona w visual c++ CLR Forms.
« dnia: Październik 04, 2010, 19:06:44 »
Widze że pomuc chcecie lecz oco chodzi do końca nie kapujecie.
Otóż to jest program :
http://yfrog.com/n5podgldp
A to tekst edycji:
http://yfrog.com/n6podgld1p
Może teraz pomożecie?
Eeee, nie umiesz wkleić w to miejsce kodu, czy jak?
Tu masz coś co ci pomoże http://tnij.org/iiin

73
Szkółka / Odp: Dźwięk buttona w visual c++ CLR Forms.
« dnia: Październik 04, 2010, 18:45:05 »
Co to za wielki problem zamienić
SoundPlayer simpleSound = new SoundPlayer(@"c:\Windows\Media\chimes.wav");
    simpleSound.Play();
na
SoundPlayer^ simpleSound = gcnew SoundPlayer(@"c:\Windows\Media\chimes.wav");
    simpleSound.Play();

PS. Napisałeś że używasz c++/CLI to jest.
PPS. sndPlaySound to na Windows Mobile  :P

74
Szkółka / Odp: [Allegro5] Niepożądany cień
« dnia: Październik 04, 2010, 18:39:04 »
To była pierwsza rzecz jaką zauważyłem jak przesiadłem się z monitora CRT na LCD. Nie wiem czy da się coś z tym zrobić, może jak będziesz rysował coś więcej stanie się to mniej widoczne...

75
Programowanie grafiki / Odp: [D3D] Problem z trybem fullscreen.
« dnia: Październik 04, 2010, 18:33:44 »
1. DirectX SDK/bin/x86/dxcpl.exe
2. Przed zresetowaniem urządzenie musisz zwolnić wszelkie tekstury/fonty itp. np font->Release();

Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 ... 36