Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - micran

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 45
46
Projekty rozpoczęte / Odp: Projekt w 3 miesiące.
« dnia: Maj 04, 2009, 00:09:50 »
Dobra bo robi się bałagan:
# Macie jeszcze 1h na zapisanie się nie musi być od razu opis projektu ważne żeby pojawił się do jutra do godziny 20.
# Jak na razie wszyscy celują w PC, nie mam w domu konsoli to takiej gierki bym nie mógł ocenić.
# Oceniają użytkownicy forum gd.pl którzy mają powyżej 50 postów, poprzez post w innym temacie(specjalnie do tego stworzony)
# Projekt może robić 100 osób nawet tylko musi być jeden programista!
# Grafiki hmmm... mają być oryginalne bo to jest złamanie punktu regulaminu: Cel: Gotowe demo do dystrybucji. Robimy tak jakby grę na sprzedaż a jak wiadomo gra nigdzie nie zostanie wydana z grafiką z neta itd. To źle wygląda.
# Postępy publikujemy raz na tydzień max 10 dni. Jeśli nic nie zrobiłeś w tym czasie trudno wpisujesz posta że nic nie ruszyłeś i koniec.
# Proponuje po miesiącu także zrobić jakieś podsumowanie, jeśli ktoś ma do tego czasu niewiele to nikłe szanse na skończenie projektu jest
# 25 czerwca - odpadają z Compa osoby które łamią nagannie regulamin (4-5 razy) oraz mają po prostu niewiele i miesiąc nic tu nie da. Po prostu unikniemy bezsensownych wypowiedzi, nic nie zrobiłem w tym tygodniu itd.
# 31 lipca - koniec definitywny - Demka wysyłamy na serwer typu Megaupload itp. (na szczęście jest data dodania, więc nie ma jak już coś dodać poprawić)
#1 sierpnia odbywa się głosowanie przez jakieś 2 tygodnie.
# Dowolna forma wypowiedzi w raportach


Jak komuś nie pasują zasady, nic na siłę kto wam nie da pisać sobie gierki niezależnie od tego Compo.

90 dni w sumie dużo czasu, w tym czasie na pewno każdy znajdzie grafika i dźwiękowca.

No i to byłoby na tyle z mojej strony co miałbym do powiedzenia.

#Ehh.. trochę mi się zaczyna to nie podobać, od zera piszemy albo mamy tylko framework/Engine. (nieważne jaki).
W jeden dzień można wyrobić 2% całej gry albo i więcej. Ale jak tam chcecie, ja specjalnie nic  nie zaczynałem przed 1 maja żeby były równe szanse ale cóż.

#Rm-f Podsumuj kto jest i daj coś takiego:
#Autor
# Gra 2d/2,5D,3D
# Typ gry
# Co ma : Framework/Engine/Kod/Grafiki

Do jutra panowie i panie(choć tych to mało tu widzę:D)


#down: No ciekawe ciekawe, nagrody może będą jak znajdzie się sponsor, choć nagrodą samą w sobie może być to że taka gra się wyda.(sprzeda) . Miało być 1 vs 1. A zrobiło się ogromne Compo, choć myślę że połowa odpadnie po miesiącu.

47
Projekty rozpoczęte / Odp: Projekt w 3 miesiące.
« dnia: Maj 03, 2009, 23:00:13 »

Osoba wchodząca na pierwszą strone dowie się:
"Co to"
"Kto spiskuje"
"Kto co robi"

heh.. źle  zrozumiałem myślałem że chcesz przenosić posty o aktualnych postępach na początek. Ale tak jak mówisz jest ok.
Ej no jaki spisek?:D

Dobra koniec nie rozpisuje się bo offtop robię...
Aktualne postępy będę wpisywał w każdy weekend, raz na tydzień.
W miarę możliwości raz na dzień na stronie projektu, fajnie będzie móc sobie to kiedyś przeczytać:D

#Edit:
Fajnie by było gdyby każdy miał stronę projektu wtedy można by jeszcze czytelniej zapoznawać się z postępami. Problemem nie byłoby chyba ctr+c i ctr+v w jakimś gotowym blogu np. wordpress

48
Projekty rozpoczęte / Odp: Projekt w 3 miesiące.
« dnia: Maj 03, 2009, 22:44:42 »
Heh teraz już jest nieco bałagan,ale spoko. Hmm... a po co chcesz przenosić opisy na początek?
Jak te 5-6 osób wpisze tu posta co tydzień to bardzo fajnie można będzie odczytać co się działo i kto kogo w czym wyprzedza.
Zresztą screenów nie ma co pokazywać, przynajmniej ja tak sądzę bo i tak i tak grafiki będę miał dopiero po miesiącu lub dwóch, czyli bez sensu są screeny.

Jak na razie przewaga gierek 2D/2,5D.

