Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Ed

Strony: 1 2 3 [4]
46
OpenGL / Normalne
« dnia: Luty 02, 2006, 18:16:54 »
Witam!

Pisze swój pierwszy engine graficzny 3D i mam problem z normalnymi, przez co cienie na obiekcie wyglądają brzydko  ( widac pojedyncze trójkąty ).



Geometrie oraz normalne generuje za pomoca programu DeleD zapisuje jako plik *.x i konwertuje na własny format. Do rysowania używam polecienia glDrawArrays() z parametrem GL_TRIANGLES. Czy powinienem wyliczyc normalne samemu ? Jeśli tak to jak ?

Proszę bardziej doświadczonych koderów odemnie o rade.

Strony: 1 2 3 [4]