Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Frondeus

Strony: 1 ... 63 64 65 66 [67]
991
Sztuczna inteligencja / Odp: Siec Neuronowa
« dnia: Marzec 27, 2008, 20:42:53 »
Bies: Ta ksiazka naprwde mi pomogla, przeczytalem 1 rozdzial i juz rozumiem o co w tym wszystkim chodzi.
Dziekuje za pomoc.

992
Sztuczna inteligencja / Odp: Siec Neuronowa
« dnia: Marzec 26, 2008, 17:36:50 »
Cytuj
Jeśli potrzebujesz sieci do jakiegoś konkretnego zastosowania, użyj FANN.
Odp:
1: nie wiem co to FANN
2: Ot tak sobie, zeby zrozumiec, pocwiczyc..
3: Prawdopodobnie jako Sztucna intelignecja komputera(w grach).
4: Taka wiedza zawsze sie moze przydac(przynajmniej tak mi sie wydaje)


Znalazlem kilka wzorow na ten algorytm, tylko jest jeden problem: W podstawowce takich rzeczy nie ucza
 :(

Moglby mi ktos(krok po kroku) wytlumaczyc  co w tym algorytmie chodzi?

993
Sztuczna inteligencja / Odp: Siec Neuronowa
« dnia: Marzec 25, 2008, 10:32:22 »
Heh, 5 min wzesniej niz ty to napisales odkrylem ten algorytm(calkowicie przypadkowo) ;)
Oraz znalazlem wiele dzialan(choc nie wiem co one znacza) - niestety nie jestestem dobry z matmy ;(.
Moze ktos moglby pokazac wzor(wlasnie tp. w=x(d-y) ale do sieci wielowastwowej) i obiasnic jak on dziala?
bo, ten w=x(d-y) to po trzech sek. zrozumialem.(o ile mozna pokazac jak on dziala  przy moim IQ ;) )

994
Sztuczna inteligencja / Siec Neuronowa
« dnia: Marzec 25, 2008, 09:51:14 »
Mam pytanie.... Czy jest na tym forum osoba zajmujaca sie SSN?(Sztuczna Siecia Neuronowa)
Jeśli tak to mam problem..
Jest jakis wzor matematyczny , dzeki ktoremu mozna by bylo porawiac wagi? (cos w stylu "W = X(D-Y)" gdzie w to waga , X to informacja wchodzaca, D to oczekiwana odpowiedz, a Y to odpowiedz bledna ktora wyszla).
Ten wzor o ktorym wspomnialem dobrze funkcjonuje na jeden neuron, a mi chodzi o cos innego:


Pierwszy zad neuonow(9 ich) otrzymuje dane ot urzytkownika,
Drugi rzad(ukryty) z 5 neuronami przetwarza dane i wysyla do rzedu trzeciego(4 neurony) .
Trzeci rzad z 4 neuronami odpowiada uzytkownikowi.

to jest pzyklad z http://edward_ch.republika.pl/3x3.html.

tam sa i pytania i odpowiedzi(jakie maja byc).

I teraz mam problem z wagami, jest wzor podobny do  W=X(D-Y), ale poprawiajacy wagi rzedow porzednich?

Jestem nowicjuszem w tej dziedzinie, a nigdzie nie moge znaleśc odpowiedzi.

Bardzo prosze o pomoc.

995
C++ / Odp: obiekty i tablice
« dnia: Marzec 21, 2008, 14:34:49 »
Vectory mi wystarcza, dziekuje za odp.

996
C++ / Odp: obiekty i tablice
« dnia: Marzec 21, 2008, 14:24:02 »
Cytuj
Mam  np. 100 klas A

Pomylka/przejezyczenie:
Mam 100 obiektow klasy A
i chce w przyszlosci dodac jeszcze n biektow(tej klasy A)
oraz odzczytywac wartosci z tych obiektow.

997
C++ / Odp: obiekty i tablice
« dnia: Marzec 21, 2008, 09:04:30 »
A o jaki kurs chodzi? (Megatutorial Xiona?)

998
C++ / obiekty i tablice
« dnia: Marzec 21, 2008, 09:00:37 »
Mam pytanie odnoszace sie do obiektow,
Jak obslugiwac wszystkie na raz(obiekty) z tej samej klasy? chodzi mi o to ze po kolei w kazdym obiekcie np. zmieniala sie zmienna, czy wywolywala metoda.
Lecz nie chce zeby obiekty byly w Tablicy, bowiem w koncu tablica sie wyczerpie, a ja musze dodawac obiekty np. w nieskonczonosc (mialem na mysli , np. do gry- tworzysz przedmiot, to obiekt ktory jest tym przedmiotem musi istniec, i obojetnie ile np. mieczy gracz wykuje to nigdy nie bedzie granicy- tej w programie)...
Moglby mi ktos pokazac jak to zrobic w c++?


