Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Joker

Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 ... 31
61
Inne / Odp: Unity vs libGdx (platformy mobline)
« dnia: Luty 20, 2014, 20:03:44 »
Tylko że wersja Free wcale nie ma aż takich ograniczeń, szczególnie jak celujemy w gry mobilne, a już w ogóle 2D. Myślę że spokojnie możesz się dorobić na grach zrobionych na wersji free i kupić potem pro.

Unity ma po prostu ten + że wypluć z niego grę to robota nawet na jeden dzień. Co jest dobre jeżeli chcemy wypuścić szybko sporo gier do sklepu.

62
Inne / Odp: Unity vs libGdx (platformy mobline)
« dnia: Luty 19, 2014, 19:00:48 »
W Unity dodali specjalny tryb 2D dla takich małych gier właśnie, żeby nie było trzeba się bawić z edytorem mapy w 3D. Więc jak chcesz zrobić coś to chyba najlepiej teraz brać unity.

63
Left 4 Dead 2 był za darmo
a cs jest za grosze.

64
Jeżeli abonament ma być tak niski to wydaje mi się że wystarczy sprawdzanie w zwykłej bazie danych czy klucz x istnieje i czy nie został aktywowany 2 razy, jak tak to włącz program, jak już aktywowany - wyświetl komunikat. Plus zabezpieczenie typu gdy internet wyłączony na czas startu programu - program nie działa. Myślę że takie proste zabezpieczenie się sprawdzi, i nikt tego nie będzie nawet próbował złamać.

65
Programowanie grafiki / Odp: Prosta animacja 2D
« dnia: Luty 09, 2014, 00:33:15 »
Skąd wiesz że najważniejszego ?
Spełnia całą resztę.

66
Programowanie grafiki / Odp: Prosta animacja 2D
« dnia: Luty 09, 2014, 00:07:13 »
Flash

67
Xirdus, po to żeby gracz pomyślał "Jak to nic nie dostałem !?" a później zrozumiał że wykonywanie questów nawet jak nic ci nie dadzą na pierwszy rzut oka to mogą zaowocować później.

68
W takim TES Skyrim masz choćby wybór, możesz wykonać questa i zostać wilkołakiem, ma to plus taki że możesz się w niego zmienić, ale daje też minus czyli nie ma premii od snu ( w zamyśle gdy śpisz w grze to zamieniasz się w wilkołaka i szalejesz temu nie odpoczywasz ) Mi się nie podobała ta forma a chciałem wykonać te questy, więc musiałem zrobić jeszcze inne zadania żeby pozbyć się tej umiejętności. Ale jeżeli mówimy o czymś na zasadzie nie damy ci nic albo coś jeszcze odbierzemy to bez sensu. Ale jakby zrobić to tak:
Możemy pomóc wieśniakowi, robimy dla niego q ale nic za niego nie mamy. Przynajmniej rzeczowego. Ale powiedzmy w połowie gry jest na nas nagonka, i władza szuka nas. A my możemy skryć się teraz u chłopa któremu pomogliśmy, i nas nie wyda. Z drugiej strony gdy komuś byśmy zawadzili mogłoby to też wypłynąć na jakiegoś questa później itd. To mogło by być ciekawe.

Aaa, jeszcze w grze gothic proponował nam się jakiś wojak w mieście proponując ochronę za pieniądze. A po za płaceniu i tak nas nie bronił. ;)

69
Programowanie grafiki / Odp: Programista procesorów graficznych
« dnia: Luty 07, 2014, 11:00:41 »
bardzo poważnej międzynarodowej firmy.
Nie ma żartów jak już choćby nazwa firmy jest tajemnicą państwową.

70
Unreal Engine (UE3/UDK) / Odp: Płatny kurs UDK.
« dnia: Luty 04, 2014, 23:35:20 »
Jest masa video tutoriali o początkach w UDK więc nie warto, za to póżniej polecam od siebie:
http://eat3d.com/
jest też 3dbuzz.com

71
Branża / Odp: Jest aż tak źle?
« dnia: Luty 03, 2014, 10:47:57 »
A to niby czemu nie, jak gra jest dobra to darmowe kopie jak i sam kontakt z twórcami dla takiego jutubera to może być coś. Może nie dla tych największych, i reklama też nie porażająca ale jednak. Jakiś rozgłos zawsze mile widziany.

72
Dyskusje / Odp: Mantle dostępne.
« dnia: Luty 02, 2014, 13:31:22 »
Wygląda ciekawie, zobaczymy czy duzi wydawcy będą wspierać w swoich grach ten tech. Bo jak tak to może być to niezły kop w pupę dla nVidia ;D

73
Branża / Odp: Jest aż tak źle?
« dnia: Luty 02, 2014, 13:08:05 »
No można można, czemu by nie, wystarczy napisać, podrzucić fotki, filmik może demko jak już jest i przynajmniej play jak będzie zainteresowany to odpowie. A co do promowania gry, no nie ma na to złotej drogi. Na pewno Facebook i Google + to dobre metody. Ja osobiście tez próbowałbym zagadać z jakimiś sławniejszymi Youtuberami czy nie zechcą czegoś nagrać za darmowe kopie tejże gry.

74
Design / Odp: Gra akcji 2d - problemy techniczne
« dnia: Styczeń 13, 2014, 12:06:15 »
Minecraft to może nie król optymalizacji ale na athlonie 5200+ i gf9400gt i win7 z 2gb ram nie miałem żadnych z nim problemów. Więc o co chodzi ?, jak chcesz zrobić grę która odpali się na " wszystkim " to kup laptopa z intelem atomem i na jego karcie zintegrowanej testuj. Jak tam ruszy to ruszy na każdym Pc.

75
Oferuję / Odp: Designer
« dnia: Grudzień 28, 2013, 13:48:14 »
Oryginalne, jak już.

Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 ... 31