Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - SiMet

Strony: 1 [2]
16
Inne / Odp: Questy w grach
« dnia: Lipiec 14, 2008, 09:29:21 »
Yarpen, ja wiem ze masz takiego wiedzminowego nicka, ale gosc pyta raczej o uniwersalne rozwiazanie a nie jak stworzyc questa w wiedzminie. Wiec albo pojachales po najmniejszej linii oporu googlajac i dajac 1 wynik, albo to jest jakis zart z Twojej strony.

Ja z mojej strony nie powiem nic konstruktywnego. Nie myslalem w ogole nad zadnym RPG narazie, ale pewnie quest bylby to jakas klasa, ktora mialaby poszczegolne etapy (pewnie tez jakies osobne klasy). I jakies checkpointy, czyli kolejne etapy tego questu by byly sprawdzane czy zostaly wykonane. Cos takiego... ale to jest bardzo luzny koncept

17
Szkółka / Odp: zmienne
« dnia: Lipiec 12, 2008, 15:10:28 »
No tak, w switchu sie nie tworzy zmiennych. Bo i tak po wyjsciu poza switch traca swoj zakres i sa niszczone (chyba ze wskazniki na jakies obiekty/zmienne ale to inny temat).
Problem chyba rozwiazany.

18
Szkółka / Odp: zmienne
« dnia: Lipiec 12, 2008, 14:25:10 »
Jesli piszesz cos takiego:

case XX:
     int wynikkod = 3;
break;

To faktycznie wystepuje ten blad co wczesniej podales.
Aby go uniknac zastosuj klamerki ;)

case XX:
{
     int wynikkod = 3;
}
break;

A dlaczego wystepuje ten blad?
Zadanie domowe ;]

w case. Klamerki... czy ja spalem na wykladach :/
nie widze zadnej roznicy, a jesli nie widac roznicy, to po co 2 znaczki.
bs.mechanik mozesz wytlumaczyc o co chodzi, bo nie bardzo rozumiem jesli mam byc szczery co miales na mysli.
Chyba ze chodzi Ci o zakres zmiennych i o przeslananie nazw, ale mysle ze to jest zbyt skomplikowane jak do tego problemu :D

19
Szkółka / Odp: zmienne
« dnia: Lipiec 12, 2008, 12:59:02 »
aaaaaaaaaaaaaaa przed sekundą się chyba domyśliłem jak ja mam zamiar dodać liczbę 1 do liczby2 skoro gdy definiuje wyniki te zmienne nie są znane
Czy o to chodzi ?
dokladnie o to

20
Szkółka / Odp: zmienne
« dnia: Lipiec 12, 2008, 12:44:58 »
int a
int b
int c = a + b
I jak podam a to 1 b to 1 powinno być 2 a mi wychodzi 23441471287 takie liczby wielkie o co kaman ;p

Jezeli masz TYLKO taki kod, to nic dziwnego ze masz takie wielkie liczby, bo komputer nie wie co masz w tych liczbach. (poniewaz sa nie zainicjalizowane).
Mowisz ze chcesz wklepywac to z klawiatury, zapewne w tamtym fragmencie kodu masz cos skopane.
tak jak napisal shoter powinno dawac poprawny wynik. Bez zobaczenia calego albo fragmentu odpowiedzialnego za wczytywanie tych liczb mi ciezko jest cos powiedziec. Prawdopodobnie cos jest nie tak przy wprowadzaniu liczb (skoro mamy je niezainicjalizowane).

21
Szkółka / Odp: zmienne
« dnia: Lipiec 12, 2008, 12:30:24 »
A co do kodu to możliwe że za to będzie odpowiadać switch zagnieżdżony w switchu ?
Nie, chyba ze w tych switchach masz jakies cuda...

i warningi sa oczywiscie jak to wszyscy pisza wyzej spowodowane tym ze nie zainicjalizowales zmiennych.
Przeciez pisze... po angl :)

22
obecnie nie ma juz aux, obecnie bodajrze uzywa sie gluta. Tzn to jest to samo, tylko zmienilo nazwe (czy jakos tak :P)

#include <GL/glut.h>

i potem poszukaj sobie lepiej dokumentacji gluta.
Dosc dobry tutorial to: http://januszg.hg.pl/opengl/

i przy linkowaniu flaga -lglut

23
Literatura / Odp: Książka
« dnia: Lipiec 06, 2008, 23:08:10 »
Hmm... jesli bedzie juz wydana dasz nam znac, bo bardzo chetnie poczytamy :D

24
Design / Odp: MMOG wyścigowe
« dnia: Lipiec 06, 2008, 22:57:33 »
Kazdy pomysl na gre jest niezly, jesli nie jest to gra, ktora juz istnieje a nasz produkt bedzie od niej gorszy. Wiekszym pytaniem jest czy potrafilbys stworzyc cos takiego  :)

Strony: 1 [2]