Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - micran

Strony: 1 [2] 3 4 5 6 ... 45
16
Warsztat.gd / Odp: WMag
« dnia: Wrzesień 01, 2010, 23:28:52 »
1.wydaje mi sie ze jednak bledne zalozenie.
2. Wezmy pod uwage chocby mnie - wchodze na ten portal juz od jakiegos czasu(liczac czas gdy jeszcze konta nie mialem). A mimo to jakos nie rzucily mi sie w oczy wielkie napisy ze moge pisac w ramach ezina wydawanego przez polska spolecznosc game developerska (prosze nie traktowac tego jako checi pisania:P).

3. Skoro znalazlem sie ja, to i znajdzie sie jeszcze paru, parunastu, parudziesieciu takich co o tym nie slyszeli.

4. Do tego rowniez nie uslysza, bo wchodzac do tematu, ktory ma 51 podstron to ciezko znalezc ambicje by go przeczytac.

5. Tak wiec wniosek jest taki, ze tak wlasciwie to bazujecie na tutejszych wyjadaczach lub swierzakach, ktorzy akurat byli super aktywni w momencie jak byla reaktywacja maga.

6. A przeciez w zinie nie musza byc jakies autorskie materialy o programowaniu, ktore sa w stanie napisac nieliczni. Moga byc rowniez wlasne interpretacje materialow anglojezycznych, recenzja wlasnej gry czy inny luzniejsze formy - dostepne dla amatora.

7. Moze jakis baner albo cokolwiek co by mogli widziec ludzie, i co by ich zachecilo do sprobowania - a tym bardziej ze forum i strona zyja wlasnym zyciem.

1. Prawda wydaje ci się, tak na prawdę jest podstrona na stronie głównej gamedev i nawet ja co ostatnio często odwiedzam przez przypadek wklikuje się na WMaga...
2. Cóż widać nie bardzo zwracasz uwagę na to co czytasz..
3. Zawsze znajdzie się ktoś kto podzieli twoje poglądy, niestety dla ciebie ja ich nie podzielam.
4. Ktoś każe ci czytać? Nie, to nie rób z tego afery. Wejdź na fora innych magazynów jak zobaczysz 1 strona z 1343 to ci się zachce z pewnością czytania :)
5. A na czym mają bazować, na układzie gwiazd na niebie? Chcesz aby coś o tobie wspomnieli to się postaraj, nie ma nic prostego. Co ty byś chciał opisywać tetrisa? No bez jaj.
6. Tak od razu do WMaga wrzućmy jak jest zrobiona klawiatura, bo w końcu także związana z programowaniem. Nie ma sensu wrzucać materiałów o programowaniu - chciałbyś coś takiego czytać.. ja nie, jak chcesz google.pl i wpisujesz to czego szukasz. Chcesz interpretacji anglojęzycznych artykułów, otwórz jakąś stronę ang. i przeczytaj i staraj się zrozumieć.. jeśli nie google translate i on ci zrobi taką interpretację, że odjedziesz jak po 6 piwach. Sorry winetue ale nie każdy chce czytać recenzję twojej gry napisanej przez ciebie... co innego jak napisana przez kogoś innego, ale też nie chciałbym czytać o tetrisie czy o grze Vipy która jest robiona na tym samym silniku co poprzednia a grafika zmieniona - już lepiej bym przeczytał wywiad z grafikiem Vipy.
7. Chcą to zauważą, nie to ich strata... życie jest trudne i brutalne.

-----------------------------------------------------------
Co do innych to projekt czołgów był ukończony przed moim odejściem na długi czas z forum i serwisu, więc mam was głęboko w poważaniu.

------------------------------------------------------------
1. Widzę, że wściekły-micran strikes back ;]
2. WMag idzie swoim tempem - wyobraź sobie, że niektórzy mają inne rzeczy do roboty, na przykład pracują, odpoczywają albo się uczą (w tym piszą magisterkę).
3. Do podsyłania tekstów podane są przynajmniej dwa maile - jak ktoś nie jest w stanie tego ogarnąć, to myślę, że jego inteligencja nie będzie również w stanie obsłużyć dalece bardziej skomplikowanego notatnika czy, o zgrozo, Worda.

