Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - radsun

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 36
31
DirectX / Odp: Program generujący bitmapę z czcionką
« dnia: Sierpień 08, 2011, 15:36:03 »

32
Szkółka / Odp: [ box2D] Przesuwanie b2Body w SDL
« dnia: Sierpień 07, 2011, 13:24:48 »
Daj zmienną posuwaj jako globalna i nie ustawiaj jej w pętli i będzie działało.

Nie twórz co chwile nowych obiektów bo ci się pamięć skończy!
Kod: (cpp) [Zaznacz]
m_body->SetLinearVelocity(b2Vec2(10,0));

33
Szkółka / Odp: Zatrzymymanie losowania liczb pseudolosowych?
« dnia: Lipiec 19, 2011, 20:15:13 »
Może najpierw zabierz się za jakiś kurs c/c++ bo widzę, że z tym bardzo słabo u ciebie.

34
DirectX / Odp: [DX + MFC] Błąd dodania modelu 3D
« dnia: Lipiec 17, 2011, 09:50:48 »
To w końcu SetCamera(0.0f, 0.0f, -10.0f) czy m_Camera->SetPosition(0.0f, 0.0f, -10.0f)? Postaw tam breakpointa i zobacz co się dzieje.

35
@saynol  akurat kucanie i skok to tylko same obroty.
U mnie akurat jakbym nie zmieniał pozycji chociażby głównej kości to by lewitował nad ziemią podczas upadania, siadania. Pewnie można to zrobić inaczej, tylko po co?

36
Ja używam właśnie Slerp dla kwaterniona i Lerp dla wektora, działa tak jak powinno.

37
Szkółka / Odp: Połączenie SFML z WinAPI
« dnia: Lipiec 14, 2011, 14:43:27 »
GetModuleHandle(0) zwraca adres procesu. Nie wiem czy ten textbox nie będzie ci dobrze działał, migał itp.

38
Serwis / Odp: Błędy!
« dnia: Czerwiec 24, 2011, 16:26:08 »

39
Szkółka / Odp: [Linux][c++] fstream plik się nie otwiera
« dnia: Czerwiec 24, 2011, 10:59:53 »
A jeżeli nie uda się otworzyć pliku to co robisz?

40
Inne / Odp: [DirectX] Problem ze zdebugowaniem problemu
« dnia: Czerwiec 23, 2011, 23:10:50 »
Spróbuj z takimi opcjami:
d3dpp.BackBufferFormat = D3DFMT_UNKNOWN;
d3dpp.EnableAutoDepthStencil = TRUE;
d3dpp.hDeviceWindow = hWnd;
d3dpp.AutoDepthStencilFormat = D3DFMT_D24S8;

41
DirectX / Odp: Jak wyświetlić text 2d w trójwymiarowym świecie.
« dnia: Czerwiec 19, 2011, 19:45:44 »
Sprawdź tak, pisałem wyżej:
Kod: (cpp) [Zaznacz]
puts("Nastapil Restart!");
DXVTable[16] = DXReset;
font->OnLostDevice();
sprite->OnLostDevice();
HRESULT abcd = devvv->Reset(pPresentationParameters);
mojsprite->OnResetDevice ();
font->OnResetDevice();
DXVTable[16] = ResetCallback;
return abcd;

42
DirectX / Odp: Jak wyświetlić text 2d w trójwymiarowym świecie.
« dnia: Czerwiec 19, 2011, 09:20:38 »
Spróbuj jeszcze dodać OnLost/Reset dla czcionki i sprawdź czy reset się udaje, jak nie to znaczy, że czegoś jeszcze nie zwolniłeś.

43
DirectX / Odp: Jak wyświetlić text 2d w trójwymiarowym świecie.
« dnia: Czerwiec 18, 2011, 20:41:47 »
OnLostDevice musisz użyć przed resetowaniem urządzenia (device->Reset()) a potem OnResetDevice, czyi na odwrót tak jak masz. Skoro używasz podmienionego dll to podmień Reset i daj tam:
Kod: (cpp) [Zaznacz]
sprite->OnLostDevice();
// tutaj wywołanie normalnego Reset
sprite->OnRestartDevice();

44
DirectX / Odp: Jak wyświetlić text 2d w trójwymiarowym świecie.
« dnia: Czerwiec 18, 2011, 09:33:00 »
Ta twoja macierz jest dobra ale wystarczyło by D3DXMatrixIdentity() bo i tak nie zmieniasz nic, a jak byś chciał coś robić w 2d to lepiej D3DXMatrixTransformation2D().
Przy przechodzeniu z menu do gry zmienia się rozdzielczość? Może gra resetuje urządzenie, wtedy powinieneś użyć OnLostDevice() i OnResetDevice() na sprite. Przed rysowaniem możesz sprawdzić czy to to sprite->GetDevice()->TestCooperativeLevel().

45
DirectX / Odp: Jak wyświetlić text 2d w trójwymiarowym świecie.
« dnia: Czerwiec 17, 2011, 19:51:42 »
Rysujesz to pomiędzy device->Begin() a End()? Nie wiem czy któraś z tych opcji pomoże ale do sprawdzenia:
1) ustaw macierz w sprite->SetTransform
2) DrawTextA ?
I pokaż co tam podajesz za prostokąt.

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 36