Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Joker

Strony: 1 [2] 3 4 5 6 ... 31
16
Dyskusje / Odp: Mała aktywność użytkowników na warsztacie
« dnia: Czerwiec 07, 2017, 03:07:17 »
o bitcoinie bym chętnie pogadał
W sensie że chcesz pogadać o Bitcoinie, więc zakładasz temat o małej aktywności forum? No chyba starej daty jestem, za starej.

17
Dyskusje / Odp: Mała aktywność użytkowników na warsztacie
« dnia: Czerwiec 06, 2017, 23:37:44 »
I wolałbym żebyście odpowiedzieli na moje pytania a nie oceniali bitcoina.

To zdecyduj czy chcesz gadać o bitcoinie czy o umierającym warsztacie, to dwie różne kwestie w końcu ;)

18
Wybacz za spam, nie chce cię też obrazić ale gdy zobaczyłem ponad 5 lat doświadczenia w pracy z Unity 3D i że masz 16 lat to przypomniał mi się ten śmieszny obrazek i nie byłbym sobą gdybym go tu nie wstawił. Oczywiście całkiem szczerzę życzę znalezienia fajnego zespołu i dorobienia sobie, przynajmniej fajnego wpisu do cv.

19
Projekty rozpoczęte / Odp: Symulacja Systemu Operacyjnego [Allegro5]
« dnia: Czerwiec 05, 2017, 01:46:02 »
Wiem co zrobiłeś. Zwyczajnie możesz teraz to przepisać na jakąś dystrybucje Linuksa i uruchamiać w ramach interfejsu. Oczywiście dalej to nie będzie system operacyjny tylko aplikacja uruchomiona przy starcie systemu, tyle że na Linuksie zamiast Windowsie. Ale co tam.

20
Projekty rozpoczęte / Odp: Symulacja Systemu Operacyjnego [Allegro5]
« dnia: Czerwiec 04, 2017, 18:05:48 »
W sumie mógłbyś stworzyć własną dystrybucję linuksa tym sposobem. Nie miało by to wiele sensu ale nie trzeba było by Windowsa do uruchamiania "pulpitu"

21
Projekty rozpoczęte / Odp: Kolejny klon Ponga :)
« dnia: Czerwiec 04, 2017, 00:38:55 »
Wygląda przyjemnie. Choć wyjeżdżające UI nie pasuje mi do stylu retro.

22
Szkółka / Odp: Wsparcie dla wielu języków
« dnia: Maj 28, 2017, 15:21:54 »
Można też po prostu używać różnej czcionki do innych języków np. Cyrylicy. A do drobnych zmian, jak umlauty to faktycznie można zmodyfikować obecną czcionkę o ile licencja na to pozwala.

23
Dyskusje / Odp: Mała ankieta na temat gier
« dnia: Maj 21, 2017, 00:26:15 »
Zagłosowałem, a na przyszłość to zobacz ankiety googla. Fajne narzędzie. https://www.google.pl/intl/pl/forms/about/

24
Projekty rozpoczęte / Odp: Gravity Gun dla Unity
« dnia: Kwiecień 20, 2017, 18:16:38 »
Potem portal gun? ;)

25
Szkółka / Odp: Unity za wolne -> co będzie lepsze?
« dnia: Kwiecień 19, 2017, 13:41:16 »
Widzę że niektórym nie da się pomóc, jako pro tip mogę dodać że nie warto tworzyć na Windowsa bo linux jednak mniej zasobów zżera więc będziesz miał ich trochę więcej do zużycia! Pozdrawiam.

26
Szkółka / Odp: Unity za wolne -> co będzie lepsze?
« dnia: Kwiecień 18, 2017, 17:40:10 »
Mówisz że projekt 2D nie wyrabiał przez Unity? Chyba coś było nie tak, zobacz takiego Cities: Skylines jest to trójwymiarowy city-bulider i działa bardzo dobrze, również oparty o Unity. Może powinieneś zainteresować się optymalizacją istniejącego już kodu a nie koniecznie zmianą silnika?

27
Projekty rozpoczęte / SideQuest
« dnia: Kwiecień 16, 2017, 21:07:08 »
 SideQuest to gra która miała być zrobiona na aktualne Compo, ale sam sobie nie wierzę że ją skończę xD Głównym pomysłem było zadrwienie z tematu konkursu i zrobienie gry Rouglike, a raczej bardzo upośledzonej gry z tego gatunku. W której to głównym celem nie było by pokonanie bossa czy cokolwiek tylko jak najszybsze dostanie się na sam dół Dungeona, ponieważ jest to zgodnie z tematem gra wyścigowa w końcu ( no bo jest, nie? :D ) I to było by główne zagadnienie oceniane przez grę, bo czas ten w zamyśle byłby mierzony podczas gry i wyświetlany na samym końcu jako nagroda. A czemu właściwie na sam dół i po co? A no król dworu posiada przyjaciela w tymże lochu, i po ostatniej grze w pokera zapomniał zabrać swych kart. Wysłał więc śmiałków aby ci szybko mu je dostarczyli ;)

Póki co programowałem 2 dni, i wątpię żebym zdążył to dokończyć, ale ew. może jakąś bieda edycję będę mógł wystawić. Póki co można chodzić, zbierać przedmioty do ekwipunku więc niewiele ;p

Gra działa na silniku Unity3D, piszę w C# w sumie chyba tyle!


28
Projekty zaawansowane / Odp: [ANDROID] MusicLabelManager PL EDITION
« dnia: Marzec 01, 2017, 20:40:58 »
Coście się tak tego Unity przyczepili. Wystarczy przejrzeć wpisy Twórcy ( całe jedenaście, panowie da radę to w 5 minut ogarnąć ) żeby się dowiedzieć że jest to młody raczkujący dev który sam tutaj pytał o Unity bo chciał tworzyć gry na Androida. Tutaj wykorzystanie innej technologi może nie wchodzić w grę z bardzo prostej przyczyny - braku wiedzy i umiejętności. A nawet gdyby założyć że Twórca zna Jave, ale nie zna Unity i chciał się na czymś tego silnika nauczyć.   To chwała mu za to, że nie postanowił dupnąć rpga którego robiłby 3 lata a finalnie i tak porzucił.
Trzymajmy kciuki żeby następnym razem wyszło lepiej, lepiej i lepiej.

29
Grafika 2D / Odp: One-Man Gamedev! Rozwijajmy się razem!
« dnia: Luty 24, 2017, 19:01:13 »
Jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego, trochę przygłupie przysłowie ale coś w tym jest. Skoro masz doświadczenie zawodowe jako programista to co za problem zrobić grę na jakiś gówno assetach a potem zwyczajnie kogoś zatrudnić do wykonania ich wedle twojego pomysłu. I wydać grę.

30
Unity 3D / Odp: Zaciemnianie kodu
« dnia: Luty 16, 2017, 20:07:31 »
Wykradanie kodu z aplikacji i narażanie się na procesy sądowe itd. żeby skopiować mechanikę gry mobilnej które i tak są ultra proste w założeniach i większość szkieletów smartfonowych hitów można w tydzień napisać całkowicie od nowa. Bez grama cudzego kodu. Brzmi legitnie. Gorzej będzie z zaciemnianiem gameplayu żeby nikt nie rozgryzł zaawansowanych meandrów np. generowania światów czy innych mechanik i nie daj boże sobie ich nie sklonował.

Strony: 1 [2] 3 4 5 6 ... 31