//Przyklad
Mam  np. 100 klas A
i chce w przyszlosci dodac jeszcze n klas,
oraz odczytac wartosci z zmiennych z tych klas..
//=============


Bardzo prosze o pomoc


Mam nadzieje ze w pytaniu wyrazilem sie jasno ...

999
C++ / Odp: Direct Draw, Obiekty i linker.
« dnia: Luty 21, 2008, 09:54:22 »
Dziekuje za wyjasnienie.

1000
C++ / Odp: Direct Draw, Obiekty i linker.
« dnia: Luty 20, 2008, 21:04:33 »
Jeden obiekt wiele razy?
singletony sie tworzy jeden raz.

1001
C++ / Direct Draw, Obiekty i linker.
« dnia: Luty 20, 2008, 19:36:41 »
Witam , mam problem:

Otoz chcialem zobic mini gre 2d w obiektach z uzyciem DirectDraw.(W VC 08)
Aby bylo ladniej klasy byly w pliku naglowkowym, metody tych klas w lpiku .cpp zas WinMain normalnie. Same metody Directa znalazlem w internecie na http://stud.wsi.edu.pl/ (Game c++reator) i "wlozylem" je w  obiekty.
Jednak mam problem linkera(dodaje ze dolaczylem ddraw.lib), i nie wiem w ktorej lini mam blad bo tam nie pisze, moze ktos zna przyczyne?
Podaje kod zrodlowy oraz same bledy co wyskoczyly:

Main.cpp:
#include <windows.h>
#include <ddraw.h>
#include "Game.h"
bool UtworzOknoDlaDD(HWND *hWnd, LPSTR lpszTyt);

LRESULT CALLBACK ProcOkna(HWND hOkno, UINT uMsg, WPARAM wPar, LPARAM lPar)
{

 switch(uMsg) {

  case WM_KEYDOWN:
  if(wPar == VK_ESCAPE) DestroyWindow(hOkno);
break;

  case WM_DESTROY:
     PostQuitMessage(0);
  break;

 };
 return DefWindowProc(hOkno,uMsg,wPar,lPar);
}

int WINAPI WinMain(HINSTANCE hProgram, HINSTANCE, LPSTR, int swPokaz)
{
if (!UtworzOknoDlaDD(&hOkno,"Gra")) return false;
 ShowWindow(hOkno,swPokaz);

   CGame *pGame = CGame::Obiekt();
   pGame->UruchomGre();

  MSG msg;
 for(;;){
if (PeekMessage(&msg,NULL,0,0,PM_REMOVE)) {
if (msg.message == WM_QUIT) break;
TranslateMessage(&msg);
DispatchMessage(&msg);

  }
  else {

}
}

  pGame->ZakonczGre();
   return static_cast<int>(msg.wParam);
}

bool UtworzOknoDlaDD(HWND *hWnd, LPSTR lpszTyt)
{
 HINSTANCE hProg = GetModuleHandle(NULL);

 WNDCLASS wc;
 wc.lpszClassName = "Game";
 wc.hInstance     = hProg;
 wc.lpfnWndProc   = ProcOkna;
 wc.style         = 0;
 wc.hIcon         = LoadIcon(NULL,IDI_WINLOGO);
 wc.hCursor       = LoadCursor(NULL,IDC_ARROW);
 wc.hbrBackground = (HBRUSH) GetStockObject(BLACK_BRUSH);
 wc.lpszMenuName  = NULL;
 wc.cbClsExtra    = 0;
 wc.cbWndExtra    = 0;
 if(!RegisterClass(&wc)) return false;

 *hWnd = CreateWindowEx(0,"Game",lpszTyt,WS_POPUP,
                        50,50,300,200,
                        NULL,NULL,hProg,NULL);
 if(*hWnd==NULL) return false;
 else return true;
}

Game.h:
extern HWND hOkno;

