Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - radsun

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 36
46
Szkółka / Odp: Irrlicht - problem z widocznością mesha i urządzeniem
« dnia: Czerwiec 17, 2011, 12:08:23 »
Tylko co wyłączenie oświetlenia ma wspólnego z tym czy widać z bliska model a z daleka nie... Może po prostu dodaj jakieś światło :P

47
Szkółka / Odp: Irrlicht - problem z widocznością mesha i urządzeniem
« dnia: Czerwiec 16, 2011, 22:48:51 »
Może zmniejsz kam->setFarValue skoro near nie pomogło.

48
Szkółka / Odp: Blad w HLSL
« dnia: Czerwiec 12, 2011, 14:36:07 »
D3DXCompileShaderFromFile może zwrócić błąd i nie ustawić err, ja tak miałe jak nie było pliku d3dcompiler_x.dll.

49
C++ / Odp: Konsolowy dynamiczny rpg - problem
« dnia: Czerwiec 07, 2011, 11:50:03 »
W przypadku rysowania przez allegro musiałbyś zmienić tylko funkcje rysujące.

Co do kolorów to najprościej użyć gotowej biblioteki (PDCurses/NCurses) albo używać funkcji WinAPI.

50
Za szybko działa, ledwo wcisnę strzałkę wpada w ścianę i koniec gry...

51
DirectX / Odp: [d3d9] Problem z shaderem??
« dnia: Maj 12, 2011, 18:01:57 »
Kod: (cpp) [Zaznacz]
HRESULT hr = D3DXCreateEffectFromFile(...);
if(FAILED(hr))
{
   // błąd
}

52
Szkółka / Odp: [C++] Metoda przerywająca pętlę
« dnia: Maj 10, 2011, 21:36:40 »
goto :D

53
DirectX / Odp: objidl.h i kilka błędów
« dnia: Maj 06, 2011, 09:56:18 »
Zobacz "Tools/Options/Projects and Solutions/VC++ Directories/Include files" i przesuń DirectX na sam dół. Takie opcję mam w 2008 w 2010 mogą się różnić. Jeżeli najpierw zainstalowałeś DIrectX'a a potem Visuala to może to być problemem.

54
Szkółka / Odp: Nagle przestał działać kod. (ODŚWIEŻAM)
« dnia: Maj 05, 2011, 21:56:50 »
Może dlatego :P
Kod: (cpp) [Zaznacz]
void InitWindow()
{
//  ...
}

55
Szkółka / Odp: Pomoc - funkcje
« dnia: Kwiecień 16, 2011, 09:28:47 »
Jeśli już wypisujesz "brak rozwiązania" to po co dalej wykonujesz funkcję? Wyszło by dzielenie przez zero.

56
Szkółka / Odp: RakNet - problem na samym poczatku...
« dnia: Kwiecień 16, 2011, 09:24:33 »
Ten tutorial jakiś stary, lepiej zobacz przykłady dołączone do biblioteki.
http://lmgtfy.com/?q=%27GetInstance%27+%3A+is+not+a+member+of+%27RakPeerInterface%27&l=1

57
DirectX / Odp: obsluga kursora, directinput
« dnia: Styczeń 16, 2011, 11:11:09 »
1. Masz wyłączone światło? Możesz też wyczyścić bufor innym kolorem.
2. Sprawdź co zwraca wczytywanie tekstury.
3. Do rysowania 2d możesz użyć ID3DXSprite.

58
Mam jeszcze jedną sprawą, chce aby mógł panel klienta miał rozdzielczość 640x400, jednak tworząc okno podaję wymiary całego okna, czy istnieję dla tego jakaś zależność? Czy paski w win 7, XP itd są takiej samej wielkości?
Masz od tego funkcje AdjustWindowRect.

59
Silniki / Odp: Problem z OGRE i Irrlichtem
« dnia: Styczeń 10, 2011, 10:10:00 »
Najprościej by było użyć debuggera, powinien pokazać w którym miejscu jest błąd. Opcja Debug->Start w C::B.

60
C++ / Odp: problem z wskaźnikami
« dnia: Listopad 19, 2010, 21:01:31 »
Po opuszczeniu funkcji cfg_init_file zmienna "cfgf opf" przestaje istnieć, wskaźnik pokazujący na nią pokazuje na śmieci.

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 36