4. Micran, weź się za te czołgi lepiej ;)
1, A ja nie widzę, zmieniłem się od tamtego czasu i może nie zmienił mi się charakter sknerowatego użytkownika ale co z tego ? Znów mi bana walniecie? Mam to gdzieś... bo to będzie świadczyć, że boicie się prawdy i braku metod na mnie skoro banujecie za nic.
2. Tak chyba ze dwa razy szybciej idzie żółw, ile zajmuje napisanie artykułu 2 - 3 godziny, zredagowanie go 1h czyli 4 h dla autora, wysłanie maila a to czasem skomplikowane dodatkowe pół godziny. Osoba która to składa ... pół godziny na jeden artykuł(w tym przeczytanie go). Wysyłane artykuły codziennnie - WMag powinien wychodzić co miesiąc normalnie. Nie mów mi tu że masz robotę bo pół godziny na jeden artykuł a jest ich w WMagu aż tak wiele... to nie znajdziesz 4h w miesiącu aby się tym zająć. Bez jaj. Ucz się ucz, czy ci zabraniam... odpoczynek też dobra rzecz, a odejście od kompa i poznanie jakiejś panienki jeszcze lepsza. I nie muszę sobie niczego wyobrażać, sam zajęty jestem i co z tego... nie musi o tym wiedzieć cały świat no nie?
3. Dwa maile z czego na jednego nie da się wysłać... coś nie śmiga... albo mi w gmailu albo wam :D
4. <facepalm>

17
Warsztat.gd / Odp: WMag
« dnia: Sierpień 31, 2010, 17:44:00 »
Jak tam twoje czołgi?
Czołgi ukończyłem. Aktualnie dla twojej wiadomości od pół roku zajmuje się programowaniem w PHP. Do programowania gier pewnie wrócę ... jak będę miał pomysł na grę.

18
Warsztat.gd / Odp: WMag
« dnia: Sierpień 31, 2010, 17:38:30 »
Zarąbiście idzie tworzenie WMaga... załamka.

Wspomniałem o tym dość dawno i co ...jeden numer, kolejnego nie wydano nowego. Szkoda. Znów mam motywować?

K_B jest na gamedev.net i tam się czasem wypowiada. Pewnego czasu zrobiło się gorąco na forum i użytkownicy porzucili odwiedzanie tego miejsca. Swoją drogą nie wiele tu się dzieje... warsztat umiera ? Pójdzie w ślad za WMagiem...

19
Warsztat.gd / Odp: WMag
« dnia: Maj 28, 2010, 13:25:45 »
Nie trzeba było brać w swoje ręce :D Jestem na to za słaby ;) Co innego wy, chętnie bym przeczytał WMaga po tak długiej nieobecności tutaj, tak to muszę się wdrażać samemu :)

GO GO POWER RANGERS :D,hmmm.... znaczy do roboty;) Będzie ten nr kolejny czy nie?

20
Allegro / Odp: Logo gry przy uruchomieniu
« dnia: Maj 25, 2010, 20:53:19 »
A zastanowiłeś się jak bardzo irytujące to będzie? Coś ci wyświetla się na ekranie przez te choćby 2 sekundy aby za chwile zniknąć i uruchomić grę lub progam w okienku.

Jak dla mnie pomysł z oknem i wcześniejszym uruchomieniem na pełnym ekranie okna, jest chybiony.

21
Warsztat.gd / Odp: WMag
« dnia: Maj 25, 2010, 20:43:39 »
Widzę, że sprawa się rypła z WMagiem, szkoda a taki był ładny...

22
Matematyka i fizyka / Odp: Ruch węża w przestrzeni 3d
« dnia: Grudzień 07, 2009, 22:52:03 »
Szczerze to dziwnie by się grało w takiego snake w 3 wymiarach i widokiem takim pod kątem spoza planszy. Ja proponowałbym zrobić kamerkę w miejscu głowy węża, wtedy to i zręcznościówka mogłaby być :D w zależności od szybkości.

Obracanie w 3 wymiarach.. hmm.. może najpierw w tych dwóch a później o ten 3 ? (To tylko sugestia nie znam się za  bardzo na 3D)

23
Szkółka / Odp: Java - bilbioteki
« dnia: Listopad 30, 2009, 19:29:00 »
Dzięki, bardzo do gustu przypadł mi jME

24
Szkółka / Odp: Java - bilbioteki
« dnia: Listopad 29, 2009, 20:55:00 »
Znalazłem jogl , jwgl - po czym skłaniałbym się do jogl. Ale jestem otwarty na inne propozycje.
Ale z kolizjami nic kompletnie nie znalazłem.

Czyli co mam sobie z C++ przerabiać? Bez sensu, bo zresztą nie wiem jak stworzyć sobie bibliotekę dla javy.


Cytuj
Swing, Processing, JBullet, ...,

Pierwszy raz coś takiego słyszę, więc bez przesady - dopiero się produkuje w Javie.

A kod się przyda napewno, bo to zawsze szybciej nauczyć się trików pewnych można.