   
//--------------Grafika--------------
class C2D{ //interfejs
private:
                      //Uchwyt głównego okna aplikacji
LPDIRECTDRAW lpDD;              //Wskaźnik do obiektu DirectDraw
LPDIRECTDRAWSURFACE lpDDEkran;  //Wskaźnik na powierzchnię ekranu
LPDIRECTDRAWSURFACE lpDDBufor;  //Wskaźnik do tylniego bufora
LPDIRECTDRAWSURFACE lpDDTlo;  //Wskaźnik do powierzchni tła

public:
C2D(){
LPDIRECTDRAW lpDD = NULL;              //Wskaźnik do obiektu DirectDraw
LPDIRECTDRAWSURFACE lpDDEkran = NULL;  //Wskaźnik na powierzchnię ekranu
LPDIRECTDRAWSURFACE lpDDBufor = NULL;  //Wskaźnik do tylniego bufora
LPDIRECTDRAWSURFACE lpDDTlo = NULL;  //Wskaźnik do powierzchni tła
}
bool UtworzObiektyDD();
void ZwolnijObiektyDD();
LPDIRECTDRAWSURFACE UtworzPowierzchnieZPliku(LPSTR nazwa);
//void PokazEfekt();
};
/*
class C3D{ //Samo mowi za siebie
private:
public:
};
*/
class CGraph{
private:
C2D* m_p2D;

public:
CGraph(){
m_p2D = new C2D;
}

void mUruchomG(int typ){
switch (typ){
case 1:

m_p2D->UtworzObiektyDD();
break;
}
}

void mZakonczG(int typ){
switch (typ){
case 1:

m_p2D->ZwolnijObiektyDD();
break;
}
}
/*void mPokazEfekty(int typ){
switch (typ){
case 1:

m_p2D->PokazEfekt();
break;
}
}*/
~CGraph() {}
};
//-------------Dzwiek-----------
class CSound{
private:
public:
CSound(){

}
~CSound() {}
};
//-----------------Sterowanie AI itp.-------------
class CNet{
private:
public:
CNet(){

}
~CNet() {}
};


//--------------------------GRA----------------------
class CGame
{
   
   private:

      CGame() //Konstruktor
      {
         ms_pGame = this;
m_pGraph = new CGraph;
//m_pSound = new CSound;
// m_pNet = new CNet;
      }

      static CGame* ms_pGame;
  CGraph* m_pGraph;
      //CSound* m_pSound;
  //CNet* m_pNet;


  public:
   
      static CGame* Obiekt() //Konstruktor
      {
         if (ms_pGame == NULL) CGame();

         return ms_pGame;
      }

      void Kill() //Destruktor
      {
         if(ms_pGame)
            delete ms_pGame;
         ms_pGame = 0;
      }

void UruchomGre();
void ZakonczGre();
void Graj();

      ~CGame() { }

};

CGame* CGame::ms_pGame = NULL;

Game.cpp:
#include <windows.h>
#include <ddraw.h>
#include "Game.h"
 HWND hOkno; 
// -----------------------CGame-----------------
void CGame::UruchomGre()
{
m_pGraph->mUruchomG(1);
//m_pSound->mUruchomS();
//m_pNet->mUruchomN();
}
void CGame::ZakonczGre()
{
m_pGraph->mZakonczG(1);
}
void CGame::Graj()
{
//m_pGraph->mPokazEfekty(1);


}
//------------------------CGraph----------------
//----------2D------------
bool C2D::UtworzObiektyDD()
{
 //Utworzenie głównego obiektu DirectDraw
 if ( DirectDrawCreate(NULL,&lpDD,NULL) != DD_OK) {
    MessageBox(hOkno,"Nie dało się utworzyć obiektu DD","Błąd",0);
    ZwolnijObiektyDD();  return false;
 }
 lpDD->SetCooperativeLevel(hOkno, DDSCL_EXCLUSIVE | DDSCL_FULLSCREEN);
 lpDD->SetDisplayMode(1024, 768, 16);

 //Utworzenie powierzchni ekranu
 DDSURFACEDESC ddsd;
 ddsd.dwSize            = sizeof(ddsd);
 ddsd.dwFlags           = DDSD_CAPS|DDSD_BACKBUFFERCOUNT;
 ddsd.ddsCaps.dwCaps    = DDSCAPS_PRIMARYSURFACE|DDSCAPS_COMPLEX|DDSCAPS_FLIP;
 ddsd.dwBackBufferCount = 1;
 if ( lpDD->CreateSurface(&ddsd,&lpDDEkran,NULL) != DD_OK) {
    MessageBox(hOkno,"Nie dało się utworzyć buforów ekranu","Błąd",0);
    ZwolnijObiektyDD();  return false;
 }

