Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - micran

Strony: 1 ... 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45
586
Inne / Odp: 2 lub wiecej watków wykonujacych prawie to samo: SDL
« dnia: Sierpień 09, 2008, 12:14:10 »
Jak co niektórzy nie wiedza co sie tu toczy od dawna pisze ze w jednym dodatkowym watku bedzie liczenie pocisków. Nie mówie tu o żadnym rewolucjonowaniu rynku gier czy programowaniu gier. Poprostu jak kazdy próbuje swoich rozwiazań jak mi nie beda pasować poszukam innego. Przecież najlepiej uczyć sie na bledach.

Procesor mam 1,3GHz. Normalny(czyli 1 rdzen).

587
Inne / Odp: 2 lub wiecej watków wykonujacych prawie to samo: SDL
« dnia: Sierpień 08, 2008, 20:37:07 »
@Charibo: Jestem nowy w tworzeniu gier wiec wiele żeczy powinno mi sie wybaczyć  ;) :D Aha czyli mam sprawdzić procesor  tak ?? Wykonam testy jutro może  i wrzuce wyniki.
Co do Edit: he ??? Nie mam pojecia ??? Raczej sie tego nie dowiem dla tak słabej karty 7 lat temu kupiona i do użytku biurowego.

588
Inne / Odp: 2 lub wiecej watków wykonujacych prawie to samo: SDL
« dnia: Sierpień 08, 2008, 20:11:02 »
Narazie nie mam jak tego sprawdzic poniewaz u mnie na karcie chyba nie da sie wylaczyc vSync.Dlugo szukałem i nie znalazlem.

589
Inne / Odp: 2 lub wiecej watków wykonujacych prawie to samo: SDL
« dnia: Sierpień 08, 2008, 19:58:54 »
@Wiadomo: Przecież jest  KillThread . używam go przed wylaczeniem aplikacji.
@vashpan: To sprobuj przed kazdym renderem zrobić petle for(int i=1;i<2000;i++) a w niej po 10 if ' ów (5 zagniezdzonych w sobie dla lepszego efektu). Wole to wykonywać w nowym watku. A dodaj sobie później AI i sieć to w taki sposób to miałbym na swoim słabym sprzecie coś koło ~29fps .  
@Kosai_ : Wole użyć watków. Wogóle to tanki traktuje jako zabawe i wiekszosc wszystkiego bedzie dla mnie nowościa. Nowościa dla mnie juz było OpenGL.

590
Inne / Odp: 2 lub wiecej watków wykonujacych prawie to samo: SDL
« dnia: Sierpień 08, 2008, 19:15:13 »
Dobra dobra. Teraz mam tak :
Watki:
Główny - czyli gra
Poboczny - Cały czas leci petla while(1) i liczy nowe pozycje. W tej petli jest oczekiwanie co kazde "koło" petli.

Glowny jest ograniczony do 60fps.
Poboczny takze jest ograniczony do tylu.

W pobocznym liczy nowe pozycje dla kazdego pocisku. Moze pocisk to złe słowo dla quada poruszajacego sie powoli.

@skovron: po pierwszym akapicie mozna by sie zorientować że nie czytałeś moich postów. Ale sie pomyliłem. Ale nigdy na planszy nie mozliwe by było nawet te 2000.

591
Inne / Odp: 2 lub wiecej watków wykonujacych prawie to samo: SDL
« dnia: Sierpień 08, 2008, 15:50:42 »
Czy obiekty sa szybkie napewno nie min to 1px na klatke. A to tylko przyklad podałem bo gra ma miec 50 fps a nie 5 fps. 5 fps jest tylko przykladem. Czy jest sens przed renderowaniem liczyc nowe pozycje skoro szybciej mozna to osiagnac w watku.
Juz sobie nieco poradziłem.

592
Inne / Odp: 2 lub wiecej watków wykonujacych prawie to samo: SDL
« dnia: Sierpień 08, 2008, 15:15:36 »
@SirMike :Dobrze sie czuje. Racjonalny powód. Nie mam zamiaru oczekiwać aż sie uaktualni pozycja i dopiero renderować gra ma mieć >50 fps a nie 5
@revo:Wszystko sie zgadza oprocz ostatniego zdania z tym co mam. Teraz probuje z jednym pobocznym wątkiem.
@BrutalComputer : Na moim kompie z przed 7 lat watki sie szybko przełaczaja. Nie musi być dodatkowe rdzenie. 2 rdzenie nie oznacza to ze moga być tylko 2 watki. A wogóle to nie dziwie sie ze tak zwalniało while(1) i nigdy jej nie konczysz spoko poprostu do konca swiata i jeden dzien dłużej.

593
Inne / Odp: 2 lub wiecej watków wykonujacych prawie to samo: SDL
« dnia: Sierpień 08, 2008, 13:08:01 »
Pocisków bedzie max 2000 i tak nawet nie wiem czy polowa bedzie jednoczesnie na planszy.
Jak to zrobić.

@benethorpl: dziwne u mnie działa  ;) Musisz mieć Windowsa.

594
Inne / 2 lub wiecej watków wykonujacych prawie to samo: SDL
« dnia: Sierpień 08, 2008, 12:23:43 »
W swoim programie natrafiłem na problem.
Oto i on:
Tworze nowy watek:
//kod znajduje sie w funkcji
SDL_Thread *nowy_pocisk;
nowy_pocisk=SDL_CreateThread((int (*)(void *))_pocisk,(void *)numer);
Nastepnie chce 2 raz wywołać tą samą funkcje do tworzenia watku i watek nie zostaje utworzony.
Dlaczego? Jak to zrobić zeby działało??

Efekt mozna zaobserwować tutaj:
Q - strzał
Strzałki = poruszanie sie
Wersja 0.5% My little tanks

595
Szkółka / Odp: glDrawPixels nic nie wyswietla
« dnia: Sierpień 06, 2008, 18:03:34 »
Zmierze ale jaki jest cel robienia tego na quadach gdyby to bylo gorsze rozwiazanie.

596
Projekty rozpoczęte / Odp: My little tanks.
« dnia: Sierpień 06, 2008, 14:05:49 »
Nie wiem narazie jestem na etapie projektowania i troche pisze jak mam czas.

597
Szkółka / Odp: glDrawPixels nic nie wyswietla
« dnia: Sierpień 06, 2008, 14:04:33 »
Dobra można zamknąć ten temat bo już troche offtop jest. Nie używam OGL 2.0 lub lepszej. Dzieki wszystkim za pomoc.

598
Projekty rozpoczęte / Odp: My little tanks.
« dnia: Sierpień 06, 2008, 13:53:58 »
Jak narazie to tylko ja robie te gre. Scroolowane plansze raczej nie bedzie projekt ma być jak najbardziej prosty.

599
Szkółka / Odp: glDrawPixels nic nie wyswietla
« dnia: Sierpień 06, 2008, 13:52:00 »
Wlasnie sie zastanawiam teraz renderuje na całe okno 800*600pixeli bitmape. I mam ~55fps.
Co jest szybsze do wyrenderowania dla karty DrawPixels czy oteksturowany Quad??

Dodam tyle ze mój komp nie należy napewno do najlepszych.

600
Szkółka / Odp: glDrawPixels nic nie wyswietla
« dnia: Sierpień 06, 2008, 13:26:27 »
Dzieki maxest. Szkoda że tego w ksiażce swojej nie używasz.  :D

Strony: 1 ... 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45