Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Frondeus

Strony: 1 ... 62 63 64 65 [66] 67
976
.NET i XNA / Odp: XNA studio EE
« dnia: Czerwiec 24, 2008, 17:08:25 »
chodziło mi o to właśnie czy jak  porozdzielam na klasy nie wyskoczy mi błąd.

977
.NET i XNA / Odp: XNA studio EE
« dnia: Czerwiec 24, 2008, 15:26:06 »
już zaczęłem programować w 2005 ale zmienię na 2008. Mam pytanie: czy funkcje xna muszą być w klasie game? Czy można podzielić to na klasy np. Grafika , sterowanie itp.?

978
.NET i XNA / Odp: XNA studio EE
« dnia: Czerwiec 24, 2008, 15:19:39 »
ok. Nawet nie wiedziałem że jest 3.0

979
.NET i XNA / Odp: XNA- kusy
« dnia: Czerwiec 24, 2008, 15:16:18 »
xna, kurs xna,tutorial xna ,etc.

980
.NET i XNA / Odp: XNA- kusy
« dnia: Czerwiec 24, 2008, 11:55:10 »
Kosiak : Dałeś link na GOOGLE?
Nie tworzyłbym tego watku gdybym wczesniej nie zagladnal na ta strone.

Ale lektury na papierze to nie znacie? Ale lepiej mieć te linki niż nic :D

981
.NET i XNA / XNA- kusy
« dnia: Czerwiec 24, 2008, 11:25:53 »
Czy zna ktoś jakiś kurs internetowy(podajcie link),Książkę na temat XNA? (Po polsku, ale z angielskim też se dam rade)
Z góry dzięki za odpowiedź.

982
.NET i XNA / Odp: XNA studio EE
« dnia: Czerwiec 24, 2008, 09:33:52 »
Mam ten sam problem ale w MV 2008.
Czy to oznacza ze muszę zmienić kompilator na 2005 SP1?
Wersja 2.0 tez pokazuje ten błąd...
Może znacie jak obejść ten problem bez potrzeby przesiadki na wersje 2005 sp1?

983
C++ / Odp: Dziedziczenie.
« dnia: Czerwiec 23, 2008, 23:04:31 »
Dzięki za wszystkie odp.

984
Design / Odp: The Towers
« dnia: Czerwiec 23, 2008, 23:01:14 »
W moim pomyśle "Towers" ma uzasadnienie:
-100 wież 100 poziomowych  rozmieszczonych na 5 małych kontynentach(raczej wyspach).
Mam nadzieje ze i tak pomysl kolegi nie bedzie komercyjny i po sadach nie bede latal za lamanie praw autorskich ;p

985
C++ / Odp: Dziedziczenie.
« dnia: Czerwiec 23, 2008, 20:13:41 »
To jeszcze prosiłbym(jeżeli to nie sprawi kłopotu) o pokazanie jak zakodować aby "dziecko" było singletonem przez dziedziczenie...

986
Design / Odp: The Towers
« dnia: Czerwiec 23, 2008, 18:43:18 »
A skąd ta nazwa towers?
PS  Oj będę musiał "wykupić" prawa autorskie :)
Bo robię mmorpg o tej nazwie(od 3 mies mam ten pomysł).

987
C++ / Odp: Dziedziczenie.
« dnia: Czerwiec 23, 2008, 18:21:11 »
czy można coś odziedziczyć tylko n razy?

 Np. Załóżmy że klasy to żyjątka ."rodzic" przekazuje funkcję "dziecku" ale nie chce aby "dziecko" przekazało tą funkcję przyszłym "wnukom".

Jak ma to zrobić?
Tzn. Jak mam zaprogramować klasę aby przekazała funkcję np. Tylko jednemu pokoleniu?

O ile to nie sprawi kłopotu to prosiłbym o przykład.(jak i o przykład dotyczący dziedziczenia "singletonowości")

988
C++ / Odp: Dziedziczenie.
« dnia: Czerwiec 20, 2008, 23:05:07 »
Mam jeszcze jedno pytanie:
-Czy "dziecko" może mieć więcej niż jednego rodzica? (jeśli tak, to czy ktoś pokazałby jak to zakodować?)

989
C++ / Odp: Dziedziczenie.
« dnia: Czerwiec 20, 2008, 22:01:18 »
Czyli?

990
C++ / Dziedziczenie.
« dnia: Czerwiec 20, 2008, 20:51:24 »
Mam parę pytań.
1.Czy Singletony można dziedziczyć?
2.O ile tak, to czy "dziecko" takiej klasy też będzie singletonem?
3.Oraz czy jest dozwolone aby "rodzic" był właścicielem "dziecka"?
(np.przez cDziecko* m_pDziecko;
m_pDziecko = new cDziecko).
Z góry dzięki za odp.

Strony: 1 ... 62 63 64 65 [66] 67