 //Pobranie wskaźnika do tylniego bufora
 ddsd.ddsCaps.dwCaps = DDSCAPS_BACKBUFFER;
 lpDDEkran->GetAttachedSurface(&ddsd.ddsCaps,&lpDDBufor);

//---------------OBIEKTY-------------------------------

 
 lpDDTlo = UtworzPowierzchnieZPliku("..\\Grafika\\Tlo.bmp");
 if (lpDDTlo==NULL) {
    MessageBox(hOkno,"Nie dało się wczytać bitmapy tła","Błąd",0);
    ZwolnijObiektyDD();  return false;
 }


//-------------------------------------------------------
 


 return true;
}
void C2D::ZwolnijObiektyDD()
{
//-----------ZWOLNIJ OBIEKTY----------------

 if(lpDDTlo   != NULL) lpDDTlo->Release();    lpDDTlo   = NULL;
//---------------------------------------------------------


 if(lpDDEkran != NULL) lpDDEkran->Release();  lpDDEkran = NULL;
 if(lpDD      != NULL) lpDD->Release();       lpDD = NULL;
}
LPDIRECTDRAWSURFACE C2D::UtworzPowierzchnieZPliku(LPSTR nazwa)
{
 LPDIRECTDRAWSURFACE lpDDNowa;
 DDSURFACEDESC ddsd;
 HBITMAP bitmapa;
 BITMAP bmp;
 HDC pomoc;
 HDC hdc;

 bitmapa = (HBITMAP) LoadImage(NULL,nazwa,IMAGE_BITMAP,0,0,LR_LOADFROMFILE);
 if(bitmapa==NULL) return NULL;
 pomoc = CreateCompatibleDC(NULL);
 SelectObject(pomoc,bitmapa);

 GetObject(bitmapa,sizeof(bmp),&bmp);
 ddsd.dwSize         = sizeof(ddsd);
 ddsd.dwFlags        = DDSD_CAPS | DDSD_WIDTH | DDSD_HEIGHT;
 ddsd.ddsCaps.dwCaps = DDSCAPS_OFFSCREENPLAIN | DDSCAPS_SYSTEMMEMORY;
 ddsd.dwWidth = bmp.bmWidth;  ddsd.dwHeight = bmp.bmHeight;
 if( lpDD->CreateSurface(&ddsd,&lpDDNowa,NULL) != DD_OK) return NULL;

 if(lpDDNowa->GetDC(&hdc) == DD_OK) {
   BitBlt(hdc,0,0, bmp.bmWidth, bmp.bmHeight, pomoc,0,0,SRCCOPY);
   lpDDNowa->ReleaseDC(hdc);
 }
 DeleteDC(pomoc);  DeleteObject(bitmapa);
 return lpDDNowa;
}
/*
void C2D::PokazEfekt()
{
 lpDDBufor->BltFast(0,0,lpDDTlo,NULL,DDBLTFAST_WAIT);
 lpDDEkran->Flip(NULL,DDFLIP_WAIT);

}
*/
//------------------------CSound----------------

//------------------------CNetwork--------------

Linker:
------ Build started: Project: Game, Configuration: Release Win32 ------
Compiling...
cl : Command line warning D9035 : option 'Wp64' has been deprecated and will be removed in a future release
game.cpp
main.cpp
Generating Code...
Linking...
game.obj : error LNK2005: "private: static class CGame * CGame::ms_pGame" (?ms_pGame@CGame@@0PAV1@A) already defined in main.obj
Release/Window.exe : fatal error LNK1169: one or more multiply defined symbols found

Window - 2 error(s), 1 warning(s)
========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========

Z gory dziekuje za pomoc.
(Ojc, chyb zlamalem 2 Przykazanie "Jak nie lamic", ale siedze nad tym kodem od tygodnia i nic nie dziala)