Gdybym miał linuxa też zrobiłbym wersję dla niego dedykowaną, cóż linuxowcy muszą sobie wine postawić.


//Oczywiście nikt nie musi pisać dosłownie co tydzień, ale że tak powiem wypadałoby przynajmniej raz na 10 dni coś skrobnąć i odpocząć od IDE. :D

49
Projekty rozpoczęte / Odp: Projekt w 3 miesiące.
« dnia: Maj 03, 2009, 22:27:44 »
No i co z tego, nie dołączą trudno, zresztą już za miesiąc czy dwa startuje WSoC trochę na innych zasadach ale zawsze.

50
Projekty rozpoczęte / Odp: Projekt w 3 miesiące.
« dnia: Maj 03, 2009, 22:24:26 »
Hej hej hej ... rm-f bez rozpędu. Termin jest i termin się kończy o 24:00. 3 dni to każdy aktywny użytkownik zapoznał się z terminem i warunkami.

Aktualnie jest:
#rm-f
#Anonim
#D3A7HC0DE (wyraził zainteresowanie czyli doczepiamy:D )
# yomyn
# micran
#Konon

Ktoś chętny to do 24 ma czas 23:59:59 koniec zgłoszeń :D.

Terminów trzeba dotrzymywać.
Jeszcze jeden warunek:
# Gra musi być w pełni grywalna, bez żadnych bugów (rażących) i gotowa hmm.. do dystrybucji. Tym właśnie różni się przede wszystkim od zwykłego Compo. Czyli mile widziane instalki dem, powinno dać się zainstalować grę na komputerze nie podłączonym do internetu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Moje aktualne postępy:
# Stworzenie projektu
# Ogólna charakterystyka bohatera,wroga i "celu życiowego" (co prawda opis prosty jak budowa cepa, ale jest:D )
# Obsługa okna, zdarzeń, wczytywanie grafik(MicranEngine 0.0.1 alfa)
# Gra  będzie zlepkiem kilku typów platformówek.

51
Warsztat.gd / Odp: Boty na forum
« dnia: Maj 03, 2009, 16:21:09 »
Może by napisać że jeśli się nie wypowie w ciągu 24h przynajmniej raz to konto zostanie usunięte? Przecież jak się ktoś rejestruje to tylko po to żeby się wypowiedzieć, bo forum można swobodnie przeglądać bez rejestracji...

52
Warsztat.gd / Odp: WMag
« dnia: Maj 02, 2009, 23:02:03 »
No i co z tego, że moje pisanie nie jest doskonałe.Chodzi oczywiście o słownictwo, ale chociaż nie lałem wody. Ehh... i co innego wysyłałem K_b więc nie macie odniesienia. A co do NowGamedev był pisany w 5h i miał 10 stron, więc zdarzały się pomyłki.
Zresztą ja mam swoje zdanie a wy swoje. Tak dalej wypełniajcie czym popadnie a zrobi się z tego ocean:P

A co do kwestii pomocy, nie mam zamiaru brać w tym udziału, 3 razy podchodziłem do pisania czegoś do WMaga i k_b to odrzucał bo albo mu się nie chciało poprawić błędów tych co ja nie zauważyłem albo była rezygnacja z działu. Zresztą szkoda mojego czasu, mam inne sprawy ważniejsze na głowie.

Każdy ma prawo robić błędy, no cóż tyle ile jest moich wypowiedzi, z pewnością 25% zawiera jakiś tam błąd i to według was od razu skreśla z roli pisarza recenzji itp, choć większość jest dobrze. Ale cóż wasza sprawa. Ale chociaż te 95% coś wnosi do tematu.

hmm.. jestem programistą nie humanistą!

Charibo skoro jesteś już redaktorem WMaga to powinieneś mieć przed objęciem:
# Mnóstwo czasu wolnego
# Respekt pisarzy, bo według mnie takie nie oddawanie na czas recenzji to brak szacunku
# Potrafić zarządzać pracą ludzi

Według mnie spełniasz tylko 2 warunki(drugi i trzeci) i to tylko w połowie.

53
Warsztat.gd / Odp: Boty na forum
« dnia: Maj 02, 2009, 20:52:48 »
Boty przychodzą i przychodzić będą bo link z gamedev jest średnio warty linkom na 1000 stronach z pr 1, albo i więcej.
Zwalczyć się chyba tego nie da.

54
Warsztat.gd / Odp: WMag
« dnia: Maj 02, 2009, 20:45:24 »
Ehh... powiem krótko - żałuję że poświęciłem 30 minut na zapoznanie się z tym numerem, według mnie numer na poziomie 1 numeru WMaga . Od kąd odeszedł k_b WMag wyraźnie traci formę, byłbym pozytywnie zaskoczony gdyby ukazał się kolejny numer (maj) do 15 czerwca  :P o ile wogóle się ukaże.

