Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - radsun

Strony: 1 [2] 3 4 5 6 ... 36
16
Ogre3D / Odp: Ogre pomiar wysokosci w danym punkcie terenu.
« dnia: Maj 20, 2012, 21:05:48 »
Jeżeli to jest zwykły teren to możesz użyć Terrain::getHeightAtWorldPosition().

17
Irrlicht / Odp: Irrlicht - Falowanie tekstury
« dnia: Luty 05, 2012, 16:05:56 »
Może włączenie backface culling pomoże. Albo dałeś złe wartości znear, zfar?

18
Szkółka / Odp: wskaźniki a prywatne czesci klas.
« dnia: Styczeń 14, 2012, 18:17:40 »
Tylko z zaprzyjaźnionych funkcji/klas.

19
DirectX / Odp: error: strsafe.h: No such file or directory
« dnia: Styczeń 09, 2012, 11:49:58 »
Z tego co widzę to nie używasz żadnych funkcji z strsafe.h więc możesz po prostu wywalić ten include.

20
Szkółka / Odp: directx - zla sciana rysowana
« dnia: Grudzień 07, 2011, 23:42:05 »
Wszystko zależy od ustawień:
D3DCULL_CCW - nie rysuj przeciwnych do wskazówek zegara (to jest domyślnie)
D3DCULL_CW - nie rysuj zgodnych do wskazówek zegara
D3DCULL_NONE - wyączone

21
DirectX / Odp: Jak wymusić na DX9 obsługę PS1.4 i VS1.1?
« dnia: Grudzień 02, 2011, 22:08:39 »
Karta graficzna OBSŁUGUJE shadery a nie directx. Podczas kompilacji shaderów możesz podać jaka to ma być wersja.

22
DirectX / Odp: tekstura się nie ładuje
« dnia: Grudzień 01, 2011, 19:29:09 »
Dodałeś światła lub wyłączyłeś oświetlenie?

23
Jeżeli "mat" to macierz świata obiektu to:
Kod: (cpp) [Zaznacz]
VEC3 rayObjOrigin, rayObjDir;

D3DXMatrixInverse( &mat, NULL, &mat );
D3DXVec3TransformCoord( &rayObjOrigin, &rayOrigin, &mat );
D3DXVec3TransformNormal( &rayObjDir, &rayDir, &mat );
D3DXVec3Normalize( &rayObjDir, &rayObjDir );

D3DXIntersect(b, &rayObjOrigin, &rayObjDir, &hasHit, NULL, NULL, NULL, &distanceToCollision, NULL, NULL);

24
Szkółka / Odp: Allegro
« dnia: Listopad 08, 2011, 19:58:03 »
Przeanalizowałem twój kod i błąd tkwi w [atak1_frame+=frame;], powinno być chyba atak1_frame++. Najlepiej usuń ten trzeci warunek i zostaw samo else wtedy nigdy nie wyjdzie poza zakres.
Podczas ataku da się chodzić bo nie sprawdzasz czy atakujesz w kodzie chodzenia.

25
Irrlicht / Odp: Irrlicht + IrrPhysX
« dnia: Listopad 02, 2011, 12:08:44 »
Dodałeś bibliotekę lib w ustawieniach projektu albo przez #pragma comment(lib, "x.lib")? Nie używałem IrrPhysx więc nie wiem jak się nazywa, poszukaj folderu lib i tam będzie IrrPhysx.lib lub podobna.

26
DirectX / Odp: Nie działa rysowanie metodą DrawIndexedPrimitive
« dnia: Październik 16, 2011, 12:21:11 »
Indeksy podajesz jako DWORD (4 bajty), a przy tworzeniu IB masz flagę D3DFMT_INDEX16 czyli 2 bajty. Zmień na D3DFMT_INDEX32 lub zmień tam na WORD.

27
Ja używam 1 opcji tylko z małej litery żeby nie wciskać aż tyle shift'a.

28
C++ / Odp: Visual Studio C++ Express 2010 nie znajduje .exe.
« dnia: Wrzesień 18, 2011, 21:35:42 »
Dodaj komendę linkera /VERBOSE i wklej co ci wypiszę przy kompilacji. W 2008 jest w linker->general->show progress. I sprawdź czy nie masz włączonej opcji linker->input->ignore all default libraries.

29
A ja się zgodzę z poczatkujacy_direct. Początkujący na pewno chciałby ustawić tą wartość po przeczytaniu, że jest to minimalna odległość w której można rysować, nie zastanawiając się jak to działa wewnętrznie.

30
DirectX / Odp: Początki - Kwadrat z teksturą.
« dnia: Sierpień 23, 2011, 18:30:10 »
Źle ustawiasz współrzędne tekstury.

Kod: (cpp) [Zaznacz]
pDev->SetTextureStageState( 0, D3DTSS_COLOROP,   D3DTOP_MODULATE );
pDev->SetTextureStageState( 0, D3DTSS_COLORARG1, D3DTA_TEXTURE );
pDev->SetTextureStageState( 0, D3DTSS_COLORARG2, D3DTA_DIFFUSE );
pDev->SetTextureStageState( 0, D3DTSS_ALPHAOP,   D3DTOP_DISABLE );
Co tu chcesz uzyskać, mnożenie koloru tekstury przez kolor wierzchołka?

Strony: 1 [2] 3 4 5 6 ... 36