1002
Gry przeglądarkowe / Odp: MMO co? jak? i w czym?
« dnia: Luty 19, 2008, 19:23:33 »
Skiter Twoj programik Serwer-client jest super;).
Zdziwil mnie tylko jeden szczegol, uruchamiajac go na VC 2008 Express, nie udala sie kompilacja, z powodow...   
 ...braku pliku fstream.h(!!!).
W samym katalogu include jest Fstream(bez.h), ale usuwajac te cale ".h" z projektu lub zmieniajac nazwe pliku na odpowiednia wystepowaly liczne errory:
------ Build started: Project: serwer, Configuration: Debug Win32 ------
Compiling...
global.cpp
main.cpp
player.cpp
c:\documents and settings\wojtek\pulpit\server\player.cpp(81) : warning C4996: 'sprintf': This function or variable may be unsafe. Consider using sprintf_s instead. To disable deprecation, use _CRT_SECURE_NO_WARNINGS. See online help for details.
        d:\program files\microsoft visual studio 9.0\vc\include\stdio.h(366) : see declaration of 'sprintf'
c:\documents and settings\wojtek\pulpit\server\player.cpp(82) : warning C4996: 'sprintf': This function or variable may be unsafe. Consider using sprintf_s instead. To disable deprecation, use _CRT_SECURE_NO_WARNINGS. See online help for details.
        d:\program files\microsoft visual studio 9.0\vc\include\stdio.h(366) : see declaration of 'sprintf'
c:\documents and settings\wojtek\pulpit\server\player.cpp(102) : error C3861: 'getline': identifier not found
c:\documents and settings\wojtek\pulpit\server\player.cpp(135) : error C2679: binary '<<' : no operator found which takes a right-hand operand of type 'std::basic_string<_Elem,_Traits,_Ax>' (or there is no acceptable conversion)
        with
        [
            _Elem=char,
            _Traits=std::char_traits<char>,
            _Ax=std::allocator<char>
        ]
        d:\program files\microsoft visual studio 9.0\vc\include\ostream(653): could be 'std::basic_ostream<_Elem,_Traits> &std::operator <<<char,std::char_traits<char>>(std::basic_ostream<_Elem,_Traits> &,const char *)' [found using argument-dependent lookup]
        with
        [
            _Elem=char,
            _Traits=std::char_traits<char>
        ]
        d:\program files\microsoft visual studio 9.0\vc\include\ostream(700): or       'std::basic_ostream<_Elem,_Traits> &std::operator <<<char,std::char_traits<char>>(std::basic_ostream<_Elem,_Traits> &,char)' [found using argument-dependent lookup]
        with
        [
            _Elem=char,
            _Traits=std::char_traits<char>
        ]
        d:\program files\microsoft visual studio 9.0\vc\include\ostream(738): or       'std::basic_ostream<_Elem,_Traits> &std::operator <<<std::char_traits<char>>(std::basic_ostream<_Elem,_Traits> &,const char *)' [found using argument-dependent lookup]
        with
        [
            _Elem=char,
            _Traits=std::char_traits<char>
        ]
        d:\program files\microsoft visual studio 9.0\vc\include\ostream(785): or       'std::basic_ostream<_Elem,_Traits> &std::operator <<<std::char_traits<char>>(std::basic_ostream<_Elem,_Traits> &,char)' [found using argument-dependent lookup]
        with
        [
            _Elem=char,
            _Traits=std::char_traits<char>
        ]
        d:\program files\microsoft visual studio 9.0\vc\include\ostream(909): or       'std::basic_ostream<_Elem,_Traits> &std::operator <<<std::char_traits<char>>(std::basic_ostream<_Elem,_Traits> &,const signed char *)' [found using argument-dependent lookup]
        with
        [
            _Elem=char,
            _Traits=std::char_traits<char>
        ]
        d:\program files\microsoft visual studio 9.0\vc\include\ostream(916): or       'std::basic_ostream<_Elem,_Traits> &std::operator <<<std::char_traits<char>>(std::basic_ostream<_Elem,_Traits> &,signed char)' [found using argument-dependent lookup]
        with
        [
            _Elem=char,
            _Traits=std::char_traits<char>
        ]
        d:\program files\microsoft visual studio 9.0\vc\include\ostream(923): or       'std::basic_ostream<_Elem,_Traits> &std::operator <<<std::char_traits<char>>(std::basic_ostream<_Elem,_Traits> &,const unsigned char *)' [found using argument-dependent lookup]
        with
        [
            _Elem=char,
            _Traits=std::char_traits<char>
        ]