25
Szkółka / Java - bilbioteki
« dnia: Listopad 29, 2009, 20:43:48 »
Witam,
poszukuje wszelakich bibliotek ułatwiających pracę z javą .
Proszę o parę linków, szczególnie o biblioteki do grafiki (2D) i kolizji.
Byłoby super jak ktoś by podrzucił swój kod.

Z góry dzięki.

26
Szkółka / Odp: Pascal-zad
« dnia: Listopad 27, 2009, 22:37:21 »
Oblicz : a,b - z podanych punktów (np. wczytujesz (5,0) oraz (6,0)  i liczysz z tego a i b)
Wczytaj : x
Oblicz : y , z wzoru y=ax+b

Proste :)

27
Warsztat.gd / Odp: WMag
« dnia: Listopad 27, 2009, 22:33:01 »
Muszę przyznać, że jestem miło zaskoczony tym że jednak WMAG nadal powstaje, choć nie widać numeru listopadowego( nie wiem jak teraz ukazują się te numery).
Tak przyjrzałem się trochę tym ostatnim numerom to naprawdę robią doskonałe wrażenie , gratuluje. Jeśli w takiej formie (graficzna, w tekst nie za bardzo miałem kiedy się zapoznać bardziej wnikliwie) byłaby ta gazetka drukowana to kupiłbym ją.
Gratuluje redaktorą i wszystkim kto się tym zajął bardzo dobra robota.
Najlepiej zapoznałem się z numerem ostatnim (18) i napisze co mi przeszkadzało:
- wywiad z Charibo ( po zapoznaniu się z całym) - Czyta się czyta a po pewnym czasie zapomina się z kim ten wywiad jest, no kurcze ale skrót CH, do mnie nie przemawia. Zaoszczędzenie tych parę literek nic by nie dało, a wpisanie całego nicku daje lepszy kontakt czytelnika z tym co "przemawia" z tego wywiadu.
- Lua a Python tutaj by lepiej wyglądało gdyby kody były na równi siebie


Poza wyżej wymienionymi dwoma punktami to świetna robota, powodzenia.

28
Compo i bitwy / Odp: Projekt w 3 miesiące
« dnia: Listopad 26, 2009, 20:43:15 »
Hahaha zabawni to wy jesteście  :D
Problemów już nie mam, a żeby sobie z nimi poradzić musiałem zrezygnować z tego forum.

I spokój, efekt był taki że zrezygnowałem z projektu - jeśli ktoś się chce dowartościować to proszę przyjąć sobie wersję wyżej już podawaną "znikł słomiany zapał" i wszyscy będą zadowoleni  ;)

Jeśli macie coś do mojej osoby to PW, a nie głupie i szczeniackie wiadomości tutaj na forum. I nie zamierzam reagować na dalsze wasze zaczepki.

Pozdrawiam dawnych "rywali" którym nie w smak powrót mój na forum  ;D

29
Compo i bitwy / Odp: Projekt w 3 miesiące
« dnia: Listopad 25, 2009, 20:37:00 »
Zadziwia mnie, ile razy w jednym poście podkreśliłeś, że zaistniały problemy i jak bardzo są one prywatne. :P
A co obchodzą cię moje problemy ?  ;D haha
Po prostu nie widzę potrzeby dzielić się z wami moim życiem osobistym.

30
Compo i bitwy / Odp: Projekt w 3 miesiące
« dnia: Listopad 24, 2009, 16:13:46 »
Właśnie, że udziele mu odpowiedzi. Powód był bardzo prosty - miałem pewne problemy prywatne oraz brak dostępu do neta tak dobrego jak zawsze. Dlatego też napisałem prywatne. Żeby pisać grę muszę mieć na to ochotę i w miarę dobrą sytuację w domu - niestety tego drugiego zabrakło.
Co do mojego zapadnięcia się pod ziemię, to nie miałem po co tu wchodzić gier jako takich nie produkuje i narazie się na to nie zapowiada - matura.
Projekt 3 miesiące skończył się w moim przypadku na podróbce popularnego Mario - bo tylko tyle zdążyłem zrobić przed zaistniałymi problemami.

Nie zamierzam wymieniać co to za problemy były bo to moja prywatna sprawa, a was to nie powinno obchodzić. Słomiany zapał ... hmm... normalny raczej.

Mój wpis tutaj nie oznacza mojego powrotu do programowania i udzielania się aktywnie na forum, pokazuje tylko ze jestem i nie zamierzam porzucić tego forum definitywnie.

Strony: 1 [2] 3 4 5 6 ... 45