Ehh... i myślę że Rzuf nie reprezentuje takiego poziomu opisu nawet jak ja. Dodam, że K_b odrzucił moje teksty choć szczerze muszę powiedzieć że były lepsze od Rzufa .

Co będzie dalej? Według mnie wyraźny spadek formy ( Rzuf czuje że wrzucony tylko po to żeby coś było ) lub upadek WMaga.

55
Projekty rozpoczęte / Odp: Projekt w 3 miesiące.
« dnia: Maj 02, 2009, 12:16:35 »
Witam,

Koncept gry:
# Gra 2,5D
# Platformówka
# Więcej w miarę postępów się dowiecie
# Gra PC

Aktualne postępy:
# Framework zdolny wczytywać grafiki oraz w miarę operować w świecie 3D.
# Spis pomysłów dot. gry

Nazwa projektu: Speed Project
Strona projektu: http://speedproject.wordpress.com

Postępy publikowane będą na pewno raz na tydzień tutaj, częściej na stronie projektu.

#Krzysiek K. : W czasie WSoC ja nie mam czasu:/ Zresztą i tak i tak robiłbym ten projekt.
#Rm-f : Popraw moj nick, nie jestem żaden : mircan.


56
Konkursy / Odp: [ KONKURS ] Potyczki Algorytmiczne
« dnia: Kwiecień 24, 2009, 17:02:05 »
Ja już chyba nic punktów nie zyskam, jestem z siebie trochę zadowolony bo z 5 pkt ostatnio mam teraz 11.
Prosiłbym jednak osoby które biorą udział w konkursie o kody źródłowe, oczywiście już po zakończeniu możliwości wysłania rozwiązań.
Może mi ktoś podesłać rozwiązania dla 2 rundy (A+B)? Z góry dzięki.

57
Konkursy / Odp: [ KONKURS ] Potyczki Algorytmiczne
« dnia: Kwiecień 21, 2009, 20:46:53 »


Dokładnie. Gdyby konkurs był rozgrywany w innych terminach, np. wakacyjnych dałoby się wziąć go bardziej na serio - teraz ledwo da się 2h wygospodarować na rozwiązanie zadania. Co prawda zadanie ze stołami jest na 5min, ale w późniejszych turach będzie ciężko... Dlatego nastawiam się na ranking B i koszulkę :P



Bardziej na serio ? Hmm.. w wakacje to ja mam 15 minut wolne i to mi się już kompletnie nic nie chce.
Zadanie jeszcze nie skończyłem czytać już wiedziałem co zastosować, jak dla mnie o wiele prostsze niż to próbne. Zresztą nie całe 45 minut z testami mi zajęło jego napisanie.  Ja tam liczę tylko na celujący z psio :D Zresztą teraz mam większe szanse niż rok temu.
A kodu nie podam z rundy próbnej bo nie chciało mi się tego nawet rozpisywać aby zobaczyć zależność.

58
Szkółka / Odp: Niedokładne losowanie z ctime...
« dnia: Kwiecień 20, 2009, 10:27:25 »
Chodzi mi o to, że autor wątku najprawdopodobniej podawał min=0, max=19 do losowania (mówię o kodzie z pierwszego posta - jest on jak najbardziej poprawny), chcąc wylosować położenie na planszy 19x19. Problem w tym, że plansza 19x19 ma numery pól z zakresu 0..18. :)
Z tymi indeksami tablic różnie może być, ostatnio zauważyłem na forach ( peb.pl i inne takie słabsze:D ) że programiści sobie tworzą tablice:
tab[21]
zamiast
tab[20]
Po to żeby móc liczyć od 1, czy to ułatwia komuś życie ja nie wiem :D ale takie coś coraz częściej się obserwuje.

Zresztą autor wątku powinien już dawno wiedzieć, że nie w funkcji losującej jest błąd. Tylko gdzieś indziej.

59
SDL / Odp: Wooolny SDL
« dnia: Kwiecień 19, 2009, 16:05:05 »
Heh jak już cytujesz to cytuj to do czego się odnosisz. Czysty to dla mnie jest cały SDL + wszystkie funkcje, a innym jest modyfikacja go, więc jest funkcja.
Funkcja do wyłączania vSync(SDL+OGL) :
SDL_GL_SetAttribute(SDL_GL_SWAP_CONTROL, false);Hmm.. coś ma w kodzie zwalone że mu taki FPS wychodzi.

60
Szkółka / Odp: Niedokładne losowanie z ctime...
« dnia: Kwiecień 19, 2009, 11:24:16 »
Liczb od 0 do 19 jest w sumie 20. Nie 19. :)

Pomijając już pierwsze słowo to zgadzam się z KK. Jest ich 20. Czyli jak ci wylosuje 19 a ty masz min 1 to otrzymujesz liczbę 20  ;)

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 45