        d:\program files\microsoft visual studio 9.0\vc\include\ostream(930): or       'std::basic_ostream<_Elem,_Traits> &std::operator <<<std::char_traits<char>>(std::basic_ostream<_Elem,_Traits> &,unsigned char)' [found using argument-dependent lookup]
        with
        [
            _Elem=char,
            _Traits=std::char_traits<char>
        ]
        d:\program files\microsoft visual studio 9.0\vc\include\ostream(170): or       'std::basic_ostream<_Elem,_Traits> &std::basic_ostream<_Elem,_Traits>::operator <<(std::basic_ostream<_Elem,_Traits> &(__cdecl *)(std::basic_ostream<_Elem,_Traits> &))'
        with
        [
            _Elem=char,
            _Traits=std::char_traits<char>
        ]
        d:\program files\microsoft visual studio 9.0\vc\include\ostream(176): or       'std::basic_ostream<_Elem,_Traits> &std::basic_ostream<_Elem,_Traits>::operator <<(std::basic_ios<_Elem,_Traits> &(__cdecl *)(std::basic_ios<_Elem,_Traits> &))'
        with
        [
            _Elem=char,
            _Traits=std::char_traits<char>
        ]
        d:\program files\microsoft visual studio 9.0\vc\include\ostream(183): or       'std::basic_ostream<_Elem,_Traits> &std::basic_ostream<_Elem,_Traits>::operator <<(std::ios_base &(__cdecl *)(std::ios_base &))'
        with
        [
            _Elem=char,
            _Traits=std::char_traits<char>
        ]
        d:\program files\microsoft visual studio 9.0\vc\include\ostream(190): or       'std::basic_ostream<_Elem,_Traits> &std::basic_ostream<_Elem,_Traits>::operator <<(std::_Bool)'
        with
        [
            _Elem=char,
            _Traits=std::char_traits<char>
        ]
        d:\program files\microsoft visual studio 9.0\vc\include\ostream(210): or       'std::basic_ostream<_Elem,_Traits> &std::basic_ostream<_Elem,_Traits>::operator <<(short)'
        with
        [
            _Elem=char,
            _Traits=std::char_traits<char>
        ]
        d:\program files\microsoft visual studio 9.0\vc\include\ostream(243): or       'std::basic_ostream<_Elem,_Traits> &std::basic_ostream<_Elem,_Traits>::operator <<(unsigned short)'
        with
        [
            _Elem=char,
            _Traits=std::char_traits<char>
        ]
        d:\program files\microsoft visual studio 9.0\vc\include\ostream(263): or       'std::basic_ostream<_Elem,_Traits> &std::basic_ostream<_Elem,_Traits>::operator <<(__w64 int)'
        with
        [
            _Elem=char,
            _Traits=std::char_traits<char>
        ]
        d:\program files\microsoft visual studio 9.0\vc\include\ostream(288): or       'std::basic_ostream<_Elem,_Traits> &std::basic_ostream<_Elem,_Traits>::operator <<(__w64 unsigned int)'
        with
        [
            _Elem=char,
            _Traits=std::char_traits<char>
        ]
        d:\program files\microsoft visual studio 9.0\vc\include\ostream(308): or       'std::basic_ostream<_Elem,_Traits> &std::basic_ostream<_Elem,_Traits>::operator <<(long)'
        with
        [
            _Elem=char,
            _Traits=std::char_traits<char>
        ]
        d:\program files\microsoft visual studio 9.0\vc\include\ostream(328): or       'std::basic_ostream<_Elem,_Traits> &std::basic_ostream<_Elem,_Traits>::operator <<(__w64 unsigned long)'
        with
        [
            _Elem=char,
            _Traits=std::char_traits<char>
        ]
        d:\program files\microsoft visual studio 9.0\vc\include\ostream(349): or       'std::basic_ostream<_Elem,_Traits> &std::basic_ostream<_Elem,_Traits>::operator <<(__int64)'
        with
        [
            _Elem=char,
            _Traits=std::char_traits<char>
        ]
        d:\program files\microsoft visual studio 9.0\vc\include\ostream(369): or       'std::basic_ostream<_Elem,_Traits> &std::basic_ostream<_Elem,_Traits>::operator <<(unsigned __int64)'
        with
        [
            _Elem=char,
            _Traits=std::char_traits<char>
        ]
        d:\program files\microsoft visual studio 9.0\vc\include\ostream(390): or       'std::basic_ostream<_Elem,_Traits> &std::basic_ostream<_Elem,_Traits>::operator <<(float)'
        with
        [
            _Elem=char,
            _Traits=std::char_traits<char>
        ]
