Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Joker

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 31
46
Serwis / Odp: Spam, trolle i inne śmieci
« dnia: Czerwiec 17, 2014, 23:14:52 »
uwazam ze nie punkty ale moderator powinien pilnowac glownej.

Spoko, zgłaszam się. Ile płacicie na godzinę ?
Moderator nic nie da, bo zwyczajnie się w końcu mu odechcę takiej nudnej roboty za frajer. Już pomijając fakt że gdyby wybrać kogoś z obecnej gwardii to tym bardziej zaczęło by się kumplostwo ( choć nie wiem co w tym niby złego, to tylko Warsztat, a nie konkurs na grę roku. )
A taki system ocen jest ok, bo rzadko kiedy teraz ktokolwiek zalicza duże ilości naraz minusów. W porównaniu do tego co było kiedyś to praktycznie minusów nikt nie dostaje.
Twoich żali nawet nie skomentuje.

47
Serwis / Odp: Spam, trolle i inne śmieci
« dnia: Czerwiec 17, 2014, 13:30:02 »
Mi brakuje jeszcze jednej funkcjonalności. Mianowicie możliwości przeglądania ostatnio dodanych materiałów. Więcej niż tych 12 które aktualnie wyświetlają się na stronie głównej.
http://warsztat.gd/media
http://warsztat.gd/projects
Toć jest.

48
Serwis / Odp: Spam, trolle i inne śmieci
« dnia: Czerwiec 17, 2014, 00:24:35 »
Poczekalnia jest bez sensu. To już lepiej zrobić by wszystkie zdjęcia i filmy które mają np. -200 punktów znikały z strony głównej, ale nadal były do przejrzenia na profilu użytkownika który je wrzucił.

49
Serwis / Odp: Spam, trolle i inne śmieci
« dnia: Czerwiec 16, 2014, 23:46:51 »
100% trolli nigdy się nie odsieje. Jest już kod z obrazka do przepisania. Można by dodać bazę adresów email z których nie można by stworzyć konta ( 10 minute mail itd. ) No i ban na ip / kasacja konta.  Bot który jest człowiekiem, no a skoro wrzuca jakieś zdjęcia typu bohomazy to ciężko żeby był to jakiś ultra skrypt w końcu się znudzi taką zabawą. 

50
Poszukuję / Odp: Poszukiwane ambitne i utalentowane osoby.
« dnia: Czerwiec 16, 2014, 16:56:37 »
To wrzuć obecne efekty swojej pracy. Dodatkowo zachęci to ludzi do zgłaszania - gdy zobaczą że nabór prowadzi ktoś znający się na rzeczy a nie marzyciel.

51
Serwis / Odp: Powiadomienia
« dnia: Maj 19, 2014, 13:58:11 »
też mi tak działa, przydał by się przycisk zaznacz wszystkie jako przeczytane. I tyle

52
Unreal Engine (UE3/UDK) / Odp: Unreal Engine dla kazdego!
« dnia: Marzec 25, 2014, 11:43:15 »
Czemu przesada, ludzie wszystko zpiracą to czemu by nie silnik. Unity pro pewnie też się da.

53
Serwis / Odp: Warsztatowy Przegląd Tygodnia
« dnia: Marzec 25, 2014, 00:12:02 »
Inicjatywa fajna, mogło by przychodzić na emaila za zaznaczeniem opcji w ustawieniach profilu ;)

54
Silniki / Odp: UE4 vs CryEngine3 vs Unity4(5)
« dnia: Marzec 20, 2014, 22:45:04 »
Prawda jest taka że każdy silnik ma coś fajnego. Ja wybieram UDK. Bo uwielbiam to narzędzie. To był pierwszy silnik typu AAA i ogarnąłem go do stopnia że po prostu nie chce mi się patrzeć na Cryteka. No a nowym UE się jeszcze nie bawiłem ( Choć planuje ) to wybiorę go.

Trochę mnie bawi ta ostatnia fala tematów typu jest UE4 za 20 dolców ! Wow wow !

55
Poszukuję / Odp: Programmer
« dnia: Marzec 17, 2014, 14:00:33 »
A po polsku to szukacie Programisty.

56
Video tutoriale nie są do dupy. Poznawanie interfejsu czy np. programów graficznych jest lepsze na video. Do kodu oczywiście mniej.

57
Produkcja / Odp: fps multi - potrzebna porada.
« dnia: Marzec 01, 2014, 19:42:15 »
Tym samym tego typu dyskusją odbiegamy od konsensusu tworząc niepotrzebny offtop.
To się musisz przyzwyczajać.

Człowiek który pyta w czym napisać launcher nie napiszę gry multiplayer od tak, i taka informacja może być bardziej przydatna niż odpowiedź na to pytanie.

58
Produkcja / Odp: fps multi - potrzebna porada.
« dnia: Marzec 01, 2014, 18:06:56 »
Pastor, ale nikt mu nie broni próbować. Niech po prostu potem się nie zdziwi że tej ściany nie przeskoczył tylko się od niej odbił i że gry nie zrobi.

59
Tak, da się. Zamiast pytać na forum wpisz w Google, albo Youtube 3dsmax / Blender Render a scene. Widzę że masz mało doświadczenia więc znajdź sobie też tutorial na temat modelowania High Poly.

60
Większość screenów które podesłałeś to rendery. A mówiłeś że umiesz robić modele, więc wymodeluj sobie scenę, o teksturuj, wy-renderuj i już będziesz miał background planszy.

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 31