        d:\program files\microsoft visual studio 9.0\vc\include\ostream(410): or       'std::basic_ostream<_Elem,_Traits> &std::basic_ostream<_Elem,_Traits>::operator <<(double)'
        with
        [
            _Elem=char,
            _Traits=std::char_traits<char>
        ]
        d:\program files\microsoft visual studio 9.0\vc\include\ostream(430): or       'std::basic_ostream<_Elem,_Traits> &std::basic_ostream<_Elem,_Traits>::operator <<(long double)'
        with
        [
            _Elem=char,
            _Traits=std::char_traits<char>
        ]
        d:\program files\microsoft visual studio 9.0\vc\include\ostream(450): or       'std::basic_ostream<_Elem,_Traits> &std::basic_ostream<_Elem,_Traits>::operator <<(const void *)'
        with
        [
            _Elem=char,
            _Traits=std::char_traits<char>
        ]
        d:\program files\microsoft visual studio 9.0\vc\include\ostream(470): or       'std::basic_ostream<_Elem,_Traits> &std::basic_ostream<_Elem,_Traits>::operator <<(std::basic_streambuf<_Elem,_Traits> *)'
        with
        [
            _Elem=char,
            _Traits=std::char_traits<char>
        ]
        while trying to match the argument list '(std::ofstream, std::basic_string<_Elem,_Traits,_Ax>)'
        with
        [
            _Elem=char,
            _Traits=std::char_traits<char>,
            _Ax=std::allocator<char>
        ]
c:\documents and settings\wojtek\pulpit\server\player.cpp(141) : error C2065: 'ifstream' : undeclared identifier
c:\documents and settings\wojtek\pulpit\server\player.cpp(141) : error C2146: syntax error : missing ';' before identifier 'CheckLogin'
c:\documents and settings\wojtek\pulpit\server\player.cpp(141) : error C3867: 'Player::CheckLogin': function call missing argument list; use '&Player::CheckLogin' to create a pointer to member
c:\documents and settings\wojtek\pulpit\server\player.cpp(150) : error C2228: left of '.open' must have class/struct/union
c:\documents and settings\wojtek\pulpit\server\player.cpp(151) : error C3867: 'Player::CheckLogin': function call missing argument list; use '&Player::CheckLogin' to create a pointer to member
c:\documents and settings\wojtek\pulpit\server\player.cpp(155) : error C2228: left of '.eof' must have class/struct/union
c:\documents and settings\wojtek\pulpit\server\player.cpp(155) : fatal error C1903: unable to recover from previous error(s); stopping compilation
config.cpp
c:\documents and settings\wojtek\pulpit\server\config.cpp(13) : error C2065: 'ifstream' : undeclared identifier
c:\documents and settings\wojtek\pulpit\server\config.cpp(13) : error C2146: syntax error : missing ';' before identifier 'Config'
c:\documents and settings\wojtek\pulpit\server\config.cpp(13) : error C2275: 'Config' : illegal use of this type as an expression
c:\documents and settings\wojtek\pulpit\server\config.cpp(14) : error C2143: syntax error : missing ';' before '.'
c:\documents and settings\wojtek\pulpit\server\config.cpp(14) : error C2143: syntax error : missing ';' before '.'
c:\documents and settings\wojtek\pulpit\server\config.cpp(15) : error C2275: 'Config' : illegal use of this type as an expression
c:\documents and settings\wojtek\pulpit\server\config.cpp(17) : error C2143: syntax error : missing ';' before '.'
c:\documents and settings\wojtek\pulpit\server\config.cpp(17) : error C2143: syntax error : missing ';' before '.'
c:\documents and settings\wojtek\pulpit\server\config.cpp(21) : warning C4832: token '.' is illegal after UDT 'Config'
        c:\documents and settings\wojtek\pulpit\server\config.h(5) : see declaration of 'Config'
c:\documents and settings\wojtek\pulpit\server\config.cpp(21) : error C2039: 'eof' : is not a member of 'Config'
        c:\documents and settings\wojtek\pulpit\server\config.h(5) : see declaration of 'Config'
c:\documents and settings\wojtek\pulpit\server\config.cpp(21) : fatal error C1903: unable to recover from previous error(s); stopping compilation
Generating Code...
Build log was saved at "file://c:\Documents and Settings\Wojtek\Pulpit\c++\projekty\global\global\Debug\BuildLog.htm"
global - 19 error(s), 3 warning(s)
========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========


moze ktos poradzi?

Strony: 1 ... 63 64 65 66 [67]